FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.03.2026 klo 06:31:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 400 [401] 402 ... 578

Kirjoittaja Aihe: HJK 2016  (Luettu 2423980 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Spangen

Poissa Poissa

Vastaus #10000 : 07.08.2016 klo 21:37:47

Derbyssä vois kokeilla Medoa kymppinä. Dale alemmas Annanin kanssa. Ei pääse Hifki ylös kuin roiskimalla.
atletico1

Poissa Poissa

Vastaus #10001 : 07.08.2016 klo 21:38:55

Kannattaa myös katsoa, mitä tapahtui Klubin formille sen jälkeen, kun Havenaar vaihtui Jallowiin. Ilman tätä vaihdosta, ei tällä kaudella olisi pelattu europelejä.

Klubihan oli liigan kärjessä ja Havenaarin lähdön jalkeen hävisi pelejä liukuhihnalta. Ei sillä että olisi mennyt ihan nappiin Mikella mutta jotain rajaa näihin dissauksiin.
atletico1

Poissa Poissa

Vastaus #10002 : 07.08.2016 klo 21:40:22

Derbyssä vois kokeilla Medoa kymppinä. Dale alemmas Annanin kanssa. Ei pääse Hifki ylös kuin roiskimalla.

Vai voitaisiko kokeilla edes yksi matsi tällä kaudella 2 kärjellä alusta. Näytäisi toimivan.
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa

Vastaus #10003 : 07.08.2016 klo 21:41:52

Nope. Muurisen jengejä vastaan aina 4-4-2:lla.
Manc

Poissa Poissa

Vastaus #10004 : 07.08.2016 klo 21:43:04

Kahdella kärjellä voisi toimia. Niin kuin tänään nähtiin, klubi sai heti tehtyä maalit. Toki olisi niitä voinut ennen sitäkin tehdä. Kuinka monta peliä vielä Gadzelle annetaan mahdollisuus, ei jotenkin vakuuta vieläkään? Taas hukattu tilanne.
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki

Vastaus #10005 : 07.08.2016 klo 21:52:55

Hyi vittu mikä paskaläjä, tarvitsette vielä tuomarilta apuja kun ei osu.
Kerros nyt, että missä dumarit auttoivat? Apinat makoilivat kokoajan aikaa kuluttaakseen.

Miklu näytti jälleen kerran, että forumistit ovat väärässä.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #10006 : 07.08.2016 klo 22:05:36

Kerros nyt, että missä dumarit auttoivat? Apinat makoilivat kokoajan aikaa kuluttaakseen.

Miklu näytti jälleen kerran, että forumistit ovat väärässä.

Miklu oli tänään hyvä, mutta miksi se välttelee pääpalloihin hyppäämistä?
Jema Pelle

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #10007 : 07.08.2016 klo 22:10:34

Kova prässi ylhäältä näytti olevan HIFK:llä tänään, sen mitä jälkikäteen katselin. Muurisen näköistä menoa, paikkoja tulee molempiin päihin. Derbystä sellainen mukava 3-2 voitto tilauksessa.

Tänään oli hyvä peli tuhlailua ja hörppäyksiä lukuunottamatta. Joku 4,3-1 ois ollut normaali tulos noilla paikoilla.
tunkkajan

Poissa Poissa

Vastaus #10008 : 07.08.2016 klo 22:22:12

Ihmeen paljon taas huudellaan 4-4-2 ryhmitystä, kun se toimi kerran alas valuvaa Lahtea vastaan. Pitäkäähän mielessä, että Miklun tullessa kentälle, palloja päästiin pelaamaan boksiin suht seisovaa puolustusta vastaan. Näinköhän on IFK:a vastaan.

Morelosin uhraaminen munaravaamiselle ympäri kenttää olisi myös mun mielestä aika iso riski.
Röytän Karhu

Poissa Poissa

Vastaus #10009 : 07.08.2016 klo 22:35:13

Morelosin uhraaminen munaravaamiselle ympäri kenttää olisi myös mun mielestä aika iso riski.

Tuota minäkin vähän ihmettelen, sillä tuossa Buffalolle tosiaan tulisi se "Atom"-rooli. Jos esim. tarkoitus olisi häiritä IFK:n toppareiden pelinavausta, niin Kole ravaamassa eestaas tuntuisi vähän järkevämmältä.
atletico1

Poissa Poissa

Vastaus #10010 : 07.08.2016 klo 22:48:08

http://www.futbolred.com/colombianos-exterior/alfredo-morelos-hablo-de-su-actualidad-con-el-hjk-helsinki-de-finlandia+16664970

Morelosin haastattelu

Alfredo Morelosin nimi ei kuullosta ehkä yhtä mahtipontiselta kuin Falcaon,Rodriquezin,Luis Murielin,teofilo gutierrezin tai carlos Baccan, vain muutamia mainitakseni. Tosiassa kuitenkin tämä kolumbialainen hyökkääjä on erottunut edukseen viime kuukausina hjk Helsingissä Suomessa.
Morelos Avilez,kuten edellämainitut maanmiehensä, on voittanut itselleen pelipaikan ja kunnioitusta tässä eurooppalaisessa pääsarjassa.vaikka sarja on vähän tuntematon kolumbiassa, on peli nopeaa ja voimakasta.
Cereten mies saapui tänä vuonna suomeen ja vain muutamassa kuukaudessa on näyttänyt lahjakkuutensa maalintekoon ja voittanut valmentaja mika lehkosuon ja klubifanien täyden luottamuksen.
Morelosin tavoite on tehdä maaleja isoissa liigoissa ja nousta kolumbian miesten maajoukkueeseen.nuorten maajoukkueessa hän esiintyi u17 ja u 20 ikäluokissa.

Et ole ollut suomessa vuottakaan mutta esityksesi ovat olleet vakuuttavia?

Olen todella iloinen,kaikki on mennyt parhaalla tavalla. Tein maaleja eurooppaliigassa ja kotimaan liigassa.olen erittäin motivoitunut jatkamaan samalla tavalla. Myös henkilökohtaisella tasolla olen onnellinen,koska olen kehittynyt myös ihmisenä ja futaajana.

Millainen on kokemuksesi ollut,sopeutuminen joukkueeseen,ja suomen liigaan?

Tämä on ollut kaunis kokemus,heti ensimmäisestä päivästä lähtien minua on kohdeltu parhaalla mahdollisella tavalla. Tärkeintä itseluottamuksen kannalta oli että murtauduin avauskokoonpanoon. Kiitän jumalaa siitä että hän antaa minulle hyviä asioita,teen maaleja liigassa ja cupissa.olen luottavainen että näin tulee jatkumaan jokaisessa ottelussa.

Olet ollut vain hetken joukkueessa. Mikä on ollut avainasia että olet sopeutunut näin nopeasti?

Minulle antoi itseluottamusta valmentaja joka kävi perusteellisesti asioita läpi joukkueen kanssa. Lisäksi olen elänyt hyvin rauhallisesti,mikä on auttanut tekemään asioita hyvin peleissä.

Tiedämme vain vähän suomalaisesta jalkapallosta. Millaista se on?

Suomalainen jalkapallo on hyvin voimakasta ja peli nopeaa.pelaajat ovat pitkiä ja vahvoja.se kasvattaa koska täällä taklataan paljon.

Mikä on ollut vaikeinta? Kulttuuri,ruoka vai kieli? Miten on mennyt kaiken uuden kanssa?

Alussa vaikeinta oli talvi,joka oli liian kylmä. Kieli oli vaikea,aikaeron kanssa oli ongelmia. Ruoan kanssa oli isoja ongelmia alussa, mutta olen jo tottunut suomalaiseen ruokaan. Nyt kaikki tuntuu jo normaalilta ja olen rauhallinen, kiitos jumalalle siitä.

Mitä erikoista haluaisit kertoa suomesta?

