puolueeton
Poissa
|
 |
Vastaus #1050 : 31.08.2015 klo 17:55:58 |
|
Onko kellään tietoa Sid:in peliluvasta. Youtubesta löytyi mainosvideo - Jos on todella tuon videon tasoinen kaveri on kova vahvistus PS Kemille
|
|
|
|
|
Kirves
Poissa
|
 |
Vastaus #1051 : 31.08.2015 klo 18:50:17 |
|
Hän on Miguel Cid...ei Sid
|
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja
|
 |
Vastaus #1052 : 31.08.2015 klo 20:14:26 |
|
On tämä ihmeellistä aikaa. Haka-peliä katsotaan helpoimpana kuukauteen (ja nyt ei puhuta Kajaanin Hakasta) ja TPS tuntuu olevan kotipeliinsä ihan kusessa (etukäteen ajateltuna) PS Kemiä vastaan. Mitä täällä tapahtuu?
|
|
|
|
|
Kirves
Poissa
|
 |
Vastaus #1053 : 31.08.2015 klo 20:21:30 |
|
Kenen mielestä Haka oli helpoin. Jos joukkueita tuntee ja nähnyt niiden pelejä niin vahvasti eri mieltä. Ja tähän ei vaikuta se vieraspelisaldo mitenkään. Vaikeat pelit on edelleen tulossa. Ei Tps mikään heikko tule missään tapauksessa kotonaan tule olemaan. Usko ja luotto äijiin on kuitenkin ihan tapissa niin että voitto tulee!!!!
|
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1054 : 31.08.2015 klo 20:43:39 |
|
Kenen mielestä Haka oli helpoin. Jos joukkueita tuntee ja nähnyt niiden pelejä niin vahvasti eri mieltä. Ja tähän ei vaikuta se vieraspelisaldo mitenkään. Vaikeat pelit on edelleen tulossa. Ei Tps mikään heikko tule missään tapauksessa kotonaan tule olemaan. Usko ja luotto äijiin on kuitenkin ihan tapissa niin että voitto tulee!!!!
Kenen mielestä Haka-peli ei ollut etukäteen (esim. viikko sitten) ajateltuna niin vaikea kuin TPS tai PK-35 vieraissa tai JJK kotona?
|
|
|
|
|
puolueeton
Poissa
|
 |
Vastaus #1055 : 31.08.2015 klo 20:47:54 |
|
Kipe, TPS on edelleen vaikea vastus varsinkin Turussa vaikka heidän viisi avauksen miestä on poissa. PS Kemin ei kannata leijua yhtään jos aikoo hakea pisteet. Siitä pelistä ei varmuudella tule läpihuutojuttua. TPS on hyvä juniorijoukkue ja sieltä löytyy korvaavia pelaajia pilvinpimein. Pääsevät nyt näyttämään parhaita puoliaan. Voitto tulee Turusta mutta vain jos Kemi pääsee omalle tasolleen. Tasapeli ja jopa tappio on myös mahdollinen
|
|
|
|
|
Kirves
Poissa
|
 |
Vastaus #1056 : 31.08.2015 klo 20:50:34 |
|
Edelleeen jos futiksesta mitään tajuaa niin Haka oli jo ennakkoon yksi vaikemmista vastustajista.
|
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1057 : 31.08.2015 klo 20:52:25 |
|
Kipe, TPS on edelleen vaikea vastus varsinkin Turussa vaikka heidän viisi avauksen miestä on poissa. PS Kemin ei kannata leijua yhtään jos aikoo hakea pisteet. Siitä pelistä ei varmuudella tule läpihuutojuttua. TPS on hyvä juniorijoukkue ja sieltä löytyy korvaavia pelaajia pilvinpimein. Pääsevät nyt näyttämään parhaita puoliaan. Voitto tulee Turusta mutta vain jos Kemi pääsee omalle tasolleen. Tasapeli ja jopa tappio on myös mahdollinen
Kovasti siellä on oltu TPS:n puolella pulassa mitä heidän ketjuaan on lukeminen. Voiko voittaa pelin jossa etukäteen ajateltuna tulee turpaan? Kysy Ilvekseltä.
|
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1058 : 31.08.2015 klo 20:53:21 |
|
Edelleeen jos futiksesta mitään tajuaa niin Haka oli jo ennakkoon yksi vaikemmista vastustajista.
Perustelepa millä Hakasta saat vaikeamman kuin TPS:stä, PK-35:sta tai JJK:sta. Ja tämä siis katsoen tilannetta esim. viikko sitten.
|
|
|
|
|
Vihtapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: PS Kemi, AS Roma, CSCA Buiucani
|
 |
Vastaus #1059 : 31.08.2015 klo 20:58:13 |
|
Kenen mielestä Haka-peli ei ollut etukäteen (esim. viikko sitten) ajateltuna niin vaikea kuin TPS tai PK-35 vieraissa tai JJK kotona?
Ihan hyödytöntä pyöritellä tätä vaikeusastetta, mutta Haka- ja JJK- pelit on etukäteen helpompia sen verran kuin kotipelit on. Ykkösen huippujoukkueita kaikki ja itse olisin ollut viikko sitten melko tyytyväinen pisteeseenkin Turusta eikä mieli ole oikeastaan muuttunut.
|
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1060 : 31.08.2015 klo 21:03:33 |
|
Ihan hyödytöntä pyöritellä tätä vaikeusastetta, mutta Haka- ja JJK- pelit on etukäteen helpompia sen verran kuin kotipelit on. Ykkösen huippujoukkueita kaikki ja itse olisin ollut viikko sitten melko tyytyväinen pisteeseenkin Turusta eikä mieli ole oikeastaan muuttunut.
Minä olisin vielä toissapäivänä kiljunut riemusta, jos PS Kemille olisi luvattu piste Turusta. Nyt kun sieltä on viisi miestä pois ja koko puolustus on luokkaa "ai toiki voi pelata tossa?", niin ei tästä voi olla tyytyväinen mihinkään vähempään kuin kolme pistettä. Tottakai tämän voi munia vaikka 5-0 tappioksi, mutta PS Kemi on väkisinkin selvä ennakkosuosikki tuossa pelissä, katsoit sitä minkä väristen lasien läpi tahansa. Tottakai joukkue lähtee otteluun sillä asenteella, että TPS on ihan pirun kova vastustaja ja että on pakko tehdä vähintään kaikkein paras, jotta sieltä ei tulisi turpaan.
|
|
|
|
|
Kirves
Poissa
|
 |
Vastaus #1061 : 31.08.2015 klo 21:05:49 |
|
Ei mun Kipe tartte mitään perustella kun tiedän. Ja se on paljon enemmän kun noi sun tilastot ja laskelmat.
|
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1062 : 31.08.2015 klo 21:11:06 |
|
Ei mun Kipe tartte mitään perustella kun tiedän. Ja se on paljon enemmän kun noi sun tilastot ja laskelmat.
Eli silloin tässä lukee väkisinkin, että PK-35 vieraissa, TPS vieraissa ja JJK kotona eivät ole (etukäteen ajateltuna, tietämättä maajoukkuekutsuista tai pelikielloista) yhtään sen vaikeampia kuin Haka kotona.
|
|
|
|
|
puolueeton
Poissa
|
 |
Vastaus #1063 : 31.08.2015 klo 21:31:16 |
|
TPS:n pelaajatilanne on hieman samanlainen kuin mitä heillä oli PS Kemin tappion jälkeen kesällä. Pelin jälkeen heillä oli neljä pelikieltoa tuliaisina Kemistä. Seuraava peli oli MP:ta vastaan Mikkelissä ja TPS voitti 0-2. Silloin ei tosin ollut molemmat topparit poissa. Nyt on lisäksi keskialueen pohjalta pelaaja pelikiellossa ja lisäksi kapteeni on maajoukkuematkalla. Tuokin tulos osoittaa että TPS on vaarallinen vajaamiehisenäkin
|
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1064 : 31.08.2015 klo 21:33:48 |
|
TPS:n pelaajatilanne on hieman samanlainen kuin mitä heillä oli PS Kemin tappion jälkeen kesällä. Pelin jälkeen heillä oli neljä pelikieltoa tuliaisina Kemistä. Seuraava peli oli MP:ta vastaan Mikkelissä ja TPS voitti 0-2. Silloin ei tosin ollut molemmat topparit poissa. Nyt on lisäksi keskialueen pohjalta pelaaja pelikiellossa ja lisäksi kapteeni on maajoukkuematkalla. Tuokin tulos osoittaa että TPS on vaarallinen vajaamiehisenäkin
Itse pidän PS Kemiä vieraissa parempana joukkueena kuin MP:tä kotonaan.
|
|
|
|
|
puolueeton
Poissa
|
 |
Vastaus #1065 : 31.08.2015 klo 21:46:00 |
|
Olen samaa mieltä, että PS Kemi on parempi vieraissa kuin MP kotona. TPS:n puolustus on todennäköisesti heikoin lenkki heidän kokoonpanossaan ensi lauantaina mutta maaleja he pystyvät kuitenkin tekemään myös tuolla kokoonpanolla
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #1066 : 31.08.2015 klo 21:46:38 |
|
Kyllä tuo siirto läpi menee, koska perusteet on riittävät.
|
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1067 : 31.08.2015 klo 21:48:58 |
|
Olen samaa mieltä, että PS Kemi on parempi vieraissa kuin MP kotona. TPS:n puolustus on todennäköisesti heikoin lenkki heidän kokoonpanossaan ensi lauantaina mutta maaleja he pystyvät kuitenkin tekemään myös tuolla kokoonpanolla
TPS on tehnyt viimeiseen neljään peliin neljä maalia. Top-6 peleissä koko kaudella kerran yli maalin. Kyllä tuo siirto läpi menee, koska perusteet on riittävät.
