Laitinen
Poissa
|
 |
Vastaus #550 : 27.12.2016 klo 12:19:48 |
|
Reilu kuukausi sitten taisi Tainio olla liittymässä Antin valmennusryhmään hakemaan oppia, mutta en sitten tiedä toteutuiko tuo idea koskaan.
|
|
|
|
|
Niko9611
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK Fotboll
|
 |
Vastaus #551 : 27.12.2016 klo 20:29:32 |
|
Jes, tänään tipahti postiluukusta Kausikortti. 
|
|
|
|
|
|
|
pöffmann
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK Helsingfors
|
 |
Vastaus #553 : 27.12.2016 klo 22:32:49 |
|
 Tästä lisätietoa?
|
|
|
|
|
Nassu
Poissa
|
 |
Vastaus #554 : 27.12.2016 klo 23:37:37 |
|
Taitaa olla polttarit käynnissä
|
|
|
|
|
|
JaJaJe
|
 |
JaJaJe
Vastaus #555 : 28.12.2016 klo 00:01:57 |
|
Taitaa olla polttarit käynnissä
Tämä tosiaan taitaa olla loogisin selitys.
|
|
|
|
|
|
|
Bolliksen nurtsi
Poissa
|
 |
Vastaus #557 : 29.12.2016 klo 14:31:40 |
|
Luin juuri näistä Rödaan siirtyneistä entisistä klubi-pelureista. Tietääkö kukaan foorumilla, onko Benji Nava edustusjoukkueen harjoitusvahvuudessa? Pelaili Jarossa joskus ja viimekaudella taisi pelata IFK:n A:ssa.
|
|
|
|
|
valmennustiimi
Poissa
|
 |
Vastaus #558 : 30.12.2016 klo 05:35:34 |
|
Olen lukenut näistä Hjk 99 synt pelaajista, jotka eivät 0 sopimuksella ole jatkamassa HJK:ssa kun viimekauden peliajat jäivät vähiin ja lähinna vastuuta tuli B poikien sarjoissa. Klubi 04 peleissä ei juurikaan nämä pelaajat roolissa olleet. Eli onko nyt Hifk tekemässä entisen Hjk valmentajansa kautta pelaaja imurointia ja peluuttamassa Hifk A junioreissa pelaajia edustussopimuksella? Luulen että Hifk A junioreissa on jo valmiimpiakin pelaajia, jotka lähempänä liigan paikkaa. Röda filosofia kaukana nyt toiminnasta. Mikä on seuran pelaajapolku, jota viimekaudella mainostettiin kentän laidoilla?
|
|
|
|
|
nasrit
Poissa
|
 |
Vastaus #559 : 31.12.2016 klo 21:09:35 |
|
Tänään FB:ssä Salmarilla nuoriso hallussa :-) Milloin soppari ulos? [/quote]
Toivotaan tosiaan että Salmarille soppari tulee myös kun tuo MIKLUN*** sopimus on jo sinettiä vaille valmis............... Hyvää Rödaa vuotta .......
|
|
|
|
|
Stadens stolthet
Poissa
Suosikkijoukkue: De Stjärnprydda
|
 |
Vastaus #560 : 31.12.2016 klo 21:21:57 |
|
Hyvää uutta vuotta kaikille HIFK-kannattajille! 
|
|
|
|
|
ohiveto1
Poissa
|
 |
Vastaus #561 : 01.01.2017 klo 13:16:52 |
|
|
|
|
|
|
Wanha futaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Jag ser rött...
|
 |
Vastaus #562 : 01.01.2017 klo 17:25:26 |
|
Hyvää uutta vuotta kaikille HIFK-kannattajille!  Kiitos samoin sinulle, ja omasta puolestani myös, hyvää vuotta 2017 kaikille Rödan faneille!  Kun vuosi on vaihtunut tulee jo fiilis, että kohta taas mennään. Eikä ekaan Cupin matsiin enää pitkä aika olekaan. Katselin noita Suomen Cupin peliaikoja muutenkin ja näyttää aika hyvin sopivan omaan kalenteriin. Jos yhden toivomuksen saa esittää, niin se on: Salmarille soppari!
|
|
|
|
|
|
|
oman_elämänsä_sankari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Lundgrens SK
|
 |
Vastaus #564 : 02.01.2017 klo 13:03:20 |
|
http://hifkfotboll.fi/henri-maatta-jatka-hifkssa/Tiedote herättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia. Mitään ns. oikeata syytä jatkolle ei anneta (itse epäilen perheenlisäystä ym.) mutta niukkasanaisessa herättää silti huolta. Toisekseen, kukas vittu tuota hommaa sitten tekee? Oikeat pelit alkaa kolmen viikon päästä, tässä pitäisi joukkue kasata.
