FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.01.2026 klo 17:52:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 136

Kirjoittaja Aihe: KuPS 2017  (Luettu 675801 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #625 : 05.01.2017 klo 21:36:46

Olen aika luottavainen, että tämä skenaario on jo valmiiksi mietittynä. ;)
Marseillen Karuselli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: keltamusta kaunein kaikista

Vastaus #626 : 05.01.2017 klo 22:03:03

Osallistuko Culikin siis treeneihin täysillä?

Itse olen edelleen sitä mieltä, että tarvitaan myös kk:n keskustaan laadukas pelaaja. Leppänen, Boxall ja Sax ei ole tarpeeksi miehiä kahdelle pelipaikalle, ja tuskin junnuistakaan on ketään tuolle paikalle tyrkyllä, vai onko? Upi on parhaimmillaan ylempänä.

Ei näkynyt Culia, varmaankin tulee samaan aikaan Nigerian poikien kanssa ;)

Kieltämättä puolustusorientoitunut kk-pelaaja ei olisi pahitteeksi mestaruustaistelun kannalta. Olisi heittää sellainen avauskokoonpano, ettei ole vähään aikaan Kuopiossa nähty. Omista junnuikäisistä pelaajista A-V Räisänen lienee lähimpänä avauksen paikkaa keskikentän keskelle. Vasta 18-v kundin suhteen ei tosin kannata pitää mitään kiirettä.
Tähtiportteri

Paikalla Paikalla

Vastaus #627 : 05.01.2017 klo 22:21:31

Ei näkynyt Culia, varmaankin tulee samaan aikaan Nigerian poikien kanssa ;)

Oukei. Kiitti selvennyksestä. Ylos

Omista junnuikäisistä pelaajista A-V Räisänen lienee lähimpänä avauksen paikkaa keskikentän keskelle. Vasta 18-v kundin suhteen ei tosin kannata pitää mitään kiirettä.

Muistanko väärin, mutta eikö Räisänen ole enemmänkin hyökkäävä pelaaja? Saatan toki muistaa väärin, enkä liene nähnyt tyypin pelaavan kuin kerran tai pari. Junnuikäisistä Peetu Pöyhönen taitaa olla enemmän tyyliä puolustava kk.
JSa

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KuPS SuPa-52

Vastaus #628 : 05.01.2017 klo 23:00:10

Minulle jäi vielä epäselväksi ,ketä kaavaillaan kentällä pelinjohtajaksi. Mutta asia varmoissa käsissä.
Cali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Syksyn tullen kaikki kellastuu!

Vastaus #629 : 06.01.2017 klo 00:37:35

KuPSissa kaikki lisenssin maksaneet junnut joutuvat hankkimaan 20€ maksavan junnukausikortin jos haluavat katsomaan Veikkausliigan pelejä! Onko tällaista muissa seuroissa? KuPSissa kuulemma kokeilu. Kyllä aina ja kaikkialla on omat junnut päässy lisenssillä peleihin. Perseilyä sanon minä!
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla

Vastaus #630 : 06.01.2017 klo 01:03:26

KuPSissa kaikki lisenssin maksaneet junnut joutuvat hankkimaan 20€ maksavan junnukausikortin jos haluavat katsomaan Veikkausliigan pelejä! Onko tällaista muissa seuroissa? KuPSissa kuulemma kokeilu. Kyllä aina ja kaikkialla on omat junnut päässy lisenssillä peleihin. Perseilyä sanon minä!
Hongassa taisi olla ainakin viimeisellä liigakaudella.
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91

Vastaus #631 : 06.01.2017 klo 05:35:09

Ihan perseestähän tuo on. Lutuurimiehet voisi kerätä kolehdin että kaikille varmasti kortti annetaan. Lähtökohtaisesti toki pitäisi kokeilu lopettaa välittömästi ja unohtaa koko juttu.
WP

Poissa Poissa

Vastaus #632 : 06.01.2017 klo 09:06:58

Ymmärtääkseni Palloseurassakin ollaan oltu huolissaan kun junnut eivät käy edustuksen peleissä yhtä aktiivisesti kuin joskus ennen ja siten he eivät sitoudu 'emoseuraan'. No tällähän uudistuksella tuo tilanne varmaankin korjaantuu.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #633 : 06.01.2017 klo 10:37:09

Veikkaisin, että se on tässä takana, kun noita ilmaiseksi jaettuja junnukausreita ei juurikaan käytetä, mutta ne vievät katsomosta paikan joka tapauksessa. Näin ollen paljon porukkaa vetävissä peleissä ei kuitenkaan päästä myymään paikkoja, jouden täyttöaste on olematon.

Eli käytännössä ei haluta rahastaa junnuja, kun hinta on vain olematon 20 €, mutta samalla saadaan ne paikat kiertoon, joihin on tehty kausikortti satoja vuosia vaikka niihin ei kukaan istu.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #634 : 06.01.2017 klo 10:48:27

Eiköhän ne junnukausarit ole aina olleet kenttäkatsomoon ilman paikkaa.
Monska

Poissa Poissa

Vastaus #635 : 06.01.2017 klo 10:50:31

Eiköhän ne junnukausarit ole aina olleet kenttäkatsomoon ilman paikkaa.
Ei ainakaan silloin ollut kun itse olin toimistolla töissä.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #636 : 06.01.2017 klo 10:58:56

Ei ainakaan silloin ollut kun itse olin toimistolla töissä.

Ainakin nyt on ja - kaikella kunnioituksella - nyt kyllä epäilen muistikuvaasi viime vuodeltakin.
Cali

Poissa Poissa

Vastaus #637 : 06.01.2017 klo 11:21:43

Ainakin nyt on ja - kaikella kunnioituksella - nyt kyllä epäilen muistikuvaasi viime vuodeltakin.

Olen vahvasti samaa mieltä!
Monska

Poissa Poissa

Vastaus #638 : 06.01.2017 klo 11:47:18

Totta, taisin sekoittaa noihin ry:n/toimihenkilöiden kausareihin. Eli ei olekaan minun mielestä perusteltua ottaa tuota kahtakymppiä.
elekrepie

Poissa Poissa

Vastaus #639 : 06.01.2017 klo 14:53:23

Olen kuullut vähän kalliimmistakin harrastuksista.
Cali

Poissa Poissa

Vastaus #640 : 06.01.2017 klo 15:49:31

Olen kuullut vähän kalliimmistakin harrastuksista.

Kyse ei ole rahasta vaan periaatteesta!
the beer rules

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu

Vastaus #641 : 06.01.2017 klo 18:12:09

Kuten me kaikki tiedämme: kun Lahti laittaa rahahanansa kiinni niin se on tämän seuran loppu.

Kaikella kunnioituksella Aria kohtaan, mutta ei KuPS ole yhden miehen seura vaan tuhansien. Homma jatkuu senkin jälkeen kun Ari on viimeisen euronsa Palloseuraan investoinut. Ja jos nyt vielä saivarrellaan niin muistaakseni on sanonut maksavansa velat pois ennen lähtöään. Mutta jospa tässä muutama vuosi vielä olisi edessä Arin kanssa ja ehkä sieltä tulee Guggenheim-tappion pettymyksen siivittämänä lisäeuroja Palloseuraan. Mestaruus parin vuoden sisään olisi hyvä lohdutus ;)
jormakaariainen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen

Vastaus #642 : 06.01.2017 klo 18:27:29

Mun mielestä kaikkien alle 15-vuotiaiden pitäisi päästä ilmaiseksi peleihin. Silloin lapsena ja varhaisteininä sen kipinän saa sytytettyä ja sitten käy senkin jälkeen peleissä maksavana asiakkaana. Seura ei tämän takia menettäisi varmasti kovin montaa tuhatta euroa, mutta jalkapallokulttuuriin sillä voisi olla suuri vaikutus.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #643 : 06.01.2017 klo 18:32:47

Mun mielestä kaikkien alle 15-vuotiaiden pitäisi päästä ilmaiseksi peleihin. Silloin lapsena ja varhaisteininä sen kipinän saa sytytettyä ja sitten käy senkin jälkeen peleissä maksavana asiakkaana. Seura ei tämän takia menettäisi varmasti kovin montaa tuhatta euroa, mutta jalkapallokulttuuriin sillä voisi olla suuri vaikutus.
Tämä oli oletettavasti sarkasmia, mutta huomautan nyt kuitenkin, että ilmaiseen tottunut ei maksa jatkossakaan. Tuo kärjistys toiminee hyvänä nyrkkisääntönä.

Suomalaiset eivät ole tottunut maksamaan jalkapallosta, ja esimerkiksi nettilähetykset pitäisi saada ilmaiseksi, joten niistä ei viitsitä maksaa edes 5-7 euroa.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2017 klo 18:35:10 kirjoittanut Vorssander »
Monska

Poissa Poissa

Vastaus #644 : 06.01.2017 klo 18:41:46

Tämä oli oletettavasti sarkasmia, mutta huomautan nyt kuitenkin, että ilmaiseen tottunut ei maksa jatkossakaan. Tuo kärjistys toiminee hyvänä nyrkkisääntönä.

Suomalaiset eivät ole tottunut maksamaan jalkapallosta, ja esimerkiksi nettilähetykset pitäisi saada ilmaiseksi, joten niistä ei viitsitä maksaa edes 5-7 euroa.
Ehkä se on sitten suomalaisessa geeniperimässä. Ruotsissa useassa lajissa alle 12-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi ja osassa pääsarjoissa jopa alle 15-vuotiaat. Silti ne lapsina seuraan sitoutuneet maksaa ihan kivasti aikuisena lipuista, kausareista ja striimeistä.

Kysymys lieneekin, miksi suomalaiset eivät maksa totuttuaan ilmaisuuteen mutta muualla se toimii sitouttamiskeinona?
AK-47

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juuso Hartikainen BEST ja Henri Lehijoki BEST

Vastaus #645 : 06.01.2017 klo 18:42:40

mää ainakin maksan hymyssä suin istv-palvelua ympäri vuoden pelkästään veikkausliigan takia.
Juniorit maksavat itsensä kipeäksi muutenkin, joten ei ne ilmaiset liigapelit olisi millään mittarilla typerää.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #646 : 06.01.2017 klo 18:58:32

mää ainakin maksan hymyssä suin istv-palvelua ympäri vuoden pelkästään veikkausliigan takia.
Juniorit maksavat itsensä kipeäksi muutenkin, joten ei ne ilmaiset liigapelit olisi millään mittarilla typerää.
En tarkoittanut seura omia junioreita. Junnut voi hyvin jatkossakin päästää veloituksetta peleihin. Joillakin seuroilla juniorit ovat tehneet esimerkiksi pallopoikavuoroja vastineeksi noista kausikorteista.

Totta kai moni maksaa noista lähetyksistä, mutta liian monelle se pienikin hinta on kynnyskysymys.
elekrepie

Poissa Poissa

Vastaus #647 : 06.01.2017 klo 19:00:08

Kyse ei ole rahasta vaan periaatteesta!
Niinpä!
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #648 : 06.01.2017 klo 19:03:58

Ehkä se on sitten suomalaisessa geeniperimässä. Ruotsissa useassa lajissa alle 12-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi ja osassa pääsarjoissa jopa alle 15-vuotiaat. Silti ne lapsina seuraan sitoutuneet maksaa ihan kivasti aikuisena lipuista, kausareista ja striimeistä.

Kysymys lieneekin, miksi suomalaiset eivät maksa totuttuaan ilmaisuuteen mutta muualla se toimii sitouttamiskeinona?
Erittäin hyvä kysymys. Suomessa tuo ei rajoitu ainoastaan jalkapalloon. Tämä tosin perustuu vain omiin havaintoihini. Aiheesta on varmasti tehty useitakin markkinointitutkimuksia, jotka saattavat toki osoittaa huomioni vääriksi.
Molo Toure

Poissa Poissa

Vastaus #649 : 06.01.2017 klo 19:09:21

Kyllä nyt saatana omien junnujen tulee päästä ilmaiseksi peleihin, eihän tuossa pitäisi olla mitään epäselvää. Turhaa sitten on jälkeenpäin ihmetellä miksi ihmisillä ja varsinkin näillä junnuilla ei synny tunnesidettä seuraan. Pirun ahne kuva seurasta tulee tällaisella menettelyllä. Ja tuskin tuosta edes suurta taloudellista hyötyä koituu, enemmänkin seura saa ahneen maineen ja tuo koituu enemmänkin haitaksi. Ei tosin yllätä tämä ratkaisu kun KuPS on aiemminkin kyllä toiminut kusipäisesti seuran toimesta tällaisissa asioissa :keskari:

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 136

Siirry: