"Hei mösjöö bartender, laitas pari Lagerbäckiä ja naukku Stochia."
"Ja 16 senttiä Hennessey Gignacia."
"Tarkoitatteko cognagia?"
"Jep. Ei tunnu missään. Vedin Ćorićin Stella Courtoista jo pihalla. Netistä Lukakuin, että mitä vanhempi niin sitä pahempi Robson-Kanuna. Paskapuhetta."
"Onko jukeboxia? Nyt kelpais Daridan Sandstorm. Tai Schärin My Hart Will Go On."
"Valitettavasti jukeboxissamme on vain kaksi kappaletta. Löw Me Tender ja Sweet Home Alaba."
"Laita se jälkimmäinen. Zazaza!"
"Jos mä baarimikko kerron Sule Szalaisuuden niin onks se (k)oke?"
"Anna tulla vaan mä kuuntelen kyllä. Olen Zozulyanen kaveri"
"Mulla oli mun lihaksikkaassa Bödessä kolmas Nani. Juan Fran Espanja Cana mulle, että mun pitäis ottaa Skoda alle ja mennä lääkäriin. Lääkäri Kace mua ja sanoi, että tätä ei voi parantaa. Mun naamalle nousi Lila väri. Meninkö mä aivan Turan lääkäriin? Sit mä vasta Hoxhasin, et mun oikeistolainen frendi Nagy sanoi, että "hei sun pitää sun jutella sun lemmikkicikalleshi se auttaa sua. " Se ei auttanut, joten mä käänsin viimeisen given ja leikkasin Şen Nanin Bartraterällä pois.
Sitten päätin lähteä Marchettiin ostamaan hieman Rakiticia haavoihin ja ne myyjät varmasti piti mua aivan Pellenä kun kerroin, että mitä oli tapahtunut. Onneksi Viktor Kassailla oli kannustava ja käski olla antamatta Perisic ja se Andone tärkeimmät ohjeet eli että aika parantaa haavat eikä siihen auta mitkään Popakonstit. En ostanutkaa Rakiticia vaan päätin kävellä paikallisen Torjen läpi toiseen kauppaan, josta voisin hakea Weissbieriä illan pelejä ja tätä baari-iltaa varten vaikka olen Bürkinyt vähentämään juomista."
"Olet selkästi kaveri ansainnut ilmaisen paukun. Stochin sijaan suosittelisin tätä viinaa Ukrainasta, jonka nimi on Rotan myrkky. Löytyy myös toista Razvanrattia Romaniasta. Naapurin Yarmo Lenko menetti näkönsä kun joi näitä ja käveli Dzsdzsakkia kotiansa ja laittoi meidän pubin Boykottiin"
"Vika on juojassa jos rupeaa Comaamaan muutaman paukun jälkeen. Laita molempia. Sen jälkeen mä lähen hakemaan grilliltä hieman Lasagnaa kunnon Kapustkalla varustettuna kun Carrollsia ei ole enään olemassa"