|
|
Heppatiitti
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Cella, Sirdie, Majava ja Rautaranta.
|
 |
Vastaus #601 : 09.12.2015 klo 14:43:11 |
|
Nopeaa on vaihtuvuus. Tuosta koko listasta vain Sorsa ja Alho pelaavat ensi kaudella varmasti Klubissa. Onhan tuossa tietysti muutama lopettanutkin ja paljon siirtoja ulkomaille, mutta käytännössä täysin uusi joukkue.
|
|
|
|
|
4-5-2
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #602 : 09.12.2015 klo 15:27:14 |
|
Nopeaa on vaihtuvuus. Tuosta koko listasta vain Sorsa ja Alho pelaavat ensi kaudella varmasti Klubissa. Onhan tuossa tietysti muutama lopettanutkin ja paljon siirtoja ulkomaille, mutta käytännössä täysin uusi joukkue.
Tuosta listasta 11 lähti tai on lähtenyt ulkomaille. Melko kovalla prosentilla Klubista päästään kansainvälisiin ympyröihin.
|
|
|
|
|
bluewhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #603 : 09.12.2015 klo 19:47:20 |
|
Tilasin sunnuntaina kaks kausarii tänään tuli. Tervetuloa kortissa oli Atomin ja Alhon nimmarit 
|
|
|
|
|
jönsi
Poissa
|
 |
Vastaus #604 : 09.12.2015 klo 20:58:58 |
|
Mikä on muuten Heikkilän tilanne ensi kaudella. Klubin FB:n mukaan vain treenaa mukana - eli sopparia ei olla jatkamassa?
|
|
|
|
|
viikate
Poissa
Suosikkijoukkue: No personal advantages are on offer here
|
 |
Vastaus #605 : 09.12.2015 klo 21:25:35 |
|
Mitään huhuja minne Heikkilä menossa, jos kerran ei diiliä tarjota.
Atom ja Alho lähetti kausarin tänään himaan. Kausi käyntiin.
|
|
|
|
|
Krishito
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, Celtics
|
 |
Vastaus #606 : 09.12.2015 klo 21:53:20 |
|
Nyt vaan sopparia käteen Tapsalle saman tien. On todella tärkeää että riittää laadukkaita pelaajia joka pelipaikalle, kuten on nähty niin tiukassa pelitahdissa tarvitaan rotaatiota. Mielestäni Tapsa parhaimillaan kuuluu ihan liigan top-5 toppareihin, kokoa ja pääpelitaitoa löytyy, pallollisena myös vakuuttava. Liikaa on nähty harhasyöttöjä ja kaiken maailman koomailuja omassa päässä, mutta potentiaalia parempaan näkyy selvästi. Eihän tuota nyt missään nimessä sovi päästää mihinkään SJK:hon, tärkeää muutenkin että tietty jatkuvuus säilyy vaihtuvuuden ollessa näin nopeaa.
|
|
|
|
|
bluewhite
Poissa
|
 |
Vastaus #607 : 09.12.2015 klo 21:56:34 |
|
Nyt vaan sopparia käteen Tapsalle saman tien. On todella tärkeää että riittää laadukkaita pelaajia joka pelipaikalle, kuten on nähty niin tiukassa pelitahdissa tarvitaan rotaatiota. Mielestäni Tapsa parhaimillaan kuuluu ihan liigan top-5 toppareihin, kokoa ja pääpelitaitoa löytyy, pallollisena myös vakuuttava. Liikaa on nähty harhasyöttöjä ja kaiken maailman koomailuja omassa päässä, mutta potentiaalia parempaan näkyy selvästi. Eihän tuota nyt missään nimessä sovi päästää mihinkään SJK:hon, tärkeää muutenkin että tietty jatkuvuus säilyy vaihtuvuuden ollessa näin nopeaa.
Tapsa pelas vakuuttavasti oikealla laidalla. Siellä saa vähän koomaillakin eikä tunnu missään. Toppariks Tapsaa en laittais enää.
|
|
|
|
|
Shaft!
Poissa
|
 |
Vastaus #608 : 09.12.2015 klo 21:57:25 |
|
potentiaalia
Hämäävätkö nuorekkaat kasvot noin paljon? Mitään potentiaalia ei enää 25-vuotiaalla ole, puntilla voi toki käydä enemmän.
|
|
|
|
|
Röytän Karhu
Poissa
|
 |
Vastaus #609 : 09.12.2015 klo 21:59:17 |
|
Miksei 25-vuotias voisi vielä kehittyä?
|
|
|
|
|
|
Doblass
|
 |
Doblass
Vastaus #610 : 09.12.2015 klo 22:01:48 |
|
Hämäävätkö nuorekkaat kasvot noin paljon? Mitään potentiaalia ei enää 25-vuotiaalla ole, puntilla voi toki käydä enemmän.
Miksi ei voisi kehittyä? Onhan noita ollut, Jan Koller ja Ian wright tulee nyt ekana mieleen myöhäisheränneistä.
|
|
|
|
|
Shaft!
Poissa
|
 |
Vastaus #611 : 09.12.2015 klo 22:13:28 |
|
Suomalainen junnufutis tuottaa niin harvoin mitään, joten pidämme kiinni futaajista heidän uransa keski-ikään saakka. Tapsa voi toki puolestani jäädä, parhaita "rotaatiotoppareita" VL-tasolla.
|
|
|
|
|
Wagner
Poissa
Suosikkijoukkue: Gnistan, HJK
|
 |
Vastaus #612 : 09.12.2015 klo 22:29:07 |
|
Baah-Rexhepi-Heikkilä-Halme/Väisänen olisi toppariosasto, johon mestaruus ei satavarmasti kaatuisi. Lisäksi Tapsa sopisi myös laitapakkirotaatioon. Se tuli Espoosta, ei saanut palkkaansa, mäkin takatukan haluan - jatkosopparia kehiin kuin olisi jo! Jallow hengailee FB:nsä perusteella yhä Banjulissa mm. Ebrima Sohnan ja Atlantiksen George Colen kanssa. Vaikuttaa yhä siltä, että tarkastaa ensin tammikuun yleiseurooppalaisen tarjonnan, ja pitää Klubin varavaihtoehtona. Harmi juttu, mutta ihan ymmärrettävää, ja eiköhän Tuomo tajua pitää oven Ossille joka tapauksessa auki 
|
|
|
|
|
erno
Poissa
Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu
|
 |
Vastaus #613 : 09.12.2015 klo 23:01:03 |
|
Baah-Rexhepi-Heikkilä-Halme/Väisänen olisi toppariosasto, johon mestaruus ei satavarmasti kaatuisi.
Tismalleen sama puolustuslinja jolla Honak pelasi vuos-pari sitten?
|
|
|
|
|
Vince
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #614 : 09.12.2015 klo 23:09:51 |
|
Rafi menossa jatkoon Champparissa.  Toivottavasti tulee sopparin loputtua takaisin.
|
|
|
|
|
Wagner
Poissa
Suosikkijoukkue: Gnistan, HJK
|
 |
Vastaus #615 : 09.12.2015 klo 23:15:43 |
|
Tismalleen sama puolustuslinja jolla Honak pelasi vuos-pari sitten?
Lisätiedot Heikkilän ja Baahin yhteisistä Honka-peleistä?  Rexhepillä on toki yhteistä historiaa molempien kanssa. Mielestäni enemmän mahdollisuus kuin uhka, kaiken turbulenssin keskellä ihan kiva jos saadaan toppariosasto josta yhdistellä toisensa valmiiksi tuntevia pareja. Toki eräs epäonnistunut runoilija-urheilujohtaja pääsee taas kertomaan lehtiin olevansa Klubin menestyksen takana, mutta se on pieni hinta se.
|
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
Suosikkijoukkue: visio 2020
|
 |
Vastaus #616 : 09.12.2015 klo 23:15:58 |
|
Miksei 25-vuotias voisi vielä kehittyä?
kyllähän topparit usein kokemuksen karttuessa parantavat esityksiään ja ovat yleensä parhaimmillaan ei-ihan-junnuina. heikkilän tapauksessa, kun "yksittäiset" höntyilyt ja koomailut ovat olleet ne pahimmat ongelmat yleisen tason muuten yleensä riittäessä, sanoisin että nimenomaan kokemus ja iän mahdollisesti tuoma rauhallisuus voisivat auttaa todella paljon.
|
|
|
|
|
Marquinho
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Suomi
|
 |
Vastaus #617 : 10.12.2015 klo 08:10:15 |
|
Tilasin sunnuntaina kaks kausarii tänään tuli. Tervetuloa kortissa oli Atomin ja Alhon nimmarit  No mitä vittua... Piti oikein tarkistaa: ei mulla mitään nimmareita tossa kortissa ollu  Kai mä oon sit huonompi fani.
|
|
|
|
|
bluewhite
Poissa
|
 |
Vastaus #618 : 10.12.2015 klo 08:17:15 |
|
No mitä vittua... Piti oikein tarkistaa: ei mulla mitään nimmareita tossa kortissa ollu  Kai mä oon sit huonompi fani. Ei mullakaan kausarissa ollut  Siinä Tervetuloa kauteen 2016 kortissa, johon kausarit oli teipattu.
|
|
|
|
|
hoc
Poissa
Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri
|
 |
Vastaus #619 : 10.12.2015 klo 08:24:40 |
|
No mitä vittua... Piti oikein tarkistaa: ei mulla mitään nimmareita tossa kortissa ollu  Kai mä oon sit huonompi fani. Ei ollut täälläkän. Tosin tilaus tehtiin ja toimituskin tapahtui joukkueen vielä ollelssa levällään pitkin maailmaa kuka missäkin. Olisihan se tietty ollut hienoa kun lapussa olisi ollut Tuomon ja sen lukihäiriöisen tet-harjoittelijan nimmarit.
|
|
|
|
|
Nahkakostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #620 : 10.12.2015 klo 09:32:36 |
|
Tästä on ehkä keskusteltu jo, mutta mitä on tämä touhu näiden "perhekausareiden" kanssa. Superjunnun siivellä yritän hankkia itselle kausaria, niin nämäkin on nyt numeroitu, niin kuin kaikki muutkin, mutta en kuitenkaan pääse itse valitsemaan paikkaa?  Valittavissa on ainoastaan "keskelle" tai "reunalle". "Keskelle" tarkoitten oletettavasti fanikatomoa. Mitähän tuo "reunalle" mahtaa tarkoittaa?
|
|
|
|
|
DB17
Poissa
|
 |
Vastaus #621 : 10.12.2015 klo 09:44:18 |
|
Mitähän tuo "reunalle" mahtaa tarkoittaa?
Ei varmaan ainakaan Päädyn reunapaikkoja? Tämä kohta perhekausarin ohjeessa varmaan aika epäselvä: Klubikorttilaiset ohjataan tällä kaudella Klubipäädyn Itäkatsomon puoleiseen kulmaan, joka on suljettu pois kausikorttimyynnistä. Muut Klubipäädyn paikat ovat aiemmasta poiketen numeroituja. Jos haluat matsissa oman junnusi lähelle, valitse ostaessasi “reuna”.
|
|
|
|
|
Marquinho
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Suomi
|
 |
Vastaus #622 : 10.12.2015 klo 09:53:22 |
|
Ei mullakaan kausarissa ollut  Siinä Tervetuloa kauteen 2016 kortissa, johon kausarit oli teipattu. Niin siis ei ole tuossa Alhon ja Atomin kuvassa mulla mitään nimmareita. Ihan vaan kuva herroista ja teksti "tervetuloa kauteen 2016". Ja itsekin sain kausarini eilen, joten vähän mitä vittua fiilis. Mites muilla?
|
|
|
|
|
viikate
Poissa
Suosikkijoukkue: No personal advantages are on offer here
|
 |
Vastaus #623 : 10.12.2015 klo 10:08:20 |
|
Niin siis ei ole tuossa Alhon ja Atomin kuvassa mulla mitään nimmareita. Ihan vaan kuva herroista ja teksti "tervetuloa kauteen 2016". Ja itsekin sain kausarini eilen, joten vähän mitä vittua fiilis. Mites muilla?
Eilen tuli ja nimmareilla. Tuntuu siltä, että mitä tahansa toimisto tekeekin, niin vituiksi menee. nim. verkot vittuun tai ostan kausarin Shefkin sirkukseen...
|
|
|
|
|
bluewhite
Poissa
|
 |
Vastaus #624 : 10.12.2015 klo 10:11:42 |
|
Niin siis ei ole tuossa Alhon ja Atomin kuvassa mulla mitään nimmareita. Ihan vaan kuva herroista ja teksti "tervetuloa kauteen 2016". Ja itsekin sain kausarini eilen, joten vähän mitä vittua fiilis. Mites muilla?

|
|
|
|
|
|
|
|