Tri Pe
Poissa
|
 |
Vastaus #1450 : 05.11.2017 klo 16:11:43 |
|
Toki Viikingit on vaan yksi ( muita paremmin kilpailullisesti pärjännyt) lähiöseura muiden joukossa vrt. Kontu, LPS, MPS. Idässä ei myöskään ole kunnon stadionia (Vuosaaren Urheilukentälle nauretaan Lapissakin) eikä tarpeeksi fyrkkaa.
Joo, ei Viikingit tai mikään muukaan seura hetkessä nouse. Mutta ei tästä ole tosiaan niin pitkä aika kun HIFK oli entinen suurseura muiden joukossa vrt. Kiffen, HPS jne. Pelit pelattiin Pallokentällä 50 katsojan edessä. Fyrkkaa ei tunnu olevan kenelläkään.
|
|
|
|
|
Bajella
Poissa
Suosikkijoukkue: Bergkamp on kendoyanari
|
 |
Vastaus #1451 : 05.11.2017 klo 21:02:58 |
|
Mitä siellä nyt pitää muuttaa? Tarkistetaanko jokaisen poliittinen suuntaus ja rikosrekisteri ennen peliin tuloa?
Niin niin, väliäkö sillä missä sitä vauhtia vetää.
|
|
|
|
|
AllanMesörs
Poissa
Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS
|
 |
Vastaus #1452 : 06.11.2017 klo 02:07:16 |
|
Varmastikin tuo juu lisäarvoa tuolle yksittäiselle peppukaverille, mutta mites muut?
|
|
|
|
|
punainen paroni
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #1453 : 06.11.2017 klo 18:20:50 |
|
Ovatko ihmiset tosiaan niin tyhmiä että leimaavat koko touhun huliganismiksi ja natseiluksi? herätyksiä!!!! Itse kun missasin vain pari kotimatsia kaudella niin voin sanoa ettei natsismi tai mikään muu poliittinen liibalaaba näy siellä tapahtumassa mitenkään. Suomessa nyt vain kaikilla on oikeuksia, joihin lukeutuu jalkapallo-ottelussa käyminen. Itseäni ei kiinnosta vittuakaan että kuka siellä käy niin kauan kun se toiminta siellä matseissa ei liity mihinkään poliittiseen paskaan tmv.
Kyllä ne matsit missä olen käynyt on meininki ollut asiallista, lukuunottamatta viimeistä kuolemanottelua, jossa jotkut juoksivat kentälle ikäänkuin haastaakseen kupareita. Sielläkin oli vain osa siitä koko päädyn väestä.
Kenelläkään ei olisi mitään ongelmaa koko asian kanssa ellei meidän päädyssä olisi nimenomaan sitä yhtä julkkista. Herätkää jo ja keskittykää oman seuranne asioihin tai lähtekää vaikka metsästämään muiden seurojen piilonatseja.
|
|
|
|
|
divarifutaaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1454 : 06.11.2017 klo 18:33:52 |
|
Ovatko ihmiset tosiaan niin tyhmiä että leimaavat koko touhun huliganismiksi ja natseiluksi? herätyksiä!!!! Itse kun missasin vain pari kotimatsia kaudella niin voin sanoa ettei natsismi tai mikään muu poliittinen liibalaaba näy siellä tapahtumassa mitenkään. Suomessa nyt vain kaikilla on oikeuksia, joihin lukeutuu jalkapallo-ottelussa käyminen. Itseäni ei kiinnosta vittuakaan että kuka siellä käy niin kauan kun se toiminta siellä matseissa ei liity mihinkään poliittiseen paskaan tmv.
Kyllä ne matsit missä olen käynyt on meininki ollut asiallista, lukuunottamatta viimeistä kuolemanottelua, jossa jotkut juoksivat kentälle ikäänkuin haastaakseen kupareita. Sielläkin oli vain osa siitä koko päädyn väestä.
Kenelläkään ei olisi mitään ongelmaa koko asian kanssa ellei meidän päädyssä olisi nimenomaan sitä yhtä julkkista. Herätkää jo ja keskittykää oman seuranne asioihin tai lähtekää vaikka metsästämään muiden seurojen piilonatseja.
Aamen.
|
|
|
|
|
Bacchus
Poissa
Suosikkijoukkue: Tuomo Saarnio Loyals
|
 |
Vastaus #1455 : 06.11.2017 klo 18:41:54 |
|
Mitäs muuta yläasteelle kuuluu? Onko läksyt tehty?
|
|
|
|
|
Yanaar
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #1456 : 06.11.2017 klo 19:17:34 |
|
|
|
|
|
|
Assassin-
Poissa
|
 |
Vastaus #1457 : 06.11.2017 klo 20:05:48 |
|
Nyt tv-kuvista herrat tietoon ja elinikäinen bänni ifk-peleihin. Onnistuisiko? Itsehän poistuin stadionilta, kun soihdut lensivät. Vaikea enää puolustaa Stadin Kingejä, taidan itsekin ostaa seuraavan kausarin vasta, kun pahimmat töhöt saadaan pois.
|
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit
|
 |
Vastaus #1458 : 06.11.2017 klo 20:10:54 |
|
Tuu ny E$cobar ite selittää että menikö taas ihan nappiin tuo vitun vammailu? Paskokaa lisää kannattamanne seuran (ja samalla myös maajoukkueen) sukille hei ”  ”
|
|
|
|
|
Bowmore
Poissa
|
 |
Vastaus #1459 : 06.11.2017 klo 20:14:03 |
|
Tuu ny E$cobar ite selittää että menikö taas ihan nappiin tuo vitun vammailu? Paskokaa lisää kannattamanne seuran (ja samalla myös maajoukkueen) sukille hei ”  ” Yhyy yhyy. "Ei muuten vittu varppina kiinnosta mikään "bulirödajugihalmepirinatsikinkitifk" mut mä silti spämmään kausiketjun täyteen vittu vaikka se ois ykkösen osiossa" Suksi vittuun vitun paviaani
|
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit
|
 |
Vastaus #1460 : 06.11.2017 klo 20:21:16 |
|
Yhyy yhyy. "Ei muuten vittu varppina kiinnosta mikään "bulirödajugihalmepirinatsikinkitifk" mut mä silti spämmään kausiketjun täyteen vittu vaikka se ois ykkösen osiossa"
Suksi vittuun vitun paviaani
Muuten ihan jees mutta tämä ei ole HIFK:n kausiketju. Kiva kuitenkin että päästit vähän paineita. Maajoukkueesta kuitenkin välitän jonkun verran ja olisi kiva jos pääsisivät pelaamaan kotipelinsä kondiksessa olevalla alustalla eikä ääliövatipäiden itkupotkuraivarien takia vituillaan olevalla.
|
|
|
|
|
Scholesin uima-allas
Poissa
Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY
|
 |
Vastaus #1461 : 06.11.2017 klo 20:23:09 |
|
Tsemppiä divariin. Kingeillä peleissä hyvä meno ja oli paras vierasmobi mitä Kupittaalla on nähty. Toivottavasti talous tulee kuntoon ja liigaan pian uusiksi. Stadin Derbyt toi hyvää näkyvyyttä myös suomifutikseen/skeneen.
|
|
|
|
|
E$cobar
Poissa
|
 |
Vastaus #1462 : 06.11.2017 klo 22:47:33 |
|
Tuu ny E$cobar ite selittää että menikö taas ihan nappiin tuo vitun vammailu? Paskokaa lisää kannattamanne seuran (ja samalla myös maajoukkueen) sukille hei ”  ” Mitä mun pitää sulle nyt tulla oikein henkilökohtaisesti selittämään? Olenko minä tai 95% Pohjoispäädystä jotenkin vastuussa tapahtuneesta? Mua ainakin itteeni vituttaa tommoset välikohtaukset ja uskon että niin vituttaa tota muutakin 95% Klackenista, mutta mitä helvettiä sä multa haluat? Anteeksipyynnön niiden soihtujen viskelijöiden ja hulilarppaajien puolesta?
|
|
|
|
|
janijee
Poissa
Suosikkijoukkue: JTFC, FC Honka
|
 |
Vastaus #1463 : 06.11.2017 klo 22:55:38 |
|
Tsemppiä divariin. Kingeillä peleissä hyvä meno ja oli paras vierasmobi mitä Kupittaalla on nähty. Toivottavasti talous tulee kuntoon ja liigaan pian uusiksi. Stadin Derbyt toi hyvää näkyvyyttä myös suomifutikseen/skeneen.
Vahva sama. Meillä lauantaina about paras meno ikinä, eikä oltu lähelläkään kingien tasoa edes tässä yksittäisessä matsissa. Noin hieno kannattajayhteisö ansaitsee paikkansa liigassa, toivottavasti nähdään siellä mahdollisimman pian.
|
|
|
|
|
Chief
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #1464 : 06.11.2017 klo 23:04:53 |
|
Vahva sama. Meillä lauantaina about paras meno ikinä, eikä oltu lähelläkään kingien tasoa edes tässä yksittäisessä matsissa. Noin hieno kannattajayhteisö ansaitsee paikkansa liigassa, toivottavasti nähdään siellä mahdollisimman pian.

|
|
|
|
|
KorkkiKiinni
Paikalla
Suosikkijoukkue: Mystis: Kausikorttimyynti korkeakorkoista lainaa.
|
 |
Vastaus #1465 : 07.11.2017 klo 00:44:04 |
|
Mitä mun pitää sulle nyt tulla oikein henkilökohtaisesti selittämään? Olenko minä tai 95% Pohjoispäädystä jotenkin vastuussa tapahtuneesta? Mua ainakin itteeni vituttaa tommoset välikohtaukset ja uskon että niin vituttaa tota muutakin 95% Klackenista, mutta mitä helvettiä sä multa haluat? Anteeksipyynnön niiden soihtujen viskelijöiden ja hulilarppaajien puolesta?
Tämä on aina se sama laulu kun jotakin tapahtuu (riippumatta siitä mikä joukkue on kyseessä), kukaan ei tunne ketään, ei nähny mitään eikä kukaan ole vastuussa mistään koska ei ole virallista (kannattaja)tahoa.
|
|
|
|
|
Antoine Roquentin
Poissa
Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku
|
 |
Vastaus #1466 : 07.11.2017 klo 01:14:55 |
|
Noin hieno kannattajayhteisö ansaitsee paikkansa liigassa Voiskohan Torniaisen Jesse alkaa toimariksi ja varmaan valmentajan hommatkin hoituis samalla. Helsingin Miiga Juntunen vähän erilaisella twistillä?
|
|
|
|
|
janijee
Poissa
Suosikkijoukkue: JTFC, FC Honka
|
 |
Vastaus #1467 : 07.11.2017 klo 01:34:43 |
|
Ihmeen väsynyttä vinkumista yhden henkilön takia. Kingit on liigavisiitin aikana vienyt lutuuria eteenpäin eniten tässä maassa sitten SMJK:n kulta-aikojen eikä sitä yksittäisen henkilön tekemiset muuta mihinkään suuntaan.
|
|
|
|
|
E$cobar
Poissa
|
 |
Vastaus #1468 : 07.11.2017 klo 01:38:07 |
|
Tämä on aina se sama laulu kun jotakin tapahtuu (riippumatta siitä mikä joukkue on kyseessä), kukaan ei tunne ketään, ei nähny mitään eikä kukaan ole vastuussa mistään koska ei ole virallista (kannattaja)tahoa.
Laita se korkki vaan kiinni. Missä kohtaa väitin että en nähnyt mitään? Ja joo, en tosiaan tunne sieltä tuhannen ihmisen seasta kuin kourallisen, eivätkä he ainakaan osallistuneet näihin perseilyihin. Kerro mulle sitten, että mitä mun pitäis näin yksittäisenä kannattajana tehdä?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2017 klo 01:45:20 kirjoittanut E$cobar »
|
|
|
|
|
Lumpini
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA
|
 |
Vastaus #1469 : 07.11.2017 klo 01:53:56 |
|
Ihmeen väsynyttä vinkumista yhden henkilön takia. Kingit on liigavisiitin aikana vienyt lutuuria eteenpäin eniten tässä maassa sitten SMJK:n kulta-aikojen eikä sitä yksittäisen henkilön tekemiset muuta mihinkään suuntaan.
Toisaalta aika vähän ovat nuo mainitsemasi lutuurin kultapojat tehneet sen yhden mätämunan tekosten erottamiseksi omista joukoistaan ja tekosistaan. Ei siis tarvitse ihmetellä, miksi ulkopuoliset näkevät Törppösen piriveijareiden capona ja suunnannäyttäjänä. No, ehkäpä taas on se reilut 40 vuotta aikaa kannattaa alasarjoissa. Tämä kerta taisi tulla fanipojille ja itse seurallekin vuosi-pari liian nopealla aikataululla. Nyt on taas aikaa harjoitella isompien joukossa olemista.
|
|
|
|
|
TheSirPena
Poissa
Suosikkijoukkue: Mika Häkkinen
|
 |
Vastaus #1470 : 07.11.2017 klo 10:21:51 |
|
Tulkaa ensi kerralla liigaan vähän fiksumpien fanien kanssa. Niin kauan kuin koostutte kaikenlaisista rähinäapinoista, niin olkaa vaikka kakkosdivarissa.
Mee nyt vittu ihan oikeesti muualle huutelemaan vitun euro-hjklupirunkkari.
|
|
|
|
|
Levante Utd
Poissa
|
 |
Vastaus #1471 : 07.11.2017 klo 11:58:26 |
|
Eikös jo Lahi pelissä Kinkit huutaneet jotakin et Palloliitto sakottaa - Kinkit maksaa tms?
Nyt varmaan on kolehdit kerätty, 5k€ ei varmaan riitä korjauskulujen kanssa. Eikö silläkin summalla olisi kannattanut tukea suoraan seuran toimintaa?
Jaxuhaleja vaan Palloliitto haista vittu huutelijoille - kyllä seura itse itsensä on tuohon tilanteeseen ajanut.
|
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #1472 : 07.11.2017 klo 12:05:26 |
|
Se että HIFK vs HJK olisi jalkapallossa samanlainen vastakkainasettelu kuin Jokerit vs HIFK oli lätkässä parhaimmillaan vaatii niin paljon aikaa että samassa ajassa ilmiö voi rakentua minkä tahansa muunkin seuran ympärille.
En allekirjoita sitä, että voisi rakentua minkä tahansa muunkin seuran ympärille. Se voisi ehkä rakentua juuri Jokereiden ympärille, mikäli Jokerit vielä pelaisi ylemmillä sarjatasoilla. Vaikka taitaa HJK:n matseissa käydä paljon ex-jokerilaisia nykyään. Mitä derbyihin tulee, niin sehän on täysin totta. HIFK-Jokerit oli kuitenkin instituutio koko Uudellamaalla, jota mentiin katsomaan Porvoosta, Karjaalta ja Nummelasta asti. Melkein jokaisella pk-seutulaisella on myös preferenssi, eli mieltääkö itsensä HIFK- vai jokerikannattajaksi. Kannattajaryhmät olivat ehkä pienempiä, mutta derbyinä ne olivat aidosti ihmisten mielipiteitä ja seurasympatioita jakavia tapahtumia. HJK-HIFK on kuitenkin melko pienelle porukalle "vakava" juttu, koska niin monet symppaavat sekä Klubia että IFK:ta, eikä heitä kiinnosta kuka juoksee milläkin kujalla ja miksi.
|
|
|
|
|
E$cobar
Poissa
|
 |
Vastaus #1473 : 07.11.2017 klo 12:33:40 |
|
Nää klubifanien tekopyhät jeesustelut on kyllä varsin koomista luettavaa, ottaen huomioon että sitä natsi- ja larppausosastoa löytyy myös eteläpäädystä. Lumpini tovereineen voisikin tulla kertomaan, että mitä itse ovat tehneet sen eteen että nämä natsilarppaajat saataisiin pois katsomoista. Onko esimerkiksi niille kolmelle natsitervehdyksiään someen jakaneelle pellelle annettu bannia? Tai ylipäänsä kenellekkään järjestyshäiriöitä aiheuttavalle urpolle? Vai eikö teidän mielestänne sakilaisista löydy tätä mätää porukkaa?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2017 klo 12:40:13 kirjoittanut E$cobar »
|
|
|
|
|
gv39
Poissa
Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups
|
 |
Vastaus #1474 : 07.11.2017 klo 13:04:50 |
|
Faktatarkistuskysymys: Onko kingit tai "huligaanit" oikeasti maksaneet tällä kaudella ja edellisillä kausilla palloliiton sakot ja muut ylimääräiset kulut esim. rikottu omaisuus, jotka HIFKin pitää korvata?
|
|
|
|
|
|
|
|