|
Jari-ja-Minä
|
 |
Jari-ja-Minä
Vastaus #100 : 16.01.2016 klo 15:55:12 |
|
Vale, emävale, tilasto.
En nyt tämän enempää viitsi alkaa jalkapalloa teksti-tv:stä seuraavien kanssa asiasta väittelemään.
Voiko sitä seurata jostain muualtakin 
|
|
|
|
|
Nando
Poissa
Suosikkijoukkue: Salon Wilpas, LFC
|
 |
Vastaus #101 : 16.01.2016 klo 16:03:29 |
|
Benzeman aliarvioiminen on yksi näitä sitkeimpiä nettitotuuksia. Benzemaa voi ihan helposti verrata Agüeroon, vaikka itsekin pidän argoa hieman loistokkaampana pelaajana. Tilastot ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Olen sitä mieltä, että oletusarvoisesti sama pelaajaa tekisi enemmän kendotehoja Realissa kuin Cityssä, joten sinänsä suora vertailu on ihan turhaa. Noissa ei myöskään näy vastustajan taso tai loukkaantumisten aiheuttama kuntodroppi millään tavalla.
Lyhyesti tiivistettynä sanoisin, että Karim on loistava pelaaja ja paikallaan yksi parhaista, Agüero on parhaimmillaan pykälää parempi. Giroudin tuominen tähän keskusteluun nosti kyllä hymyn huulille.
|
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
 |
Vastaus #102 : 07.03.2018 klo 08:21:11 |
|
Eilen taas PSG:tä vastaan sitä tasaista suoritusvarmuutta, jota rakastamme ja johon olemme tottuneet. Kaksi läpiajoa ja useampi laukaus ja pyöreä nolla maalisarakkeeseen 
|
|
|
|
|
Epäkomea Palloilija
Poissa
Suosikkijoukkue: Luotettavat lähteet ja raportit
|
 |
Vastaus #103 : 07.03.2018 klo 09:09:56 |
|
Tällä hetkellä tosiaan näyttäisi siltä että Musta Messi on tosiaan parempi kuin Benzema. Kova kilpailu kyllä kieltämättä. Minulle vaan viimeksi naurettiin kun tätä sanoin mutta Haha nyt saan nauraa takaisin!
|
|
|
|
|
Paris Hilton
Poissa
Suosikkijoukkue: Mummo Ankka
|
 |
Vastaus #104 : 07.03.2018 klo 11:01:04 |
|
Tällä hetkellä tosiaan näyttäisi siltä että Musta Messi on tosiaan parempi kuin Benzema. Kova kilpailu kyllä kieltämättä. Minulle vaan viimeksi naurettiin kun tätä sanoin mutta Haha nyt saan nauraa takaisin!
Vetelää ripulia vai kiinteää paskaa? Kiinteä paskahan sujahtaa kliinisemmin pönttöön, mutta paskaa se on silti.
|
|
|
|
|
Kyseenalaistaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu, Florin Cezar Ouatu
|
 |
Vastaus #105 : 07.03.2018 klo 11:12:02 |
|
Toisin kuin Welbeck, Bentzo sentään hoitaa pyyteettömästi oman roolinsa pelikentällä ja täten tuo arvoa omalle jengilleen. Tuo roolihan on tunnetusti syöttää palloa Cristiano Ronaldolle aina tilaisuuden tullen ja prässätä puolustussuuntaan kahden pelaajan edestä, jotta Cristiano voisi ottaa huilia aina vastustajan pitäessä palloa.
|
|
|
|
|
Giggs82
Poissa
|
 |
Vastaus #106 : 07.03.2018 klo 11:20:57 |
|
En liioittele yhtään kun sanon, että Benzema on lähes aina huono kun hänet kentällä näen. En tosin seuraa Realia säännöllisesti. Täysi arvoitus miksi Benzema on näinkin isossa roolissa Realin tasoisessa seurassa.
|
|
|
|
|
Sivurajatapaus
Poissa
|
 |
Vastaus #107 : 07.03.2018 klo 11:51:13 |
|
Varmasti Rellulla pitäisi olla parempi sentteri kuin Karim. Mutta on silti aika vaikuttava suoritus, että joukkue jossa pelaa Cristiano Ronaldo pystyy prässäämään ylhäältä. Tämä ilmeisesti paljon Benzeman ansiosta.
Mutta kyllähän markkinoilta pitäisi löytyä senttereitä, jotka pystyvät sekä prässäämään että välillä tekemään maalin. Esim. Firmino olisi parempi tuohon rooliin.
|
|
|
|
|
Seeteufel
Paikalla
Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman
|
 |
Vastaus #108 : 07.03.2018 klo 13:03:55 |
|
Tuo roolihan on tunnetusti syöttää palloa Cristiano Ronaldolle aina tilaisuuden tullen ja prässätä puolustussuuntaan kahden pelaajan edestä, jotta Cristiano voisi ottaa huilia aina vastustajan pitäessä palloa.
Eilen toki myös syöttösarakkeessa nollat. Itseasiassa koko kilpailussa kendotehot tällä kaudella 2+0 eli ainakaan maalisyöttöjä sieltä ei ole tullut Ronadolle.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.03.2018 klo 13:12:28 kirjoittanut Seeteufel »
|
|
|
|
|
Ulos T.
Poissa
Suosikkijoukkue: kaikki hyvät
|
 |
Vastaus #109 : 07.03.2018 klo 13:23:20 |
|
Tällä hetkellä tosiaan näyttäisi siltä että Musta Messi on tosiaan parempi kuin Benzema.
Profiililtaan eri tyyppiset pelaajat. Kumpi on parempaa: kinuskikiisseli vai silli-muna-leipä?
|
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
 |
Vastaus #110 : 07.03.2018 klo 13:41:58 |
|
Benzema pelasi kyllä hyvät MM-kisat 2014, kun sai hääriä main manina hyökkäyksessä.
|
|
|
|
|
Eki#11
Poissa
Suosikkijoukkue: Musan Salama
|
 |
Vastaus #111 : 07.03.2018 klo 16:19:02 |
|
Kyllähän kaverin viimeistely on täysin surkuhupaisaa katseltavaa. Olen jo vuosikaudet ihmetellyt miten tälläinen kaveri voi pelata pelistä toiseen Real Madridin tasoisen joukkueen kärkimiehenä. Varmaan on hyvä jätkä ja tsemppaa kovasti, mutta Rautiaisen Pasia menneisyydestä lainatakseni "Kyllä mä nyt sanon, jumalauta, jos sä et tee maalin maalia. Puhutaan nyt vaikka hyökkääjästä, sä et jumalauta tee maalin maalia, niin jos mun täytyy vielä valmentajana sanoa, että joo, mut on kova tsemppi, sehän on vähintä mitä pitää tehdä! Jos mä en perkele osaa tehdä maalia, niin mä vähintään sitten revin joukkueelleni kaikkeni."
Jos Realia kannattaisin, niin vaatisin kyllä ukkoa pois ja äkkiä. Olkoot kuinka hyvä jätkä tahansa. Ehdottomasti Euroopan top 3 sarjojen isojen tiimien paskin kärki.
Ja tämä ei ollut edes mitään provoilua.
|
|
|
|
|
Gotti
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Club Atlético de Madrid, S.A.D
|
 |
Vastaus #112 : 07.03.2018 klo 18:34:29 |
|
Jos kaverilla on himokas miespillu mitä pukuosaston pellet mielellään saunaillassa kairaa. Kyllä siitä vastineeks nyt voi kausarin avaukseen antaa.
|
|
|
|
|
Kratos
Paikalla
|
 |
Vastaus #113 : 07.03.2018 klo 19:02:06 |
|
Profiililtaan eri tyyppiset pelaajat. Kumpi on parempaa: kinuskikiisseli vai silli-muna-leipä?
Nämä nyt on lähinnä silli-muna-kiisseliä.
|
|
|
|
|
|
|
|