Varmaan onkin mutta jos jengi on kuitenkin toisena sarjassa niin luulisi että sinne mahtuu jotain positiivistäkin..
Jep,jep. Ollaan ex-lopalaisen kanssa kilkuteltu sanan säilää tämän asian merkeissä aikaisemminkin.
Mä olen muuten Vihdin Ojakkalasta, että silleen ja se siitä.
Kakkospaikka on ansaittu - sitä en kiistä.
Mutta on kakkospaikassa ollut mukana pikkasen tuuriakin - kaverit pelanneet ristiin ja muutamia yllätyksiä on nähty, ymsyms.
Mutta jos katsotaan Vihtiläisen Jalkapalloseuran, nimeltään Nummelan Palloseura, tehtyjen maalien ja päästettyjen suhdetta. Niin mitä voimme päätellä? Maalinteko toimii tyydyttävästi - ei kuitenkaan hyvin paikkoihin nähden. Missä sinun mielestäsi ex-lopalainen klikkaa?
Joku voisi huomata mm tällaisia asioita: Syötöt ei löydä omia, ajoitukset on myöhässä, haahuillaan siellä sun täällä, auotaan päätä kavereille, Ei uskalleta ratkaista/haastaa vaan siirretään vastuu kaverille, erikoistilanne pelaaminen huonoa tai ainakin yllätyksellistä - kaikille, myös pelikavereille, ei hymyillä vaan puristetaan heppiä - peli on pakko pulla eikä hauskaa.
NuPS:n peliä ei ole mielestäni minkään joukkueen vaikea tehdä vaikeaksi tällä hetkellä - Koska kundit tekee se ihan itse!
Mitä tehdään treeneissä? Treenataan tunti ohjatusti - mutta moniko jää hiomaan maalintekotaitoja, erikoistilanteita yms treenejen jälkeen - tähän on kuulemma mahdollisuus ja kenttä vuoroissa on joustoa myös tähän.
Hyvissä peleissä näen yleensä paljonkin hyvää ja huonoista en viitsi niitä keksimällä edes keksiä taikka hakea. Piste eilisestä oli ihan jees, sillä KäPa olisi hiukan erilaisilla sekä vähemmän itsekkäillä ratkaisuilla painanut kaksi palloa tyhjiin lopussa. Toki oli NuPS:lla paikkansa myös (5) pistää pallo reppuun. No oli siellä muuta positiivistakin, Illalla ei vielä selkiytynyt sanoiksi: 1 piste, Karra Karjalaisen nollapeli, Jykä Niskasen ja Teemu Lintulan puolustuspelaaminen
Juu ei eli on ne pojat tiskillä pikkasen yrittäneet huiskia, mutta aina on tullut pippa omaan pääkköön

Lundsten ei tietääkseni ole loukkaantunut - kuin ehkä kavereiden saamattomuudesta maalinteossa - vaan oli lomailemassa ja hakee tänään vauhtia viime päivinä kehnosti esiintyneen NuPS reservin pelistä. Ottelu Kuoppanummella alkaa klo 18:00 muistaakseni.
"Mennäänpäs tuon suon yli niin että heilahtaa" Eli eteenpäin ja tulta munille