Oli jotain uskomatonta nähdä jäätynyt meri. Kun tulin tänne ja lähdin ensimmäistä kertaa ulos liukastuin lumihankeen (nauraa)

Suomen liiga ei ole euroopan tunnetuin. Mitä sinulle merkitsee täällä pelaaminen?

Olen kehittynyt täällä todella paljon pelaajana ja ihmisenä.täältä voin ponnistaa euroopan isompiin liigoihin.
Tämä on hyvä näyteikkuna. Haluan tehdä asiat täällä hyvin jokaisessa ottelussa, ja jatkaa espanjaan,ranskaan tai italiaan.

Kerto jotain joukkueestasi hjk:sta

Se on suomen suurin joukkue,se voittaa aina mestaruusen vaikka viimevuosi oli poikkeus. Joukkue menestyy aina liigassa ja cupissa. Lisäksi Uefan kilpailuissa HJKlla menee hyvin.

Mitä Mika Lehkosuo sanoo otteluista?

Professori mika on tyytyväinen minuun,olen aina hänen ykkösvalinta hyökkäykseen.hän luottaa minuun mikä on hyvin tärkeää.

Kuinka fanit ovat ottaneet sinut vastaan?

Fanit pitävät minusta. Peleissä he laulavan nimeäni "bufalo", se on minulle todella tunteellinen hetki.

Onko tavoitteesi kolumbian maajoukkue?

Tietysti,se on aina mielessäni. Olla osa kolumbian maajoukkuetta. Olin mukana u17 ja u20 joukkueissa ja aikuisten maajoukkue on unelmani.
Hincha en cancha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä

Vastaus #10011 : 07.08.2016 klo 22:48:31

Gadze penkille ja Lappalainen irti. Lingmaniakin voisi harkita Atomiksi, ainakin kokeiluminuuteiksi.
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri

Vastaus #10012 : 07.08.2016 klo 22:55:14

Tuota minäkin vähän ihmettelen, sillä tuossa Buffalolle tosiaan tulisi se "Atom"-rooli. Jos esim. tarkoitus olisi häiritä IFK:n toppareiden pelinavausta, niin Kole ravaamassa eestaas tuntuisi vähän järkevämmältä.

Tähän sama. Tänäänkin olisin toki olettanut että Kole olisi ollut se joka siellä ravaa, mutta ei kauheasti tuntunut nappaavan. Toki Kolen vauhtiominaisuuksilla ei kauheasti ravata. 4-4-2, Gadzen ollessa ravurin roolissa? Mieshän ei osu mistään, mutta jalat on nopeat....
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #10013 : 07.08.2016 klo 22:59:28

Moreloksen kohdalle sopii sanonta: "If it ain't broke, don't fix it."
Doblass
Vastaus #10014 : 07.08.2016 klo 23:16:59

Forssell näytti tänään persettä foorumille painamalla 1+1 tehot.
maakato

Poissa Poissa

Vastaus #10015 : 07.08.2016 klo 23:22:31

Forssell näytti tänään persettä foorumille painamalla 1+1 tehot.

Näytti mielestäni myös Banalle. Toivottavasti Bana miettii tällä hetkellä kotonaan, että olisiko kuitenkin kannattanut laittaa se Miklu kentällä torstaina, kun Göteborg meni 2-0 johtoon..
Switek

Poissa Poissa

Vastaus #10016 : 07.08.2016 klo 23:46:24

Puhtaasti viimeistelijänä Miklu on kyllä edelleen jäätävä. Ehkä paras mitä Suomessa (klubissa) on nähty.

Harmi ettei muuten enää vaan riittä. Ei vaan jalka nouse enää tarpeeksi.
Tuollaisena tänään (eilen) nähtynä supersubina jonka ainoa tehtävä on painaa boksissa häkkejä on toki edelleen vaarallinen.
Zeps

Poissa Poissa

Vastaus #10017 : 07.08.2016 klo 23:58:31

Näytti mielestäni myös Banalle. Toivottavasti Bana miettii tällä hetkellä kotonaan, että olisiko kuitenkin kannattanut laittaa se Miklu kentällä torstaina, kun Göteborg meni 2-0 johtoon..

Huvittaa vieläkin ettei joukkueen lahjakkainta maalintekijää oteta kentälle edes loppuminuuttien takaa-ajoon Ylos
#T#

Poissa Poissa

Vastaus #10018 : 08.08.2016 klo 00:55:53

No mikäs se Ägän tärkeä uutinen oli? Piensoho saanut kenkää?

Viimeisin twiitti "Not exactly the day what was planned as too many things was left late and until tomorrow. Big week ahead"

Jotainhan sieltä on tuloillaan..
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #10019 : 08.08.2016 klo 05:53:37

Oliko Miklun kauden ensimmäiset oikeasti panokselliset peliminuutit? Vanha ei enää syty peleihin, jotka on jo voitettu.
Hiiritin

Poissa Poissa

Vastaus #10020 : 08.08.2016 klo 06:25:46

Oliko Miklun kauden ensimmäiset oikeasti panokselliset peliminuutit? Vanha ei enää syty peleihin, jotka on jo voitettu.

Ei ollut ensimmäiset, toiset eikä edes kolmamnet.
okra

Poissa Poissa

Vastaus #10021 : 08.08.2016 klo 07:11:08

http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga/art-2000001235528.html?ref=rss

Sakkea huhuillaan takaisin Klubiin - ei kiitos. Vahvuudeksi on aina kehuttu laukausta, mutta jokaista maalia kohti suuntautunutta kohti on kymmenen Sonskilta ulos lentävää.
Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Majut

Vastaus #10022 : 08.08.2016 klo 07:14:15

Medolla loppuu sopimus joten kyllä kiitos.
IFM

Poissa Poissa

Vastaus #10023 : 08.08.2016 klo 07:25:32

http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga/art-2000001235528.html?ref=rss

Sakkea huhuillaan takaisin Klubiin - ei kiitos. Vahvuudeksi on aina kehuttu laukausta, mutta jokaista maalia kohti suuntautunutta kohti on kymmenen Sonskilta ulos lentävää.

Seksi-Sakke? Kyllä! Vaikka ei mikään sateentekijä olekaan niin korvaa Medon lähtöä ja vie peliaikaa Kolehmaiselta. Win win win.
Jarkka

Poissa Poissa

Vastaus #10024 : 08.08.2016 klo 07:44:11

Seuraavat kaksi kierrosta ovat isoja:

Klubi: HIFK (v) ja KuPS (k)
MIFK: KuPS (v) ja VPS (v)
RoPS: Kemi (k) ja SJK (v)

Viimeisestä kolmesta matsista 2p kerännyt MIFK on vaikeuksissa ja seuraavana edessä kaksi ennakkoon kovaa vieraspeliä.
Kuntopuntarin kärjessä oleva ja iskuetäisyydelle noussut RoPS pelaa jänkäderbyn ja joutuu Seinäjoelle.

Jos Klubi onnistuisi hoitamaan seuraavista peleistä 6p, olisi hyvä sauma ottaa vähän kaulaa sarjakärjessä. Tosin derby on kaikkea muuta kuin selvä matsi. Muurinho on virittänyt IFK:n hurmokseen ja Väykkä tuo vastustajan rosteriin laatua. Klubilla taas tiettyjen pelaajien (Tatomirovic, Morelos, Medo, Alho) kuormitus on ollut melkein tapissa viime viikot ja myös Odulla ja Annanilla on to-su ysikymppiset alla, joten se voi näkyä suoritustasossa.

Samoin Atomin puuttuminen on haaste. Miehen loukkaannuttua meni noin 265 minuuttia ilman tehtyä maalia. Tosin, olihan eilen niitä paikkoja jo paljon ennen 75 minuuttia.

Sivuja: 1 ... 400 [401] 402 ... 578

Siirry: