FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.01.2026 klo 04:20:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 38

Kirjoittaja Aihe: Mikkelin Palloilijat 2015 - Kuuluisimme kakkoseen, mutta,..  (Luettu 170187 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aksu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP, Liverpool, Barca

Vastaus #650 : 27.07.2015 klo 09:30:50

Ei tässä vielä kuitenkaan paniikkinappulaa kannata painaa. Etukäteen tiedettiin, että materiaali on luokkaa heikompaa kuin kärkiporukoilla, mutta siihen nähden esitykset on olleet ihan kelvollisia. Vaikka viimeisestä voitosta on jo reilu kuukausi, ovat tulokset olleet aika odotettuja. (Ehkä lukuunottamatta EIF kotitappioita, ja VIFK kotitasuria, joista molemmista olisi enemmän pisteitä pitänyt ottaa).

Seuraavat 3-4 ottelua aika pitkälti ratkaisevat millä tasolla ensi vuonna ollaan. Noista pitäisi raapia se 7-8 pistettä, ja saada kickstart vikalle kolmannekselle. Ei mahdoton tehtävä, jos peli-ilme pysyy samalla tasolla (ja jos kärkeen löytyisi se HYVÄ vahvistus...;) )

Puolustushan on toiminut suht hyvin, sillä muihin häntäpään porukoihin nähden maaleja päästetty vähiten. Akilleen kantapää on heikko viimeistely niistä vähistä paikoista...
« Viimeksi muokattu: 27.07.2015 klo 09:33:06 kirjoittanut aksu »
Maksalintu

Poissa Poissa

Vastaus #651 : 27.07.2015 klo 11:00:23

:D niinpä niin, ei tainnut oma poika päästä riittävästi pelaamaan

pidä itkut kuitenkin junnupuolella

Niin tai sitten olen itse 15-vuotias poika, joka ei osaa itse pelata jalkapalloa. Mielenkiintoinen keskustelufoorumi, jossa muut eivät ilmeisesti saa ilmaista mielipiteitä? Kerro sinä sitten, miten asia on?
Latvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP

Vastaus #652 : 27.07.2015 klo 11:46:08

Tervetuloa foorumille.
LMP

Poissa Poissa

Vastaus #653 : 27.07.2015 klo 12:15:16

Niin tai sitten olen itse 15-vuotias poika, joka ei osaa itse pelata jalkapalloa. Mielenkiintoinen keskustelufoorumi, jossa muut eivät ilmeisesti saa ilmaista mielipiteitä? Kerro sinä sitten, miten asia on?

Tervetuloa internettiin. :) elinhon juttuja ei nyt kannata ottaa kovin tosissaan, tuskin on edes käynyt Mikkelissä.

Virallista totuus nettikeskutelussa näyttää olevan, että mikkeliläiset junnut ovat paskoja. Nekin jotka aikanaan ovat päässeet poikamaajoukkueisiin ovat paskoja, väärin valittu. Ehkä ovat paskoja, ehkä eivät. Oli syy mikä tahansa, ei B-junnujen tilanne ole hyvä seuran kannalta.

Junnuvalmennus Suomessa nyt vain taitaa olla mitä on, kun hommaa vedetään harrastepohjalta ja vähillä tekijöillä. Aina voi tuppautua toimintaan mukaan, jos osaamista löytyy.
Maksalintu

Poissa Poissa

Vastaus #654 : 27.07.2015 klo 12:36:44

Tervetuloa internettiin. :) elinhon juttuja ei nyt kannata ottaa kovin tosissaan, tuskin on edes käynyt Mikkelissä.

Virallista totuus nettikeskutelussa näyttää olevan, että mikkeliläiset junnut ovat paskoja. Nekin jotka aikanaan ovat päässeet poikamaajoukkueisiin ovat paskoja, väärin valittu. Ehkä ovat paskoja, ehkä eivät. Oli syy mikä tahansa, ei B-junnujen tilanne ole hyvä seuran kannalta.

Junnuvalmennus Suomessa nyt vain taitaa olla mitä on, kun hommaa vedetään harrastepohjalta ja vähillä tekijöillä. Aina voi tuppautua toimintaan mukaan, jos osaamista löytyy.

Kiitoksia asiallisista vastauksista, jos kyseessä on kerran joko idiootti tai trolli niin parempi jättää omaan arvoonsa..

Saapa nähdä miten syyskaudella käy, muutama pelaaja siirtynee A-Junnuihin ja pari taisi lopettaa kanssa nytten, mutta kyllä sieltä silti pitäisi ykköseen takaisin kavuta.
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset

Vastaus #655 : 27.07.2015 klo 15:38:59

LMP:n madonluvut, vaikka huumorilla ne heittikin, on kyllä kansallisessa vertailussa valitettavasti aika paikkansapitävä. B-junioreissa materiaali on aika paskaa ja valitettavasti mikään ei toistaiseksi viittaa siihen, että tulevaisuudessa olisi odotettavissa parempia pelaajasukupolvia.
bluevitonen

Poissa Poissa

Vastaus #656 : 27.07.2015 klo 19:23:17

En tiedä forumtotuudesta, mutta asiat ovat suhteellisia. Riippuu mihin verrataan.

Mikkelissä on nykyisen laskentatavan mukaan asukkaita 54 486. Lukuun on liitetty liitosalueet. Mikkelin kaupungin todellinen asukasluku lienee jotain 30 000 - 40 000 välillä. Ikärakenne on sellainen, että vanhuksia on paljon ja lapsia vähän. Tästä voi kuikin repiä osviittaa millaisista massoista MP ja MiKi nykyiset juniorijoukkueensa repivät.

Kansallisesti voi mennä huonosti, mutta jos verrataan muihin samankokoisiin kaupunkeihin niin ihan täysi katastrofi ei ehkä ole kyseessä. Kotka 54 441, Salo 54 243, Porvoo 49 964, Lohja 47 590 ja vaikka Kokkola 47 590. Asukaslukuja. Jos verrataan isompiin kaupunkeihin niin surkeasti menee. Massa tuo laatua.

Surkeista juniorijoukkueistakin voi kuitenkin löytyä aina 1-3 motivoitunutta kaveria, joista tulee pelaajia. Jari Litmasesta ei tullut huippupelaajaa Lahden Reippaan erinomaisen juniorityön asiosta vaan siitä riippumatta. Geenit ja motivaatio. Helpompi noita lahjakkuuksia on tietenkin repiä massoista. Lahdessa junioreita lienee sellainen kuusi-seitsenkertainen määrä Mikkeliin verrattuna.

Ilkka Mäkelä sanoi vuosi takaperin muistaakseni jotain sellaista, että joukkue pitäisi saada omavaraisemmaksi. Kaikki ei tapahdu napsahtaen sillä hetkellä kun Mäkelä palkattiin. B-junnujen putoaminen kakkoseen kertoo ehkä enemmän siitä mistä tullaan kuin siitä mihin ollaan menossa. Toivottavasti.

Yksi ikäluokka on tänä vuonna pärjännyt hyvin. D12 pelaa ELL-liigassa oikein mainiosti. Ainoa tappio kevätkierroksella tuli HJK:lle 3-2. MP johti tuota peliä kahdesti, mutta HJK punnersi aina tasoihin ja teki lopussa onnekkaan voittomaalin. Näillä 2003 syntyneillä pojilla on vielä matkaa edustukseen, mutta hyvältä näyttää tässä vaiheessa. Vuotta vanhemmat hävisivät HJK:lle 10-0. Siinä sitten vähän realismia.
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset

Vastaus #657 : 27.07.2015 klo 19:55:54

Ehdottomasti hyvä viesti bluefemmalta, kuten on totuttu.

Tasonmäärittelyni otti huomioon Mikkelin historian jalkapalloilijoiden tuottajana. Vastaavan kokoisten kaupunkien vertailussa Mikkeli pärjää vielä, mutta mutta historia ja valitettavasti jo hieman rapistunut jalkapallokulttuuri vaatisi vielä vähän enemmän ja vähän parempaa.

Laadukas junioritoiminta ei tee kenestäkään huippupelaajaa, mutta voi siihen antaa eväitä sekä ruokkia ja ylläpitää motivaatiota, jonka kautta juniori voi tehdä itsestään pelaajan.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #658 : 28.07.2015 klo 08:37:12

Saa toki, mutta niille on oma paikkansa tuolla junnu-puolella.
Harmi jos huono valmentaja pilasi hyvän pelaajamateriaalin :)
Grohl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #659 : 28.07.2015 klo 12:28:26

Saa toki, mutta niille on oma paikkansa tuolla junnu-puolella.
Harmi jos huono valmentaja pilasi hyvän pelaajamateriaalin :)
Mistäs sulle löydettäs oma paikka?
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #660 : 28.07.2015 klo 14:37:16

Mistäs sulle löydettäs oma paikka?

Meillä on rikun ja bluefemman kanssa niin pitkä suhe, että tuskin parempaa paikkaa löytyisi ;)

Joku vielä kehtasi epäillä etten olisi Mikkelissä (lue Urskilla) käynyt :(
Häpeä, sanon minä!
LMP

Poissa Poissa

Vastaus #661 : 28.07.2015 klo 14:44:20

Meillä on rikun ja bluefemman kanssa niin pitkä suhe, että tuskin parempaa paikkaa löytyisi ;)

Joku vielä kehtasi epäillä etten olisi Mikkelissä (lue Urskilla) käynyt :(
Häpeä, sanon minä!

Se olin minä, enkä häpeä yhtään.

PS. Se on Urskissa. Jokainen paikalla käynyt nyt tämän tietää.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #662 : 28.07.2015 klo 18:35:55

En väittänytkään olevani paikallinen.

Savolaiset kun vientää vai olisko jopa viäntee kaiken ;)
lossivitunkuski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1929

Vastaus #663 : 28.07.2015 klo 23:28:38

el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #664 : 29.07.2015 klo 06:16:56

:D Ylos

bluevitonen

Poissa Poissa

Vastaus #665 : 31.07.2015 klo 19:01:47

Maanantaina tiedotetaan uudesta pelimiehestä! Ylos 
Savon Sonni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP & Polk High

Vastaus #666 : 31.07.2015 klo 19:14:24

Maanantaina tiedotetaan uudesta pelimiehestä! Ylos 
Tibor tehny maalin kasinelosessa. Vasurille vois olla käyttöä.
empeee

Poissa Poissa

Vastaus #667 : 31.07.2015 klo 19:18:41

Miroslav Paunovic
« Viimeksi muokattu: 31.07.2015 klo 19:24:30 kirjoittanut empeee »
haravanvarsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pohjoiskaarre

Vastaus #668 : 02.08.2015 klo 11:35:36

Eetu Muinonen.
Latvis

Poissa Poissa

Vastaus #669 : 02.08.2015 klo 11:49:02

Eetu Muinonen.

Tätä pohdiskelin tuossa aamulla. Soppari Norjaan tosiaan loppui. Pelasi tosin viimeisen pelinsä vasta eilen lauantaina. Ja twitterin mukaan ei ainakaan vielä tiennyt jatkostaan mitään, ja oli avoin kaikille vaihtoehdoille.
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #670 : 02.08.2015 klo 12:48:04

Wusu.
voseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski

Vastaus #671 : 02.08.2015 klo 15:26:57

Eetu Muinonen.

Ei pitäisi olla ainakaan Muinonen.
pojatpojat

Poissa Poissa

Vastaus #672 : 02.08.2015 klo 21:33:44

Aika passiivista peliä ekalla jaksolla MP:ltä. Kuitenkin kotipeli kyseessä. Lisäksi tuo Hanleyn karvaus itsekseen ei riitä. Tarvittais kaveria apuun. Menee vähän hukkaan tuo pörrääminen.

En kyllä ymmärrä tuota Nissilän peluutusta. Sama Kesosen (vaikkakin antoi tänään hienon passin kavennusmaaliin). Molemmille tulee paljon virheitä ja fyysisyydessä häviää vastustajille 100-0. Voutilaiselta ja Tuomiselta tänään hyvää, rohkeaa ja röyhkeää peliä. Oli ilo seurata.

No jospa tää tästä uuden vahvistuksen myötä..
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #673 : 02.08.2015 klo 21:37:36

Ei pitäisi olla ainakaan Muinonen.

Mulla ei ole mitään sisäpiirintietoa mistään, mutta olisi kyllä aika siistiä, jos Muikku kävisi tässä välissä hinaamassa MP:n kuiville Ykkösessä. Veikkaan kuitenkin, että päätyy johonkin kovempaan jengiin, sen verran laadukkaat pelilliset näytöt antoi ilmeisesti Larvikissa.
Basanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mölsä!

Vastaus #674 : 03.08.2015 klo 11:10:49

Mölsä päivitti hetki sitten paidan numerolla #25 joka annetaan joka annetaan klo 16 julkistettavalle vahvistukselle. Onko se viikinki partainen MuinosEdu, ranskalainen toppari, hyödytön lomalainen etelästä, joku muu paluumuuttaja vai kenties ihan oikea pelimies? Jännää #säilytään

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 38

Siirry: