VMP
Poissa
|
 |
Vastaus #500 : 19.05.2016 klo 18:17:07 |
|
Postnordin varaston yksityisasiakkaiden aukioloikoja ei tosiaan saa mistään selville. Jos se on arkisin auki klo 8-16, niin vaikeaksi menee. Olen laittanut meiliä, yhteydenottolomakkeen ja soitellut, mutta turhaan. Vastausta ei kuulu.
Pakko huomenna venyttää ruokkista tunnilla ja käydä Osumakujalla pyörähtämässä, vaikka riski onkin, että kuori on jonkun pakun kyydissä koko päivän, jos autoa ei ole purettu tänään.
Omilla lipuilla ei olisi niin kiire, mutta kuoressa on kavereidenkin liput ja kaksi netin kautta myymääni ylimääräislippua, jotka pitäisi toimittaa lähiaikoina Etelä-Eurooppaan. Lisäksi on pelko, että Postnord palauttaa lippukirjeen alkuviikosta takaisin Ranskaan, "koska en ole ollut tavoitettavissa".
Googleen kun lyö "Nordpost" ja lukee google-arvostelut, niin sieltä huomaa, että useita paketteja ihmisiltä on jäänyt saamatta tai ne on palautunut lähettäjälle. Arvostelujen keskiarvo on 1,2 tähteä viidestä, joten tosiaan voi sanoa, että Postnord=VMP
|
|
|
|
|
Vanha Varis
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustavalkoiset joukkueet ja ajattelu
|
 |
Vastaus #501 : 19.05.2016 klo 21:34:11 |
|
Jaa tämmöinen otsikko oli.
Tarjoa seuraavista lipuista:
UEFA EURO 2016 Match 17 Ukraine/Northern Ireland , Thu 16.06.2016 18:00 (Lyon) Purchase Category 2
Kolme olis edelleenkin myynnissä. Voin myydä yksitellenkin. Matkan suunta muuttui, joten myyn edullisemmin, kuin lipussa lukee. Olin muuten katsomassa futista pari vuotta sitten Lyonissa ja ihan hyvin näkee noilta paikoilta.
|
|
|
|
|
jjs
Poissa
Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy
|
 |
Vastaus #502 : 20.05.2016 klo 08:26:54 |
|
Postnordin varaston yksityisasiakkaiden aukioloikoja ei tosiaan saa mistään selville.
Soittopyynnön kautta palasivat asiaan. On kello 18 saakka auki. Lähetystunnus ja henkkarit matkaan, niin onnistuu nouto.
|
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #503 : 20.05.2016 klo 08:49:04 |
|
Mä kävin eilen noiden kanssa puhelun saatuani tekstiviestin.
1. Se noutopiste Vantaalla on auki 08:00-18:00 päivittäin 2. Asiakaspalveluun oli aika vaikea päästä läpi puhelimitse 3. Lähetystunnus ja henkkarit pitää olla mukana kun menee hakemaan paketin 4. Ilmeisesti eivät saa kaikissa tapauksissa paketin saavien ihmisten puhelinnumeroita tietoon (ainakin mun kohdalla oli näin) joten eivät voi soittaa. 5. Omalla kohdalla syyttävä sormi osoittaa enemmän UEFA:n suuntaan. Kuka vittu keksii vuonna 2016 verkkopalvelun johon ei voi päivittää osoitetietoja 1.5 vuotta vanhaan tilaukseen.
|
|
|
|
|
Maracaia
Poissa
|
 |
Vastaus #504 : 20.05.2016 klo 10:50:41 |
|
H*vetin hitaalta tosiaan vaikuttaa kuriiripalvelu, kun liput on jo eilen aamupäivällä merkitty saapuneeksi Vantaalle ja nyt ne ovat tilassa "Shipment out for delivery".
Onhan Vantaalta toki Helsinkiin matkaa, mutta nyt on jo toista vuorokautta tuosta ilmoituksesta vierähtänyt...
Joo, tulihan ne liput eilen, kuvio seuraava: Puhelinsoitto 15.25 > Mies esitteli itsensä, sanoi olevansa Postnordilta ja kertoi, että futislippuja on tulossa. Kysyi, olenko kotona, varmisti osoitteen ja sanoi, että ovat ihan kohta ovella. Odottelin tovin ja toisenkin, kunnes noin 15.50 huomasin, että auto on naapurin portilla (asumme omakotialueella) ja kaveri siellä soittelemassa ovikelloa. Menin sitten pihalle kyselemään asiasta, jolloin kaveri tuli ison pahvikuoren kanssa hakemaan paperiin kuittauksen ja luovutti liput minulle. Osoite oli kyllä oikein, mutta talon numeroita on ilmeisesti hankala lukea... Noh, loppu hyvin, kaikki hyvin - eli liput ovat nyt kourassa ja kaikki muukin matkaa varten järjestelty. Nyt enää noin neljän viikon odotus, sitten kohti Nizzaa...
|
|
|
|
|
Jokoma
Poissa
Suosikkijoukkue: Frankie Garage
|
 |
Vastaus #505 : 20.05.2016 klo 10:58:50 |
|
Itsellä toimi kuljetus hyvin, kuski soitti vartin ennen, kerroin etten oo kotona jolloin tarjoutu tuomaan keskustaan. Päädyttiin kuitenki, että annan ovikoodin ja kävi pudottamassa postiluukusta (annoin tekstarilla luvan tähän).
|
|
|
|
|
VMP
Poissa
|
 |
Vastaus #506 : 20.05.2016 klo 12:57:00 |
|
Tämä lippujen toimitus Postnordin kautta on kuin pitkää lottoarvontaa seuraisi. Onneksi edes osa suomalaisista on saanut kunnialla liput. Itse olin aspan puhelinjonossa aamupvällä lähes tunnin (kertyi 30-50e puhelinlasku maksullisesta jonotuksesta). Päästyäni läpi, kysyin, voiko ne laittaa kirjeeni valmiiksi erilleen, ja hakisin puoliltapäivin ruokkiksella. No, eipä tietojen mukaan kirjeeni ollut hyllyssä, vaan ehkä jossain autossa tai JOSSAIN muualla. Kysyin, että mitä tässä nyt voi tehdä, tonnin liput ties missä, toimitusta ei oltu edes vähää yritetty tehdä, vaikka olin meilannut puhelinnumeroni ja ovikoodini jo alkuvkosta. Annoin ne tiedot myös tänään puhelimella. Aspassa sanottiin, että he pyrkivät toimittamaan kirjeen ENSI VIIKOLLA, jos se löytyy. Voi vattu, siellä on joku kuriiri varmaan napannut tiketit itselleen. Ei jäänyt soiton aikana sellainen olo, että lippuja koskaan saisin, eikä ollut edes kaikki omia lippuja, joten tulee kallis tikki. Ranskaan lähden silti, mutta taitaa pelit livenä jäädä näkemättä. 
|
|
|
|
|
Pellikka
Poissa
|
 |
Vastaus #507 : 20.05.2016 klo 13:45:47 |
|
Täällä liput löytyi postilaatikosta keskiviikkona.Koko ajan oltiin kotona,ei soittoa ei oveen hakkaamista ei mitään ennakkoilmoitusta.No,pääasia että perille tulivat,mut outo maku jäi firmasta.
|
|
|
|
|
Vanha Varis
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustavalkoiset joukkueet ja ajattelu
|
 |
Vastaus #508 : 20.05.2016 klo 13:48:35 |
|
Mulle liput tulivat suoraan postilaatikkoon ilman mitään kuittauksia.
|
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #509 : 20.05.2016 klo 14:43:26 |
|
Tämä aspa ei myöskään ole mikään timanttinen. Oon odotellu about 30min. Älkää siis tulko kiireessä. Siis niinq noutoaspa.
|
|
|
|
|
Erkka
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège
|
 |
Vastaus #510 : 20.05.2016 klo 15:37:59 |
|
Millainen muiden turkulaisten /varsinaissuomalaisten tilanne? Omat liput maanneet maanantaista asti Turussa, ilmeisesti Ovakonkadulla.
|
|
|
|
|
anselmibanda
Poissa
Suosikkijoukkue: AU, FC Bayern München, FSV Frankfurt
|
 |
Vastaus #511 : 20.05.2016 klo 15:44:26 |
|
Millainen muiden turkulaisten /varsinaissuomalaisten tilanne? Omat liput maanneet maanantaista asti Turussa, ilmeisesti Ovakonkadulla.
Loimaalle liput tulivat tiistaina. Löytyivät ulko-oven vierestä terassin tuolilta. Ei kuittauksia. Ovikellon soitosta ei tietoa, kun liput olivat työpäivän aikana tulleet. Edit: puhelin oli tiistai-iltapäivästä muutaman tunnin pois päältä, joten en voi tietää oliko soiteltu.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.05.2016 klo 20:33:36 kirjoittanut anselmibanda »
|
|
|
|
|
Alfons X
Poissa
Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #512 : 20.05.2016 klo 15:45:31 |
|
Mulle tuotiin tiistaina. Soitti aamulla ja puolen tunnin päästä oli lähetti oven takana.
|
|
|
|
|
Nacho
Poissa
|
 |
Vastaus #513 : 20.05.2016 klo 16:50:48 |
|
Tänään käytiin Vantaalla kääntymässä. Paikan päällä homma pelasi ja kaverin liput löytyivät. Minun ovat tänään jakelussa 17-21
|
|
|
|
|
Vince
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #514 : 20.05.2016 klo 17:27:19 |
|
Komeasti kyllä mennyt päin vittua tämä. Itselläni nyt ei muuta ongelmaa tullut paitsi tuo, että osoitetta ei saa vaihtaa vaikka olisi ekaan arvontasatsiin osallistunut n. 11kk sitten.
|
|
|
|
|
Rikardo
Poissa
|
 |
Vastaus #515 : 20.05.2016 klo 18:06:54 |
|
Tänään soitti kuriiri, olen töissä iltavuorossa joten lupasi tuoda liput maanantaina kotiin.
|
|
|
|
|
TUP
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
 |
Vastaus #516 : 20.05.2016 klo 20:00:50 |
|
Eka lipputoimitus siis kusi, kun eivät ilmoittaneet etukäteen mitään. Tänään sitten maksullista jonotusta puhelimessa 15min, jonka jälkeen illalla kotona päivystystä ja nyt liput taskussa. Kyselin miksei ekalla kerralla ilmoitettu mitään niin puhui vaan, että nykyään toimitus on niin automatisoitu ettei voida etukäteen mitään ilmoittaa...Hienosti hoitavat:) Ei tuo helpolla tullut, mutta nyt pari lippua taskussa ja fiilis vähä parempi.
|
|
|
|
|
vasurinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Musta/valkotelevisioissa oikealle hyökkäävä Suomi
|
 |
Vastaus #517 : 20.05.2016 klo 21:58:33 |
|
Löytyivät ulko-oven vierestä terassin tuolilta.
 Varkaat ovat riski, eivät esim. luonnonilmiöt
|
|
|
|
|
Rossoneri83
Poissa
Suosikkijoukkue: Milan, Spurs
|
 |
Vastaus #518 : 21.05.2016 klo 09:36:08 |
|
Ekat liput tulivat hienosti perille. Kuriiri soitti kun olin vielä töissä. Harkitsi jopa lippujen tuomista työpaikalle tai jättämistä postilaatikkoon, mutta lopulta päätti olla vartin jossain jotta minä ehdin kotiin. Nyt odottelen vielä yhteen peliin lippuja, jotka ostin vähän myöhemmin resalen kautta.
|
|
|
|
|
Litt45
Paikalla
Suosikkijoukkue: Petteri Forsell & Juha Pirinen
|
 |
Vastaus #519 : 21.05.2016 klo 11:02:37 |
|
Komeasti kyllä mennyt päin vittua tämä. Itselläni nyt ei muuta ongelmaa tullut paitsi tuo, että osoitetta ei saa vaihtaa vaikka olisi ekaan arvontasatsiin osallistunut n. 11kk sitten.
Jälkiviisastelua, mutta eikös tuota osoitetta muka voi vaihtaa Ticketportalin profiilisivulla? Ainakin niitä osoitekenttiä voi itse muokata toisin kuin nimeä ja passinumeroa jne. Itse uusin juuri passini ja passinumeron päivittämiseksi piti ottaa maililla yhteyttä Uefaan. Omat lippuni tulivat torstaina, kuriiri pimputti ovikelloa aamulla ilman ennakkovaroitusta. Onneksi olin kotona niin vältyin sähläykseltä. On kyllä paska palvelu etenkin kun huomioi että toimitus maksoi 15€ per ottelu
|
|
|
|
|
vasurinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Musta/valkotelevisioissa oikealle hyökkäävä Suomi
|
 |
Vastaus #520 : 21.05.2016 klo 19:15:17 |
|
Itse uusin juuri passini ja passinumeron päivittämiseksi piti ottaa maililla yhteyttä Uefaan.
Niin minäkin, uutta passia odottelen. Miksi pitäisi päivittää maililla UEFAan?
|
|
|
|
|
Vince
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #521 : 21.05.2016 klo 19:30:51 |
|
Jälkiviisastelua, mutta eikös tuota osoitetta muka voi vaihtaa Ticketportalin profiilisivulla? Ainakin niitä osoitekenttiä voi itse muokata toisin kuin nimeä ja passinumeroa jne. Itse uusin juuri passini ja passinumeron päivittämiseksi piti ottaa maililla yhteyttä Uefaan. Omat lippuni tulivat torstaina, kuriiri pimputti ovikelloa aamulla ilman ennakkovaroitusta. Onneksi olin kotona niin vältyin sähläykseltä. On kyllä paska palvelu etenkin kun huomioi että toimitus maksoi 15€ per ottelu Ei voinut ainakaan itselläni sen jälkeen kun laitoin joskus heinäkuussa hakemuksen. Voi toki olla omista ATK_taidoista kiinni myös, mutta muistaakseni FAQ totesi saman. Ei niitä kuitenkaan toiseen maahan olisi saanut vaihdettua, että samapa tuo sinällään.
|
|
|
|
|
Litt45
Paikalla
Suosikkijoukkue: Petteri Forsell & Juha Pirinen
|
 |
Vastaus #522 : 21.05.2016 klo 23:11:22 |
|
Niin minäkin, uutta passia odottelen. Miksi pitäisi päivittää maililla UEFAan?
En tiedä kiinnostaako se passinumero ketään, mutta ajattelin pelata varman päälle koska tarkat turvatoimet  . Ticketportaliin rekisteröityessä numero oli muistaakseni pakko syöttää, joten kai sillä joku merkitys on? Ei voinut ainakaan itselläni sen jälkeen kun laitoin joskus heinäkuussa hakemuksen. Voi toki olla omista ATK_taidoista kiinni myös, mutta muistaakseni FAQ totesi saman. Ei niitä kuitenkaan toiseen maahan olisi saanut vaihdettua, että samapa tuo sinällään.
Tutkin tuota vähän lisää ja kyllä se on vaan pakko uskoa, että systeemi on noin kusinen  . Osoitetta voi vaihtaa, mutta muutos ei vaikuta jo tehtyihin tilauksiin.
|
|
|
|
|
jjs
Poissa
Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy
|
 |
Vastaus #523 : 22.05.2016 klo 07:51:55 |
|
Aspassa sanottiin, että he pyrkivät toimittamaan kirjeen ENSI VIIKOLLA, jos se löytyy.
Toivottavasti löytyy. Mitä Postnordin lähetysseuranta kertoo paketin sijainniksi? Tänne tuli eilisiltana sähköpostia, että viestinne on edelleen käsittelyssä. Tiistaina lähettämäni sähköpostini siis, liput olen perjantaina hakenut.
|
|
|
|
|
VMP
Poissa
|
 |
Vastaus #524 : 22.05.2016 klo 09:20:51 |
|
Toivottavasti löytyy. Mitä Postnordin lähetysseuranta kertoo paketin sijainniksi?
Tänne tuli eilisiltana sähköpostia, että viestinne on edelleen käsittelyssä. Tiistaina lähettämäni sähköpostini siis, liput olen perjantaina hakenut.
Kirjeeni on ollut tilassa "Consignment not delivered: customer absent" jo 5-6 päivää, sitä ei ole skannattu sen jälkeen missään, eikä aspa osannut todentaa sitä varaston hyllyllekään. Kisoista ja peleistä on kokemusta, eikä ole ensimmäinen kerta, milloin pientä jännitystä lippujen kanssa on. Ovikoodi on aina ongelman aiheuttanut. Kaikilla kuriireilla ei ole aikaa/tahtoa sitä mistään etsiä tai kysyä. Se on hienoa huomata, että joillakin kuriirit ovat laittaneet meiliä, tekstarin tai soiton. Itse näen vain unta moisesta palvelusta.  Kiitos, kyllä ne liput sieltä tulee varmaan alkuviikosta, kunhan Nordpostin ruuhkat vähenevät. Heillä taisi olla ylimääräisiä kiireitä tällä viikolla lippukuormien saapuessa Turkuun. 
|
|
|
|
|
|
|
|