FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.08.2025 klo 06:05:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Kumpaa katsot mieluummin?
Top6-joukkueiden keskinäinen - 436 (34.9%)
Pukkiparty - 815 (65.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 1243

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 414

Kirjoittaja Aihe: Viaplay  (Luettu 1948780 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lottomaes

Poissa Poissa

Vastaus #325 : 20.08.2016 klo 11:00:49

Paikanpääälle kun menee katsomaan niin ei tarvi säätää ollenkaan telkkarin kanssa.

Mut jos on plehat huurussa niin ei vissiin oo ihan full-HD?
BandW

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lena Oberdorf, Pedri

Vastaus #326 : 20.08.2016 klo 11:05:12

Tuli taas otettua Viaplay. Keväällä alkoi olla sen Chromen 50fps kuvan kanssa aika usein ongelmia ja piti käyttää pleikkarin huonompaa laatua.

Ainakin eilen toimi tietokoneen parempi laatu. Toivottavasti sen toimivuuteen nyt voisi luottaa, koska onhan tuo liiketoisto sekä kuvanlaatu huomattavasti parempi.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

Vastaus #327 : 20.08.2016 klo 11:34:25

Tässä keskustelussa oli ainakin minun puolestani aiheena käytön helppous.
Jos kuvaa katsotaan TV:sta niin silloin minkä tahansa ylimääräisen laitteen kytkeminen siihen, antennipiuhan lisäksi, tekee se käytön monimutkaisemmaksi.

Eli kytket kuitenkin jotain siihen televisioon? Eikö se nyt ole kuitenkin aika lailla sama että laitatko antennipiuhan vaiko chromecastin HDMI-johdon? Ihan yhtä monimutkaista, liitin on vaan eri. Itse käyttö on samaa luokkaa fyysisen kaukosäätimen ja CC:n ohjauksen kanssa. Itse oon sun kanssa suht samoilla linjoilla että vituttaa kaiken maailman viritykset ja puuhastelut mutta chromecast ei kyllä millään tasolla kuulu siihen, maailman yksinkertaisin laite.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor

Vastaus #328 : 20.08.2016 klo 13:07:13

Etihadilla on kyllä helppo elämä, jos Chromecast tekee siitä niin vaikean. Jatkakaa... :D
Vesanius

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United

Vastaus #329 : 20.08.2016 klo 13:23:40

On kyllä ihme kitinää helppoudesta. Siis älysovelluksessa joudut pahimmassa tapauksessa avaamaan television hitaan älysovellusvalikon, sieltä sitten selaamaan sen Viaplayn ja sieltä vielä vaihtamaan urheiluun ja valitsemaan matsin. Chromecastilla valitset kännykän aloitussivulta Viaplayn sovelluksen, joka aukeaa suoraan urheilunäkymään ja peli on kahdella  klikkauksella TV ruudussa. Yhtään modernimpi televisio (todennäköisesti kaikki älyt) osaa vielä vaihtaa kanavankin oikeaksi ilman kaukosäätimen painelua. Laatukin on CC:llä parempi.
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat

Vastaus #330 : 20.08.2016 klo 13:47:57

Mites muilla toimi eilen tuo Deportivo - Eibar ? Kuvanlaatu oli siinä edellistä peliä huomattavasti parempi, mutta omaan silmään liiketoisto ei ollut ihan vaaditulla tasolla, semmoista pientä töksähtelyä jatkuvasti, huomasi etenkin kun seurasi pallon liikerataa.

Millä laitteella katsoit peliä?

e. unohtui mainita että hdmi + chrome selain käytössä + 110 yhteys
« Viimeksi muokattu: 20.08.2016 klo 14:14:07 kirjoittanut qCc »
Icarus666

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, Leyton Orient, sympathy for Aston Villa

Vastaus #331 : 20.08.2016 klo 13:49:24

Ei taida saada mitenkään toimimaan Windows Phoneen?
lauriroope

Poissa Poissa

Vastaus #332 : 20.08.2016 klo 14:00:01

Mites muilla toimi eilen tuo Deportivo - Eibar ? Kuvanlaatu oli siinä edellistä peliä huomattavasti parempi, mutta omaan silmään liiketoisto ei ollut ihan vaaditulla tasolla, semmoista pientä töksähtelyä jatkuvasti, huomasi etenkin kun seurasi pallon liikerataa.

Millä laitteella katsoit peliä?
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat

Vastaus #333 : 20.08.2016 klo 14:02:05

Jahas, maksukortti vanhenee ensi kuussa, niin Viaplay on pistänyt pakettini kiinni eikä ostohistoriassa näy yhtään mitään. Kiva tietää 2min ennen Valioliigan starttia.

e. toimii kuitenkin kun "osti" uudestaan tuon urheilupaketin, täytyy kotiin päästyä katsoa että oliko se edellinen paketti vain juuri umpeutunut tänään.

Olinkin jo unohtanut tämän kokonaan. No tarkistin nyt tililtäni, niin Viaplay oli veloittanut kuukausimaksun kahteen kertaan. Suosittelen tarkistamaan ettei vastaavaa kusetusta ole tapahtunut teille.
« Viimeksi muokattu: 20.08.2016 klo 17:34:45 kirjoittanut qCc »
Fotboll

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aleksi

Vastaus #334 : 20.08.2016 klo 14:12:59

Mikä tämä Chromecastin laiteasetuksissa oleva 50 Hz:n HDMI-tila? Kannattaako ottaa käyttöön?
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa

Vastaus #335 : 20.08.2016 klo 14:18:31

Mikä tämä Chromecastin laiteasetuksissa oleva 50 Hz:n HDMI-tila? Kannattaako ottaa käyttöön?

Kuvan virkistystaajuus.
Kannattaa.
Nyrki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sitzplatz-Ultras

Vastaus #336 : 20.08.2016 klo 14:57:06

Ilmeisesti Apple TV (4. sukupolvi) ei enää anna 50 fps kuvaa. Liiketoisto on ainakin tässä meneillään olevassa matsissa surkeaa.
Fotboll

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aleksi

Vastaus #337 : 20.08.2016 klo 15:03:22

Eikö Viaplayssa pysty valitsemaan kaikista valjun otteluista?
Preku
Vastaus #338 : 20.08.2016 klo 15:04:23

Saikos tuota Chromecastia jollain toimimaan puhelimen omalla netillä? Yritin mutta en ainakaan itse siinä onnistunut.
DTS

Poissa Poissa

Vastaus #339 : 20.08.2016 klo 15:07:34

Saikos tuota Chromecastia jollain toimimaan puhelimen omalla netillä? Yritin mutta en ainakaan itse siinä onnistunut.
Saa, jos laitat lähetyksen tietokoneen kautta. PC/Mac samaan wifiin.
Preku
Vastaus #340 : 20.08.2016 klo 15:10:37

Saa, jos laitat lähetyksen tietokoneen kautta. PC/Mac samaan wifiin.

No tuo ei nyt auta.

Eli käytössä vaan puhelin ja chromecast.
Tästä kyllä pieni miinus laitteelle.

Kotona toki löytyy wifi, mutta tienpäältä ei aina.
DTS

Poissa Poissa

Vastaus #341 : 20.08.2016 klo 15:16:47

No tuo ei nyt auta.

Eli käytössä vaan puhelin ja chromecast.
Tästä kyllä pieni miinus laitteelle.

Kotona toki löytyy wifi, mutta tienpäältä ei aina.
No, mitä jos poikaystävä laittaa Guest modella matsin pyörimään?
Preku
Vastaus #342 : 20.08.2016 klo 15:19:28

No, mitä jos poikaystävä laittaa Guest modella matsin pyörimään?

En nyt ymmärrä tuota sun "piikkiä"
Ilmeisesti luulet olevasi hauskakin?

Mielestäni se on muuten erinomaiselle laitteelle ihan mainittava puute että vaati kaksi laitetta lisäkseen toimiakseen vaikka puhelimesta netti löytyisi.
Danny_T

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, 1312

Vastaus #343 : 20.08.2016 klo 16:01:08

Minulla tuo toimii edelleen siten, että jaan puhelimesta netin, avaan lähetyksen ja painan CC kuvaketta. En tiedä, miten täällä ei kellään onnistu?
Preku
Vastaus #344 : 20.08.2016 klo 16:08:30

Minulla tuo toimii edelleen siten, että jaan puhelimesta netin, avaan lähetyksen ja painan CC kuvaketta. En tiedä, miten täällä ei kellään onnistu?

Tein näin:
1. Laitoin Chromecastin telkkariin kiinni ja jaoin puhelimesta netin.
2. Google cast sovelluksella menen määrittämään asetukset(kytkemään chromecastin nettiin)
3. Puhelin valittaa että kytke Wi-Fi päälle eikä tämä onnistu kun netin jako on päällä.

Jos tuota määritystä en tee Google castin kautta, ei sovelluksissakaan tuota chromecastin kuvaketta tietenkään ole kun se ei ole netissä.
buusteri

Poissa Poissa

Vastaus #345 : 20.08.2016 klo 16:11:09

Ilmeisesti Apple TV (4. sukupolvi) ei enää anna 50 fps kuvaa. Liiketoisto on ainakin tässä meneillään olevassa matsissa surkeaa.
Mulla on sama juttu kolmannen ja neljänen sukupolven laitteilla, outoa koska viime viikonloppuna toimi nätisti. Typerää hankkia tätä varten Chromecast.
Danny_T

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, 1312

Vastaus #346 : 20.08.2016 klo 16:13:06

Tein näin:
1. Laitoin Chromecastin telkkariin kiinni ja jaoin puhelimesta netin.
2. Google cast sovelluksella menen määrittämään asetukset(kytkemään chromecastin nettiin)
3. Puhelin valittaa että kytke Wi-Fi päälle eikä tämä onnistu kun netin jako on päällä.

Jos tuota määritystä en tee Google castin kautta, ei sovelluksissakaan tuota chromecastin kuvaketta tietenkään ole kun se ei ole netissä.

Juu itse CCn asennukseen tarvitsin itsekin kolmannen laitteen, sen jälkeen ei. Eli alkuun läppärillä asetukset kuntoon (läppäri yhdistettynä kännykän jaettuun nettiin), jonka jälkeen CCtä voi kärräillä ympäri kyliä ja matsit saa näkyviin pelkällä omalla puhelimella.
Corsten

Poissa Poissa

Vastaus #347 : 20.08.2016 klo 16:14:52

Itse puran viaplayn välittömästi jos AppleTV :seen ei tule 50fps kuva takaisin.
Preku
Vastaus #348 : 20.08.2016 klo 16:18:07

Juu itse CCn asennukseen tarvitsin itsekin kolmannen laitteen, sen jälkeen ei. Eli alkuun läppärillä asetukset kuntoon (läppäri yhdistettynä kännykän jaettuun nettiin), jonka jälkeen CCtä voi kärräillä ympäri kyliä ja matsit saa näkyviin pelkällä omalla puhelimella.

Hmm.. Tuon asennuksen missä latasi päivitykset sun muut tein tosiaan kyllä jo kotona. Ja olen tuota jo muutaman kerran käyttänytkin. Nyt ensimmäistä kertaa mukana reissussa.
Täytyy vielä tänään myöhemmin tuota kokeilla. Kiitokset Ylos
Panopticon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea

Vastaus #349 : 20.08.2016 klo 16:46:39

Jaahas. VMP.

Kaipa omaa mokaa, kun luulin tilanteen paranevan siirtymällä maikkarin paketista Viaplayhin Viasatin sijaan. Luulin näkeväni kaikki valioliigapelit. Noh, näköjään en näe tänäänkään Chelsean peliä sitten kuitenkaan. Välillä sitä miettii, että miksi näistä paketeista maksaa ollenkaan, kun joutuu etsimään joka viikonloppu räkäisiä striimejä jostain netin perukoilta kuitenkin...

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 414

Siirry: