Leka Harkko
Poissa
|
 |
Vastaus #1075 : 17.04.2015 klo 14:48:13 |
|
Vai keskittyykö Natiin?
|
|
|
|
|
Wanha futaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Jag ser rött...
|
 |
Vastaus #1076 : 17.04.2015 klo 14:49:23 |
|
Vai keskittyykö Natiin?
Siinäkin vanhalle miehelle hommia riittää toki.
|
|
|
|
|
Finte
Poissa
Suosikkijoukkue: Münchenin punaiset & siniset, DFB & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1077 : 17.04.2015 klo 14:52:17 |
|
Pahalta kuulostaa... Koko lasarettiorganisaatio täytyy rakentaa uusiksi. Se vie parhaassakin tapauksessa aikaa.
Edit. Kuka nappaa Müller-Wohlfartin tiimin... vai jääkö poppamies itse eläkkeelle?
Eiköhän MW:llä asiakkaita riitä ilman Pepiäkin. Sinisillä ainakaan ei taida olla tiimiin varaa...
|
|
|
|
|
BalloBaba
Poissa
Suosikkijoukkue: Red Forman's Toast
|
 |
Vastaus #1078 : 17.04.2015 klo 14:54:11 |
|
Yksi tappio portolle ja maailmanloppu on käsillä kun tätä antia lukee.
|
|
|
|
|
kilpaIlpo
Poissa
|
 |
Vastaus #1079 : 17.04.2015 klo 14:54:27 |
|
Ulkopuolisen silmin aavistuksen OT:na on sanottava, että Heynckesin Bayern pelasi parasta jalkapalloa, mitä olen tähänastisen elämäni aikana päässyt todistamaan. Guardiola ei ole jokseenkin samalla miehistöllä pystynyt läheskään samaan ja kuten täällä on todettukin, tuntuu kompastelevan samantyyliseen vastustajaan kerta toisensa jälkeen. Ensin toki Barcassa ja nyt Bayernissa.
Tähän sama. Olin helvetin pettynyt kun fantastista futista pelaava Bayern ilmoittu hankkineen Guardiolan. Symppaaminen loppui kuin seinään kun tuli Pepin tylsä jauhava pelityyli Saksaan. Toki hienoja hyökkäyksiä ja maaleja mutta sanonta turha korjata kun ei ole rikki tulee mieleen. Eikö Heynckes olisi halunnut itse jatkaa vielä triplan jälkeen? Pep 
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #1080 : 17.04.2015 klo 14:59:40 |
|
Lahmilla on se kuuluisa suolitulehdus, josta joku sanoi jo aikoja sitten, että se on futareiden lailla suojattu lintsaamismahdollisuus.
|
|
|
|
|
Jääpoiju
Poissa
Suosikkijoukkue: I L V E S
|
 |
Vastaus #1081 : 17.04.2015 klo 14:59:53 |
|
Minkähänlainen poru tulisi, jos Klopp tulisikin Bayerniin, mukanaan esimerkiksi Hummels ja Reus.
Ei tämä yksi peli maailmanloppua tee, vaan jo aiemmatkin pelit, joissa voi nähdä ongelmia Bayernin taktiikassa.
Toisaalta Dortmundia vastaan oli eri taktiikka, mutta sitäpä ei käytetty Portoa vastaan. Molemmissa peleissä tosin Bayernilla oli vain muutama laukaus maalia kohti.
Tämän lisäksi huolettaa, ymmärrettävästi, että joukkueen pitkäaikainen lääkäri on lähtenyt lätkimään. Syynä selvästikin Guardiola.
Kuten jo mainittua, on hän lähtenyt ennenkin, mutta palannut takaisin, kun valmentajaksi on valikoitunut joku muu.
Jos huomenna tulee takkiin ja Portolle pudotaan, voi valmentaja vaihtua yllättävänkin nopeasti.
|
|
|
|
|
Finte
Poissa
|
 |
Vastaus #1082 : 17.04.2015 klo 15:01:53 |
|
Eikö Heynckes olisi halunnut itse jatkaa vielä triplan jälkeen? Pep  Eiköhän Heynckes halunnut eläkkeelle ja koiran kanssa lenkkeilemään. Huvitteli vielä median kanssa viimeisellä kaudellaan jatkospekulaatioillaan.
|
|
|
|
|
Finte
Poissa
|
 |
Vastaus #1083 : 17.04.2015 klo 15:06:53 |
|
Toisaalta Dortmundia vastaan oli eri taktiikka, mutta sitäpä ei käytetty Portoa vastaan. Molemmissa peleissä tosin Bayernilla oli vain muutama laukaus maalia kohti.
Tämän lisäksi huolettaa, ymmärrettävästi, että joukkueen pitkäaikainen lääkäri on lähtenyt lätkimään. Syynä selvästikin Guardiola.
Kuten jo mainittua, on hän lähtenyt ennenkin, mutta palannut takaisin, kun valmentajaksi on valikoitunut joku muu.
Jos huomenna tulee takkiin ja Portolle pudotaan, voi valmentaja vaihtua yllättävänkin nopeasti.
Sama. Paitsi etten usko huomisen pelillä olevan kuviossa juurikaan merkitystä. Paitsi että tappion kanssa on vielä rauhattomampaa. Nyt tarvittaisiin ekaa kertaa vuosiin Hoeneßiä puikkoihin...
|
|
|
|
|
kilpaIlpo
Poissa
|
 |
Vastaus #1084 : 17.04.2015 klo 15:12:23 |
|
Eiköhän Heynckes halunnut eläkkeelle ja koiran kanssa lenkkeilemään. Huvitteli vielä median kanssa viimeisellä kaudellaan jatkospekulaatioillaan.
Luin foorumilta ku oli joku artikkeli Guardiolan hankinnasta että Heynckesiltä ei oikein edes kysytty jatkosta vaan ilmoitettiin että Guardiola tulee. Se Juppin ilmoitus tapahtui vielä ennen kauden loppua kun Heynckes kertoi medialle että lopettaa kauden jälkeen.
|
|
|
|
|
aceman
Poissa
Suosikkijoukkue: Ineoksen sirkus & Getafe
|
 |
Vastaus #1085 : 17.04.2015 klo 15:17:46 |
|
Tämä tosiaan unohtui. Mourinho voi Heynckesiä taktisesti 100-0 ottelussa ja Jupp meni miinaan alkaessaan varmistelemaan.
KUKA?
|
|
|
|
|
Finte
Poissa
|
 |
Vastaus #1086 : 17.04.2015 klo 15:19:32 |
|
Luin foorumilta ku oli joku artikkeli Guardiolan hankinnasta että Heynckesiltä ei oikein edes kysytty jatkosta vaan ilmoitettiin että Guardiola tulee. Se Juppin ilmoitus tapahtui vielä ennen kauden loppua kun Heynckes kertoi medialle että lopettaa kauden jälkeen.
Oon lukenut samat mutta luulen että se on enemmän median rakentamaa. Luulen että Jupp ilmoitti hyvissä ajoin Hoeneßille suunnitelmansa ja kaikki muu oli teatteria... Jos olisi halunnut jatkaa niin olisi voinut jatkaa Realissa ihan vaan ärsyttääkseen. Luulen että piti spekulaatioita yllä ihan vaan uskottavuuden takia.
|
|
|
|
|
günthers
Poissa
Suosikkijoukkue: Uli Hoeness
|
 |
Vastaus #1087 : 17.04.2015 klo 15:27:48 |
|
Oon lukenut samat mutta luulen että se on enemmän median rakentamaa.
Luulen että Jupp ilmoitti hyvissä ajoin Hoeneßille suunnitelmansa ja kaikki muu oli teatteria...
Jos olisi halunnut jatkaa niin olisi voinut jatkaa Realissa ihan vaan ärsyttääkseen.
Luulen että piti spekulaatioita yllä ihan vaan uskottavuuden takia.
No nyt on Draxlerin artikkelit luettu huolella.
|
|
|
|
|
Finte
Poissa
|
 |
Vastaus #1088 : 17.04.2015 klo 15:37:16 |
|
No nyt on Draxlerin artikkelit luettu huolella.
En tiedä Draxlerista mutta saksalaisia lehtiä on luettu jo vuonna 2012/2013...
|
|
|
|
|
BalloBaba
Poissa
Suosikkijoukkue: Red Forman's Toast
|
 |
Vastaus #1089 : 17.04.2015 klo 15:50:24 |
|
“We lost because of Pep, as simple as that. When we lose it is my fault. Not someone from the board or the medical team. It is my fault and my fault only.” http://www.theguardian.com/football/2015/apr/17/pep-guardiola-bayern-munich-doctorGuardiola was also forced to comment on a Vine that circulated on Thursday night, from the recent game against Bayer Leverkusen, claiming to show the Spaniard sarcastically applauding Müller-Wohlfahrt after a Bayern player had got injured. “That was just me being disappointed. It had nothing to do with Müller-Wohlfahrt,” he said.
|
|
|
|
|
SirL
Poissa
|
 |
Vastaus #1090 : 17.04.2015 klo 15:53:23 |
|
Miksi et kettuile Barçan topicissa johdon rikossyytteistä koskien veronkiertoa joukkueen varoilla? Täällä kun käyt, on kyse aina vittuilusta.
Mukava silti nähdä, että Saksan MM-pokaali kesällä ei aiheuttanut terminaalia vitutusta, vaan pääsit ryömimään takaisin tännekin vittuilemaan.
Miksi et keskustele Bayernissa ja Saksan maajoukkueessa Franz Beckenbauerin veritankkausajoista toimineesta ihmelääkäri Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrtista ja esimerkiksi hänen laajalti kyseenalaisesta maineestaan, vaan keksit valheellisia väittämiä ja yrität keskustella nimimerkeistä?
|
|
|
|
|
Karl Den Lille
Poissa
Suosikkijoukkue: Sudeettisavolaiset
|
 |
Vastaus #1091 : 17.04.2015 klo 15:56:06 |
|
Tämä tosiaan unohtui. Mourinho* voi Heynckesiä taktisesti 100-0 ottelussa ja Jupp meni miinaan alkaessaan varmistelemaan.
Di Matteo* ei kyllä vienyt siinä(kään) ottelussa ketään 100-0. Koko Barca-ottelupari, ja sen päälle vielä tuo finaali, oli sellaista kerran tuhannesta -meininkiä, että alta pois. Kaikki tähdet osuivat tuon keikan aikana Chelsealla kohdalleen, mutta Di Matteon taktisten kykyjen kanssa sillä ei kyllä ollut mitään tekemistä.
|
|
|
|
|
Finte
Poissa
|
 |
Vastaus #1092 : 17.04.2015 klo 15:58:07 |
|
“We lost because of Pep, as simple as that. When we lose it is my fault. Not someone from the board or the medical team. It is my fault and my fault only.” http://www.theguardian.com/football/2015/apr/17/pep-guardiola-bayern-munich-doctorGuardiola was also forced to comment on a Vine that circulated on Thursday night, from the recent game against Bayer Leverkusen, claiming to show the Spaniard sarcastically applauding Müller-Wohlfahrt after a Bayern player had got injured. “That was just me being disappointed. It had nothing to do with Müller-Wohlfahrt,” he said. Tässä totuus...
|
|
|
|
|
Jääpoiju
Poissa
|
 |
Vastaus #1093 : 17.04.2015 klo 16:01:07 |
|
Miksi et keskustele Bayernissa ja Saksan maajoukkueessa Franz Beckenbauerin veritankkausajoista toimineesta ihmelääkäri Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrtista ja esimerkiksi hänen laajalti kyseenalaisesta maineestaan, vaan keksit valheellisia väittämiä ja yrität keskustella nimimerkeistä?
Mitään valheellisia väittämiä en ole keksinyt. Tässä talousrikossyytteistä: http://futisforum2.org/index.php?topic=136535.msg9311469#msg9311469Tuossa juuri parikin viestiä kirjoittelin. Oletettavasti Pepin lähdettyä palaa HWMW takaisin, ellei jo aiemmin, kun Pep ja jory anelevat. Käytetyistä metodeista voi toki spekuloida, mutta kuten lasaretin pituudesta nähdään, ei kyse ole mistään taikajimistä. Samoin neljän vuosikymmenen aikana Bayernilla ei ole ollut totaalidominointia eurokentillä, joten siltäkään osin ei voi kuin todeta, että troppien määrä ja laatu näyttää olevan samalla tasolla kuin muissakin huippuseuroissa.
|
|
|
|
|
SirL
Poissa
|
 |
Vastaus #1094 : 17.04.2015 klo 16:11:05 |
|
Mitään valheellisia väittämiä en ole keksinyt.
Valheellisia väittämiä koskien nimimerkkiä. Vai milloin itse ajattelit lopettaa lasten hakkaamisen ja eläimiin sekaantumisen?
|
|
|
|
|
Jääpoiju
Poissa
|
 |
Vastaus #1095 : 17.04.2015 klo 16:22:58 |
|
Valheellisia väittämiä koskien nimimerkkiä.
Eivät olleet valheellisia. Voin tarkentaa, että tänne viittasi tähän topiciin.
|
|
|
|
|
mehico5
Poissa
|
 |
Vastaus #1096 : 17.04.2015 klo 16:44:14 |
|
Edit. Kuka nappaa Müller-Wohlfahrtin tiimin... vai jääkö poppamies itse eläkkeelle?
Nyt palloliitto tekee kaikkensa ja hommaa ne Suomeen 
|
|
|
|
|
Münchner Kindl
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Sparta München
|
 |
Vastaus #1097 : 17.04.2015 klo 17:08:20 |
|
Tästä taitaa nyt tulla puolustuspuhe Pep Guardiolalle. Tässä tulee vastustuspuhe. Itse olen ollut alusta asti Peppiä vastaan, en välitä tuleeko pyttyjä tai ei. Tyyli, asenne ja pelityyli pallon hieromisineen, ei kiitos. Kroosin ulostaminen, saunakaverit, kulmapotkut, syksyn rotaatio ja ilmeisen selvät erimielisyydet seuraorganisaation kanssa. Jo ilmeestä näkyvä kyvyttömyys tappiolla pelattaessa, kiveen hakattu pelitapa. Peppihän sai roudattua jo oman doktorinsa Säbenerille, silti pelaajat käyvät mieluummin MW:n mestassa keskustassa, saavat heti hoitoa eikä neilikkaöljyjä. Kertoo jotain tilanteesta, pinnan alla kuohuu kuulemma muutoinkin. Toivottavasti ei ollut liian kohtuutonta WF:n makuun.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.04.2015 klo 17:10:49 kirjoittanut Münchner Kindl »
|
|
|
|
|
Kaakku
Poissa
Suosikkijoukkue: Mia san mia
|
 |
Vastaus #1098 : 17.04.2015 klo 17:11:25 |
|
Nyt palloliitto tekee kaikkensa ja hommaa ne Suomeen  HWMW: meriiteillä Suomessa pääsee majun lääkäriksi, päävalmentajaksi, sekä eduskunnan puhemieheksi.
|
|
|
|
|
Müllermilch
Poissa
Suosikkijoukkue: HUUUUUUUUUU
|
 |
Vastaus #1099 : 17.04.2015 klo 17:25:35 |
|
Pakko se on myöntää, että onhan tätä Hollywood-meininkiä tullut viime vuosina jo vähän ikävä. Mukavasti tämäkin topikki saanut eloa viime aikojen tapahtumien johdosta. HWMW: meriiteillä Suomessa pääsee majun lääkäriksi, päävalmentajaksi, sekä eduskunnan puhemieheksi.

|
|
|
|
|
|
|
|