Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #875 : 11.05.2016 klo 08:05:56 |
|
Tarkoitinkin isoa kuvaa, en tätä parin pelin säätöä.
Toki nekin matsit TPS varmaan pelaisi Veritaksella - kuten kaikkin muutkin matsit - jos vuokra olisi inhimillinen. Ja silti kuitenkin yhä Suomen korkein.
Totuus se on tuossakin. Mut heitän villin ajatuksen ilmoille: mitä jos pelipaikkaneuvottelut on kariutunut juurikin tuon ilmiselvän puuhastelun takia? Ne meinaat meni tosi nopeasti kiville, vaikka Stefu oli jo näyttänyt keltavihreetä valoa Veritakselle paluusta. Mitä semmoista on tapahtunut niin lyhyessä ajassa, että ollaan taas aivan eri puolilla tässä asiassa? Mua harmittaa, ettei Tepsi pelaa Veritaksella. Mua harmittaa myös "avoimuuden tempoilu". Milloin mikäkin asia muuttuu joka on kertaalleen uutisoitu toisella tapaa. Toivotaan edelleen, että tähän tulee joku tolkku. Edes sitten kaudeksi 2017.
|
|
|
|
|
Leppiniemi
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #876 : 11.05.2016 klo 08:12:11 |
|
mitä jos pelipaikkaneuvottelut on kariutunut juurikin tuon ilmiselvän puuhastelun takia? Ne meinaat meni tosi nopeasti kiville, vaikka Stefu oli jo näyttänyt keltavihreetä valoa Veritakselle paluusta. Mitä semmoista on tapahtunut niin lyhyessä ajassa, että ollaan taas aivan eri puolilla tässä asiassa?
 Juu, varmasti näin.. Aiemminhan sinä sanoit, että Joakim tuli ja nosti vuokran isäpapastaan välittämättä. Koitahan mies nyt pysyä johdonmukaisena.
|
|
|
|
|
dunu
Poissa
Suosikkijoukkue: Turun Palloseura
|
 |
Vastaus #877 : 11.05.2016 klo 08:26:00 |
|
TPS:n keväinen selvitys kaupungille koskien Urheilupuiston Yläkenttää. Ei mitään uutta, mutta kyllä liikuntalautakunnan pitäisi hiljalleen ymmärtää, ettei Yläkenttä sovellu Ykkösen tai Veikkausliigan otteluille. 
|
|
|
|
|
Norppa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #878 : 11.05.2016 klo 08:31:48 |
|
Totuus se on tuossakin. Mut heitän villin ajatuksen ilmoille: mitä jos pelipaikkaneuvottelut on kariutunut juurikin tuon ilmiselvän puuhastelun takia?
No en kyl klapil' päähä täst olis lyäty. Jos eivät nyt ehkä vain tuon takia kariutuneet, mutta kyllä Österlund sen verran speden kuvan itsestään on antanut, et ymmärrän kyllä jos Håkanseille tulee vähän :rolleyeyes: -fiilis hänen kanssaan neuvotellessa.
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
 |
Vastaus #879 : 11.05.2016 klo 08:37:44 |
|
 Juu, varmasti näin.. Aiemminhan sinä sanoit, että Joakim tuli ja nosti vuokran isäpapastaan välittämättä. Koitahan mies nyt pysyä johdonmukaisena. Niin, nosti vuokran kesken neuvottelujen. Miksi? Omasta halustaan? Suuttuneena? Muuten vaan? Koita sinä sisäistää lukemasi. No en kyl klapil' päähä täst olis lyäty.
Jos eivät nyt ehkä vain tuon takia kariutuneet, mutta kyllä Österlund sen verran speden kuvan itsestään on antanut, et ymmärrän kyllä jos Håkanseille tulee vähän :rolleyeyes: -fiilis hänen kanssaan neuvotellessa.
Tätä itse vähän olen alkanut epäilemään, koska Stefu olisi Tepsin stadikalle päästänyt.
|
|
|
|
|
Leppiniemi
Poissa
|
 |
Vastaus #880 : 11.05.2016 klo 08:50:01 |
|
Niin, nosti vuokran kesken neuvottelujen. Miksi? Omasta halustaan? Suuttuneena? Muuten vaan?
Koita sinä sisäistää lukemasi. Tätä itse vähän olen alkanut epäilemään, koska Stefu olisi Tepsin stadikalle päästänyt.
Tai ehkä Venäjän mafia pakotti nostamaan vuokran? Tai ehkä hän kuuli Jumalan äänen kesken neuvottelujen? Ehkä Harry Potter kurkkasi yhtäkkiä pöydän alta? Kaikki mahdollisia vaihtoehtoja..
|
|
|
|
|
dunu
Poissa
|
 |
Vastaus #881 : 11.05.2016 klo 08:57:28 |
|
10/2002 solmitussa hoito- ja yhteistyösopimuksen 4. kohdassa on määritelty, että yhtiön tulee sitoutua asettamaan turkulaisseuroille ottelukohtainen ns. kattohinta. Kaupunginhallitus hyäksyi ehdotuksen 10.9.2002. Mikä tämä kattohinta lienee?
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
 |
Vastaus #882 : 11.05.2016 klo 09:13:03 |
|
Tai ehkä Venäjän mafia pakotti nostamaan vuokran? Tai ehkä hän kuuli Jumalan äänen kesken neuvottelujen? Ehkä Harry Potter kurkkasi yhtäkkiä pöydän alta? Kaikki mahdollisia vaihtoehtoja..
Huoh. Ehkä sitten niin. Östishän ei ole tehnyt mitään väärää, kaikki on vain ja ainostaan Håkansien vihan syytä. Liian isot palkat, liian pienet tulot, 800 katsojan voitollinen tapahtuma Yläkentällä joka ei ollutkaan voitollinen. Mitä näitä nyt oli. Helvetin Stefan.
|
|
|
|
|
Leppiniemi
Poissa
|
 |
Vastaus #883 : 11.05.2016 klo 09:17:57 |
|
Huoh. Ehkä sitten niin. Östishän ei ole tehnyt mitään väärää, kaikki on vain ja ainostaan Håkansien vihan syytä. Liian isot palkat, liian pienet tulot, 800 katsojan voitollinen tapahtuma Yläkentällä joka ei ollutkaan voitollinen. Mitä näitä nyt oli. Helvetin Stefan.
Tässäkin tapauksessa olen varmaan jo ainakin viidessä viestissä sanonut, että Össen olisi pitänyt selvittää asia etukäteen. Tietenkin. Että hän mokasi. Minusta vain tämä hyppäys oli hieman outo, että nyt myös stadionin vuokra on miehen vika. Ehkä näin, mutta ihan täyttä arpomista. Ei kukaan ole laittanut kaikkea Stefanin syyksi. Useimmat eivät juuri mitään. Sähän noita olkiukkoja itsellesi rakentelet. Sinä olet vähintään yhtä paha martyyri kuin minä.
|
|
|
|
|
PallonPyörittäjä
Poissa
|
 |
Vastaus #884 : 11.05.2016 klo 09:57:21 |
|
Eiköhän siellä veritaksella pelata ensi kaudella. Luulisi, että stadionin omistajat ymmärtävät sen, että jatkossa siellä ei pelaa kuin Inter. Maju-pelit pelattanee tulevaisuudessa helsinki -tampere-seinäjoki akselilla kunhan nämä saavat stadionit kuntoon. Siinä jää mustapekka Joakimin käteen jos hinnoittelu on tätä luokkaa.
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
 |
Vastaus #885 : 11.05.2016 klo 11:57:24 |
|
Eiköhän siellä veritaksella pelata ensi kaudella. Luulisi, että stadionin omistajat ymmärtävät sen, että jatkossa siellä ei pelaa kuin Inter. Maju-pelit pelattanee tulevaisuudessa helsinki -tampere-seinäjoki akselilla kunhan nämä saavat stadionit kuntoon. Siinä jää mustapekka Joakimin käteen jos hinnoittelu on tätä luokkaa.
Eihän maju pelaa Seinäjoella koska tekonurmi. Mut ei ne Turussakaan pelaa. Tavallaan hybridinurmi Veritakselle ja sitä kautta miesten-, naisten-, ja A-poikien SM-sarjat sinne Ykkösen lisäksi olisi hyvä ratkaisu. Se veisi myös paineen pois muilta kentiltä, koska nuo haukkaa ison osan kenttävuoroista. Ps. Tepsin Mimmit pelaa evakossa Paimiossa elokuussa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.05.2016 klo 12:00:09 kirjoittanut Monska »
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
 |
Vastaus #886 : 11.05.2016 klo 12:01:58 |
|
Eihän maju pelaa Seinäjoella koska tekonurmi.
Mut ei ne Turussakaan pelaa.
Tavallaan hybridinurmi Veritakselle ja sitä kautta miesten-, naisten-, ja A-poikien SM-sarjat sinne Ykkösen lisäksi olisi hyvä ratkaisu. Se veisi myös paineen pois muilta kentiltä, koska nuo haukkaa ison osan kenttävuoroista.
Ps. Tepsin Mimmit pelaa evakossa Paimiossa elokuussa.
Ja tämän maksaa... 
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
 |
Vastaus #887 : 11.05.2016 klo 12:09:57 |
|
Ja tämän maksaa...  Niin no, yhdellä käyttäjällä ei kukaan. Mutta jos käyttäjiä olisi useampia, niin ehkä kaupunki ja stadionyhtiö kimpassa.
|
|
|
|
|
katsomotreenari
Poissa
|
 |
Vastaus #888 : 11.05.2016 klo 16:17:06 |
|
Ihmettelen miksi kaupunki olisi velvollinen järjestämään Tepsille paremman pelipaikan kuin muille Turkulaisille joukkueille. Ei ykkösdivaripaikka anna etuoikeutta parempaan paikkaan kuin 3-divari, kyllä Jytykin menisi Paavolle tai Veritakselle jos kaupunki kustantaa areenan. tuwen naisetkin pelaa divaria pitäälkö heidänkin päästä Paavolle?
|
|
|
|
|
Seatbelt
Poissa
Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit
|
 |
Vastaus #889 : 11.05.2016 klo 16:25:28 |
|
Ihmettelen miksi kaupunki olisi velvollinen järjestämään Tepsille paremman pelipaikan kuin muille Turkulaisille joukkueille. Ei ykkösdivaripaikka anna etuoikeutta parempaan paikkaan kuin 3-divari
"Sopimuksessa todetaan, että Yhtiö (=kiinteistöyhtiö) sitoutuu myös siihen, että se noudattaa Stadionin vuokraehdoissa edellisesssä kappaleessa tarkoitettujen joukkueiden (=kahdella ylimmällä sarjatasolla pelaavat turkulaiset joukkueet) osalta periaatteita, joiden tasapuolisuuden ja kohtuullisuuden Kaupungin liikuntatoimi tarpeen vaatiessa tarkastaa ja hyväksyy
|
|
|
|
|
Zabala
Poissa
|
 |
Vastaus #890 : 11.05.2016 klo 16:32:50 |
|
Ihmettelen miksi kaupunki olisi velvollinen järjestämään Tepsille paremman pelipaikan kuin muille Turkulaisille joukkueille. Ei ykkösdivaripaikka anna etuoikeutta parempaan paikkaan kuin 3-divari, kyllä Jytykin menisi Paavolle tai Veritakselle jos kaupunki kustantaa areenan. tuwen naisetkin pelaa divaria pitäälkö heidänkin päästä Paavolle?
Haluatko lukita vastauksen?
|
|
|
|
|
katsomotreenari
Poissa
|
 |
Vastaus #891 : 11.05.2016 klo 17:25:35 |
|
TuWe naiset 1-divari myös?
|
|
|
|
|
katsomotreenari
Poissa
|
 |
Vastaus #892 : 11.05.2016 klo 17:27:28 |
|
Trojans pelaa liigaa? Myös paavolle?
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #893 : 11.05.2016 klo 17:35:34 |
|
Katsomotreenari joku Höltsän sivunikki ja Kinnusen ryyppykaveri? Ymmärrys yhtään mistään ainakin samaa luokkaa. Mieti nyt ensiksi mistä olosuhteista on kysymys ja mitä sellaista FC TPS:lla on mitä mainituista yhdelläkään ei ole - asia jonka takia niitä olosuhteita tarvitaan?
|
|
|
|
|
Statisti
Poissa
|
 |
Vastaus #894 : 11.05.2016 klo 17:40:56 |
|
Minä en pahastu tippaakaan, jos TuWen naiset tai Trojans pelaavat Paavo Nurmen stadionilla.
|
|
|
|
|
Tumpero
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, TPS TV, Casa
|
 |
Vastaus #895 : 11.05.2016 klo 17:56:11 |
|
Minä en pahastu tippaakaan, jos TuWen naiset tai Trojans pelaavat Paavo Nurmen stadionilla.
Sama. Olisi se komeaa kun TPS:n naisten liigajoukkuekin tuossa baanalla juhlaottelunsa vetäisi. Veritakselle kun eivät päässeet yrityksestä huolimatta. Eihän muuten siitäkään ole kauaa aikaa kun stadionilla pelattiin rugbyn maaotteluita. Kyllähän tuo nurmi ansaitseekin olla vuoden aikana muussakin käytössä kuin pelkkänä keihään ja moukarien alastulopaikkana.
|
|
|
|
|
Höltsä
Poissa
|
 |
Vastaus #896 : 11.05.2016 klo 18:47:43 |
|
+ Eläkevakuutusyhtiö Veritas, jonka kirjanpitoa tonkimalla varmaan löytyisi kuinka paljon tilavuokrat tuottaa tuloa suoraan heille.
En mä Kaihlamo tälläkään ymmärryksellä kehuisi... Miksi sponsori saisi vuokratuloja.... Yleensä silloin ollaan maksupuolella, ainakin ne kerrat on oltu kun mä olen jotain firman kanssa sponssannu
|
|
|
|
|
Jasseri
Poissa
|
 |
Vastaus #897 : 11.05.2016 klo 18:48:40 |
|
On muuten rugbyyn todella sopiva paikka. Maajoukkue haikaili stä jopa pysyväksi kodikseen parin viime ottelun jälkeen, nyt en tiedä mikä on tilanne.
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #898 : 11.05.2016 klo 18:53:53 |
|
En mä Kaihlamo tälläkään ymmärryksellä kehuisi...
Miksi sponsori saisi vuokratuloja.... Yleensä silloin ollaan maksupuolella, ainakin ne kerrat on oltu kun mä olen jotain firman kanssa sponssannu
En nyt tiedä tarkkaan nykytilannetta, mutta ainakin aiemmin meni näin: Osakeannissa niiden pukuhuone-, sosiaali- ja varastotilojen hallintaan oikeuttavat osakkeet, jotka oli vuokrattu Turun kaupungille, tulivat Eläkevakuutusosakeyhtiö Veritaksen omistukseen. Veritas on siten tullut kaupungin vuokranantajaksi näiden tilojen osalta. Tuolla on Veritas Stadionin taustoilla tapahtunut sen verran monimutkaisia juttuja ja jopa jonkinasteisia väärinkäytöksiä, jossa mukana on kaupungin johtotason ihmisiä että oikeasti jonkun pitäisi koko paska käydä varmaan läpi. En tiedä onko lakia rikottu, mutta ainakin esteellisyys asioissa on hyvä hallintotapa unohdettu aika lahjakkaasti.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.05.2016 klo 19:17:07 kirjoittanut Kaihlamo »
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
|
 |
Vastaus #899 : 11.05.2016 klo 19:29:18 |
|
Niin no, yhdellä käyttäjällä ei kukaan. Mutta jos käyttäjiä olisi useampia, niin ehkä kaupunki ja stadionyhtiö kimpassa.
Tuskin. Veritasta on tuettu viime vuosina todella runsaasti kaupungin puolesta. Päätykatsomo 2009, uusi nurmi 2012 ja uusi taulu 2016. Jos tämä menisi vielä läpi muutaman majupelin ja junnupelien takia, niin... Yksityisellä rahalla vaan kokonaisuudessaan mutta toisaalta kenttä on kaupungin. Vai kuinka?
|
|
|
|
|
|
|
|