murro
Poissa
Suosikkijoukkue: FCB
|
 |
Vastaus #50 : 14.12.2016 klo 09:08:53 |
|
Tilasin paidan ensin vain itselleni, kunnes tuli mieleen kysyä firman keilailupuulaakiporukalta josko otettaisiin tästä meille pelipaidat. Kaikki suostuivat heti, joten 5 paitaa tilattiin. Tilaus tehtiin siis kahdessa erässä, mutta eiköhän puuhamiehet laita kaikki samaan pakettiin oma-aloitteisesti. Menkää keilaamaan! 
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #51 : 14.12.2016 klo 11:26:04 |
|
|
|
|
|
murro
Poissa
Suosikkijoukkue: FCB
|
 |
Vastaus #52 : 14.12.2016 klo 16:37:23 |
|
Tullapa kaato! Siinä olisikin hyvä teksti. Ei taida onnistua?
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #53 : 14.12.2016 klo 16:41:44 |
|
Tullapa kaato! Siinä olisikin hyvä teksti. Ei taida onnistua?
Ei ainakaan kovinkaan helposti. Käytännösä teillä pitäisi olla tuo teksti vektoreilla piirreltynä tiedostona, jonka voisin lähetellä painofirmalle.
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #54 : 14.12.2016 klo 21:32:45 |
|
Jos lähettäjä on Suomen Sanser Oy niin onko teidän tuotteita tulossa vai muualta tilaamani penispumppu? Äsken rapisi postiluukussa. Olisi nyt luullut että paita olisi mahtunut postilaatikosta.
|
|
|
|
straiter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg
|
 |
Vastaus #55 : 14.12.2016 klo 21:38:14 |
|
Jos lähettäjä on Suomen Sanser Oy niin onko teidän tuotteita tulossa vai muualta tilaamani penispumppu? Äsken rapisi postiluukussa. Olisi nyt luullut että paita olisi mahtunut postilaatikosta.
Koko rahalla penispumppua: Hyviä uutisia joululahjatilaajille Tam-Foliolta. Saan tuon joululahjatilaajien paita- ja kassikasan tulevana perjantaina haltuuni.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 14.12.2016 klo 21:43:35 |
|
Jep, kyllä se penispumppu on. Mä postittelen kamoja tuossa viikonlopun aikana. Ehkä jo perjantaina, jos oikein pistän ranttaliksi ehtimiseni kanssa.
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
 |
Vastaus #57 : 14.12.2016 klo 21:46:15 |
|
Voi juku. Sitten lähden samantien postiin. Tsemppiä teille urakkaan 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #58 : 14.12.2016 klo 22:03:22 |
|
Ja tosiaan, nyt lähtee postiin vasta se ensimmäinen tilauserä, missä oli ehkä tusinan verran paitoja ja kourallinen kasseja.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #59 : 14.12.2016 klo 22:17:03 |
|
Tunnustaako joku "tilanneensa" tänään noita kauppaan viritettyjä palloja?
|
|
|
|
jpekkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #60 : 14.12.2016 klo 22:45:58 |
|
Tunnustaako joku "tilanneensa" tänään noita kauppaan viritettyjä palloja?
Ei 
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #61 : 14.12.2016 klo 23:27:18 |
|
Toivon nimittäin, että niitä olisi tilailtu, mutta mulle ei vain tule tilausvahvistuksia. Jos niitä ei ole tilattu, niin mä olen kusessa. Ei sen kummempaa. 
|
|
|
|
jpekkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #62 : 14.12.2016 klo 23:31:15 |
|
Toivon nimittäin, että niitä olisi tilailtu, mutta mulle ei vain tule tilausvahvistuksia. Jos niitä ei ole tilattu, niin mä olen kusessa. Ei sen kummempaa.  No tunnustetaan sitten, että viisi "tilasin" 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #63 : 14.12.2016 klo 23:31:54 |
|
Toivon nimittäin, että niitä olisi tilailtu, mutta mulle ei vain tule tilausvahvistuksia. Jos niitä ei ole tilattu, niin mä olen kusessa. Ei sen kummempaa.  Mulle tulee tilausvahistuksia. Kyllä niitä on tilattu.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #64 : 14.12.2016 klo 23:40:25 |
|
Sanotaanko näin, että vähäsen helpottaa olemista. 
|
|
|
|
insignificance
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, lähikentät ja luomufutis
|
 |
Vastaus #65 : 14.12.2016 klo 23:47:53 |
|
Sanotaanko näin, että vähäsen helpottaa olemista.  Velkojat koputtelee jo pesarin kanssa oven takana? Maltillisesti yksi vaivainen pallo tilattu. Sitten kun velkojamafiosot on laittanut krevisiltä polvilumpiot palasiksi niin pitää varmaan heltyä tilaamaan lisää. 