|
|
|
|
|
Erval
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #565 : 02.01.2017 klo 13:18:47 |
|
http://hifkfotboll.fi/henri-maatta-jatka-hifkssa/Tiedote herättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia. Mitään ns. oikeata syytä jatkolle ei anneta (itse epäilen perheenlisäystä ym.) mutta niukkasanaisessa herättää silti huolta. Toisekseen, kukas vittu tuota hommaa sitten tekee? Oikeat pelit alkaa kolmen viikon päästä, tässä pitäisi joukkue kasata. Pitkän päälle rooliin tarvitaan joku, mutta ei välttämättä juuri nyt. Aika tarkkaan kannattaisi harkita ketä tuohon otetaan. Ensi kauden joukkue alkaa olla kasassa ja Muurisen kommenttien perusteella jatkosoppareitakin on vielä tulossa.
|
|
|
|
|
kortsida
Poissa
|
 |
Vastaus #566 : 02.01.2017 klo 19:08:59 |
|
http://hifkfotboll.fi/henri-maatta-jatka-hifkssa/Tiedote herättää enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia. Mitään ns. oikeata syytä jatkolle ei anneta (itse epäilen perheenlisäystä ym.) mutta niukkasanaisessa herättää silti huolta. Toisekseen, kukas vittu tuota hommaa sitten tekee? Oikeat pelit alkaa kolmen viikon päästä, tässä pitäisi joukkue kasata. Kyllä mulle tuli mieleen tuosta että kenkää on annettu. Onko se hyvä asia vai ei on toinen juttu.
|
|
|
|
|
L-Val.
Poissa
|
 |
Vastaus #567 : 02.01.2017 klo 20:43:24 |
|
Kyllä mulle tuli mieleen tuosta että kenkää on annettu. Onko se hyvä asia vai ei on toinen juttu.
Sama täällä. Muutenkin ajoitus jotenkin outo että keskellä talvea kun Määttä ollut jo mukana tekemässä tämän vuoden jengiä, ja nyt siitä kelkasta ulos vaikka joukkue ei vielä täysin valmis. Taloussyyt ei voi olla koska muuten olisi pistetty pihalle jo kauden jälkeen, enkä usko että Määttä mikään palkkarasite Hifkille on. Ellei syy sitten ole erimielisyyksissä Mursun kanssa koskien pelaajahankintoja. Helpompi laittaa pihalle nuori halpa toimari kuin kallis profiilikoutsi, ja alkaa sellaista etsiä tässä vaiheessa uudestaan.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #568 : 03.01.2017 klo 09:14:39 |
|
Sama täällä. Muutenkin ajoitus jotenkin outo että keskellä talvea kun Määttä ollut jo mukana tekemässä tämän vuoden jengiä, ja nyt siitä kelkasta ulos vaikka joukkue ei vielä täysin valmis. Taloussyyt ei voi olla koska muuten olisi pistetty pihalle jo kauden jälkeen, enkä usko että Määttä mikään palkkarasite Hifkille on. Määtän työsopimus päättyi vuodenvaihteessa ja ei siis saanut varsinaisesti kenkää vaan sopimusta ei vain uusittu. Yllättäenhän tästäkin on pari versiota liikenteessä eli toisen mukaan HIFK on pistänyt kaikki paukut Muurisen ja Väyrysen varaan, joten urheilutoimenjohtajan paikka sekä jatkosopimukset riippuvat täysin varainhankinnan onnistumisesta. Kiltimmän teorian mukaan kaikki on hyvin, jatkosopimuksia on tulossa ja Määttä halusi uusia haasteita, onhan kotona myös pieniä lapsia.
|
|
|
|
|
Canton42
Poissa
|
 |
Vastaus #569 : 03.01.2017 klo 09:28:57 |
|
Noita tiedotteita nyt voi kukin tulkita miten haluu.
Joko eronnut itse tai erotettu / hyvästä tai huonosta syystä, mitä väliä? Ei tule jonkun kanssa toimeen / haluaa itse uusia haasteita, mitä väliä? Perheenjäsen vakavasti sairas / uusia perheenjäseniä tulossa, toivottavasti jälkimmäinen? Onko joukkueen rakennus pahasti kesken / Jengi kasassa ja tiedotetaan kun parhaaksi nähdään?
Eiköhän noi kaikki ole joko punaisen perheen sisäisiä asioita tai Määtän perheen asioita?
Itse tulkitsin tiedotteen näin: Henri "vitun" Määttä ei jatka IFK:ssa
Hyvää jatkoa ja suuri kiitos.
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #570 : 03.01.2017 klo 10:14:01 |
|
Eikös Henri Määtällä ole edelleenkin päiväduuni Ylellä?
Hieno mies, huomaavainen, fiksu ja sympaattinen. Tsemiä mihin ikinä meneekin.
|
|
|
|
|
imuri99
Poissa
|
 |
Vastaus #571 : 03.01.2017 klo 10:17:09 |
|
Nyt kaipaan lisäyksiä tähän listaan: Joukkue 2017 Jere Piirainen Tomi Maanoja Juho Pirttijoki Matias Hänninen Tommi Vesala Nosh A Lody Daniel Rantanen Mika Väyrynen Jukka Halme Xhevdet Gela Fredrik Lassas Pekka Sihvola Aleksi Ristola Juho Mäkelä Päivitetty 22.12.2016
Kausikorttien myynti, ollaanko pahasti jäljessä viime vuodesta? Uusia merkittäviä Yrityskumppaneita?
|
|
|
|
|
Kosmoksen Härkä
Poissa
Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto
|
 |
Vastaus #572 : 03.01.2017 klo 10:19:25 |
|
Sekä Mursu että puheenjohtaja Kankkunen antoivat ymmärtää, ettei joukkueeseen ole odotettavissa enää merkittäviä pelaajahankintoja. -Varmaan vielä kartoitetaan pelaajia, mutta talous on tosi tiukka, Muurinen sanoi.http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga/art-2000005030329.html
|
|
|
|
|
oman_elämänsä_sankari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Lundgrens SK
|
 |
Vastaus #573 : 03.01.2017 klo 10:50:32 |
|
Noita tiedotteita nyt voi kukin tulkita miten haluu.
Joko eronnut itse tai erotettu / hyvästä tai huonosta syystä, mitä väliä? Ei tule jonkun kanssa toimeen / haluaa itse uusia haasteita, mitä väliä? Perheenjäsen vakavasti sairas / uusia perheenjäseniä tulossa, toivottavasti jälkimmäinen? Onko joukkueen rakennus pahasti kesken / Jengi kasassa ja tiedotetaan kun parhaaksi nähdään?
Eiköhän noi kaikki ole joko punaisen perheen sisäisiä asioita tai Määtän perheen asioita?
Itse tulkitsin tiedotteen näin: Henri "vitun" Määttä ei jatka IFK:ssa
Hyvää jatkoa ja suuri kiitos.
Kun hienoa työtä tehnyt seuratoimija jättää yhtäkkiä organisaation ja asia kuitataan niukkasanaisella tiedotteella, herättäähän se vähän kysymyksiä siitä, millä tolalla ne kuuluisat asiat toimistolla ovat. Totta on toki se, että Määtän perheasiat ovat Määtän perheasiaoita - mutta ne punaisen perheen sisäiset asiat kiinnostavat aika montaa, eikä siinä liene mitään kummallista. Pikemminkin voidaan katsoa, että niistä joukkueen asioista tiedottaminen sille kuuluisalle punaiselle yhteisölle on epäonnistunut, jos keskustelu kylillä ja toreilla, myös digitaalisilla foorumeilla, menee epäluuloiseksi spekulaatioksi.
|
|
|
|
|
Erval
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #574 : 03.01.2017 klo 10:59:03 |
|
Eiköhän tilanne ole juuri tuo. Runko on kasassa ja loput pelaavat junnusopimuksilla/verkkaripalkalla eikä urheilutoimnejohtajalle ollut tarvetta enää tulevalle kaudelle. Tämä lause... "Tämän vuoden joukkuetta on rakennettu päävalmentaja Antti Muurisen toivomusten mukaisesti, mutta seurajohdon valvoman tiukan budjetin raameissa." ...antaa mielestäni ymmärtää ettei UTJ:llä ole ollut kovin suurta roolia joukkueen rakennuksessa Muurisen tultua taloon. Veikkaan että pelaajat ja agentit ovat yhteydessä vanhaan tuttuun valmentajaan ja tarjokkaita varmasti löytyy. Ainoa mikä puuttuu on raha.
|
|
|
|
|
|
|
|