Nahka_Tapsa
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio-san
|
 |
Vastaus #1775 : 07.03.2017 klo 16:49:07 |
|
Fantasiamanagerointi on aina sallittua ja faktoja voi aina korvata fiktiolla.
Mikä tuossa oli fiktiota? Fakta on se, että Sarajärvi on sanonut julkisesti, että Valakarille on tarjottu suomalaisia pelaajia jotka eivät ole kelvanneet. En tiedä, tietääkö noiden pelaajien identiteettiä muut kuin Sarajärvi, Valakari ja pelaajat itse. En tiedä myöskään, onko tähän ketjuun kirjoittanut Sarajärvi, Valakari tai kukaan noista pelaajista. Etkä tiedä sinäkään. Mutta jos tuon edellämainitun faktan haluaa kääntää niin päin, että Sarajärvi puhuu paskaa, voisi tuolle mutuilulle varmaan jotain perusteitakin esittää?
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #1776 : 07.03.2017 klo 16:52:14 |
|
Mikä tuossa oli fiktiota? No se, että pitäisi katsoa vapaana olleita suomalaisia pelaajia ja sitten pohdiskella, että kukakohan on mahdollisesti saattanut olla tarjolla SJK:n riveihin. Fakta on se, että Sarajärvi on sanonut julkisesti, että Valakarille on tarjottu suomalaisia pelaajia jotka eivät ole kelvanneet. Tätähän ei ole kukaan kiistänyt. En tiedä, tietääkö noiden pelaajien identiteettiä muut kuin Sarajärvi, Valakari ja pelaajat itse. Jos et tiedä, niin sitten ollaan taas siellä fiktion puolella. Etkä tiedä sinäkään. Kyllä tiedän. Mutta jos tuon edellämainitun faktan haluaa kääntää niin päin, että Sarajärvi puhuu paskaa, voisi tuolle mutuilulle varmaan jotain perusteitakin esittää? Sinä olet ainoa, joka on halunnut kääntää tietämättömyytesi noin päin. Minä olen ainoastaan esittänyt yhden kysymyksen, johon olet toistuvasti ilmoittanut, että et tiedä vastausta.
|
|
|
|
|
winterbeach
Poissa
|
 |
Vastaus #1777 : 07.03.2017 klo 17:14:42 |
|
Zeneli
|
|
|
|
|
supstanssi
Paikalla
Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?
|
 |
Vastaus #1778 : 07.03.2017 klo 17:28:47 |
|
Toisaalta voisi väittää, että SJK ei ole aiempina vuosina tehnyt positiivista tulosta, ja että Sarajärvi on todennut, että SJK:n täytyy jatkossa tulla toimeen ns. omillaan. Ja siihen kai se Valakarin jatkamisepämotivaatio juuri liittyi. Rahaa pelaajiin on ilmeisesti vähemmän kuin ennen.
Juuri näin, valmentaja yleensä peluuttaa etupäässä parhaita pelaajia joita on rosterissa ja on ymmärrettävää että penkillä istuvat pelaajat turhautuvat eivätkä jatka sopimuksia. SJK:lla on ollu hyvin laaja rinki ja on ollut selvää että kaikki eivät saa haluamaansa peliaikaa. Toisaalta seurajohto on tämän aiemmin itse siunannut ja nyt voisi kuvitella että Valakarille on myös luvattu jatkoon tietty resurssien taso kun 4v sopimus solmittiin, Ymmärrän jos Raimo haluaa suitsia menoja tai peluuttaa nuoria, mutta vaikuttaa siltä että asiaa ei ole kyllä ajoissa (neuvotteluissa) tehty selväksi valmennukselle eikä huomioitu joukkueen rakennuksessa viime kausina, vaan tätä asiaa on yllättäen muutettu kesken sopimuskauden.
|
|
|
|
|
Druidid
Poissa
Suosikkijoukkue: Sjk
|
 |
Vastaus #1779 : 07.03.2017 klo 17:52:19 |
|
Kyllä tiedän.
Sinä olet ainoa, joka on halunnut kääntää tietämättömyytesi noin päin. Minä olen ainoastaan esittänyt yhden kysymyksen, johon olet toistuvasti ilmoittanut, että et tiedä vastausta.
