Itse en vielä huolestuisi siitä, vaikka harjoituspelit eivät välttämättä ihan nappiin ole menneetkään. Pitää kuitenkin muistaa, että esim. De Vrij ei ole vielä tainnut pelata yhdessäkään pelissä, koska ollut hieman puolikuntoinen. Samaten Biglia tuli mukaan harjoittelevaan kokoonpanoon tyyliin viikko sitten pidennetyltä lomaltaan, joten hän ei varmasti ole vielä lähellekään samassa pelikunnossa kuin muu joukkue. Lazio tuskin tulee olemaan vielä täysin valmis Supercoppassa Juventusta vastaan, mutta eipä taida Juventuskaan olla, joten siinä suhteessa ovat samalla linjalla. Tähtäin on kuitenkin saada joukkue maksimi-iskuun UCL karsintoja ajatellen ja varsinkin silloin kun kausi pyörähtää liikkeelle.
Itse en myöskään mercatosta huolestuisi, sillä Laziohan on edellä oikeastaan kaikkia kilpakumppaneita siinä mielessä, että Laziolla on käytännössä valmis jo tuo 25 pelaajan rinki siinä missä esim. Interillä taitaa olla yli 30 miestä ringissään, joten valtava homma tulee muilla olemaan, että saavat pienennettyä omia porukoitaan. Taren tehtävä on selvästikin ollut pitää avausmiehistö koskemattomana ja nuorentaa joukkueen keski-ikää sekä samalla laskea palkkabudjettia. Tässä on onnistuttu todella hyvin ja itse olen oikein tyytyväinen tilanteeseen, kunhan nyt vain saataisiin se Milinkovic-Savic nyt varmistettua. Toki toiveissa olisi vielä hyökkääjä, mutta Tare ei tälle tarvetta näe. Mutta aikaahan tässä on vielä tehdä vaikka mitä, joten siitä ei jää kiinni. Eli eiköhän tässä ala olla hommat kohdillaan ja katsellaan, miten tilanteet kehittyvät.
Vieraspaitakin saatiin viimein julkaistua ja se oli juuri se, mistä oli huhuiltukin, eli siis viime kauden kotipaita, mutta mustana. Todella hienoa työtä Macronilta jälleen kerran.