Lesotho
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal , Inter
|
 |
Vastaus #1125 : 23.04.2016 klo 11:16:43 |
|
Carrollhan on aika hurjassa vireessä ja toivon että se jatkuu koko loppukauden. Noblekin teki kaksi ja hieno laukaus keskelle. Watfordilla ei mitään saumaa. Nyt mulla olisi takinkäännön paikka vaikka tällästä ei yleesä kelläään ole tapana harrastella. Loppukaudesta siis vastassa WBA, Stoke ja Manu sekä Swansea. UCL:ään ei mitään saumaa mutta toivottavasti Europa Liigaan kun saisi paljon sunnuntai pelejä ensikaudella.
|
|
|
|
Kolmeseiska
Paikalla
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #1126 : 23.04.2016 klo 11:20:23 |
|
City häviää tänään Stokelle ja myöhemmin Arsenalille, Liverpool ei voita kaikkia loppuja pelejä toisin kuin West Ham ja UCL kutsuu. I want to believe.  e: tai jos eivät tänään häviä niin viimeistään Southamptonilta tulee turpaan. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.04.2016 klo 11:23:28 kirjoittanut Kolmeseiska »
|
|
|
|
|
Lesotho
Poissa
|
 |
Vastaus #1127 : 23.04.2016 klo 13:45:40 |
|
Miten noissa loppukauden peleissä sitten käy. Tarkoitus ei ollut nauttia vaan tv pelejä vaan tietenkin kannustaa West Hamia hautaan saakka. Weba, Stoke ja Manu menee varmaan tasaisiksi ja ei voi tietää miten käy. Etenkin Britannia Stadium on paha paikka ja Manu voitti jo Citynkin. Swansea varmaan kaatuu luulen ainakin.
|
|
|
|
Super Iron
Poissa
Suosikkijoukkue: West Stand Lower
|
 |
Vastaus #1128 : 27.04.2016 klo 00:26:48 |
|
West Ham vs Swansea peliin lippu saatavilla 250 euroa, ota yhteys privana jos kiinnostaa!
|
|
|
|
Super Iron
Poissa
|
 |
Vastaus #1129 : 27.04.2016 klo 08:34:28 |
|
2 lippua West Ham v Swansea peliin myytävänä hintaan 175 euroa kpl (huom: paikat eivät ole vierekkäiset)
|
|
|
|
Eastmann
Poissa
Suosikkijoukkue: New Orleans Saints, WHUFC
|
 |
Vastaus #1130 : 27.04.2016 klo 09:54:21 |
|
2 lippua West Ham v Swansea peliin myytävänä hintaan 175 euroa kpl (huom: paikat eivät ole vierekkäiset)
Meillä olisi kolmelle lipulle tarvetta mutta kaksikin ostettaisiin mielellään. Vieläkö liput ovat kaupan 175 euron kappalehintaan? Osallistuttiin tuohon Academy Membereiden arvontaan, mutta ei tärpännyt tällä kertaa. Ollaan kuitenkin joka tapauksessa Lontoossa Swansea-pelin aikaan, joten olisi mukava päästä paikanpäälle matsiin.
|
|
|
|
Super Iron
Poissa
|
 |
Vastaus #1131 : 27.04.2016 klo 10:38:45 |
|
Meillä olisi kolmelle lipulle tarvetta mutta kaksikin ostettaisiin mielellään. Vieläkö liput ovat kaupan 175 euron kappalehintaan? Osallistuttiin tuohon Academy Membereiden arvontaan, mutta ei tärpännyt tällä kertaa. Ollaan kuitenkin joka tapauksessa Lontoossa Swansea-pelin aikaan, joten olisi mukava päästä paikanpäälle matsiin.
Morjens Eastmann, liput on sun jos otat asap yhteyttä, puhnro tuli sulle privana! Jos haluat voin kysellä sitä kolmatta lippua sulle Lontoosta! Ja oletko jo West Ham Fans Finland Facebook ryhmässä, siellä on myös lippuja aina ajoittain kaupan esim ensi kaudelle meillä on 4 kausaria mahdollista käyttää jos omistajat eivät pääse paikalle: https://www.facebook.com/groups/174955999536035/
|
|
|
|
Super Iron
Poissa
|
 |
Vastaus #1132 : 27.04.2016 klo 12:40:11 |
|
LIPUT ON NYT MYYTY!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Eastmann
Poissa
Suosikkijoukkue: New Orleans Saints, WHUFC
|
 |
Vastaus #1133 : 27.04.2016 klo 13:24:39 |
|
Mahtavaa, kiitokset vielä Makelle lipuista! Tarjoan Lontoossa pintin.
En ole Facebookissa, mutta liityn ryhmään sitten tulevaisuudessa, jos/kun teen tilin. Velipoika (myös Hammers-fani, joka on lähdössä messiin Swansea-matsiin) laittoi just liittymispyyntöä tuohon Facebook-ryhmään.
COYI!!!
|
|
|
|
Lesotho
Poissa
|
 |
Vastaus #1134 : 27.04.2016 klo 17:26:27 |
|
Itsekin olen kyllä ollut valioliigapelissä. Stamford Bridgelle mentiin kaverin kanssa ja vastassa oli sattumalta West Ham. Carlos Tevez veti tolppaan mutta maalia ei tullut West Hamille. Vaparimaali nähtiin ja sen laukoi Geremi.
|
|
|
|
Lesotho
Poissa
|
 |
Vastaus #1135 : 28.04.2016 klo 16:34:42 |
|
No tässäpä tää läppä. Saako täältä jotain puhettakin joskus vai tarviiko tässä ottaa omat konstit käyttöön ja tehdä se itse. Tässä systeemissä ollaan vaihtamassa kanavapakettia ja avataan championshippiä ja tehdään Birminghamista topik. Että pääsisikö tähän juttuun vielä mukaan?
|
|
|
|
Lasse Tikka
Poissa
Suosikkijoukkue: West Ham, pk-seudun jengit
|
 |
Vastaus #1136 : 28.04.2016 klo 17:02:47 |
|
Voi perkama. Olen tähän mennessä luullut kirjottavani tän säikeen käsittämättömimmät jutut, mut ei maha. Olen kohdannut voittajani.
Tahdon samat lääkkeet
|
|
|
|
Miqu
Poissa
Suosikkijoukkue: I’m forever blowing bubbles!
|
 |
Vastaus #1137 : 28.04.2016 klo 17:24:15 |
|
 itsehän olen luullut olevan "asiakirjoittaja." Huomaan olevani opplias, Lassen tasolle en edes uneksi nousevani, mutta Lesotho on jo toisesta ulottuvuudesta!  Ei mitään, viikonloppuna näytetään Spurtsille miten se Weba kaatuu. Huomioitavaa on muuten että Reece Burke tyhjensi Bradfordin palkintopöydän vuotuisessa gaalassa, valittiin mm. kauden parhaaksi pelaajaksi. Hieno suoritus 19-vuotiaalta League Onessa. http://www.claretandhugh.info/clean-sweep-of-awards-for-burke/COYI! 
|
|
|
|
Lesotho
Poissa
|
 |
Vastaus #1138 : 28.04.2016 klo 19:01:54 |
|
Reece Burkesta en tiedä muuta mutta kun että saa 2 tähteä football manager 2016:sta. Kai teillä muilla on muutakin tekemistä mutta kun itse olen hoidossa.
|
|
|
|
Lasse Tikka
Poissa
|
 |
Vastaus #1139 : 28.04.2016 klo 21:15:06 |
|
...kai täällä kukaan avohoitoon ole vielä päässyt...
|
|
|
|
Lesotho
Poissa
|
 |
Vastaus #1140 : 29.04.2016 klo 12:48:40 |
|
...kai täällä kukaan avohoitoon ole vielä päässyt...
