Oon uusi kirjoittaja forumilla ja ajattelin aloittaa kotikaupungin suosikkijoukkueen topicista! ACO:n hommaa tullut seurattua alusta asti tosi tarkkaan ja läheltä, kausikortti löytyy vaikkei joka peliin aina pääsekään. Alkukausi masentava mutta nyt vielä toivoa on ainakin karsintapaikan suhteen.
TPS-matsin tunnekuohut alkaa olla tasoittuneet ja innolla odotetaan lauantain peliä. Näyttääkö Sport-It tämänkin vieraspelin?
Taidan tänään aktivoitua ja mennä sinne tiedotus- ja keskustelutilaisuuteen kuuntelemaan livenä uutiset - junnujoukkuehomma olisi kyllä mielenkiintoinen veto, toivottavasti jotain muutakin positiivista kuullaan. Jotain voin tänne tiivistää sitten, ainakin jos joku nopeampi ei ehdi jo kaikkea avata ennemmin.
Hei ja onnittelut hyvästä valinnasta.
Lauantaina kohtaamme FC Jazzin vieraissa ja 8 euroa maksava striimi löytyy
täältä. Voi siis hyvinkin olla, että tuo mainitsemasi urheilubaari tämän pelin näyttää. Itse olen viikonlopun muualla, joten on hyvä, että vaihtoehtoja löytyy. Toivottavasti peli kulkee paremmin kuin viime reissulla, pisteitä tarvitaan!
Itse en ole vielä varma, ehdinkö tuohon tiedotustilaisuuteen. Jos pääsen, niin hieno juttu. Erillistä raporttia tuskin kenenkään tarvitsee sen suuremmin kirjoittaa, koska luotan siihen, että Äffä on vääntänyt hienon tekstin valmiiksi ja se julkaistaan välittömästi tiedotustilaisuuden jälkeen - tarvitaan vain yksi enterin painallus.
Jees. Toivottavasti viihdyt seurassamme pitkään. Matka on pitkä ja tulemme kohtaamaan onnen ja surun hetkiä, mutta kyllä odotus palkitaan - Oulu tulee vielä nousemaan isoksi jengiksi Suomessa ja miksei maailmallakin.
Oulu on laivastonsininen.Ystävällisin terveisin
Finnish Kebab
Forumspämmääjä
---
Juu, korkki kiinni, on vähän hiljaisempaa taas töissä.

Pitää yrittää vääntäytyä sinne illan kohtaamiseen ja kuulla uutiset ihan paikan päällä.
E: Lainaus mukaan, kun sivu vaihtui.