FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.08.2025 klo 13:34:34 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 119 [120] 121 ... 134

Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur F.C. 2014-2015 - New Beginnings  (Luettu 434078 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Greaves

Poissa Poissa

Vastaus #2975 : 29.05.2015 klo 16:33:01

Kuulostaa lähinnä Vertonghenin korvaajalta :)

edit: https://www.facebook.com/TottenhamHotspur/posts/10152982841878505
Ihan mielenkiintoinen Q&A Levyltä ja Pochettinolta.

Odotan Pritchardin tuloa joukkueeseen suurella mielenkiinnolla. Jää nähtäväksi miten poika pärjää Valioliigassa, toivottavasti tekee "Masonit".
journeyman

Poissa Poissa

Vastaus #2976 : 29.05.2015 klo 20:42:57

Jospa nyt huvin vuoksi spekuloisi hiukan lähteviksi huhutuilla pelaajilla.

Capoue
Tämän kaverin kohdalla ei kyllä oikeastaan edes yritetty katsoa, olisiko sitä tasoa voinut löytyä. Toki esitykset tällä kaudella olivat erittäin heikkoja, mutta jotenkin on sellainen kutina, että pelaamattomuuteen on suurimpana syynä suksien ristiin meno Pochen kanssa.

Capoue oli edellisellä kaudella kuitenkin varsin hyvä, ja kun Ranskassakin peli kulki, niin luulisi ottajia olevan, eikä siirtosummassakaan välttämättä oteta hirveän paljoa takkiin. Olisiko siirto toteutuessaan jotain £8m -luokkaa?

Kaikesta muusta kutakuinkin samaa mieltä. Lamelaa en tosin myisi. Jos noin paskana pidetty pelaaja tekee kuitenkin noin paljon tehoja, niin jännä olisi nähdä paljonko niitä tulee, jos pelaa edes keskinkertaisesti(forkan mielestä). Eka kausi meni täysin penkin alle, mutta tuli mielestäni varsin vahvasti tämän kauden ryhmään ja odotukset on, että tason nosto ensi kaudelle jatkuu. Minä en ymmärrä sitä paskan määrää, mitä tämä jätkä saa. Pelaa kuitenkin tunnollisesti puolustusvelvoitteetkin. Onko se sitten Balen haamu vai se outo juoksutyyli vai mikä? Ihan sama, minä seison Lamelan takana.

Niin Capouesta en ole samaa mieltä. Sai todella paljon mahdollisuuksia näyttää osaamistaan. Oli parhaimmillaan heti tullessaan ja näytti silloin törkeän hyvältä sainaukselta. Loukkaantui, eikä sen jälkeen koskaan palannut samalle tasolle. Sai tämän kauden alkupuolella pelata vaikka kuinka paljon, mutta esitykset olivat täyttä paskaa puolustavalle kk-pelaajalle. Keskikentän läpi juostiin sieltä ja täältä ja tämä mies oli kuitenkin päävastuullinen niiden tilkitsemisissä. Pelin rakentelu tai edes pallon pitäminen järkevällä tavalla ei onnistunut. Masonin ja/tai Bentalebin hypättyä tilalle tapahtui paljon positiivista Spursin pelissä. Aivan oikeutetusti istui loppukauden lähes kokonaan viltin alla. Kaikkea hyvää tulevaisuuteen, mutta ei tule ikävä.
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.

Vastaus #2977 : 29.05.2015 klo 22:00:34

Hyvää keskustelua Lamelasta ja Capouesta. Itsekään, en myisi Lamelaa, en missään nimessä. Eihän tuo ole hintalappunsa veroinen ollut, ei missään nimessä, mutta jotenkin tuohon tiivistyy paljon niitä ominaisuuksia joista itse diggaan. Tekee duunia puolustussuuntaan, minkä lisäksi on taitava ja älykäs pelaaja.

Capouestahan on ollut sellaista huhua, ettei miehen asenne ole oikein kunnossa ja näin ollen ei sovellu lainkaan Pochettinon pakettin. Alku oli toki lupaava, mutta jokin siinä ei vain toimi, sillä ominaisuuksia pitäisi kuitenkin löytyä. Sitä voi sitten puntaroida onko tämä epäonnistunut hankinta enemmän Capouen syytä vai scouttaus-osaston.
Laggy

Poissa Poissa

Vastaus #2978 : 30.05.2015 klo 19:21:13

Kaikesta muusta kutakuinkin samaa mieltä. Lamelaa en tosin myisi. Jos noin paskana pidetty pelaaja tekee kuitenkin noin paljon tehoja, niin jännä olisi nähdä paljonko niitä tulee, jos pelaa edes keskinkertaisesti(forkan mielestä).

Hyvää keskustelua Lamelasta ja Capouesta. Itsekään, en myisi Lamelaa, en missään nimessä. Eihän tuo ole hintalappunsa veroinen ollut, ei missään nimessä, mutta jotenkin tuohon tiivistyy paljon niitä ominaisuuksia joista itse diggaan.

Sama ja sama. Vaikka myytäisiin, en näe että joku Depay tai Gökhan Töre, saati sitten Townsend, olisi parempi vaihtoehto kuin kevään vireessä oleva Lamela.

Tässä epäilijöille vähän tämänpäiväistä rabonaa: https://vine.co/v/ebLjBzHeIg7
Diamonds

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #2979 : 30.05.2015 klo 19:34:06

Onko kellään parempaa tietoa mitä siellä tänään on tapahtunut? Sydney FC:tä vastaan pelatun pelin Facebook MOTM äänestyksessä hehkutetaan Yedlinin peliä huikeaksi? Oisko siitä sittenkin pelimieheksi?
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #2980 : 30.05.2015 klo 19:40:11

Joitain viestejä ymmärrän, mutta jotain rajaa - kyllähän Depay vie Lamelaa jokaisella mittapuulla miten haluaa.

Kevään mittaan Lamela pelasi muutamia erittäin hyviä pelejä, muttei mielestäni vaan sovi tuonne oikean laiturin rooliin. Ei ole pelannut tuolla alueella yhtään vahvaa peliä, maaliin johtaneet syötötkin on tainneet aika lailla jokainen kymppipaikalta tai enemmänkin vasemmalta. Peli ei pysy leveänä, joka helpottaa entisestään bussin parkkeeraamista verkkaista Spursia vastaan. Sitten manataan, kun 85% pallonhallinnan otteluista tulee kuokkaan. Ihan kiva kuitenkin nähdä, että pääsee pikku hiljaa kahden vuoden jälkeen Valioliigan tempoon mukaan. Minulle melko sama myydäänkö kaveri vai pidetäänkö rosterissa, kunhan tuonne oikeaan laitaan saataisi joku sille tontille soveltuva kaveri.
Iljevitsh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur

Vastaus #2981 : 30.05.2015 klo 20:24:07

Onko kellään parempaa tietoa mitä siellä tänään on tapahtunut? Sydney FC:tä vastaan pelatun pelin Facebook MOTM äänestyksessä hehkutetaan Yedlinin peliä huikeaksi? Oisko siitä sittenkin pelimieheksi?

Nousi vahvasti, haastoi useean otteeseen onnistuen ja muutama Hollywood-katko puolustuspäässä. Vastustaja oli heikko ja Yedlinillä oli vastassaan joku 18-19 -v janari tyyliin ensiesiintymisessään vaspana. Joka tapauksessa mainio esitys mieheltä.
Laggy

Poissa Poissa

Vastaus #2982 : 30.05.2015 klo 20:26:46

Joitain viestejä ymmärrän, mutta jotain rajaa - kyllähän Depay vie Lamelaa jokaisella mittapuulla miten haluaa.

Kyllähän monet junnut dominoivat pienissä liigoissa, mutta todellinen taso nähdään vasta Englannissa, elikkä esitetyn väitteen todenperäisyys saadaan selville vasta ensi vuonna. Lamela on totta kai ollut tänä vuonna pettymys, mutta taso on ollut nousussa ja on ollut parissa pelissä jopa Man of the Match -tasoa sekä jonkun ITK:n mukaan myös säännöllisesti paras harjoituksissa. Tuntuu muutenkin järkevämmältä antaa omille pelaajille aikaa sen sijaan, että joka vuosi roudaa uutta teini-ihmettä sisään.

Tuossa oikean laidan leveys -pointissa on kyllä asiaa. Parasta olisi jos rosterista löytyisi vaihtoehdoksi joku erityyppinen, oikeajalkainen ja nopea vipeltäjä. Eikun hetkinen..
« Viimeksi muokattu: 30.05.2015 klo 20:29:37 kirjoittanut Laggy »
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #2983 : 31.05.2015 klo 00:07:49

Kyllähän monet junnut dominoivat pienissä liigoissa, mutta todellinen taso nähdään vasta Englannissa, elikkä esitetyn väitteen todenperäisyys saadaan selville vasta ensi vuonna.

Toki. Memphis nyt vaan sattuu olemaan Eredivisiessä täysin suveneeri. PSV:n riveissä laiturina 39 maalia 90 ottelussa
Tämän lisäksi loisti kesän mm-kisoissa ja maajoukkue-edustusta aina U-15 saakka, mukaan lukien euroopan mestaruus 2011. Viime kesän kisoissakin oli Best Young Player-äänestyksessä kakkossijalla. Edelle ylsi Paul Pogba.

Eli kyllä. Pienestä liigasta Depay tulee, mutta on siellä jotain meriittejä isojen pokien peleistäkin.
Samasta liigasta, pienemmillä näytöillä saapuivat myös Chadli, Vertonghen ja Eriksen.

Surettaa kovin, ettei kaveria viime kesänä Lanelle saatu - tämän hetken rosterista vaihtaisin lähes kenet tahansa yhteen Memphikseen.

e. toki vielä pari vuotta Lamelaa nuorempikin sälli.
jeeves

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, saksalaiset, Saksa, JJK

Vastaus #2984 : 31.05.2015 klo 00:17:42

Tuli tänään autoa tankatessa mieleeni, että sopisiko Lamelalle keskikentän pohjapaikka joko Bentalebin tai Masonin parina.
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #2985 : 31.05.2015 klo 00:19:27

Tuli tänään autoa tankatessa mieleeni, että sopisiko Lamelalle keskikentän pohjapaikka joko Bentalebin tai Masonin parina.

Sinne sopisi paremmin Eriksen. Ja Lamela sopisi Eriksenin tontille.
jeeves

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, saksalaiset, Saksa, JJK

Vastaus #2986 : 31.05.2015 klo 00:27:14

Sinne sopisi paremmin Eriksen. Ja Lamela sopisi Eriksenin tontille.
Ajattelin lähinnä puolustuskovuuden näkökulmasta, että voisi korvata Masonin, jolloin olisi kaksi 'pallollista' pelaajaa pohjalla. Toisaalta voisi pelata myös Masonin parina niissä peleissä, joissa halutaan enemmän pitoa linjan eteen. Bensahöyryjen selkeyttämässä päässä menisi xabialonsomainena hybridipelaajana.
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #2987 : 31.05.2015 klo 00:32:02

Toki. Memphis nyt vaan sattuu olemaan Eredivisiessä täysin suveneeri. PSV:n riveissä laiturina 39 maalia 90 ottelussa
Tämän lisäksi loisti kesän mm-kisoissa ja maajoukkue-edustusta aina U-15 saakka, mukaan lukien euroopan mestaruus 2011. Viime kesän kisoissakin oli Best Young Player-äänestyksessä kakkossijalla. Edelle ylsi Paul Pogba.

Eli kyllä. Pienestä liigasta Depay tulee, mutta on siellä jotain meriittejä isojen pokien peleistäkin.
Samasta liigasta, pienemmillä näytöillä saapuivat myös Chadli, Vertonghen ja Eriksen.

Samasta liigasta tulivat myös Afonso Alvesit ja Mateja Kezmanit ja kumppanit. Depay mitatataan nyt siirtonsa jälkeen ja en mä kyllä tiedä millä mittareilla ne näytöt jollain Eriksenillä olivat sen pienemmät. Olin Spursin siirtyessään tasan saman ikäinen kuin Depay nyt ja alla Eressä 113:ssa pelissä 25 maalia ja 51 maalisyöttöä. Depaylla 90 39 maalia ja 18 syöttöä. Tai vuoden jalkapalloilijaksi Hollanilla valitulla Vertonghenilla.

e. toki vielä pari vuotta Lamelaa nuorempikin sälli.

Lamela oli siirtyessään saman ikäinen kuin Depay nyt ja oli latonut 15 maalia Serie A:ssa laiturin tontilta  - mikä nyt oli urotekona monen papereissa kuitenkin kovempi kuin Depayn 22 maalia Eressä laiturin tontilta viime kaudella. Ehkä Depay onnistuu siirtämään tehonsa Lamelaa paremmin valjuun, ehkä ei. Minään autuaaksi tekevänä automaattina en tuota kyllä tällä erää näe. Potentiaalia toki löytyy isoihinkin tekoihin.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2015 klo 00:35:38 kirjoittanut Blanchflower »
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #2988 : 31.05.2015 klo 01:20:50

Samasta liigasta tulivat myös Afonso Alvesit ja Mateja Kezmanit ja kumppanit. Depay mitatataan nyt siirtonsa jälkeen ja en mä kyllä tiedä millä mittareilla ne näytöt jollain Eriksenillä olivat sen pienemmät. Olin Spursin siirtyessään tasan saman ikäinen kuin Depay nyt ja alla Eressä 113:ssa pelissä 25 maalia ja 51 maalisyöttöä. Depaylla 90 39 maalia ja 18 syöttöä. Tai vuoden jalkapalloilijaksi Hollanilla valitulla Vertonghenilla.

Totta kai Depayn arvo mitataan tulevalla kaudella. Kuitenkin jalluvetoja voisin ottaa kernaammin kuin esimerkiksi Eriksenin puolesta.

Lamela oli siirtyessään saman ikäinen kuin Depay nyt ja oli latonut 15 maalia Serie A:ssa laiturin tontilta  - mikä nyt oli urotekona monen papereissa kuitenkin kovempi kuin Depayn 22 maalia Eressä laiturin tontilta viime kaudella. Ehkä Depay onnistuu siirtämään tehonsa Lamelaa paremmin valjuun, ehkä ei. Minään autuaaksi tekevänä automaattina en tuota kyllä tällä erää näe. Potentiaalia toki löytyy isoihinkin tekoihin.

Kannattaa varmistaa, mitä paikkaa Lamela noissa otteluissa pelasi - ja missä laidassa. Myös Eriksenin pelit Ajaxin paidassa kannattaa ottaa tarkasteluun ;)
Mutta tosiasiassa, onhan tuo kova saavutus - vaikkakin tunnettu fakta on, että kyllä Hollannin kasvatit Valioliigassa italian sarjalaisia paremmin pärjäävät. ;)

Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #2989 : 31.05.2015 klo 01:34:07

Kannattaa varmistaa, mitä paikkaa Lamela noissa otteluissa pelasi - ja missä laidassa. Myös Eriksenin pelit Ajaxin paidassa kannattaa ottaa tarkasteluun ;)

Ööö - miksi? Mitä väliä sillä pohjimmiltaan on jos arvotetaan näyttöjä ennen siirtymistä (tässä kun nyt ei kuitenkaan ole sopivuudesta tms. kyse) pelasiko pelaaja x tarkemmin minkälaisessa hyökkäävän kk-pelaajan roolissa (kymppipaikka, laituri etc.)?

Totta kai Depayn arvo mitataan tulevalla kaudella. Kuitenkin jalluvetoja voisin ottaa kernaammin kuin esimerkiksi Eriksenin puolesta.

Kyse oli näytöistä Eredivisiessä ja Eriksen oli vastaavaan ikään mennessä pelannut enemmän ja paremmilla tehoilla (per ottelu), Vertonghen oli ollut vuoden pelaaja. En nyt millään näe Depayn saavutuksissa Eressä mitään, jolla keulia vaikkapa em. kaksikon suuntaan. Voi toki olla, että kyseessä on ties minkälainen suojeesus, joka takoo parinkymmenen maalin kausia ja valitaan vuoden pelaajaksi valjussa, mutta tässä oli kai enemmän kyse tosiaan niistä näytöistä toistaiseksi.

Ja kai jotkut Di Mariat ja Falcaot olivat etukäteen varmempia hittejä maukassa kuin Depay, vaan eivät nuo ihan tolkuttomiin urotekoihin silti venyneet.

« Viimeksi muokattu: 31.05.2015 klo 01:42:24 kirjoittanut Blanchflower »
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #2990 : 31.05.2015 klo 01:53:09

Ööö - miksi? Mitä väliä sillä pohjimmiltaan on jos arvotetaan näyttöjä ennen siirtymistä (tässä kun nyt ei kuitenkaan ole sopivuudesta tms. kyse) pelasiko pelaaja x tarkemmin minkälaisessa hyökkäävän kk-pelaajan roolissa (kymppipaikka, laituri etc.)?

No eihän ne tietty ennakko-odotuksiin mitään meinaakaan. Mutta noilta ajoilta saattaa löytää alustavia selityksiä kavereiden nykyilmeelle.

Kyse oli näytöistä Eredivisiessä ja Eriksen oli vastaavaan ikään mennessä pelannut enemmän ja paremmilla tehoilla (per ottelu), Vertonghen oli ollut vuoden pelaaja. En nyt millään näe Depayn saavutuksissa Eressä mitään, jolla keulia vaikkapa em. kaksikon suuntaan. Voi toki olla, että kyseessä on ties minkälainen suojeesus, joka takoo parinkymmenen maalin kausia ja valitaan vuoden pelaajaksi valjussa, mutta tässä oli kai enemmän kyse tosiaan niistä näytöistä toistaiseksi.

Kyseessä ei ollutkaan pelkkä Eredivisie - Depay kyllä tuli rytinällä kaikkien huulille maajoukkuekuvioista.
Vertonghen oli kyllä täysin suveneeri Ajaxissa. Eriksenkin takoi tehoja, mutta näytöistä muutoin voi olla montaa mieltä. Jotain kertonee se, ettei fanikanta juuri juutin myyntiä harmitellut. Samoa pelejä katsoneena en syytä heitä.

Mutta joo... Voihan se Depay flopatakin, oma intuitio kertoo kuitenkin toista.

Voisin jättää provoilun tältä yöltä - että pitikin pienessä sievässä aloittaa :)
Diamonds

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #2991 : 31.05.2015 klo 12:18:59

Nousi vahvasti, haastoi useean otteeseen onnistuen ja muutama Hollywood-katko puolustuspäässä. Vastustaja oli heikko ja Yedlinillä oli vastassaan joku 18-19 -v janari tyyliin ensiesiintymisessään vaspana. Joka tapauksessa mainio esitys mieheltä.

Kiitos tästä. Ilmeisesti siis ainakin nälkäisesti haluaa tehdä vaikutuksen ja taistella pelipaikasta, mukava kuulla.
D4

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: COYS!

Vastaus #2992 : 31.05.2015 klo 19:32:35

Kaikesta muusta kutakuinkin samaa mieltä. Lamelaa en tosin myisi. Jos noin paskana pidetty pelaaja tekee kuitenkin noin paljon tehoja, niin jännä olisi nähdä paljonko niitä tulee, jos pelaa edes keskinkertaisesti(forkan mielestä). Eka kausi meni täysin penkin alle, mutta tuli mielestäni varsin vahvasti tämän kauden ryhmään ja odotukset on, että tason nosto ensi kaudelle jatkuu. Minä en ymmärrä sitä paskan määrää, mitä tämä jätkä saa. Pelaa kuitenkin tunnollisesti puolustusvelvoitteetkin. Onko se sitten Balen haamu vai se outo juoksutyyli vai mikä? Ihan sama, minä seison Lamelan takana.

Niin, kuten sanoinkin tuolla edellä, ei minulla ole erityisesti Lamelaa ja hänen Spursiin jäämistään vastaan, ja olen paljolti samaa mieltä kanssasi siitä, millaista kommentointia kaveri täällä saa. Kuitenkin, onhan se nyt selvää, ettei Lamela ole likimainkaan täyttänyt niitä odotuksia, jotka £30m:n kaveriin ihan luonnollisesti kohdistuvat. Vaikka minä pidänkin Lamelaa edelleen varsin potentiaalisena kaverina, ja esityksiään viime kaudella melko monessa pelissä suhteellisen hyvinä, en ainakaan minä pysty kovin suurta luottamusta kokemaan siihen, että kaveri koskaan tulisi olemaan sen £30m:n arvoinen - saattaa toki olla, että tulee nostamaan tasoaan riittävästi, mutta todennäköisenä en sitä pidä. Näinollen, jos nyt joku sen £20m:aa hipovan summan Lamelasta tarjoaisi, olisin kyllä itse valmis minimoimaan tappiot, ja käyttämään rahat uusiin pelaajahankintoihin.

Lainaus
Niin Capouesta en ole samaa mieltä. Sai todella paljon mahdollisuuksia näyttää osaamistaan. Oli parhaimmillaan heti tullessaan ja näytti silloin törkeän hyvältä sainaukselta. Loukkaantui, eikä sen jälkeen koskaan palannut samalle tasolle. Sai tämän kauden alkupuolella pelata vaikka kuinka paljon, mutta esitykset olivat täyttä paskaa puolustavalle kk-pelaajalle. Keskikentän läpi juostiin sieltä ja täältä ja tämä mies oli kuitenkin päävastuullinen niiden tilkitsemisissä. Pelin rakentelu tai edes pallon pitäminen järkevällä tavalla ei onnistunut. Masonin ja/tai Bentalebin hypättyä tilalle tapahtui paljon positiivista Spursin pelissä. Aivan oikeutetusti istui loppukauden lähes kokonaan viltin alla. Kaikkea hyvää tulevaisuuteen, mutta ei tule ikävä.

Täytyy sanoa, että en nyt pysty tarkaan muistamaan montako peliä Capoue alkukaudesta pelasi. Paskasti pelasi kyllä ne kaikki, joissa kentällä oli, mutta oma mielikuvani on kyllä se, ettei noita nyt "vaikka kuinka paljon" ollut. Se, mikä ihmetyttää on, ettei kaveri saanut yhtään minkäänlaista näyttöpaikkaa missään cup-peleissä tai eurohöntsyissä tuon jälkeen. Kuitenkin kaveri on osoittanut osaavansa pelatakin, ja itse olisin myös sitä mieltä, että Mason-Bentaleb-kaksikon muodostama keskikentän pohja vuosi aika monessa loppukauden pelissä todella pahasti...
journeyman

Poissa Poissa

Vastaus #2993 : 01.06.2015 klo 11:26:14

Niin, kuten sanoinkin tuolla edellä, ei minulla ole erityisesti Lamelaa ja hänen Spursiin jäämistään vastaan, ja olen paljolti samaa mieltä kanssasi siitä, millaista kommentointia kaveri täällä saa. Kuitenkin, onhan se nyt selvää, ettei Lamela ole likimainkaan täyttänyt niitä odotuksia, jotka £30m:n kaveriin ihan luonnollisesti kohdistuvat. Vaikka minä pidänkin Lamelaa edelleen varsin potentiaalisena kaverina, ja esityksiään viime kaudella melko monessa pelissä suhteellisen hyvinä, en ainakaan minä pysty kovin suurta luottamusta kokemaan siihen, että kaveri koskaan tulisi olemaan sen £30m:n arvoinen - saattaa toki olla, että tulee nostamaan tasoaan riittävästi, mutta todennäköisenä en sitä pidä. Näinollen, jos nyt joku sen £20m:aa hipovan summan Lamelasta tarjoaisi, olisin kyllä itse valmis minimoimaan tappiot, ja käyttämään rahat uusiin pelaajahankintoihin.

Niin en minä yksinään viitannut sinun kirjoituksiisi Lamelasta, vaikka toki sinulta lainasin tekstiä. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että tappioiden minimointi tapahtuu Lamelan kohdalla parhaiten, kun sen jättää kokoonpanoon. 30M on paljon rahaa ja sitä ei Lamela ole täyttänyt. Mutta jos nyt mietitään, minkä tasoisia pelimiehiä tuolla rahalla saa niin mielestäni Lamelan ei tehojen puolesta tarvitse edes paljoa parantaa, että täyttää jollain tasolla +20M pelaajan tason, kun huomioidaan kaverin nuori ikä. Lamelan myynti olisi mielestäni turhaa hätäilyä, vaikka siitä sen 20M saisi. Jos joku Benteke lähentelee +40M statusta, niin josko nyt katsottas vielä.

Täytyy sanoa, että en nyt pysty tarkaan muistamaan montako peliä Capoue alkukaudesta pelasi. Paskasti pelasi kyllä ne kaikki, joissa kentällä oli, mutta oma mielikuvani on kyllä se, ettei noita nyt "vaikka kuinka paljon" ollut. Se, mikä ihmetyttää on, ettei kaveri saanut yhtään minkäänlaista näyttöpaikkaa missään cup-peleissä tai eurohöntsyissä tuon jälkeen. Kuitenkin kaveri on osoittanut osaavansa pelatakin, ja itse olisin myös sitä mieltä, että Mason-Bentaleb-kaksikon muodostama keskikentän pohja vuosi aika monessa loppukauden pelissä todella pahasti...

Capoue esiintyi syyskaudella 11 valioliigan ottelussa, joten väittäisin, että Poch todella halusi tämän kortin katsoa. Olet oikeassa, että myös Bentaleb/Mason kaksikko vuoti liikaa, mutta vastapainona pelinrakentelu oli huikeasti parempaa, joskaan ei edelleenkään ehkä aivan huippua. Mielestäni parhaat esitykset tuolla tontilla nähtiin Dembeleen huippuiltoina ja toivottavasti Poch  tuota ensi kaudella siinä peluuttaa enemmänkin.
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #2994 : 01.06.2015 klo 11:46:53

Mutta jos nyt mietitään, minkä tasoisia pelimiehiä tuolla rahalla saa niin mielestäni Lamelan ei tehojen puolesta tarvitse edes paljoa parantaa, että täyttää jollain tasolla +20M pelaajan tason, kun huomioidaan kaverin nuori ikä.

Chadlista voisi siis pyytää kesällä sen 35 miljoonaa.
Oikeastaan voisi reilun pelin hengessä heittää Twentelle sellaisen kymmenen miltsiä.
journeyman

Poissa Poissa

Vastaus #2995 : 01.06.2015 klo 12:02:04

Chadlista voisi siis pyytää kesällä sen 35 miljoonaa.
Oikeastaan voisi reilun pelin hengessä heittää Twentelle sellaisen kymmenen miltsiä.

Juuri tätä tarkoitin. Vittu sä oot nero.

Jos nyt jaksan jotenkin vastata tähän. Chadli on 3 vuotta vanhempi ja hyvästä maalimäärästä huolimatta, en oikein näe hänessä ainesta isompaan statukseen. Voin olla ja toivottavasti olen väärässä. Uskon, että hän on hyvä ringinleventäjä Spursiin ja pelaa ihan ok kausia. Joskin näen paljon puutteita puolustusaktiivisuudessa. Chadli oli parempi kuin Lamela tällä kaudella, en todellakaan kiellä sitä.

Pitäisi vissiin alkaa provoilemaan joka saatanan asiaan, että tässä topicissa pärjää ja jaksaa olla.

Myönnän, menin Ikharo sun viestiin ihan 100-0 ja rupesi vituttamaan tuo idioottimainen vastaus. Onko nyt hyvä mieli?
« Viimeksi muokattu: 01.06.2015 klo 12:19:48 kirjoittanut journeyman »
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #2996 : 01.06.2015 klo 12:29:58

Juuri tätä tarkoitin. Vittu sä oot nero.

Jos nyt jaksan jotenkin vastata tähän. Chadli on 3 vuotta vanhempi ja hyvästä maalimäärästä huolimatta, en oikein näe hänessä ainesta isompaan statukseen. Voin olla ja toivottavasti olen väärässä. Uskon, että hän on hyvä ringinleventäjä Spursiin ja pelaa ihan ok kausia. Joskin näen paljon puutteita puolustusaktiivisuudessa. Chadli oli parempi kuin Lamela tällä kaudella, en todellakaan kiellä sitä.

Pitäisi vissiin alkaa provoilemaan joka saatanan asiaan, että tässä topicissa pärjää ja jaksaa olla.

Myönnän, menin Ikharo sun viestiin ihan 100-0 ja rupesi vituttamaan tuo idioottimainen vastaus. Onko nyt hyvä mieli?

Hieman tunsin kihelmöivää lämpöä strategisissa paikoissani, mutta nopeasti tunteet viilenivät :(

Jos aivan totta puhutaan, niin kyllähän allekirjoittanutkin viime kaudella (lähinnä keväällä) näki pilkahduksen Lamelan kyvyistä ja mahdollisuuksista parantaa otteita. Valitettavasti juuri tuo 30 miljoonaa euroa tulee leimaamaan kaveria aina - varsinkin kun viime kausien menestyjät ovat olleet järestään home grown-statuksen omaavia tai edullisia täsmäostoksia. Mikäli Lamela olisi jälkimmäisen kaltainen, saattaisin jopa olla tyytyväinen tämän kauden (lue: kevään) panokseen. Nyt en ole. Lisäksi rooli tuolla kentällä - olkoon kiinni Lamelasta itsestään tai valmennuspenkistä - ei ole sitä, mitä Spurs kaipaa. Tätä tuskin tarvitsee sen enempää availla, olen nämä kohdat tarpeeksi monta kertaa, monen muun kera, läpi käynyt.
Greaves

Poissa Poissa

Vastaus #2997 : 04.06.2015 klo 22:15:57

http://www.goal.com/en/news/9/england/2015/06/04/12381832/bentaleb-tired-of-tottenham-contract-stalemate

Bentalebin kerrotaan olevan "väsynyt" jo pitkäksi venyneisiin sopimusneuvotteluihin ilman kunnon tulosta.
Käytännössä kokee ansaitsevansa enemmän mitä spurs juuri nyt tarjoaa.
robinyari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs

Vastaus #2998 : 04.06.2015 klo 22:59:38

http://www.goal.com/en/news/9/england/2015/06/04/12381832/bentaleb-tired-of-tottenham-contract-stalemate

Bentalebin kerrotaan olevan "väsynyt" jo pitkäksi venyneisiin sopimusneuvotteluihin ilman kunnon tulosta.
Käytännössä kokee ansaitsevansa enemmän mitä spurs juuri nyt tarjoaa.

On sillä vissi pointti. Vakkariavaaja jolla kysyntää. 35 - 40 k eur ihan asiallinen korvaus. Jos ostaisimme vastaavan kaverin, niin saisi ihan varmasti kovemman palkan kuin 25 k eur.
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.

Vastaus #2999 : 05.06.2015 klo 12:42:13

Vertonghen on jutellut Hugon tilanteesta:

"He's a great guy, great captain, great goalkeeper and a brilliant player for us. He's the captain, very important and this season he was one of our best players."

"He's been outstanding for us and if you want to continue growing as a club you have to keep your best players and Hugo is one of them. I hope Tottenham can keep him. It will be a sign for everyone next year that we want to compete in the Premier League."

"We ended the season well in the last two games and we didn't expect to finish fifth. Hopefully we can continue to push for fourth. We've got four big teams ahead of us at the moment but we have to find a way to beat them."

Hivenen kummastelen näitä juttuja. Vertonghenilla on itsellään vuosi sopimustaan jäljellä ja tässä kauden mittaan mies on sanonut ensin, ettei uutta tee ja sen jälkeen sanonut odottavansa aloitetta seuran puolelta. Nyt tuo kuitenkin on sitä mieltä, että Spursin pitäisi pitää kiinni parhaista pelaajistaan. Ihan sellaista pienen pientä ristiriitaa aistin tässä nyt.

Ylipäätään ihmettelen myös sitä, ettei mitään huhuja belgin suhteen ole ilmoilla ollut, vaikka tilanne on mikä on. Joten onko tämä Vertsin viesti Spursin suuntaan, että nyt muhkeaa lappua hänen allekirjoitettavakseen vai jutteliko tuo tuossa ihan lämpimikseen... Tuohan viittaa tuossa lihavoidussa osassa "we"-sanaa käyttäen ensi kauteen, joten onkohan Jan sitten ajatellut pelata sopimuksensa ihan normaalisti loppuun asti ja tarkastelevansa sitten tilannetta. Veikkaisin hieman, että ainakin tähän viimeisimpään kohtaan Levyllä on oma, hieman erilainen näkemyksensä.

Sivuja: 1 ... 119 [120] 121 ... 134

Siirry: