Jälkihiki
Poissa
|
 |
Vastaus #1525 : 25.07.2015 klo 11:56:04 |
|
Onko se nyt silleen, että tästä parista jatkoon ja derby siirtyy lauantaille?
|
|
|
|
Zorbas
Poissa
Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa
|
 |
Vastaus #1526 : 25.07.2015 klo 12:09:26 |
|
Pitaaki selvittaa toimiiks HJK-tv ulkomailla. Toimii.
|
|
|
|
Musta Aurinko
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #1527 : 25.07.2015 klo 12:10:26 |
|
Kyllä
|
|
|
|
Jälkihiki
Poissa
|
 |
Vastaus #1528 : 25.07.2015 klo 12:15:04 |
|
Kyllä

|
|
|
|
zsezc
Poissa
|
 |
Vastaus #1529 : 25.07.2015 klo 13:10:11 |
|
Toimii.
Hyvä hyvä.  Pitääpä ostaa striimi. Minkäslaista laatua tuolta HJK-tv:n lähetykseltä voi odottaa?
|
|
|
|
Gunvald Larsson
Paikalla
|
 |
Vastaus #1530 : 25.07.2015 klo 13:21:14 |
|
Esitän tyhmän kysymyksen, aikaistuu siis pelattavaksi la 22.8. vai myöhäistyy saman viikon lauantaille?
|
|
|
|
Epeli
Poissa
Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille
|
 |
Vastaus #1531 : 25.07.2015 klo 14:12:26 |
|
Esitän tyhmän kysymyksen, aikaistuu siis pelattavaksi la 22.8. vai myöhäistyy saman viikon lauantaille?
Pakkohan sen on aikaistua kun seuraavana lauantaina on Ilves vieraissa.
|
|
|
|
Säämies
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Majut
|
 |
Vastaus #1532 : 25.07.2015 klo 14:21:41 |
|
Toimiiko hjk-tv MYLLYKOSKELLA?
|
|
|
|
Musta Aurinko
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #1533 : 25.07.2015 klo 15:03:27 |
|
Toimiiko hjk-tv MYLLYKOSKELLA?
Jos se japanissakin toimii niin eiköhän
|
|
|
|
4-5-2
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #1534 : 25.07.2015 klo 15:04:19 |
|
Jos se japanissakin toimii niin eiköhän
Enpä tiedä. Myllykoski on aika paljon Japaniaa kehityksessä jäljessä.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #1535 : 25.07.2015 klo 15:08:42 |
|
Mutta eikö se ollut niin, että siinä on rajattu myllykosken ip:t näkyvyysalueen ulkopuolelle? hidemyiptä käytettävä jos haluaa Myllykoskelta katsoa.
|
|
|
|
Billy the Badger
Poissa
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #1536 : 25.07.2015 klo 15:23:29 |
|
Astanalla alkaa puolen tunnin päästä vierasottelu Okzhetpesiä vastaan. Striimi löytyy Kazakstanin liiton tarjoamana. Voi väijyä samalla kun katsoo KTP:lle annettavaa turpasaunaa. Paikalliset liiton saunamiehet puuhastelevat eivätkä saa striimiin kuvaa. Astanan ultrat ovat taas olleet liikkeellä, 50 fania Kokshetaussa jossa ottelu siis pelataan. Matkaa Astanaan 300 kilometriä.  Astanalla on kolmosmaalivahti maalissa. Toinen puoliaika alkoi juuri ja Okzhetpes hyökkää laitaa pitkin, keskittää boksiin ja helposti pääsee joku janari puskemaan pallon maaliin. Astana tasoittaa kulmasta 10 minuutin päästä. Foxi keskittää ja Kabananga puskee sisään. Minuutin päästä seuraava hyökkäys ja Astana tekee siitä heti toisen maalin. Kabananga taas. Twumasi kentälle viimeiseksi puoleksi tunniksi Foxin tilalle. Astana hoitaa homman kotiin 2-1-voitolla. Peliä en hirveästi ehtinyt katsoa Klubin matsin takia, mutta heikkotasoiselta se näytti.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.07.2015 klo 18:05:06 kirjoittanut Billy the Badger »
|
|
|
|
|
Rüütel
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #1537 : 25.07.2015 klo 17:13:49 |
|
Vieläkö on tietoa kuka tulee vastaan mikäli Astana selvitetään?
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja
|
 |
Vastaus #1538 : 25.07.2015 klo 17:57:34 |
|
Vieläkö on tietoa kuka tulee vastaan mikäli Astana selvitetään?
Muistaakseni arvotaan vasta heti 2. ottelun perään. edit. Joo, 7.8. klo 12 http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2016/draws/round=2000633/index.htmlAstana-HJK siis 5.8. Mahdollisuuksia on muistaakseni joitain käyty läpi tässä ketjussa, käsittääkseni nyt ollaan sillä tasolla, että osataan sanoa joitain, ketkä voi tulla ja joitain, ketkä ei nyt ainakaan tule.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.07.2015 klo 17:59:50 kirjoittanut KipeKemi »
|
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #1539 : 25.07.2015 klo 20:27:36 |
|
Basel, Victoria Plzen, Salzburg, Celtic tai Steuauauaua. Jos joku noista ei pääse jatkoon kolmoskiekalta niin niitä korvataan järjestyksessä APOEL, BATE Borisov ja Dinamo Zagreb. Tuon pidemmälle ei varmaan tartte käydä kun tuskin noista oikeasti yhtä enempää jää nykyisiin ottelupareihinsa.
edit. Taino, onhan tuolla kovia ottelupareja kuten Midtjylland - APOEL, Maccabi Tel Aviv - Victoria Plzen, Salzburg - Malmö, Steua - Partizan, Lech - Basel, Dinamo Zagreb - Molde ja Celtic - Qarabag. On nuo sijoitetut kaikissa varmaan jonkinlaisia ennakkosuosikkeja, mutta ei noissa mitään 65-35 voimasuhteita edes ole.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.07.2015 klo 20:33:02 kirjoittanut erno »
|
|
|
|
|
kapteeni kosmos
Poissa
|
 |
Vastaus #1540 : 25.07.2015 klo 20:57:00 |
|
Vali-vali ja kiti-kiti. Ennen valitettiin kun ei näkyny, ja nyt kitistään ku maksaa kympin. Vittu kympin?? Eihän se oo mitään  Ohan se nyt aika vitusti. Ja mä taisin olla ainoa, joka kommentoi tota hintaa. Sen jälkeen alkoi tää teidän "vali-vali ja kiti-kiti", kun joku (minä) sanoi, että on kallista. Urpot, pliis  Älkää jaksako hermostua, jos hinta on mun mielestä kova. Toki sellainen 7-8 euroa olisi kohtuullisempi.
Joo, jotain tollasta. 7e ois viel hyväksyttävissä. P.S. Niille, joille kybä ei oo mitään - otan vastaan lahjotuksia, käteinen etusijalla 
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.07.2015 klo 21:09:37 kirjoittanut kapteeni kosmos »
|
|
|
|
|
Canonista
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuvaajat
|
 |
Vastaus #1541 : 25.07.2015 klo 22:52:55 |
|
Ohan se nyt aika vitusti. Ja mä taisin olla ainoa, joka kommentoi tota hintaa. Sen jälkeen alkoi tää teidän "vali-vali ja kiti-kiti", kun joku (minä) sanoi, että on kallista. Urpot, pliis  Älkää jaksako hermostua, jos hinta on mun mielestä kova. Joo, jotain tollasta. 7e ois viel hyväksyttävissä. P.S. Niille, joille kybä ei oo mitään - otan vastaan lahjotuksia, käteinen etusijalla  No sehän on jokaisesta itsestään kiinni miten arvottaa tarjotun tuotteen. 10€ on mielestäni ihan kohtalainen hinta hyvälaatuisesta ja toimivasta striimistä kun mitään muutakaan ei ole tarjolla. Ja kymppi nyt on tietysti rahaa mutta mielestäni tuo 3€ erotus ei ole mikään hampaidenkiristelemisen suuruinen summa. Mutta kuten sanoin, jokainen arvottaa palvelun itse.
|
|
|
|
Triangelikostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1542 : 25.07.2015 klo 22:58:03 |
|
No sehän on jokaisesta itsestään kiinni miten arvottaa tarjotun tuotteen. 10€ on mielestäni ihan kohtalainen hinta hyvälaatuisesta ja toimivasta striimistä kun mitään muutakaan ei ole tarjolla.
Ja kymppi nyt on tietysti rahaa mutta mielestäni tuo 3€ erotus ei ole mikään hampaidenkiristelemisen suuruinen summa. Mutta kuten sanoin, jokainen arvottaa palvelun itse.
No tässähän tullaan taas siihen, että kerta 3€ ei ole hampaidenkiristelmisen suuruinen summa, niin seuraavalla kerralla striimi voi siis maksaa 13€, ja sitä seuraavalla kerralla kai se sama laittaa 15€ kun on nätimpi luku.
|
|
|
|
Canonista
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuvaajat
|
 |
Vastaus #1543 : 25.07.2015 klo 23:53:22 |
|
No tässähän tullaan taas siihen, että kerta 3€ ei ole hampaidenkiristelmisen suuruinen summa, niin seuraavalla kerralla striimi voi siis maksaa 13€, ja sitä seuraavalla kerralla kai se sama laittaa 15€ kun on nätimpi luku.
Paitsi että se olisi tuohon 7€ verrattuna 6€ enemmän. Tulis varmaan mullakin kipuraja vastaan.
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
 |
Vastaus #1544 : 26.07.2015 klo 00:34:12 |
|
10 euroa on summa, joka on kohtuullinen ja jonka kaikki matsista kiinnostuneet ovat varmasti valmiita maksamaan. Jos eivät ole niin sitten matsi ei kiinnosta tarpeeksi. Varmasti aina löytyy muutama itkupilli, joilla ei koskaan ole asiat hyvin. Onneksi tänne voi kirjoitella niin olo paranee.
Itse harkitsen vakavasti ottelun tilaamista, jos lähetys näkyy ULKOMAILLE.
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1545 : 26.07.2015 klo 01:41:54 |
|
10 euroa on summa, joka on kohtuullinen ja jonka kaikki matsista kiinnostuneet ovat varmasti valmiita maksamaan. Jos eivät ole niin sitten matsi ei kiinnosta tarpeeksi. Varmasti aina löytyy muutama itkupilli, joilla ei koskaan ole asiat hyvin. Onneksi tänne voi kirjoitella niin olo paranee.
Puhumme myös kilpailusta, jossa HJK pelaa kotipelejä luokkaa kolme, jos menee "etukäteisarvioiden" mukaan, kuusi, jos menee yhtä hyvin kuin koskaan on mennyt ja siitä yli, jos tapahtuu pieniä ihmeitä. Ja näistäkin max nuo kolme pitäisi ostaa streamina. Jos et voi vuodessa "muutamalla kympillä" tukea suomalaista jalkapalloa, niin sitten sinulla on jo oikeasti talous todella tiukalla - niin tiukalla, että mistä sait edes tietokoneen järjestettyä itsellesi, jostain nettiyhteyksistä puhumattakaan.
|
|
|
|
Hexadecimal
Poissa
Suosikkijoukkue: Pallo maaliin lisäajan lisäajan lisäajalla
|
 |
Vastaus #1546 : 26.07.2015 klo 02:22:56 |
|
Ilmeisesti ainoa mahdollisuus tänä vuonna nähdä suorana YLE:ltä on, että HJK jatkaa 4. kierrokselle. Silloin varmasti näytetään kun ne pelit näkyvät jo muutenkin.
|
|
|
|
KipeKemi
Poissa
|
 |
Vastaus #1547 : 26.07.2015 klo 02:34:52 |
|
Ilmeisesti ainoa mahdollisuus tänä vuonna nähdä suorana YLE:ltä on, että HJK jatkaa 4. kierrokselle. Silloin varmasti näytetään kun ne pelit näkyvät jo muutenkin.
Mutta kai noita muitakin tulee jostain suht edullisilta (ei-kympin-per-peli)-kanavilta? Millainen televisiointi on EL-playoffkierrokselta yleensä? Näyttääkö joku iso TV-yhtiö/useampi ne kaikki?
|
|
|
|
Jarkka
Poissa
|
 |
Vastaus #1548 : 26.07.2015 klo 10:49:42 |
|
Itse katsoin Ventspils-matsin ULKOMAILLA (Ranskassa). Pientä parin sekunnin pätkimistä oli ajoittain, mutta en osaa sanoa johtuiko se hotellin verkon tasosta. Kuvanlaatu oli sellainen, ettei 10€:n maksaminen harmittanut pienistä pätkimisistä huolimatta lainkaan.
|
|
|
|
S.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #1549 : 26.07.2015 klo 11:21:55 |
|
2,35 - 2,50 Klubin kertoimet avausosassa. Astanalle tarjotaan 2,75 - 3,15 eli suosikkina lähdetään himapeliin kaikkien buukkereiden mielestä.
|
|
|
|
|
|