Myrsky
Poissa
Suosikkijoukkue: OUL V6
|
 |
Vastaus #250 : 13.07.2016 klo 09:44:04 |
|
Olen päättänyt tämän viaplay totalin tilata, mutta olen ajatellut odotella tarjouspaketteja joita ei ainakaan omaan silmään ole näkynyt. Onko Via(sat tai play) yleensäkään tarjonnut mitään tarjouksia vai ovatko niin varmoja tuotteestaan, etteivät anna mitään 2kk ilmaiseksi tarjouksia? Sen pelkän Viaplayn toki saa kuukaudeksi, mutta itse nyt olen lähinnä kiinnostunut Urheilupuolesta.
Ainakin Sonera Viihde on tarjonnut mukaan ilmaisia kuukausia, jos on valmis sitoutumaan Viasatiin vuodeksi. Oisko ollut peräti 2 kk ilmaiseksi, kun tammikuussa pidensin tilausta vuodella.
|
|
|
|
|
journeyman
Poissa
|
 |
Vastaus #251 : 13.07.2016 klo 09:49:56 |
|
Ainakin Sonera Viihde on tarjonnut mukaan ilmaisia kuukausia, jos on valmis sitoutumaan Viasatiin vuodeksi. Oisko ollut peräti 2 kk ilmaiseksi, kun tammikuussa pidensin tilausta vuodella.
Jep, niinpä näyttää DNAkin tarjoavan. Enpä ole noita hoksannut katsoakaan. Kertoisitko vielä kokemuksesi kirjastosta/urheilun jälkikatselumahdollisuudesta. Vetääkö missään määrin vertoja playlle, jossa se ilmeisesti on kunnossa. Ja tuleeko Viasatin kortilla ilmaiset kotimaiset kanavat näkyviin, kuten Canalilla tuli? (Eli YLE, MTV, Nelonen jne).. edit. DNATV liittymän kautta ne varmaan tulee, joka on tuossa pakollisena mukana.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.2016 klo 09:56:19 kirjoittanut journeyman »
|
|
|
|
|
patarumpu
Poissa
|
 |
Vastaus #252 : 13.07.2016 klo 10:44:22 |
|
Jep, niinpä näyttää DNAkin tarjoavan. Enpä ole noita hoksannut katsoakaan. Kertoisitko vielä kokemuksesi kirjastosta/urheilun jälkikatselumahdollisuudesta. Vetääkö missään määrin vertoja playlle, jossa se ilmeisesti on kunnossa.
Ja tuleeko Viasatin kortilla ilmaiset kotimaiset kanavat näkyviin, kuten Canalilla tuli? (Eli YLE, MTV, Nelonen jne).. edit. DNATV liittymän kautta ne varmaan tulee, joka on tuossa pakollisena mukana.
DNA TV:ssä on ainakin tallennus mahdollisuus, jolloin voi katsoa jälkikäteen. Itse otin nyt vuodeksi eteenpäin Viasat Sport paketin, kaksi ekaa kuukautta ilmaisia.
|
|
|
|
|
Transmission
Poissa
|
 |
Vastaus #253 : 13.07.2016 klo 11:08:22 |
|
DNA TV:ssä on ainakin tallennus mahdollisuus, jolloin voi katsoa jälkikäteen. Itse otin nyt vuodeksi eteenpäin Viasat Sport paketin, kaksi ekaa kuukautta ilmaisia.
Ei voi maksukanavia tallentaa.
|
|
|
|
|
Jorma Teräs
Poissa
|
 |
Vastaus #254 : 13.07.2016 klo 11:11:51 |
|
Copa American ottelut olivat viikon katsottavissa ohjelmakirjastossa ainakin Sonera Viihteellä. En nyt ihan varma ole mutta taitaa olla urheilulähetysten suhteen aika vakio tuo viikko.
|
|
|
|
|
Giantkilleri
Poissa
|
 |
Vastaus #255 : 13.07.2016 klo 11:12:41 |
|
DNATV:n saa kolmen euron lisämaksulla kaapelitv:n paketin kaveriksi. Näkyy samat kanavat kuin maksukortillasi. Hyvä lisä ja mahdollistaa rinnakkaisottelun seuraamisen. Mielestäni kuvan laatu ei yhtä hyvä kuin varsinaisessa tv-lähetyksessä, mutta riittävä rinnakkaisotteluun ja helppo myös käyttää "matkatelevisiona".
|
|
|
|
|
journeyman
Poissa
|
 |
Vastaus #256 : 13.07.2016 klo 12:12:49 |
|
Viasatin satelliitti tilaukseen saa näköjään viaplayn mukaan. Eiköhän se vastaus ole lukittu tähän. Pitää vain vielä jonkin aikaa kytätä, jos vaikka vähän parempaa tarjousta pistävät syksymmällä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.07.2016 klo 12:19:36 kirjoittanut journeyman »
|
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
 |
Vastaus #257 : 13.07.2016 klo 14:58:55 |
|
Viasatin satelliitti tilaukseen saa näköjään viaplayn mukaan. Eiköhän se vastaus ole lukittu tähän. Pitää vain vielä jonkin aikaa kytätä, jos vaikka vähän parempaa tarjousta pistävät syksymmällä.
Jos syksyyn asti odotat, niin menetät lähinnä rahaa, koska hinnat nousevat pian. Toi määräaikainen sopimus kahdeksi vuodeksi nykyisillä hinnoilla alkaa olla paras mahdollinen tarjous. Itse ottaisin tämän, ellei fasisti-isännöitsijä kieltäisi lautasantennien ulkoseinän kiinnittämistä, koska se kuulemma pilaa kauniin julkisivun.
|
|
|
|
|
roistodrenthe
Poissa
Suosikkijoukkue: Hollanti
|
 |
Vastaus #258 : 13.07.2016 klo 15:08:57 |
|
Nyt kun eri operaattorit ovat julkistaneet noita pakettien hinnankorotuksia, niin DNA tarjoaa yhä vuodeksi Viasat Sporttia 24,95e/kk ja Viasat Kultaa 29,95e/kk ja kaksi ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi. Onko joku tietoinen tuleeko tuo urheilupaketti nyt sitten sisältämään myös nämä uudet jalkapallokanavat? DNA:n listauksessa noita ei vielä ainakaan näy. Tähän olisi hyvä lyödä kiinni nyt ennen kuin hinnat pompsahtavat 10 eurolla per kuukausi.
|
|
|
|
|
aceman
Poissa
Suosikkijoukkue: Amorimin sirkus & Getafe
|
 |
Vastaus #259 : 13.07.2016 klo 15:22:40 |
|
Nyt kun eri operaattorit ovat julkistaneet noita pakettien hinnankorotuksia, niin DNA tarjoaa yhä vuodeksi Viasat Sporttia 24,95e/kk ja Viasat Kultaa 29,95e/kk ja kaksi ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi. Onko joku tietoinen tuleeko tuo urheilupaketti nyt sitten sisältämään myös nämä uudet jalkapallokanavat? DNA:n listauksessa noita ei vielä ainakaan näy. Tähän olisi hyvä lyödä kiinni nyt ennen kuin hinnat pompsahtavat 10 eurolla per kuukausi. Kyllä. Viasat Sport- ja Viasat Kulta-paketit tulevat sisältämään myös tulevat uudet urheilukanavat. Niitä ei siis tarvitse erikseen tilata "lisätäkseen" ne Viasat Sport- tai Viasat Kulta-paketin tilaukseensa.
- Hemmo
|
|
|
|
|
ViasatOfficial
Poissa
|
 |
Vastaus #260 : 14.07.2016 klo 08:25:00 |
|
Olen päättänyt tämän viaplay totalin tilata, mutta olen ajatellut odotella tarjouspaketteja joita ei ainakaan omaan silmään ole näkynyt. Onko Via(sat tai play) yleensäkään tarjonnut mitään tarjouksia vai ovatko niin varmoja tuotteestaan, etteivät anna mitään 2kk ilmaiseksi tarjouksia? Sen pelkän Viaplayn toki saa kuukaudeksi, mutta itse nyt olen lähinnä kiinnostunut Urheilupuolesta.
Ja kumpi nyt olisi parempi valintan sat vai play? Onko satissa minkälaiset kirjastot urheilulle(eli jälkikatselumahdollisuudet), itselläni, kun ei ole kuin harvoin mahdollista katsoa suoria lähetyksiä?
Hemmo hyppää nyt vähän jälkijunassa mukaan keskusteluu. Mutta Viaplay on tyyliltään sellainen palvelu (saatavilla toistaiseksi voimassa olevana eli kuukausi kerrallaan ilman määräaikaisuutta), että sen urheilusisällöllisille tuotteille ei koskaan ole ollut ilmaiskuukausikampanjoita. Operaattorit (DNA, Elisa, Sonera, Lounea etc.) ovat tarjonneet omiin Viasat-tuotteisiinsa vuoden määräaikaisuuteen paria kuukautta veloituksetta ja puolen vuoden määräaikaisuuteen yhtä tai kahta hieman varioiden. Satelliittipuolella laskutus alkaa heti ensimmäisestä kuukaudesta. - Hemmo
|
|
|
|
|
ViasatOfficial
Poissa
|
 |
Vastaus #261 : 14.07.2016 klo 08:26:13 |
|
Jos syksyyn asti odotat, niin menetät lähinnä rahaa, koska hinnat nousevat pian. Toi määräaikainen sopimus kahdeksi vuodeksi nykyisillä hinnoilla alkaa olla paras mahdollinen tarjous. Itse ottaisin tämän, ellei fasisti-isännöitsijä kieltäisi lautasantennien ulkoseinän kiinnittämistä, koska se kuulemma pilaa kauniin julkisivun.
Hemmo komppaa viestin alkuosaa, kannattaa olla liikkeellä ennen heinäkuun vaihtumista elokuiseksi. - Hemmo
|
|
|
|
|
aLAsuihku
Poissa
Suosikkijoukkue: FCB & Brazil
|
 |
Vastaus #262 : 14.07.2016 klo 08:41:45 |
|
Millaisestakohan hinnankorotuksesta puhutaan piakkoin? Eli jos tällä hetkellä puhumme 24,95/kk ja sillä näkee lähes kaiken eurofutiksen, niin ehdottomasti tilaukseen.. Hemmo heittää varmaan ympäripyöreän vastauksen 
|
|
|
|
|
journeyman
Poissa
|
 |
Vastaus #263 : 14.07.2016 klo 09:17:14 |
|
Hemmo komppaa viestin alkuosaa, kannattaa olla liikkeellä ennen heinäkuun vaihtumista elokuiseksi.
- Hemmo
Ookoo, kiitos vinkistä. Pitänee toimia jo sitten heinäkuussa
|
|
|
|
|
Pell33
Poissa
|
 |
Vastaus #264 : 14.07.2016 klo 09:22:16 |
|
Millaisestakohan hinnankorotuksesta puhutaan piakkoin? Eli jos tällä hetkellä puhumme 24,95/kk ja sillä näkee lähes kaiken eurofutiksen, niin ehdottomasti tilaukseen.. Hemmo heittää varmaan ympäripyöreän vastauksen  Just näitä ite kattelin niin vastaan tähän. Vanhojen kanavapakettien muutokset ja hinnat:Viasat Urheilu 34,95 €/kk (nykyinen Viasat Sport) Viasat Kulta 39,95 €/kk Viasat Jalkapallo 29,95 €/kk Viasat Jääkiekko 29,95 €/kk Onko netti-tv:n puolella muita tarjouksia ku tuota puolen pakettia?
|
|
|
|
|
aLAsuihku
Poissa
Suosikkijoukkue: FCB & Brazil
|
 |
Vastaus #265 : 14.07.2016 klo 09:24:11 |
|
Just näitä ite kattelin niin vastaan tähän.
Vanhojen kanavapakettien muutokset ja hinnat:
Viasat Urheilu 34,95 €/kk (nykyinen Viasat Sport)
Viasat Kulta 39,95 €/kk
Viasat Jalkapallo 29,95 €/kk
Viasat Jääkiekko 29,95 €/kk
Onko netti-tv:n puolella muita tarjouksia ku tuota puolen pakettia?
Jahas kiitos. Ei omat huomannutkaan uusia hintoja.
|
|
|
|
|
ViasatOfficial
Poissa
|
 |
Vastaus #266 : 14.07.2016 klo 10:57:33 |
|
Just näitä ite kattelin niin vastaan tähän.
Vanhojen kanavapakettien muutokset ja hinnat:
Viasat Urheilu 34,95 €/kk (nykyinen Viasat Sport)
Viasat Kulta 39,95 €/kk
Viasat Jalkapallo 29,95 €/kk
Viasat Jääkiekko 29,95 €/kk
Onko netti-tv:n puolella muita tarjouksia ku tuota puolen pakettia?
Mitä tarkoitat? - Hemmo
|
|
|
|
|
roistodrenthe
Poissa
|
 |
Vastaus #267 : 14.07.2016 klo 12:56:51 |
|
Nyt kun eri operaattorit ovat julkistaneet noita pakettien hinnankorotuksia, niin DNA tarjoaa yhä vuodeksi Viasat Sporttia 24,95e/kk ja Viasat Kultaa 29,95e/kk ja kaksi ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi. Onko joku tietoinen tuleeko tuo urheilupaketti nyt sitten sisältämään myös nämä uudet jalkapallokanavat? DNA:n listauksessa noita ei vielä ainakaan näy. Tähän olisi hyvä lyödä kiinni nyt ennen kuin hinnat pompsahtavat 10 eurolla per kuukausi. Ei löytynyt enää tänään tuota 12kk määräaikaista netistä. Vielä saa 6kk tuohon 24,95e/kk hintaan, joista ensimmäinen ilmaiseksi.
|
|
|
|
|
Norppa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #268 : 14.07.2016 klo 13:06:40 |
|
Mun ymmärtääkseni dna ei vielä ole tiedottanut mitään tulevista muutoksista?
|
|
|
|
|
roistodrenthe
Poissa
|
 |
Vastaus #269 : 14.07.2016 klo 13:10:07 |
|
Mun ymmärtääkseni dna ei vielä ole tiedottanut mitään tulevista muutoksista?
En ole nähnyt itsekään. Muut operaattorit ovat nostaneet/nostamassa kuukausihintoja 10 eurolla, joten eiköhän DNA seuraa pian perässä. Itse pistin nyt tuon 6kk tilauksen vetämään.
|
|
|
|
|
|
|
Abramovich
Poissa
Suosikkijoukkue: Jose Mourinho
|
 |
Vastaus #271 : 14.07.2016 klo 13:55:56 |
|
Milloin saadaan tietoa Viaplayn uudesta kk-hinnasta, en ainakaan mistään löytänyt tietoa?
|
|
|
|
|
Norppa
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS
|
 |
Vastaus #272 : 14.07.2016 klo 13:57:11 |
|
Jessus, ei ihan helposti silmille hyppää heidän tiedottteensa. (siis dna:n) Etsimällä etsin tietoa heidän sivultaan eilen.
|
|
|
|
|
Wilfried
Poissa
Suosikkijoukkue: ----------------
|
 |
Vastaus #273 : 14.07.2016 klo 14:03:44 |
|
Näyttääkö Viasat/Viaplay esimerkiksi näitä pelejä?
ManU-Everton, Wayne Rooneyn Testimonial matsi 3.8 ManU-Leicester, Community Shield 7.8 Sevilla-Barcelona 12.8 Supercup Barcelona-Sevilla 16.8 Supercup Real Madrid-Sevilla 9.8 UEFA Supercup PSG-Lyon 6.8 SuperCup Ranska
|
|
|
|
|
ViasatOfficial
Poissa
|
 |
Vastaus #274 : 14.07.2016 klo 14:07:54 |
|
Milloin saadaan tietoa Viaplayn uudesta kk-hinnasta, en ainakaan mistään löytänyt tietoa?
Viaplayn osalta ei ainakaan tällä hetkellä ole tiedossa hinnan nousua. - Hemmo
|
|
|
|
|
|
|
|