Z-M
Poissa
|
 |
Vastaus #1000 : 23.10.2014 klo 13:32:25 |
|
Moi, olen menossa sunnuntaina WHL:lle katsomaan matsia (neitsytmatsi paikanpäällä). Osaisiko joku paikanpäällä olleena antaa vinkkiä, koska mun ja vaimon (tai HH:n miten vaan...) kannattaisi lähteä matsista.
Kone lähtee takaisin Helsinkiin Gatwickiltä klo 18.45 ja matsi alkaa 13.30 paikallista aikaa. Itse ajattelin niin, että jonkin verran ennen matsin loppua pitää lähteä, että ehtii välttämään ruuhkat ja kerkeää hakemaan matkatavarat jne. Matsinhan piti olla siis alkujaan lauantaina, mutta nyt kävi näin.
Ennen matsia toki prepintit Bricklayersissa ja kai se huivikin täytyisi käydä ostamassa ennen matsia.
Itsehän olen siis näitä väsyneitä luen, mutta en kirjoita kavereita, joka on kyllä lukenut Blankun, D4:n ja muiden asiantuntevia kommentteja jo foorumin ykkösen ajoilta asti. Erityisesti Blankun ja Matin väännöt olivat viihdyttävää, mutta informatiivista luettavaa aikoinaan. Tottenhamia on tullut seurattua vaihtelevalla intensiteetillä kaheksankööt-luvulta (ei, isäni ei kuitenkaan kannattanut Spurssia).
|
|
|
|
|
D4
Poissa
Suosikkijoukkue: COYS!
|
 |
Vastaus #1001 : 23.10.2014 klo 13:51:55 |
|
Kone lähtee takaisin Helsinkiin Gatwickiltä klo 18.45 ja matsi alkaa 13.30 paikallista aikaa. Itse ajattelin niin, että jonkin verran ennen matsin loppua pitää lähteä, että ehtii välttämään ruuhkat ja kerkeää hakemaan matkatavarat jne. Matsinhan piti olla siis alkujaan lauantaina, mutta nyt kävi näin.
Voisin suositella paluumatkaa Northumberlad Parkin juna-asemalta, jossa ruuhkat on hiukan vähäisemmät. Uskoisin, että tuota kautta olisitte n. tunnin sisällä matsin loppumisesta (n. 16:30) jo Liverpool Streetillä, vaikka olisitte loppuun asti. Tuosta mennee n. puolitoista tuntia päästä Gatwickille (tai ehkei ihan niin paljoa, mutta pientä bufferia lienee hyvä ottaa). Kannattaa katsoa myös, olisiko järkevämpää mennä Gatwickiin London Bridgestä junalla, kuin Victorialta (josta Gatwick Express kulkee).
|
|
|
|
|
Lilywhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
|
 |
Vastaus #1002 : 23.10.2014 klo 14:00:41 |
|
Hyvät vinkit deenelkulta. Sitten vielä ihan perushuomio tuohon päälle, joka jossain määrin onnistuu yllättämään jokaisella reissulla, eli kannattaa selvittää kaikkien reittien olevan käytössä. Itselle kävi edellisellä reissulla niin, että Norwegianin kyydissä taivaalla sain tietää, ettei Gatwick Express ole käytössä lainkaan ja siinä meinasi tulla sitten hieman kiire. Hotelli oli lisäksi Victorian kupeesta ja kyseinen asema suljettuna.
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #1003 : 23.10.2014 klo 14:02:29 |
|
jonkun perus-Bentalebin/Dembelen ohittaa.
Vaikka Dembelen pelissä on selkeitä puutteita ja tuo ei nyt viime aikoina ole mitenkään erityisesti loistanut, niin on hyvä muistaa että kaveri on myös pelin tietyiltä osin sarjan ehdotonta eliittiä (mikä toki ei itsessään riitä tekemään kaverista huippupelaajaa) ja on esiintynyt isossa sarjassa erinomaisesti keskikenttätontilla. Ja Bentaleb taas on lopulta vasta napero, joka ei ole vielä edes kahtakymmentä täyttänyt.
|
|
|
|
|
Ossie
Poissa
|
 |
Vastaus #1004 : 23.10.2014 klo 14:28:28 |
|
Moi, olen menossa sunnuntaina WHL:lle katsomaan matsia (neitsytmatsi paikanpäällä). Osaisiko joku paikanpäällä olleena antaa vinkkiä, koska mun ja vaimon (tai HH:n miten vaan...) kannattaisi lähteä matsista.
Ennen matsia toki prepintit Bricklayersissa ja kai se huivikin täytyisi käydä ostamassa ennen matsia.
Itsehän olen siis näitä väsyneitä luen, mutta en kirjoita kavereita, joka on kyllä lukenut Blankun, D4:n ja muiden asiantuntevia kommentteja jo foorumin ykkösen ajoilta asti. Erityisesti Blankun ja Matin väännöt olivat viihdyttävää, mutta informatiivista luettavaa aikoinaan. Tottenhamia on tullut seurattua vaihtelevalla intensiteetillä kaheksankööt-luvulta (ei, isäni ei kuitenkaan kannattanut Spurssia).