Mulla on vielä dna että pelit näkyy. Mä jään sitten tänne. Toivotaan että eurooppaan päästään.
|
|
|
|
Lesotho
Poissa
|
 |
Vastaus #1141 : 29.04.2016 klo 17:03:30 |
|
Näin.
|
|
|
|
Jonios
Paikalla
Suosikkijoukkue: MyPa, West ham
|
 |
Vastaus #1142 : 29.04.2016 klo 19:52:44 |
|
Kaksi lippua myynnissä West ham- Swansea peliin. Toinen on Aikuisten lippu ja toinen Nuoren aikuisen lippu (max 21vuotta). Liput ovat vieraskatsomoon eli Swansea-kannattajien joukkoon. Ota yhteyttä jos kiinnostaa. Liput saan itse käsiini vasta Stadionilta virallisesta lipunmyyntipisteestä , koska Swansea ei lähetä lippuja kansainvälisesti.
|
|
|
|
Lesotho
Poissa
|
 |
Vastaus #1143 : 30.04.2016 klo 18:05:59 |
|
Taidokasta peliä Cheikhou Kouyatelta!
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.2016 klo 12:41:46 kirjoittanut Lesotho »
|
|
|
|
|
Kolmeseiska
Paikalla
|
 |
Vastaus #1144 : 30.04.2016 klo 19:04:45 |
|
Alku näytti perinteisesti suht hirveeltä, mutta lopulta suvereeni esitys ja ansaitut 3 pistettä. Noblekin painanut nimelliset 4 kaappia kahteen peliin. 
|
|
|
|
Lesotho
Poissa
|
 |
Vastaus #1145 : 01.05.2016 klo 12:46:55 |
|
Alku näytti perinteisesti suht hirveeltä, mutta lopulta suvereeni esitys ja ansaitut 3 pistettä. Noblekin painanut nimelliset 4 kaappia kahteen peliin.  Miltä peli näytti?En sitten Noblen toistakaan nähnyt 
|
|
|
|
Kolmeseiska
Paikalla
|
 |
Vastaus #1146 : 01.05.2016 klo 13:01:49 |
|
Miltä peli näytti?En sitten Noblen toistakaan nähnyt  Ensimmäiset puoli tuntia näytti laiskalta ja hitaalta. Tuntuu aika usein olevan teemana näitä heikompia vastaan että ensin löysäillään ja loppua kohti parannetaan. WBA:lla oli muutama erinomainen paikka tehdä maali tai kaksikin muttei Gardnerille ja kumppaneille maistunut. Ensimmäisen maalin jälkeen peli vapautukin sitten aika tavalla eikä WBA:lla tainnut juuri mitään paikkoja olla pl. Berahinon yksi laukaus boksin kaarelta. Tänään vois Liverpoolin lisäks molemmat Manchesterin porukat ottaa kuonoon. 
|
|
|
|
Lasse Tikka
Poissa
|
 |
Vastaus #1147 : 01.05.2016 klo 14:45:38 |
|
Joo, alussa näytti normaalilta Hammersilta. WBA vyörytti ja olin että noniin, taas kerran tätä. Vaan eipä, tuli taas Payet ja käänsi hyvän vastiksen. Toka oli Koyaten hyvä nousu ja homma oli käytännössä siinä.
Payet, Koyate ja Noble. Tossa järjestyksessä
|
|
|
|
Lesotho
Poissa
|
 |
Vastaus #1148 : 01.05.2016 klo 16:07:34 |
|
Tänään vois Liverpoolin lisäks molemmat Manchesterin porukat ottaa kuonoon.  Manu riittää.
|
|
|
|
Kolmeseiska
Paikalla
|
 |
Vastaus #1149 : 01.05.2016 klo 16:55:36 |
|
Manu riittää.
Cityhän noista se tärkeempi on? Manun ohi mennään joka tapauksessa voittamalla 3 viimestä. City jos häviää tänään ja ensi viikolla Arsenalille niin Hammers nousee neljänneksi voittamalla loput. 
|
|
|
|
|
|