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #66 : 14.12.2016 klo 23:52:43 |
|
No oon jo ostanut pallot veronpalautusrahoilla ja semmonen perstuntuma on, että vielä useampi satku tarvitaan.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #67 : 15.12.2016 klo 00:20:05 |
|
Huikea ero muuten aiempiin kertoihin yhdessä suht olennaisessa asiassa. Tampereen ja Kuopion keikoissa myynnin osuudet kohdekaupunkiin olivat luonnollisesti todella huikeat. Hämeenlinnaan ei ole tilattu oikeastaan yhtään mitään. Eihän me ole tällä kertaa tehty sen vertaa kuin aiemmin tiedottamisen suhteen, mutta kyllähän tässä kendokaupunki haisee kilometrien päähän. Ja tietysti se, ettei ainakaan mulla taida olla Hämptonissa ainoatakaan tuttua ihmistä, joka voisi pikkuisen kotikylänsä porukoille teemaa hehkuttaa. Ja olinhan mä tänään 1½ tuntia samoissa tiloissa useamman kymmenen toimittajan kanssa, mutta kovin monelle en tätä asiaa osannut huudella. 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #68 : 15.12.2016 klo 10:25:18 |
|
Mulle lupailtiin Hämeenlinnasta päin useampaakin isoa tilausta aikanaan, kun tämä paljastettiin. Toistaiseksi taitaa oma äiti olla ainoa, joka on jotain tilannut tuolle kylälle.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #69 : 15.12.2016 klo 11:30:28 |
|
Mun äiti osti puolet kaupaksi menneistä pipoista. 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #70 : 15.12.2016 klo 21:08:28 |
|
Kätevästi kirjekuoriin mahtuneet tilaukset lähtivät hetki sitten Postin hoteisiin ja Neposen suvun paitasatsi toimitetaan alkuviikosta Helsinkiin joko kuriirin tai postin pakettipalvelun toimesta.
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
 |
Vastaus #71 : 17.12.2016 klo 17:33:28 |
|
Kuinka pitkään kauppa on auki? En jostain syystä onnistunut ostamaan palloja, mutta mieluusti yrittäisin uudelleen joulun jälkeen
|
|
|
|
tre guru
Poissa
Suosikkijoukkue: Metsäkansan Kanto, Nakhon Sawan FC
|
 |
Vastaus #72 : 17.12.2016 klo 17:41:05 |
|
Onko Palosen Mauri vielä hengissä? Sen ny luulis muutaman markan laittavan jos asiasta kuulis
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #73 : 17.12.2016 klo 19:02:07 |
|
Kuinka pitkään kauppa on auki? Tämä on tälläkin kertaa hyvä kysymys. Vähintään niin pitkään, että päästään omille. Yritän keretä jossain välissä laskea, että missä kohtaa se vesiraja oikeasti menee. Tämä oli edelliskertoihin verrattuna vähän erilainen projekti, kun tilasin kesken kaiken 400 palloa ja nyt katellaan saadaanko tarpeeksi rahaa. Edelliskerroilla on kerätty rahat ja sitten menty pallokauppiaan luokse ja ostettu koko rahalla.
|
|
|
|
krevis
Poissa
|
 |
Vastaus #74 : 18.12.2016 klo 13:15:18 |
|
Pengoin eilen kaheksan isoa pahvilaatikollista palloja, että tiedettäisiin suunnilleen mitä meillä on jaettavaksi. Sieltä löytyi yhteensä 53 kappaletta kokoa 1, 77 kappaletta kokoa 2 ja 270 kolmosta. Pumppuja on ainakin 104. Tästä voisi meidän logistiikkavastaava laskeskella mitä menee minnekin. Viimeksikin meni ihan nappiin.  e. Kirjojen postitukseen on mennyt 94,80, Jämsän pumppuihin 47,60, domainiin muistaakseni joku 17eooh, Sportian pumppuihin 206, palloihin toimituskuluineen 1250€. Tuosta napsitaan vielä pipojen, paitojen ja kassien hinnat painatuksineen ja niiden toimituskulut, jotka just nyt ovat täysiä mysteerejä, mutta tuskin kauhean montaa satasta kuitenkaan. Eli 1615,40 + nuo painotuotteet, niin jossain parin tonnin tietämissä varmaan kokonaisuudessaan mennään tällä kertaa. Keskiviikkona olis tarkoitus käydä hylkäämässä nuo kuulat ja pumput Hämeenlinnaan (kiitos jälleen kerran kuntaliitoksille!) ja jos tämmöinen toiminta kiinnostaa, niin mukaan saa tulla. e2. perkele, yksi kirja pitää muuten vielä pistää postiin, kun se ei yrityksestä huolimatta päätynytkään samaan kasaan tekstiiliosaston painotuotteiden kanssa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.12.2016 klo 13:26:23 kirjoittanut krevis »
|
|
|
|
|
|
|