Eikö se vaadi PS Kemin suostumuksen ihan ensimmäisenä?
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #1068 : 31.08.2015 klo 21:50:22 |
|
TPS:n twitteristä bongattua:
Hyvä, ettei kuitenkaan siirretty. P.S. En ollut lukenut kaikkia repliikkejä vielä, niin tällaista sattuu kuten nytkin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.08.2015 klo 21:52:24 kirjoittanut Tapsa »
|
|
|
|
|
Liebo
Poissa
Suosikkijoukkue: vaihteleva - yleensä sarjakärki
|
 |
Vastaus #1069 : 01.09.2015 klo 09:31:57 |
|
Eli silloin tässä lukee väkisinkin, että PK-35 vieraissa, TPS vieraissa ja JJK kotona eivät ole (etukäteen ajateltuna, tietämättä maajoukkuekutsuista tai pelikielloista) yhtään sen vaikeampia kuin Haka kotona.
Kipe, etkös itsekin ole ollut asiasta samaa mieltä, että Haka on huomattavan paljon kovempi jengi kuin JJK? Tulee kyllä melkoinen urakka PS Kemille pysyä Ykkösessä. Se vaatii noin 25-30 pistettä ja kun "helpoimmat" vastustajat ovat luokkaa EIF, FC Jazz ja JJK, niin siinä on melkoinen kairaaminen. Ykkösen 6. keräsi päättyneellä kaudella 46 pistettä ja hävisi vain viidesti, joten todella kovan haasteen edessä PS Kemi on. Huomattavasti kovemman kuin mitä 2011.
Ei mulla enempää tilastoista!!
|
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1070 : 01.09.2015 klo 11:35:50 |
|
Kipe, etkös itsekin ole ollut asiasta samaa mieltä, että Haka on huomattavan paljon kovempi jengi kuin JJK?
Ei mulla enempää tilastoista!!
En muista kyllä yhtään millainen mielikuva minulla oli vuosi sitten JJK:sta, eikä silloin tainnut ihan selkeästi olla tiedossa kellään että miltä joukkueiden kokoonpanot jne. näyttävät. Mutta on JJK kovempi kuin Haka 2015 Ykkösessä, minusta se on ihan päivänselvä asia. Ollut jo monta kuukautta. Mutta suoraan kysymykseen suora vastaus: Kyllä, lokakuussa 2014 olen nostanut JJK:n esimerkiksi Ykkösen "helpoimmista" vastustajista. Sitä en tosiaan muista, että miksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.09.2015 klo 11:38:12 kirjoittanut KipeKemi »
|
|
|
|
|
lindros
Poissa
Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1071 : 01.09.2015 klo 19:57:13 |
|
|
|
|
|
|
Kirves
Poissa
|
 |
Vastaus #1072 : 01.09.2015 klo 20:13:31 |
|
Laadukasta settiä taas ensimmäisestä kuvasta viimeiseen lindrosilta...tänks
|
|
|
|
|
Liebo
Poissa
Suosikkijoukkue: vaihteleva - yleensä sarjakärki
|
 |
Vastaus #1073 : 01.09.2015 klo 20:26:04 |
|
Mutta suoraan kysymykseen suora vastaus: Kyllä, lokakuussa 2014 olen nostanut JJK:n esimerkiksi Ykkösen "helpoimmista" vastustajista. Sitä en tosiaan muista, että miksi.
Kiitos vastauksesta. Vaikka poimintani olikin viime syksyltä, niin uskaltaisin veikata, että päätelmäsi olet tehnyt pohjaten puhtaasti edellisen kauden sarjataulukkoon katsomalla, mutta kun ei tämä palloilu ole pelkkää tilastointia ja taulukoiden tulkitsemista. Mikäli koet että on, niin voitko taulukoida minulle esimerkiksi urheiluruudun haastattelussa esille nostetun PS Kemin joukkuehengen merkityksen.. lindrosin kuville peukkua!
|
|
|
|
|
Takajärven TikiTaka
Poissa
Suosikkijoukkue: Juha Malisen ylivertaiset jalkapallosoturit
|
 |
Vastaus #1074 : 01.09.2015 klo 20:28:30 |
|
Kesän kaunein peli ja upeita kuvia!  Kiitos lindros!
|
|
|
|
|
|
|
|