FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
12.10.2025 klo 09:49:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 10

Kirjoittaja Aihe: Ollapa pallo - seurantatopikki (Kuopio)  (Luettu 29992 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #100 : 15.01.2016 klo 13:11:11

Kirjoittaja tuli ns puskista.
Fenley Stastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: -

Vastaus #101 : 15.01.2016 klo 15:12:13

Ikinä en ole näin kovin toivonut jonkun pohjoispohjalaisen olevan lestadiolainen. :)
Joko räsähytit rekkakuorman liikenteeseen? >:(
Julkea bulbul

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #102 : 15.01.2016 klo 15:22:33

YLE: Kahden miehen harrasteprojekti hankkii jalkapalloja päiväkoteihin Ylos
Neponen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Moralisch Weltklasse

Vastaus #103 : 15.01.2016 klo 15:44:39

Nythän tätä näkyvyyttä tulee Ylos Pallo
Jääpoiju

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: I L V E S

Vastaus #104 : 15.01.2016 klo 16:34:29

Ai hitto, tippa silmäkulmassa tätä lukee.

Ollapa päiväkodissa, johon tulee palloja.

krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #105 : 15.01.2016 klo 16:35:07

Joko räsähytit rekkakuorman liikenteeseen? >:(

Mulle on maanantaiksi luvattu nämä killuttimet. Pistän ne taipalelle (ei terolle - vitun väsynyt hassuttelu näin seittemännelläkymmenennellä kerralla) heti kuin mahdollista, eli todennäköisimmin aikaisintaan ens tiistaina/keskiviikkona. Jos voisin, niin uskaltaisin luvata ens viikon aikana toimitusta. Perille siis. Tai jotain.

Nythän tätä näkyvyyttä tulee Ylos Pallo

Hienot tiedotteet lähettelin joskus joulukuulla vaikka minne ja kukaan ei vastannut mitään. Nyt sitten tipahtelee uteluja sieltä sun täältä. Harmillisesti vaan natsimoderointi poistaa kommenttikentistä suorat linkit kauppaan. Ei mua huomio kiinnosta, jos ei sillä saa dineroa viivan alle.
Tino Asprilla

Poissa Poissa

Vastaus #106 : 15.01.2016 klo 16:54:39

Todella mahtava juttu yleltä Ylos
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #107 : 15.01.2016 klo 17:42:27

Laittelen tähän vähäsen numeroita.

Olen maksellut viime päivinä laskuja Joupetille yhteensä 1142,95€. Tuossa on kaikki ennen loppiaista tilatut paidat, kassit ja pipot. Kalentereita tilasin pikkuisen ekstraa ja toivon pääseväni niistä kaikista eroon. Maanantaiksi on luvattu toimittaa heijastimia, niitä tulee se 300 kappaletta ja niihin menee toimituskuluineen vajaat 400, ehkä. Heijastimia on myyty n. 2/3 tuosta läjästä, eli vielä kerkeää. Kuuntelen myös tarjouksia isommasta satsista. Muuten loput jaetaan pallojen kanssa mukuloille.

Kun nyt tilillä olevasta summasta (+2 025,41) otetaan tuo nelisen sataa ja tarroista sekä oman www-domainin hankkimisesta tulleet kulut (n. satku), niin varmaa rahaa just tällä hetkellä on kas(s)assa n. 1450€. Tuosta lähtee vielä jonkun verran postituskuluja, koska kaikkia nyyttejä me ei mitenkään saada käsipelillä jokaiseen valtakunnan kolkkaan toimitettua. Lounais-Suomen osalta meillä käsittääkseni on jo vapaaehtoinen olemassa, kunhan vaan saadaan hierottua Kuopiossa jaettavat nyytit kasaan. Yritän järkätä itelleni eteläiseen Suomeen tulevia kamoja mahd. paljon niin, että saisin työreissuillani seuraavan parin viikon aikana jaeltua niitä pitkin pks:a ja Lahet+Mäntsälät jne. menee siinä sivussa iisisti. Oletan Kuopiosta löytyvän muutaman käänteisvärisokean jeesiksi lajitteluhommiin ja sitten pohjanmaat, lapit ja susirajat jätetään postipaten hommiksi.

Koska olen ihan varma, että me saadaan vielä jokunen tilaus sisään tässä lähiaikoina, niin pidetään puotia vieläkin auki, kunnes aletaan saada jotain tarjouksia palloista. Pitäs varmaan kysellä niitäkin uudestaan, ei mulle oikein kelpaa tommoset "no meillä on tämmösiä normaalihintasia kympin minipalloja"-vastaukset. Tilaillaan sitten paitoja, pipoja ja kasseja lisää, meille on luvattu tällainen pienempikin lisäsatsi samaan hintaan kuin tuo isompi rysäys.

Sori, tuli näemmä muutakin kuin numeroita. Pistän joskus jotain kuviakin noista laskuista ja tileistä, niin ei taas tartte kenenkään luulla että oon taas lähössä Bahamalle imemään vasti...röyhelödrinks. Nyt aattelin hetken viettää viikonloppua, kun töistäkin on v-loppu vapaana. Ylos
Utelias Vili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RB Leipzig

Vastaus #108 : 15.01.2016 klo 18:11:39

Tilaus #10900 ei ainakaan tartte postitusta jos löytyy joku rakonen missä toimituksen voi sopia Lahen keskustan alueelle kädestä käteen :)
Tino Asprilla

Poissa Poissa

Vastaus #109 : 15.01.2016 klo 18:15:36

Tyhjennä Krevis postilaatikkoa. Voin olla apuna Kuopiossa jakelussa, lajittelussa tai mitä vaan. Ota yhteyttä.
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #110 : 16.01.2016 klo 14:46:25

Pistetään ny kuvinakin tuo eilinen erittely. Pistän Tino A:lle postia kohtapuoliin.

Tuossa on ässätilin tiliote ensimmäisestä myyntitapahtumasta lähtien.

Tuossa on nuo maksetut laskut paidoista, kasseista, pipoista ja kalentereista.

Tuossa vielä PayPal-tilillä tapahtunut liikenne. Kahteen viikkoon ei tullut yhtään maksua tuota kautta ja siirtelin rahat tilille. Luonnollisesti niitä eri syistä alkoi tulla hieman lisää heti seuraavana päivänä. :D Nykyään näyttää olevan aika hyvin eriteltynä nuo palveluntarjoajan kulutkin, ei tartte ite tuonnempana ynnäillä niitä.

Tuossa Joupetin laskussa on kaikki ennen loppiasta tulleet tilaukset. Viime viikon loppupuolelta tulleet tilaukset teetetään sitten vähäsen myöhemmin ja luonnollisesti maksetaan myös vasta sitten. Iso kiitos muuten kaikille teille, jotka aika sokealla luottamuksella olette lapioineet pahimmillaan jo yli kuukausi sitten rahaa tulemaan, ettekä ole saaneet vastineeksi vielä yhtään mitään. Ylos
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #111 : 17.01.2016 klo 20:52:43

Vaikkei mulla vielä fyysisesti mitään tuotteita vielä olekaan, niin kyselen silti jo tässä vaiheessa ensi viikon (ja seuraavankin) aikana Kuopiosta eri puolille valtakuntaa autoilevilta ihmisiltä mahdollisuutta ottaa pientä ja vähän isompaa nyyttiä mukaan mm. seuraaviin suuntiin:

Lahti (mulle koko eteläisen suomen paketit, joita voin jaella ens perjantaina ja tarvittaessa sitä seuraavan viikon ke-to iltoina, kun työhommia on siellä päin)
Kirkkonummi (tuonne asti en lähe ajamaan, posti hoitaa muuten)
Joensuu
Sevilla/Berliini (hehheh, posti hoitaa)
Vaasa
Kouvola
Lappajärvi
Kälviä
Kajaani
Oulu
Tornio
Rovaniemi
Pielavesi
Sonkajärvi

Turku, Salo, Tampere ja Jyväskylä ovat jo melko pitkälti hoidossa. Näillä nykyisilläkin kuskausjärjestelyillä ollaan säästämässä aika paljon, tärkeintä olisi saada mulle kylvettäväksi nuo etelän (Lahti, Mäntsälä, Järvenpää, Kerava, Hesa, Espoo, Vantaa jne.), joka olisi sitten ns. pottien Jack. Jos tämä saadaan natsaamaan, niin sitten saatetaan selvitä postihommista jopa vajaalla satasella.

Kukas haluaa lajitella nämä Kuopiossa? :D Ei saa olla elukoita taloudessa, koska tekstiilit saattaa mennä allergisille ihmisille. Eikä saa olla värisokea.

Niin joo, haluaako joku/jotkut heitellä Kuopiossakin näitä paketteja eri puolille kyliä (70100 ja Jynkkä parhaiten edustettuna).
« Viimeksi muokattu: 17.01.2016 klo 23:35:37 kirjoittanut krevis »
Nimimerkki

Paikalla Paikalla

Vastaus #112 : 17.01.2016 klo 21:27:32

Tilauksen 10878 voi yhdistää Alfons X:n tilaukseen ja toimittaa Turkuun. Alfons on hyvä ja kertoo tilauksensa numeron.
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #113 : 17.01.2016 klo 23:36:39

Lyhentelin vähäsen tuota listaa, koska pistän ite heijastimet postiin ja seassa oli pari sellaista paikkakuntaa, minne menee pelkästään mainittuja killuttimia.
Alfons X

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat

Vastaus #114 : 18.01.2016 klo 04:24:03

Tilauksen 10878 voi yhdistää Alfons X:n tilaukseen ja toimittaa Turkuun. Alfons on hyvä ja kertoo tilauksensa numeron.
10869, tänne vaan tulemaan.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #115 : 18.01.2016 klo 10:35:44

Mun paketin (Kirkkonummi) voi toimittaa Helsinkiin, jos siellä päin sattuu liikkumaan tai sitten noin periaatteellisella tasolla myös Turkuun jos sen saa halvalla/ilmaiseksi samaan pakettiin (en toki tunne ketään näistä Turusta tilanneita henkilöitä). Voin tietty myös ihan vittuillakseni ajella itte vaikka johonkin Mäntsälään, jos haluat nauttia complimentary kahvit Mäntsälän legendaarisella Shellillä.
Pub

Poissa Poissa

Vastaus #116 : 18.01.2016 klo 13:31:03

Kukas haluaa lajitella nämä Kuopiossa? :D Ei saa olla elukoita taloudessa, koska tekstiilit saattaa mennä allergisille ihmisille. Eikä saa olla värisokea.

Niin joo, haluaako joku/jotkut heitellä Kuopiossakin näitä paketteja eri puolille kyliä (70100 ja Jynkkä parhaiten edustettuna).

Jynkkä jou.
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #117 : 18.01.2016 klo 13:49:55

Pala kerrallaan. Ylos

Ei tullut postia tänään ennen 11.30 alkanutta työvuoroa. :( Eli heijastimet eivät lähde vielä tänään mihinkään.
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #118 : 19.01.2016 klo 00:08:33

Eikä tullut mitään postia tänään. Ehkä huomenna?

Kamat liikahtavat huomenna lajitteluun ja siitä vähitellen sitten eri suuntiin mitä erilaisimmilla ratkaisuilla. Jos joku on ajelemassa Kuopiosta Mikkeliin keskiviikkona, niin pieni nyytti voisi tulla mukaan. Käsittääkseni tuolta M-kylältä olisi sitten kyyti Lahteen asti olemassa. Myös Kuopio-Lahti -ratkaisut loppuviikon aikana kiinnostaisivat kovasti.
Pub

Poissa Poissa

Vastaus #119 : 20.01.2016 klo 13:33:40

Terveisiä lajittelusta.

Rätti- ja kalenteriosastolta kaikki muu maa liikkuu jo huomenna pois olohuoneen pöydältä, mutta Kuopio jää ensi viikkoon.
Lähimmäksi viimeisenä, pahoittelen.

Yritän tiistai-keskiviikko saada kaman luukutettua.

Edit. mahdollisesti Kuopio jo tänään, mutta kattoo nyt.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2016 klo 13:44:33 kirjoittanut Pub »
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #120 : 20.01.2016 klo 14:08:13

Tää on ihan agenttileffan käsikirjoitukselta kuulostavaa vehkeilyä. Junia, urheilukasseja, asemia, aikatauluja. Jos kaikki natsaa, niin hommat menee todella jouhevasti putkeen, jos jotain menee vituiksi, niin paska on tuulettimessa pahasti.

Heijastimia ei muuten näkynyt saati kuulunut vieläkään, eli alan kyselemään vähitellen niiden perään. Perkele.
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #121 : 20.01.2016 klo 16:00:28

Hah. Yllättäen sätkin turhaan näiden heijastimien kanssa. Tänään oli yritetty toimittaa, mutta jos saisi huomiseksi sovittua toimituksen työmaalle, niin jonnekin päin saattaisi postissa keretäkin perjantaina perille.

Jos huominen operaatio onnistuu, niin mä pääsen perjantaina jakelemaan eteläisen suomen paketteja pitkin provinssia jaksamisen ja osaamisen mukaan. Avatkaa vaan ovea ja vastatkaa mystisiin puheluihin iltasella. Tulen rauhallisissa aikeissa.

e. On muuten seurannan mukaan yritetty tuoda eilenkin näitä heijastimia. Ei paljoa vissiin kiinnosta soitella etukäteen ja sopia asioita. Joutuu vähäsen selvittelemään.
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #122 : 20.01.2016 klo 17:53:58

Auttakaas ny joku vähäsen. Mulla on seurantalinkki jonkun dpd:n seurantaan. Siellä ei ole minkäänlaisia yhteystietoja ja tässä töiden ohessa pää jumissa googlea rassatessa selviää, että kyseessä on joku Post Nord tms. Mulla on tuon seurantalinkin mukana joku puhelinnumero, joka ei ole käytössä. Mistä vitusta mä kaivan yhteystiedot tuohon firmaan, ettei kannata enää kolmatta kertaa yrittää käydä soittamassa alaovella summeria keskellä päivää, ei siellä ketään kotona ole kuitenkaan. Vai pitääkö mun perkele teipata alaoveen joku lappu, jossa vihjaan esim. SOITTAMAAN kun yrittävät tuoda jotain nyyttiä perille ja voisin ohjeistaa tuomaan sen paketin vaikka työmaalle.

Joillain on samasta firmasta kokemuksia, joissa paketit on lähteneet takaisin ties minne hevonkuubaan, kun vastaanottaja ei ole ollut edes tietoinen, että tavaraa on yritetty käydä tarjoamassa oven takana keskellä päivää.

e. asiakaspalvelusähköpostiin viestiä => "Kiitos yhteydenotostanne. Käsittelemme viestinne ja palaamme asiaan 24 tunnin kuluessa."
« Viimeksi muokattu: 20.01.2016 klo 18:07:08 kirjoittanut krevis »
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: koko keltavihreän kansan yhdistävä massatapahtuma

Vastaus #123 : 20.01.2016 klo 18:07:03

Auttakaas ny joku vähäsen. Mulla on seurantalinkki jonkun dpd:n seurantaan. Siellä ei ole minkäänlaisia yhteystietoja ja tässä töiden ohessa pää jumissa googlea rassatessa selviää, että kyseessä on joku Post Nord tms. Mulla on tuon seurantalinkin mukana joku puhelinnumero, joka ei ole käytössä. Mistä vitusta mä kaivan yhteystiedot tuohon firmaan, ettei kannata enää kolmatta kertaa yrittää käydä soittamassa alaovella summeria keskellä päivää, ei siellä ketään kotona ole kuitenkaan. Vai pitääkö mun perkele teipata alaoveen joku lappu, jossa vihjaan esim. SOITTAMAAN kun yrittävät tuoda jotain nyyttiä perille ja voisin ohjeistaa tuomaan sen paketin vaikka työmaalle.

Joillain on samasta firmasta kokemuksia, joissa paketit on lähteneet takaisin ties minne hevonkuubaan, kun vastaanottaja ei ole ollut edes tietoinen, että tavaraa on yritetty käydä tarjoamassa oven takana keskellä päivää.

Postnordilla on ainakin yhteydenottolomake, jonka kautta olen itse kerran onnistuneesti saanut viestin menemään perille: http://www.postnord.fi/fi/yritysasiakkaat/asiakaspalvelu/ota-yhteytta/Sivut/Ota-yhteytta-asiakaspalveluun.aspx
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #124 : 20.01.2016 klo 18:08:16

Tänks, pistetään tuonnekin sama utelu. Tiiä vaikka jne. Ylos

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 10

Siirry: