Evil Bishop
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle United, Pittsburgh Steelers
|
 |
Vastaus #625 : 28.09.2016 klo 21:15:23 |
|
Viaplay päivittyi androidissa. Mulla ei ainakaan scrollaus toimi koko ohjelma listauksessa? Evotanko vai muilla sama?
Samoin mulla. Edellisen ja seuraavan päivän kohdalla scrollaus toimii, mutta kuluvan päivän kohdalla ei.
|
|
|
|
|
Molo Toure
Poissa
|
 |
Vastaus #626 : 28.09.2016 klo 22:20:13 |
|
Puhelimella toimii kun junan vessa, koneella sitten pätkii koko ajan vaikka molemmat ovat samassa langattomassa verkossa. Lisäksi viive koneella aina varmaan minuutin isompi. Olenko vain hankkinut paskan koneen vai olisiko tähän jotain ratkaisua jolla tuon saisi pelittämään myös koneella paremmin? PS3:n kautta toimii TV:ssa kohtuullisen hyvin, tosin olen kokeillut tuota vain kerran.
|
|
|
|
|
Jonathan
Poissa
Suosikkijoukkue: Ac Oulu
|
 |
Vastaus #627 : 28.09.2016 klo 22:23:12 |
|
Viaplay päivittyi androidissa. Mulla ei ainakaan scrollaus toimi koko ohjelma listauksessa? Evotanko vai muilla sama?
Sama.
|
|
|
|
|
Garig
Poissa
|
 |
Vastaus #628 : 28.09.2016 klo 22:29:33 |
|
Puhelimella toimii kun junan vessa, koneella sitten pätkii koko ajan vaikka molemmat ovat samassa langattomassa verkossa. Lisäksi viive koneella aina varmaan minuutin isompi. Olenko vain hankkinut paskan koneen vai olisiko tähän jotain ratkaisua jolla tuon saisi pelittämään myös koneella paremmin? PS3:n kautta toimii TV:ssa kohtuullisen hyvin, tosin olen kokeillut tuota vain kerran.
Mulla sama. Ps3 pelittää hyvin, koneella pätkii jatkuvasti, vaikka molemmat on samassa verkossa. Puhelimella en oo kokeillu. Aikasemmin ei näitä ongelmia oo ollu, mutta tänä syksynä on nyt jotain tapahtunu... Nytkin vaihdoin äsken koneesta pleikkariin ja kaikki pätkiminen loppu heti. Voiskohan tälle tehä jotain?
|
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
 |
Vastaus #629 : 28.09.2016 klo 22:31:26 |
|
Windows 10:sta johtunee. Tuohan tuhosi pc:n wlan-maailman.
Meitin kämpässä puhelimet ja padit toimii täydellisesti, mutta Windows 10 -koneet tökkivät wlanin kanssa.
|
|
|
|
|
kekkilä
Poissa
|
 |
Vastaus #630 : 28.09.2016 klo 22:40:00 |
|
50fps pätkii ja 25fps-striimi ei pätki. Niin yksinkertaista ja mainittu täällä varmaan kymmeniä kertoja. Ei liity Wlaniin tai Windowsiin. Itsellä 200meganen laajakaista johdolla kiinni ja tänään Chromella pätkinyt. Kännykällä 25fps toimii pätkimättä.
edit. Tähän asti toiminut täälläkin Chromella pätkimättä koko kauden mutta tänään on pysähdellyt aika paljon.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.09.2016 klo 22:43:15 kirjoittanut kekkilä »
|
|
|
|
|
|
Preku
|
 |
Preku
Vastaus #631 : 28.09.2016 klo 22:41:01 |
|
Täällä toimii Chromella 50fps pätkimättä, kuten toiminut koko kauden.
|
|
|
|
|
Hätrikk
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #632 : 28.09.2016 klo 22:42:38 |
|
Täällä toimii Chromella 50fps pätkimättä, kuten toiminut koko kauden.
Sama täällä.
|
|
|
|
|
BlondiLitti
Poissa
Suosikkijoukkue: Kallion Stallions, FC Barcelona, HyPS
|
 |
Vastaus #633 : 28.09.2016 klo 22:54:06 |
|
Mulla pätkii ku kattoo chromecastin kautta. Todella turhauttavaa. Mitään vinkkejä kellään? Katon note3 kautta, kuva ei pätki kännykän näytöllä, mut chromecastin kautta tv:ssä pätkii.
|
|
|
|
|
uh
Poissa
|
 |
Vastaus #634 : 28.09.2016 klo 23:04:24 |
|
Plingin voisivat poistaa, vai saako itse jostain pois
|
|
|
|
|
Vesanius
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United
|
 |
Vastaus #635 : 29.09.2016 klo 09:12:32 |
|
Mulla pätkii ku kattoo chromecastin kautta. Todella turhauttavaa. Mitään vinkkejä kellään? Katon note3 kautta, kuva ei pätki kännykän näytöllä, mut chromecastin kautta tv:ssä pätkii.
Kännykkä käyttää pienempää kuvanlaatua ja vie vähemmän kaistaa. Chromecast näyttää 720p50, joka Viaplayn tapauksessa vie n. 5Mbps kaistaa. Eli jos kaista ei riitä esim. huonon VPN:n tai huonon yhteyden takia, nii yhteys pätkii taatusti. Siihen tuo nyt viittaisi. Tai sitten Chromecast on kaukana reitittimestä ja siihen tulee huono signaali.
|
|
|
|
|
Juhana
Poissa
|
 |
Vastaus #636 : 29.09.2016 klo 10:35:21 |
|
Ja jos koneella pätkii paremmat laadut, niin syy voi olla paska jeesuksenaikainen konekin. Varmaan eri selaimiakin kokeiltu?
|
|
|
|
|
XTB
Poissa
Suosikkijoukkue: Saimaa
|
 |
Vastaus #637 : 29.09.2016 klo 10:39:49 |
|
Plingin voisivat poistaa, vai saako itse jostain pois
Miksi haluaisit ne pois? Mielestäni pirun hyvä lisä palveluun, eikä niiden äänikään ole mikään häiritsevä. OT, mutta jos saman saisi ISTV:lle niin  .
|
|
|
|
|
D4
Poissa
Suosikkijoukkue: COYS!
|
 |
Vastaus #638 : 29.09.2016 klo 10:46:32 |
|
Miksi haluaisit ne pois? Mielestäni pirun hyvä lisä palveluun, eikä niiden äänikään ole mikään häiritsevä. OT, mutta jos saman saisi ISTV:lle niin  . Itse kun olen nyt jo useamman Spursin pelin katsellut lauantaisin jälkilähetyksenä, komppaan kyllä plingien poistamista. Olisi se monesti ollut kiva katsoa se suorana tullut peli myös, mutta nythän sitä ei voi tehdä spoilaantumatta ennen jälkilähetysmahdollisuuden alkua... Paras tietenkin olisi, jos pystyisi valitsemaan lähetyksen plingien kanssa tai ilman. Lisäksi sitten tietty selostajien pitäisi pitää turpansa kiinni muiden otteluiden tapahtumista.
|
|
|
|
|
kekkilä
Poissa
|
 |
Vastaus #639 : 29.09.2016 klo 11:24:20 |
|
Itse kun olen nyt jo useamman Spursin pelin katsellut lauantaisin jälkilähetyksenä, komppaan kyllä plingien poistamista. Olisi se monesti ollut kiva katsoa se suorana tullut peli myös, mutta nythän sitä ei voi tehdä spoilaantumatta ennen jälkilähetysmahdollisuuden alkua...
Paras tietenkin olisi, jos pystyisi valitsemaan lähetyksen plingien kanssa tai ilman. Lisäksi sitten tietty selostajien pitäisi pitää turpansa kiinni muiden otteluiden tapahtumista.
Plingeissä aina kolmen sekunnin viive juuri sen takia ettei spoilaannu. Eikä ainakaan Virkkunen noista ikinä mainitse mitään.
|
|
|
|
|
asdas
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal, klubi
|
 |
Vastaus #640 : 29.09.2016 klo 11:55:57 |
|
Kuvittelinko vai tuliko eilen "Plingeihin" äänet päälle vasta loppua kohti. Saattoi olla toisaalta Calderonilla sellainen mökä, että alussa peittyivät alle.
Mielestäni ovat riittävän sivussa, ettei niitä nyt vahingossa tule nähtyä, jos ei halua.
|
|
|
|
|
ex-adriano
Poissa
Suosikkijoukkue: JIPPO, Karnevalistinen kannattajatyyli
|
 |
Vastaus #641 : 29.09.2016 klo 13:27:59 |
|
ÄÄNNEKKÄÄLLE plingille ainakin täältä  . Pysyy hyvin kärryillä mitä muualla tapahtuu, jälkilähetykset lähinnä naisilla ja homoilla.
|
|
|
|
|
BlondiLitti
Poissa
Suosikkijoukkue: Kallion Stallions, FC Barcelona, HyPS
|
 |
Vastaus #642 : 29.09.2016 klo 13:36:55 |
|
Kännykkä käyttää pienempää kuvanlaatua ja vie vähemmän kaistaa. Chromecast näyttää 720p50, joka Viaplayn tapauksessa vie n. 5Mbps kaistaa. Eli jos kaista ei riitä esim. huonon VPN:n tai huonon yhteyden takia, nii yhteys pätkii taatusti. Siihen tuo nyt viittaisi. Tai sitten Chromecast on kaukana reitittimestä ja siihen tulee huono signaali.
VPN on fsecuren freedome. netin pitäs ottaa sisään noin 20mb/s (eli ei kyllä kovin nopea). Chromecastin etäisyys maksimissaan pari metriä.
|
|
|
|
|
D4
Poissa
Suosikkijoukkue: COYS!
|
 |
Vastaus #643 : 29.09.2016 klo 14:06:31 |
|
ÄÄNNEKKÄÄLLE plingille ainakin täältä  . Pysyy hyvin kärryillä mitä muualla tapahtuu, jälkilähetykset lähinnä naisilla ja homoilla. Ei kerta vielä homoksi tee, mutta prkle, kun oon jo kaksi kertaa vahdannut jälkilähetyksen.
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #644 : 29.09.2016 klo 17:27:09 |
|
Itse kun olen nyt jo useamman Spursin pelin katsellut lauantaisin jälkilähetyksenä, komppaan kyllä plingien poistamista. Olisi se monesti ollut kiva katsoa se suorana tullut peli myös, mutta nythän sitä ei voi tehdä spoilaantumatta ennen jälkilähetysmahdollisuuden alkua...
Paras tietenkin olisi, jos pystyisi valitsemaan lähetyksen plingien kanssa tai ilman. Lisäksi sitten tietty selostajien pitäisi pitää turpansa kiinni muiden otteluiden tapahtumista.
Kertaakaan ei ole selostaja mitenkään kommentoinnut kesken pelin toisen pelin tilannetta, eikä sitä plingiä ole pakko tuijottaa. "Oho onkohan toi joku hälytys jos lähellä olisi liikkunut karhu...ei se olikin Tottenhamin pelin tilanne perkele".
|
|
|
|
|
Kolmeseiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #645 : 29.09.2016 klo 18:09:50 |
|
Toisaalta ne plingit spoilaa tavallaan myös silloin kun niitä ei tule. Kun niitä pelejä ei kuitenkaan mahdottomasti ole käynnissä samaan aikaan niin jos sanotaan, vaikka ensimmäiseen 15 minuuttiin ei tarvii kertaakaan sulkea silmiään plingin takia niin tietää että voi siitä Spursin pelistäkin skipata ekan vartin kun maaleja ei oo luvassa. Sama juttu toimii tietysti vaikka viimeseen 10 minuuttiin + lisäaikoihin. Eri juttu sitten jos pystyy katsomaan sitä peliä niin että oikeesti osaa sivuuttaa kaikki plingit, itse en osaa.
|
|
|
|
|
candidate
Poissa
|
 |
Vastaus #646 : 29.09.2016 klo 19:23:33 |
|
vaikka ensimmäiseen 15 minuuttiin ei tarvii kertaakaan sulkea silmiään plingin takia niin tietää että voi siitä Spursin pelistäkin skipata ekan vartin kun maaleja ei oo luvassa.
Miksi et sitten jälkilähetyksenä katso maalikoostetta, jos vain maalit kiinnostaa?
|
|
|
|
|
Kolmeseiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #647 : 29.09.2016 klo 19:53:29 |
|
Miksi et sitten jälkilähetyksenä katso maalikoostetta, jos vain maalit kiinnostaa?
Niin, mähän en missään vaiheessa sanonut että kiinnostaisi edes vähää alusta nämä jälkilähetykset? En ole katsonut ainuttakaan eikä ole suunnitelmissakaan. Keskustelun vuoksi kommentoin että ne plingit spoilaavat monella tavalla. Idea taitaa kuitenkin olla että ne pelit voisi katsoa niin ettei tiedä mitä siinä tapahtuu, ja mun mielestä se on ihan sama että tietääkö ensimmäisen maalin tulevan 30. minuutilla vai että maaleja ei tule ainakaan ensimmäiseen puoleen tuntiin. Ihan yhtä perseestä sitä jälkilähetystä on katsoa, jos nyt yhtään sitä pointtia keskityit ajattelemaan pään aukomisen sijasta.
|
|
|
|
|
Pyyleva
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal FC since 2010
|
 |
Vastaus #648 : 30.09.2016 klo 08:06:23 |
|
Plingit vois kyllä poistaa ja puoliajalla näyttää muiden pelien tilanteen. Äkkiähän nuo muiden matsien maalitkin käy läpi ilman hidastuksia, että jää tarvittaessa mahdolliselle studiollekin aikaa analysoida näytettävää matsia.
Itseä ei kyllä nuo plingit haittaa, mutta jos jotain muutoksia spoilaamisen vähentämiseksi niin tuossa yks tapa.
|
|
|
|
|
Ameobi
Poissa
Suosikkijoukkue: Futis
|
 |
Vastaus #649 : 30.09.2016 klo 09:33:20 |
|
Voi myös vetää teippiä telkkariin siihen PLINGin kohtaan, niin johan helpottaa.
|
|
|
|
|
|
|
|