Riippuu missä sun hotelli on. Jos se ei ole niiden juna-asemien, josta lähtee Gatwickille juna, tai Liverpool Streetin lähistöllä, kannattaa harkita matkatavaroiden viemistä maksulliseen säilöön esim. Victoriaan. Seven Sisteristä lähtee matsien jälkeen parin minuutin välein metroja. Sinne kävelee sen 20 - 30 min, mutta metro Seven Sistersistä Victoriaan ottaa vain 16 minuuttia. Paikallista reittiopasta kannattaa käyttää https://www.tfl.gov.uk/plan-a-journey/.
|
|
|
|
|
Lilywhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
|
 |
Vastaus #1005 : 23.10.2014 klo 14:31:46 |
|
Seven Sisteristä lähtee matsien jälkeen parin minuutin välein metroja. Sinne kävelee sen 20 - 30 min, mutta metro Seven Sistersistä Victoriaan ottaa vain 16 minuuttia. Jos kiire on, niin siinä voi myös hypätä bussiin ja taittaa tuon matkan Seven Sistersille huomattavasti nopeammin.
|
|
|
|
|
4/4
Poissa
Suosikkijoukkue: Ehjä Sandro Raniere
|
 |
Vastaus #1006 : 23.10.2014 klo 20:19:35 |
|
#THFC team: Lloris (c), Dier, Fazio, Vertonghen, Davies; Capoue, Dembele, Kane, Lamela, Townsend; Adebayor - spurs.to/AsterasMC #COYS #THFC subs: Vorm, Chiriches, Chadli, Eriksen, Lennon, Stambouli, Soldado 4-4-1-1 merkattu Livetulokset.com toimesta. Kane siis häärisi Aden alapuolella. Townsend vasemmalla  Nyt kyllä mietityttää varsin paljon tää kuormitus, mutta toisaalta innolla odotan Kanen, Daviesin ja Dembelen esiintymisiä. E: Epäselvästi ilmaistu. Mietityttää siis se, miksi esim Lamela luutii taas tänään. Ottaako siis penkkipaikan "surkeiden" esitysten johdosta viikonloppuna?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.10.2014 klo 20:23:24 kirjoittanut 4/4 »
|
|
|
|
|
#6onFyysinenEiLäski
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham
|
 |
Vastaus #1007 : 23.10.2014 klo 20:27:57 |
|
#THFC team: Lloris (c), Dier, Fazio, Vertonghen, Davies; Capoue, Dembele, Kane, Lamela, Townsend; Adebayor - spurs.to/AsterasMC #COYS #THFC subs: Vorm, Chiriches, Chadli, Eriksen, Lennon, Stambouli, Soldado 4-4-1-1 merkattu Livetulokset.com toimesta. Kane siis häärisi Aden alapuolella. Townsend vasemmalla  Nyt kyllä mietityttää varsin paljon tää kuormitus, mutta toisaalta innolla odotan Kanen, Daviesin ja Dembelen esiintymisiä. E: Epäselvästi ilmaistu. Mietityttää siis se, miksi esim Lamela luutii taas tänään. Ottaako siis penkkipaikan "surkeiden" esitysten johdosta viikonloppuna? Myös Capoue ensimmäistä kertaa avauksessa torstailiigassa. Penkillä vkoloppuna? Vai kokeilua Dembelen kanssa?
|
|
|
|
|
4/4
Poissa
|
 |
Vastaus #1008 : 23.10.2014 klo 20:30:32 |
|
Myös Capoue ensimmäistä kertaa avauksessa torstailiigassa. Penkillä vkoloppuna? Vai kokeilua Dembelen kanssa?
Itse olettaisin, että Mason jatkaa tontillaan luutimista. Trendiksi muodostunut "oman löydön sisäänajaminen" jatkuu herran muodossa Pochettinon osalla. Mikähän Nabilia vaivaa kun ei ole hetkeen mielestäni edes penkille mahtunut. Myös Real Madridin ja Chelsean skouttaama Paulinho jatkaa poissaolollaan loistamista.
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs
|
 |
Vastaus #1009 : 23.10.2014 klo 20:35:58 |
|
Itse olettaisin, että Mason jatkaa tontillaan luutimista. Trendiksi muodostunut "oman löydön sisäänajaminen" jatkuu herran muodossa Pochettinon osalla. Mikähän Nabilia vaivaa kun ei ole hetkeen mielestäni edes penkille mahtunut. Myös Real Madridin ja Chelsean skouttaama Paulinho jatkaa poissaolollaan loistamista.
Tosiaan...onko Paulinho paskana vai niin syvällä koirankopissa, ettei mahdu edes torstailiigassa penkille?
|
|
|
|
|
Hammersmith
Poissa
|
 |
Vastaus #1010 : 23.10.2014 klo 20:36:16 |
|
N Bentaleb | Ankle/Foot Injury | no return date
|
|
|
|
|
4/4
Poissa
|
 |
Vastaus #1011 : 23.10.2014 klo 20:36:40 |
|
N Bentaleb | Ankle/Foot Injury | no return date
Mennyt ohi täysin. Pahoittelen asiantuntemattomuuttani. Tosiaan...onko Paulinho paska vai niin syvällä koirankopissa, ettei mahdu edes torstailiigassa penkille?
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
|
 |
Vastaus #1012 : 23.10.2014 klo 20:39:22 |
|
osiaan...onko Paulinho paska vai niin syvällä koirankopissa, ettei mahdu edes torstailiigassa penkille?
Retorinen kysymys!
|
|
|
|
|
Hammersmith
Poissa
|
 |
Vastaus #1013 : 23.10.2014 klo 20:44:01 |
|
Retorinen kysymys!
Uutisissa oli jo juttua siitä että Corinthians haluaisi suosikkihölkkääjänsä takaisin. Tervemenoa.
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
|
 |
Vastaus #1014 : 23.10.2014 klo 20:47:45 |
|
Uutisissa oli jo juttua siitä että Corinthians haluaisi suosikkihölkkääjänsä takaisin. Tervemenoa.
Lainalle. Ei hyvä. Tosin parempi kuin Spursin penkki. Jaksaako vielä toivoa että kaverista tulee meille pelaaja?
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #1015 : 23.10.2014 klo 20:59:51 |
|
Lainalle. Ei hyvä. Tosin parempi kuin Spursin penkki. Jaksaako vielä toivoa että kaverista tulee meille pelaaja?
No, itse kyllä olen valmis ostamaan sen selityksen vuosien yhtäjaksoisen pelaamisen aiheuttamasta väsymyksestä. Ts., ei Paulinho varmaan mikään maailman huippu ole, mutta ei se nyt varmaan ihan niin paskakaan ole, miltä on tällä kaudella näyttänyt.
|
|
|
|
|
4/4
Poissa
|
 |
Vastaus #1016 : 23.10.2014 klo 21:05:56 |
|
Toimivampaa streamia kun http://www.stadium-live.biz/Channel2.html ? Mulla ei yksikään streamtorrenteista tai acestreameista aukea..
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #1017 : 23.10.2014 klo 21:06:28 |
|
Enpä muista noin tyhjää WHL:ia nähneeni. €liigan kiinnostavuudelle  .
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #1018 : 23.10.2014 klo 21:07:57 |
|
|
|
|
|
|
4/4
Poissa
|
 |
Vastaus #1019 : 23.10.2014 klo 21:11:51 |
|
Bad decryptiä tarjoaa. Onkohan Ace Stream päivittämätön tms..
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
|
 |
Vastaus #1020 : 23.10.2014 klo 21:21:00 |
|
http://www.filmon.com/tv/itv4?utm_source=jemaGermany_1003-2-&utm_medium=cpv&utm_campaign=jema#Hyvälaatuinen 10 minuuttia pelattu, ja Dembele on tehnyt seuraavanlaisia ratkaisuja: - Turha horisontaalinen syöttö poikki koko kentän ja sivurajasta ulos - Vetoyritys 35 metristä, vaikka vapaita syöttösuuntia olisi ollut. Suoraan vastapuolen pelaajaa päin, tottakai. - Riplailua kahdesta pelaajasta ohi ja sitten syöttö taakes. Sentään omille. Jos tuolla jumalaisesti palloa suojaavalla jalkapalloilijalla olisi esimerkiksi mun 3 - vuotiaan tyttären peliäly, olisi meillä käsissämme mahtava jalkapalloilija.
|
|
|
|
|
RunsLikeBale
Poissa
Suosikkijoukkue: Christian Eriksen
|
 |
Vastaus #1021 : 23.10.2014 klo 21:59:54 |
|
Paulinhon lainahan olisi myös siinä suhteessa hyvä, että Spurs saisi kokonaan/ainakin osan huhutusta 70k£/vko palkasta pois kuormistaan. Kun nyt ei selvästi tule kentällekään mahtumaan ja keskikentälle on tunkua. Ihmetyttää miksei Lennon saa vastuuta edes torstailiigan puolella ja miksi tosiaan Lamela avaa taas.
|
|
|
|
|
törppö espoosta
Poissa
|
 |
Vastaus #1022 : 23.10.2014 klo 22:02:20 |
|
Jaahas, Mela iskee harvoin mutta tyylillä...
|
|
|
|
|
shots
Paikalla
Suosikkijoukkue: #ruotsifutis #GIFSundsvall
|
 |
Vastaus #1023 : 23.10.2014 klo 22:02:53 |
|
|
|
|
|
|
törppö espoosta
Poissa
|
 |
Vastaus #1024 : 23.10.2014 klo 22:09:00 |
|
Tosta videosta puuttui Pocettinon reaktiot. PRICELESS.... "Ei helvetti"....
|
|
|
|
|
|
|
|