Mä en nyt ymmärrä, että mikä pointti tässä keskustelussa on jos kerran tiedät.
|
|
|
|
|
sonny burnett
Poissa
Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset
|
 |
Vastaus #1780 : 07.03.2017 klo 19:45:09 |
|
Miksi et Rikkiviisas voi sitten kertoa mitä oikeasti on tapahtunut/omaa teoriaasi, jos kerran tiedät varmasti että RS puhuu paskaa? Vai onko vaan hauskempaa vittuilla ja kärjistää muiden sanomisia noilla yhden rivin lainauksilla?
|
|
|
|
|
khat
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, Mathare United, Zeddy & KÖNÖ
|
 |
Vastaus #1781 : 07.03.2017 klo 20:13:04 |
|
Zeneli
Tuskin. KuPS:n hankinnoista ainakin varmaan Saxman... vaikka nouseville laitapakeille ei olekaan ollutkaan tilaa :P
|
|
|
|
|
winterbeach
Poissa
|
 |
Vastaus #1782 : 07.03.2017 klo 20:25:40 |
|
Tuskin. KuPS:n hankinnoista ainakin varmaan Saxman... vaikka nouseville laitapakeille ei olekaan ollutkaan tilaa :P
OK. No Saxmania en treeneissä nähnyt.
|
|
|
|
|
Gempes
Poissa
|
 |
Vastaus #1783 : 07.03.2017 klo 21:23:22 |
|
Miksi et Rikkiviisas voi sitten kertoa mitä oikeasti on tapahtunut/omaa teoriaasi, jos kerran tiedät varmasti että RS puhuu paskaa? Vai onko vaan hauskempaa vittuilla ja kärjistää muiden sanomisia noilla yhden rivin lainauksilla?
Ei se mitään tiedä, kunhan hämmentää jäitä poltellessa.
|
|
|
|
|
Druidid
Poissa
|
 |
Vastaus #1784 : 07.03.2017 klo 21:30:13 |
|
Saisiko mediatiimille esittää sellaisen pyynnön, että tuottaisitte hieman pidemmän koosteen noista leiripeleistä. Olisi mukava seurata testimiesten pelailua ja yleisestikin joukkueen pelaamista hieman laajemmalla otannalla. Noista maalintekotilanteista, kun harvoin saa minkäänlaista käsitystä itse pelistä.
|
|
|
|
|
Overeem
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
 |
Vastaus #1785 : 07.03.2017 klo 21:45:16 |
|
Saisiko mediatiimille esittää sellaisen pyynnön, että tuottaisitte hieman pidemmän koosteen noista leiripeleistä. Olisi mukava seurata testimiesten pelailua ja yleisestikin joukkueen pelaamista hieman laajemmalla otannalla. Noista maalintekotilanteista, kun harvoin saa minkäänlaista käsitystä itse pelistä.
Ääni tälle.
|
|
|
|
|
dhfc
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, Kelta-Musta ja junnujoukkueet
|
 |
Vastaus #1786 : 08.03.2017 klo 00:15:00 |
|
Niin, siis puhutaanko viime kauden SJK:n pelaajista vai uusista pelaajista... Noista sen verran tiedän, että Penninkankaalle on ainakin tarjottu sopimusta ja Valakari olisi halunnut pitää.
Ylipäätään niin olen koko ajan kuvitellut, että keskustelussa on ollut uudet pelaajat sillä tottakai SJK:sta muualle siirtyneet pelaajat tiedetään.
olikohan asia nyt kumminkaan noin? noh, penni (ja muutama muu) nyt muualla ja sillä hyvä.
|
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1787 : 08.03.2017 klo 06:03:16 |
|
Niin, siis puhutaanko viime kauden SJK:n pelaajista vai uusista pelaajista... Noista sen verran tiedän, että Penninkankaalle on ainakin tarjottu sopimusta ja Valakari olisi halunnut pitää.
Ylipäätään niin olen koko ajan kuvitellut, että keskustelussa on ollut uudet pelaajat sillä tottakai SJK:sta muualle siirtyneet pelaajat tiedetään.
Sebu Sorsa on ainakin kertonut keskustelleensa SJK:n kanssa, mutta homman kariutuneen SJK:n sisäisiin erimielisyyksiin.
|
|
|
|
|
Druidid
Poissa
|
 |
Vastaus #1788 : 08.03.2017 klo 08:06:22 |
|
Sebu Sorsa on ainakin kertonut keskustelleensa SJK:n kanssa, mutta homman kariutuneen SJK:n sisäisiin erimielisyyksiin.
Kuulemma näin ja ilmeisesti myös teidän valmentaja oli tulossa tänne, mutta homma kaatui samoihin epäselvyyksiin. Ainakin huhut Honkavaarasta oli jo lähes todeksi vahvistettuja.
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #1789 : 08.03.2017 klo 10:17:21 |
|
Miksi et Rikkiviisas voi sitten kertoa mitä oikeasti on tapahtunut/omaa teoriaasi, jos kerran tiedät varmasti että RS puhuu paskaa? Vai onko vaan hauskempaa vittuilla ja kärjistää muiden sanomisia noilla yhden rivin lainauksilla? Mä en nyt ymmärrä, että mikä pointti tässä keskustelussa on jos kerran tiedät. Olisitte nyt edes lukeneet sen yhden rivin lainauksen, mutta sekin taitaa olla liikaa vaadittu. Vastasin vain väitteeseen, että en muka tietäisi jonkun tässä keskustelussa sivutun pelaajan kirjoittaneen tähän otsikkoon. Sitä en tiedä puhuuko Sarajärvi paskaa, mutta sen nyt tiedän, että Nahka-Tapsa ei tiedä mitään ja osa foorumisteista ei osaa lukea. Sebu Sorsa on ainakin kertonut keskustelleensa SJK:n kanssa, mutta homman kariutuneen SJK:n sisäisiin erimielisyyksiin. Ok eli Sorsa on yksi. Lähteneistä siis Penninkankaan kohdalla kiistetään.
|
|
|
|
|
Niistaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kusitauko!
|
 |
Vastaus #1790 : 08.03.2017 klo 10:55:51 |
|
Hieman liian taktista peliä!
|
|
|
|
|
puolueeton
Poissa
|
 |
Vastaus #1791 : 08.03.2017 klo 11:55:46 |
|
Ei tarvitse olla mikään meedio kun arvioi että näiden tapahtumien taustalla on rajalliseksi muodostonut SJK:n talous. Se ei tarkoita sitä että SJK laitetaan koipussiin vaan että mestaruustaistelun voi unohtaa
|
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
 |
Vastaus #1792 : 08.03.2017 klo 12:03:57 |
|
Se ei tarkoita sitä että SJK laitetaan koipussiin vaan että mestaruustaistelun voi unohtaa
MIFK-2016 eli tuskin tarkoittaa sitäkään.
|
|
|
|
|
rairai
Poissa
Suosikkijoukkue: TP-55
|
 |
Vastaus #1793 : 08.03.2017 klo 14:18:26 |
|
|
|
|
|
|
viuuu
Poissa
|
 |
Vastaus #1794 : 08.03.2017 klo 14:23:44 |
|
Menkööt... Maailmassa riittää fysioita...
|
|
|
|
|
gv39
Poissa
Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups
|
 |
Vastaus #1795 : 08.03.2017 klo 14:33:06 |
|
"Eri visiot seuran kehittämisestä"  Ratkaisevaa lienee minkä seuran 
|
|
|
|
|
Luka
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK,JYP
|
 |
Vastaus #1796 : 08.03.2017 klo 15:06:48 |
|
Voi ristus! Jätkät on menos kattoon Liverpoolin peliä niin kauhia haloo heti.
|
|
|
|
|
sonny burnett
Poissa
Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset
|
 |
Vastaus #1797 : 08.03.2017 klo 15:13:18 |
|
Farnborough keen on Valakari and Ulvila.
|
|
|
|
|
maakatsomo
Poissa
|
 |
Vastaus #1798 : 08.03.2017 klo 16:46:16 |
|
Fysioterapeutti Ulvila on matkoilla englannissa sanoo iltäpäivälehti.SJK on leirillä Espanjassa.Onko Ulvila irtisanottu vai irtisanoutunut vai miksi ei ole leirillä mukana.Ymmärtääksemme on ollut tärkeä mies.Tietääkö kukaan?Vai onko tässä joku salaliittoteoria ja mediatiimiä on kielletty uutisoimasta.
|
|
|
|
|
masterblasteri
Poissa
|
 |
Vastaus #1799 : 08.03.2017 klo 17:22:00 |
|
No se on selvä että ei Ulvila jatka Seinäjoella.
|
|
|
|
|
|
|
|