Entäs Lapuan Virkiä? Ei pelaajia? Ei harjoitusotteluita? Ihme touhua. Ja YPA, missä harkkapelit? Täytyy ihmetellä minne ollaan menossa kakkosen tasolla, kuukausi avaukseen.
Virkiällä käsitykseni mukaan viime kauden joukkueesta mukana Korpela, Lahtinen, Salo, Hirvilammi ja Kuivila.
Lahtinen, Hirvilammi ja Kuivila ovat -96 syntyneitä mutta uskon tason riittävän kakkoseen. Hirvilammi ainakin pelasi loistavan kauden oikeana laitapakkina ja meni hurjasti eteenpäin kauden aikana, oli avauksessa lähes joka pelissä, erittäin nopea pelaaja.
Lahtinen myös nopea ja taitava laitapelaaja, kärsi viime kaudella loukkaantumisista mutta kunnossa ollessaan oli avauksen pelaajia ja taisi hyvän määrän tehoja tehdä siihen nähden.
Kuivila taas maalivahti, taisi olla maalissa viime kaudella kahta peliä lukuunottamatta, erittäin hyvät refleksit ja hyvä torjumaan. Kehitettävää muilla osa-alueilla löytyy mutta pystyy kyllä pelata kakkosessa maalilla.
Salo vähän kysymysmerkki. -94 syntynyt, teki paljon maaleja juniorivuosina, viime kaudelta ei paljon näyttöjä armeijan takia.
Korpela taitava keskustan pelaaja, joukkueen kapteeni ja ilman muuta kakkosen tasoa.
Näistä Kuivila ja Hirvilammi armeijassa heinäkuuhun, Lahtisella ilmeisesti polven kanssa ongelmia, ei tietoa koska palaa kentille.
Muutamia uusia kasvoja nyt näkynyt harjoituksissa. Ei tietoa nimistä eikä taustoista, kaksi englantia puhuvaa tummaa kaveria, molemmat vaikuttavat teknisiltä hyökkäyspään pelaajilta. Lisäksi pari ihan suomea puhuvaa jätkää, ilmeisesti rannikolta, ei tietoa minkälaisia kavereita ja lisäksi uusi isokokoinen maalivahti, taitaa olla venäläinen, uskon kyllä että ottaa Kuivilan paikan ykkösmolkena, jos joukkue kasaan saadaan.
Muista pelaajista/asioista minulla ei ole tietoa. Nämäkin tiedot eivät välttämättä pidä 100 % paikkaansa, vaan perustuvat siihen mitä itse olen nähnyt. Jos jollain on jotain lisätietoja Virkiän touhuista niin olisi kyllä mukava kuulla