Panze
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #6175 : 08.07.2016 klo 20:00:55 |
|
Vaikka Faria jakaa ihmisten mielipiteet, niin pesti oli mielestäni ainoa oikea ratkaisu. Mourinhon kaikki meriitit on saavutettu kaksikkona Farian kanssa ja toimivaa kaavaa olisi tyhmä lähteä nyt rikkomaan. Mistä sitä tietää, vaikka luottomiehen panos on todella merkittävä menestyksen kannalta, josta Mou kerää käytännössä yksin koko kunnian.
Se on just näin, ei mikään kovin sympaattisen oloinen kaveri, mutta ehdottomasti Moun pitää saada itse valita avustajansa.
|
|
|
|
Kratos
Poissa
|
 |
Vastaus #6176 : 08.07.2016 klo 20:07:13 |
|
Joo, lopun alkua jos Mourinhon ei annettaisi toimia kuten haluaa. Siinä on sivuseikka se, että se tarkoittaa yhden ihmisperseen siirtymistä seuraan.
|
|
|
|
Kieron Dyer
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #6177 : 09.07.2016 klo 11:56:03 |
|
Joo, lopun alkua jos Mourinhon ei annettaisi toimia kuten haluaa. Siinä on sivuseikka se, että se tarkoittaa yhden ihmisperseen siirtymistä seuraan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.07.2016 klo 12:07:53 kirjoittanut Kieron Dyer »
|
|
|
|
|
Erityistapaus
Poissa
Suosikkijoukkue: The Special One
|
 |
Vastaus #6178 : 09.07.2016 klo 14:05:10 |
|
Rui Faria on tosiaan hyvin kontroversiaali persoona, mutta samalla myös huippuluokan ammattilainen, jolla olisi epäilemättä kykyjä ja potentiaalia päävalmentaa aivan jalkapallomaailman huipulla. Joitakin tarjouksia on vuosien saatossa tullut ainakin Portugalista, Espanjasta ja Kreikasta, mutta työskentely Mourinhon kanssa on vienyt toistaiseksi voiton. Leirian, Porton ja ensimmäisten Chelsea-vuosien aikoina Faria keskittyi etenkin pelaajien fyysiseen valmennukseen, sittemmin on ottanut enemmän roolia myös jalkapallovalmennuksessa. Ehdottoman hieno mies ja Mourinhon "metodologinen oikea käsi", hauska nähdä mihin urotekoihin tämä veijarikaksikko Manchesterissa yltää.
|
|
|
|
aceman
Poissa
Suosikkijoukkue: Amorimin sirkus & Getafe
|
 |
Vastaus #6179 : 10.07.2016 klo 16:05:46 |
|
On kyllä käsittämätöntä että MUTV:ta ei vieläkään saa nettitilauksena,olen tästä tuon MUTV:n uudistuksen jälkeen valittanut. Eli preseason menee taas streameilla....
|
|
|
|
Argonautti
Poissa
|
 |
Vastaus #6180 : 11.07.2016 klo 14:40:16 |
|
On kyllä käsittämätöntä että MUTV:ta ei vieläkään saa nettitilauksena,olen tästä tuon MUTV:n uudistuksen jälkeen valittanut. Eli preseason menee taas streameilla....
Tämä! Mielestäni aivan uskomatonta, että sitä ei saa hankittua. Streamien metsästäminen on hermoja raastavaa puuhaa. Onneksi Valioliiga siirtyi nyt Viasatille ja uskoisin Mourinhon ja Zlatanin tuovan tv-otteluita eri malliin. 👍🏻
|
|
|
|
ohiveto1
Poissa
|
 |
Vastaus #6181 : 12.07.2016 klo 21:07:46 |
|
|
|
|
|
Utelias Vili
Poissa
Suosikkijoukkue: RB Leipzig
|
 |
Vastaus #6182 : 12.07.2016 klo 21:37:30 |
|
Ilmeisesti verrattaen "turha" ainakin, kerta hänet laskettiin pois. Mun mielestä ei päässy pelaamaan kertaakaan edarissa ja esim Rashford ajo pari vuotta nuorempana ohi. Taisi olla lainalla Barnsleyssa(?) ja omien muistikuvien mukaan teki siellä pari byyriä.
|
|
|
|
Eiccu
Poissa
|
 |
Vastaus #6183 : 13.07.2016 klo 11:56:34 |
|
En muista kuulleeni Fletcherista aiemmin, vaikka suhteellisen paljon on tullut seurattua Unitedia ja jonkun verran reservejäkin. United olisi halunnut pitää kaverin, joten ei se varmaan ihan turha ole, mutta Unitedin tekemä tarjous tuskin on ollut kovin houkutteleva, kun pelaaja ei siihen tarttunut. Varmaankin ihan potentiaalinen pelaaja, mutta tuskin on ainakaan alkuun kovin suuressa roolissa West Hamissa.
|
|
|
|
aceman
Poissa
Suosikkijoukkue: Amorimin sirkus & Getafe
|
 |
Vastaus #6184 : 13.07.2016 klo 17:17:23 |
|
Roskalehdet ovat nyt viikon verran rummuttaneet tyhjennysmyyntiä luultavasti kopioiden toisiaan. Mutta voihan niissä olla totuuden siemen. Tuossa nyt uusin versio: http://www.teamtalk.com/news/man-utd-squad-to-be-cut-to-24-players-under-mourinho-reportEli Rojolle,Matalle,Bastille ja Blindille ilmoitettu että etsikää uusi seura. Muiden joukkueiden tyhjentäessä pajatsoitaan myös on ainakin seuroilla valinnanvaraa näistä "hylkiöistä". Mata&Blind saadaan kyllä helposti myydyksi,Basti voikin olla vaikea tapaus ellei suostu Turkkiin tai Kiinaan lähtemään,PSG-huhuihin en oikein usko.
|
|
|
|
Vega
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU
|
 |
Vastaus #6185 : 16.07.2016 klo 08:24:32 |
|
Onpas täällä hiljaista.. nooh tänään pelataan ensimmäinen pre-season peli Wigania vastaan DW Stadiumilla. Kaikki pelaajat jotka edustivat maitaan kisoissa ovat varmaankin vielä lomailemassa, joten eiköhän kentällä nähdä nuorialla täydennetty joukkue. Debytantteja tullaan näkemään ja toivottavasti myös kolme kesän hankintaa 
|
|
|
|
Anttza
Poissa
|
 |
Vastaus #6186 : 16.07.2016 klo 08:51:44 |
|
Onpas täällä hiljaista.. nooh tänään pelataan ensimmäinen pre-season peli Wigania vastaan DW Stadiumilla. Kaikki pelaajat jotka edustivat maitaan kisoissa ovat varmaankin vielä lomailemassa, joten eiköhän kentällä nähdä nuorialla täydennetty joukkue. Debytantteja tullaan näkemään ja toivottavasti myös kolme kesän hankintaa  Eiköhän se Zlatan lomaile muiden kisapelaajien tapaan?
|
|
|
|
Vega
Poissa
|
 |
Vastaus #6187 : 16.07.2016 klo 09:33:20 |
|
Eiköhän se Zlatan lomaile muiden kisapelaajien tapaan?
Mikki, Bailly ja Mourinho?
|
|
|
|
Argonautti
Poissa
|
 |
Vastaus #6188 : 16.07.2016 klo 11:59:51 |
|
Missä vaiheessa saadaan uutta topicia tulille? Kuka kirjoittaa tänä vuonna? Uusi aika on alkanut ja Van Gaal voitaneen unohtaa.
Siirtoikkunasta vielä sen verran, että onkohan Jose ajatellut hankkia lisää miehiä puolustukseen? Mitään huhuja ei ole oikeastaan pyörinyt ja Rojon sekä Blindin lähtiessä toppareita on kolme. Jonesin taustat tuntien mies välttämättä kestä rasitusta. Onko tarvetta puolustuspään hankintaan?
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #6189 : 16.07.2016 klo 12:40:15 |
|
Siirtoikkunasta vielä sen verran, että onkohan Jose ajatellut hankkia lisää miehiä puolustukseen? Mitään huhuja ei ole oikeastaan pyörinyt ja Rojon sekä Blindin lähtiessä toppareita on kolme.
Smalling + Blind + Rojo + Jones + Bailly + McNair + Blackett tekee yhteensä seitsemän. Josella on mun mielestä historiallisesti ollut tapana pitää rosterissa neljää valmista topparia ja yhtä "junnua", mikä käytännössä varmaan tarkottaisi Smalling + Jones + Bailly + McNair + Blackettiä teorian tasolla. Toki siis itse luulen että joku noistakin ulostetaan ja tilalle hankitaan jotain muuta.
|
|
|
|
Giggs82
Poissa
|
 |
Vastaus #6190 : 16.07.2016 klo 13:18:14 |
|
Smalling + Blind + Rojo + Jones + Bailly + McNair + Blackett tekee yhteensä seitsemän. Josella on mun mielestä historiallisesti ollut tapana pitää rosterissa neljää valmista topparia ja yhtä "junnua", mikä käytännössä varmaan tarkottaisi Smalling + Jones + Bailly + McNair + Blackettiä teorian tasolla. Toki siis itse luulen että joku noistakin ulostetaan ja tilalle hankitaan jotain muuta. Määrä ei korvaa laatua. Hankinnalle on tarvetta jos Rojo ja Blind lähtee. Tosin laadun puolesta olisi tarvetta vaikka jäisivätkin. Noista mainituista Jones ei pysy kasassa ja McNairin taso ei ihan taida riittää. Blackett taasen on ehkäpä huonoin United puolustaja jonka olen kentällä ikinä nähnyt. Lahjoittaa sen 1-3 avopaikkaa vastustajalle per peli. Eiköhän hänen tasonsa ole pikemminkin Championshipissä kuin Manussa. Jos toppariosastolle löydettäisiin joku tasonsa todistanut mies niin hänen lisäkseen nelikko Smalling, Bailly, Jones ja McNair vaikuttaisi ihan hyvältä. Smalling varmaan avaisi säännöllisesti ja kaksikosta Bailly-hankinta parempi olisi se toinen avauksen vaihtoehto. Huonompi sitten tuuraisi Jonesin kera ja McNair kaivettaisiin esiin hädän tullen.
|
|
|
|
Gylfi
Poissa
Suosikkijoukkue: Man United, Bristol City, FC Inter & Three Lions
|
 |
Vastaus #6191 : 16.07.2016 klo 14:24:45 |
|
Blackett taasen on ehkäpä huonoin United puolustaja jonka olen kentällä ikinä nähnyt. Lahjoittaa sen 1-3 avopaikkaa vastustajalle per peli. Eiköhän hänen tasonsa ole pikemminkin Championshipissä kuin Manussa.
No ei kyllä ole. Tämän miehen taso ei riitä edes Championshippiin https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Wootton
|
|
|
|
Giggs82
Poissa
|
 |
Vastaus #6192 : 16.07.2016 klo 14:32:45 |
|
|
|
|
|
unique
Poissa
|
 |
Vastaus #6193 : 16.07.2016 klo 14:38:09 |
|
Täysin samaa mieltä Giggs82 kanssa siitä, että Blackett on ehkäpä kaikkien aikojen paskin United puolustaja. McNair taasen on esiintynyt jopa ihan hyvin niissä peleissä mitä olen nähnyt.
|
|
|
|
OGS
Poissa
Suosikkijoukkue: MUFC, KTP
|
 |
Vastaus #6194 : 16.07.2016 klo 14:40:45 |
|
Muistuu mieleen kaverin horror show jokunen vuosi takaperin Liigacupissa Chelseaa vastaan. e. Joo, Blackettista samaa mieltä, ei riitä alkuunkaan. Ihme on, jos ei lähde tänä kesänä pysyvällä siirrolla jo pois.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.07.2016 klo 15:30:40 kirjoittanut OGS »
|
|
|
|
|
Giggs82
Poissa
|
 |
Vastaus #6195 : 16.07.2016 klo 15:05:01 |
|
Täysin samaa mieltä Giggs82 kanssa siitä, että Blackett on ehkäpä kaikkien aikojen paskin United puolustaja. McNair taasen on esiintynyt jopa ihan hyvin niissä peleissä mitä olen nähnyt.
Joo kyllä Blackett oli ainakin toissakaudella vielä todella kaukana tasosta jolla voisi Unitedissa pelata. Championship kausi tai kaksi voisi tehdä terää. Tai joku muu taso jossa pääsee pelaamaan. Ehkä hänestä voi ajan kanssa kehittyä Valioliiga pelaaja, mutta en kyllä jaksa uskoa, että tässä seurassa. Mitäs siellä Celticissä muuten tapahtui? Wikin mukaan vain kolmessa pelissä pääsi kentälle.
|
|
|
|
Leka Harkko
Poissa
|
 |
Vastaus #6196 : 16.07.2016 klo 15:35:44 |
|
McNair oli kyllä puolustuksessa keskivertoa huonompi.. Ylöspäin hän sen sijaan oli parempi ja jos olisin valmentaja alkaisin rakentaa hänestä pohjapelaajaa.
|
|
|
|
Vanha Vilho
Poissa
|
 |
Vastaus #6197 : 16.07.2016 klo 15:53:10 |
|
Blackettin taso ei riitä Unitedissa tällä hetkellä. Itse taas näen hänessä mahdollisuuden nousta hyväksi valjutoppariksi. On nuori, nopea, pitkä ja hyvä jalalla. Kokemusta puuttuu ja pään kestävyyttä, mutta sitä tulee ainoastaan pelaamalla. Jos ei Unitedissa niin sitten jossain muualla..
|
|
|
|
cafedelmar
Poissa
|
 |
Vastaus #6198 : 16.07.2016 klo 18:00:04 |
|
Voitolla aloittaa Jose-setä ManU pestinsä. 2-0 voitto wiganista. Keane ja Pereira maalintekijöinä.
United: Johnstone (Pereira 82’), Fosu-Mensah (Valencia 46’), Bailly (Tuanzebe 82’), Blind (Blackett 74’), Shaw (Jones 46’), Carrick (Pereira 46’), Herrera (Varela 74’), Lingard (Januzaj 46’), Mkhitaryan (Mata 46’), Memphis (Young 46’), Wilson (Keane 46’).
4231 ryhmityksellä mentiin.
|
|
|
|
Giggs82
Poissa
|
 |
Vastaus #6199 : 16.07.2016 klo 22:01:49 |
|
Millä paikalla Mikki pelasi? Olisi helpompi spekuloida mahdollisilla tulijoilla ja lähtijöillä jos tietäisi aiotaanko häntä peluuttaa laidassa vai kärjen takana.
|
|
|
|
|
|