FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.02.2026 klo 06:18:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Äänestys
Kysymys: Montako pistettä napataan viidestä viimeisestä pelistä?
15 - 1 (1.6%)
14 - 0 (0%)
13 - 0 (0%)
12 - 0 (0%)
11 - 0 (0%)
10 - 3 (4.7%)
9 - 2 (3.1%)
8 - 2 (3.1%)
7 - 6 (9.4%)
6 - 7 (10.9%)
5 - 10 (15.6%)
4 - 11 (17.2%)
3 - 9 (14.1%)
2 - 5 (7.8%)
1 - 1 (1.6%)
0 - 2 (3.1%)
En osaa laskea, joten vastasin 14 - 5 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 64

Sivuja: 1 ... 142 [143] 144 ... 207

Kirjoittaja Aihe: RoPS 2017 - vuosi yksi jälkeen Boriksen  (Luettu 762856 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Woland

Paikalla Paikalla

Vastaus #3550 : 08.07.2017 klo 18:39:28

Tippuukohan Edu pakiksi, kun keskikenttä saa pari lisämiestä? Hyvärinen on vielä vähän poikanen, joskin minä siedän virheitäkin jos pelaa.
Ray79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS. Kaikki suomen eurotiimit

Vastaus #3551 : 08.07.2017 klo 18:45:46

Tippuukohan Edu pakiksi, kun keskikenttä saa pari lisämiestä? Hyvärinen on vielä vähän poikanen, joskin minä siedän virheitäkin jos pelaa.

Itsekin olisin valmis antamaan vielä Hyväriselle lisää peliaikaa. Tänään tiesi jo ennen peliä, että vaikeaa tulee olemaan kun Sukekin sivussa, upea taistelu nuorilta jätkiltä tasapeliin. Trafford ja Chilen mies varmasti tuo taitoa ja kovuutta keskikentälle, joka oli tänään luvattoman huono.
kuntohiihtelijä

Poissa Poissa

Vastaus #3552 : 08.07.2017 klo 18:49:48

Eze pelasi aika fyysistä peliä tänään, mutta onneksi ei tullut toista korttia.
Manfred Fandango

Poissa Poissa

Vastaus #3553 : 08.07.2017 klo 18:56:02

Mielestäni Hyvärinen pelasi kohtalaisen hyvin, joskin ei virheettömästi. En laita maaleja missään nimessä kokonaan Hyvärisen piikkiin. Roiha on aika hyökkäysvoittoinen laitapelaaja ja Antti Muurisen sexy footballissa hyökkäysvoimaa ei säästellä, joten ei ollut helppo homma tänään siltäkään kantilta katsottuna. Perustekeminen 17-vuotiaaksi erittäin lupaavalla tasolla, mutta sijoittumisen ja liikkumisen kanssa vielä tekemistä. Toivon, että jatkaa avauksessa.
Hijo del Viento

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervanevan mystinen kutsu

Vastaus #3554 : 08.07.2017 klo 18:56:15

Onko tämä Trafford laitapuolustaja?
Joku enemmän tietävä vois tosiaan heittää tänne että millasia ukkoja noi tarkalleen ovat.

Toki tuosta Chilen ukosta (Zamorano vai Salas vai mikä sen nimi nyt olikaan) tuli jotain Youtube pätkää katottua. Ihan vekkulilta vaikuttaa.
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään

Vastaus #3555 : 08.07.2017 klo 19:05:38

Tässä koostetta Traffordistaki

https://youtu.be/7dC4wI-ZdWE
Viltsu

Poissa Poissa

Vastaus #3556 : 08.07.2017 klo 19:11:13

Minäkin katselisin Hyväristä kentällä mielelläni. Onko poika muuten "peruskoulutukseltaan" edes laitapakki? Muistan, että keskikentälläkin pelannut.

Edelleenkään minua ei tuo toppariparin toiminta vakuuta. Kumpikaan toppareista ei ole noussut mielestäni sille tasolle, kuin kuuluisi. Tptta kai keskikentän vaihtuva koostumuskin vaikeuttaa asioiden sujumista, mutta ei se kaikkea selitä. RoPSin maalin edustalla on aika vapaata huseerata, kuten tänäänkin aika ajoin nähtiin.
Lauantai-illan Nostalgia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mummolan puusauna ja Aulis Virtanen

Vastaus #3557 : 08.07.2017 klo 19:38:21

Muinonen toki yksi vaihtoehto vaspaksi lisämiesten saapuessa. Silti olen samaa mieltä kuin sinä, eli kestän Hyvärisen virheet hänen pelatessaan. Vakuutti sen verran kuitenkin talvikaudella ja kait jokainen ymmärtää, että ei ole helppoa avata 17-vuotiaana kotiyleisön edessä ensimmäistä liigapeliä.
kuntohiihtelijä

Poissa Poissa

Vastaus #3558 : 08.07.2017 klo 19:43:43

Yhdessä pelissä vielä kestää virheitä, mutta kyllä laittaisin jonkun toisen tilalle jos niitä alkaa tulemaan seuraavissakin peleissä. Ei tässä kannata kuitenkaan tasoitusta antaa muille.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #3559 : 08.07.2017 klo 19:45:06

Malinen kuulosti melko yllättyneeltä, kun Mäntykenttä osasi kysyä Ylen lähetyksessä mielipiteet Pablosta ja Traffordista.

Niva ennen matsia kertoi, että maanantaina julkaistaan ja kun Mäntykenttä tarpeeksi tivasi, niin Niva kertoi nimet ja soppareiden pituudet. :D
Lapin oikeat kuninkaat

Poissa Poissa

Vastaus #3560 : 08.07.2017 klo 19:59:42

Myydään Kokko kesken kauden mestaruus/mitaliasemista jotta saadaan edes muutama kymppitonni, vaika mestaruus/mitali toisi satoja tuhansia.

Seuraavana kautena taistelussa sarjassa pysymisestä myydään kesken kauden avainmiehet että saadaan jotain, vaikka sarjassa pysyminen toisi paljon enemmän...

Viimeinen kausari jonka ostin, kun nimenomaan sen seuran rahalliseksi tukemisekseni tein sen, ja sit kustaan suoraan päin näköä Heinäkuussa viimeistään myymällä parhaimmat pelaajat... Näköalattomat amatöörit.
Ja saas nähdä jaksanko enään muutenkaan (käydä kuten nyt ja ennen, sekä jatkossa), ei näytä olevan kuin korkeintaan kauden lopussa tippumisen ratkaisevat pelit.

Joo haiuasin tukea rakastamaani seuraa rahallisestikin, mutta kun seura amatöörimäisyydellään (sanokaa mitä sanotte RoPSista ja sen tiestä saada nuoria myytyä Eurooppaan, mutta miten se eroaa yhdeksästä seurasta yllämme sarjassa)?

RoPSin pitää lyödä sponssi sopimuksiin että seurasta ei lähdetä ennen kauden loppua, muuten rahallisesti tulee paljon enemmän takkiin yleisön ja sponsoreiden ollessa toista mieltä ratkaisusta, ihan vain suomalaisittain.
kuntohiihtelijä

Poissa Poissa

Vastaus #3561 : 08.07.2017 klo 20:00:55

Malinen kuulosti melko yllättyneeltä, kun Mäntykenttä osasi kysyä Ylen lähetyksessä mielipiteet Pablosta ja Traffordista.

Niva ennen matsia kertoi, että maanantaina julkaistaan ja kun Mäntykenttä tarpeeksi tivasi, niin Niva kertoi nimet ja soppareiden pituudet. :D
Mäntykenttä on sinnikäs tyyppi.
Tarja Saulukko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vesselit

Vastaus #3562 : 08.07.2017 klo 20:07:49

Myydään Kokko kesken kauden mestaruus/mitaliasemista jotta saadaan edes muutama kymppitonni, vaika mestaruus/mitali toisi satoja tuhansia.

Seuraavana kautena taistelussa sarjassa pysymisestä myydään kesken kauden avainmiehet että saadaan jotain, vaikka sarjassa pysyminen toisi paljon enemmän...

Viimeinen kausari jonka ostin, kun nimenomaan sen seuran rahalliseksi tukemisekseni tein sen, ja sit kustaan suoraan päin näköä Heinäkuussa viimeistään myymällä parhaimmat pelaajat... Näköalattomat amatöörit.
Ja saas nähdä jaksanko enään muutenkaan (käydä kuten nyt ja ennen, sekä jatkossa), ei näytä olevan kuin korkeintaan kauden lopussa tippumisen ratkaisevat pelit.

Joo haiuasin tukea rakastamaani seuraa rahallisestikin, mutta kun seura amatöörimäisyydellään (sanokaa mitä sanotte RoPSista ja sen tiestä saada nuoria myytyä Eurooppaan, mutta miten se eroaa yhdeksästä seurasta yllämme sarjassa)?

RoPSin pitää lyödä sponssi sopimuksiin että seurasta ei lähdetä ennen kauden loppua, muuten rahallisesti tulee paljon enemmän takkiin yleisön ja sponsoreiden ollessa toista mieltä ratkaisusta, ihan vain suomalaisittain.
Vaikka et ole yksin tämän mielipiteen kanssa, niin kohta sinut leimataan väärin kannattajaksi, luopioksi, idiootiksi ja ties miksi. ;)

e. Mutta kannattaa voi monella tavalla. Ei ole väärin käydä katsomassa vain muutama tai vaikka vain yksikin peli kaudessa, fiilistellä tunnelmaa, syödä vaikka makkara ja jäätelö. Jos vaikka kahvihammastakin pakottais..

Tämän päivän peliesityksellä saa olla enemmän kuin tyytyväinen pisteeseen. Ehkäpä ei olisi ansaittu sitäkään. Toivottavasti uudet miehet saadaan ajettua nopeasti sisään.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2017 klo 20:17:56 kirjoittanut Tarja Saulukko »
Woland

Paikalla Paikalla

Vastaus #3563 : 08.07.2017 klo 20:09:20

Edelleenkään minua ei tuo toppariparin toiminta vakuuta. Kumpikaan toppareista ei ole noussut mielestäni sille tasolle, kuin kuuluisi. Tptta kai keskikentän vaihtuva koostumuskin vaikeuttaa asioiden sujumista, mutta ei se kaikkea selitä. RoPSin maalin edustalla on aika vapaata huseerata, kuten tänäänkin aika ajoin nähtiin.

Ivan on vakuuttanut minut todella hyvin, mutta tänään oli huonompi peli. Hämäläinen on kelpo liigamies, mutta ei tähti. Itse toki tykkään aina taistelijoista, mutta kun Juuso lähtee syksyllä niin kiitän, kumarran mutten jää itkemään perään.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2017 klo 14:09:10 kirjoittanut Woland »
Lapin oikeat kuninkaat

Poissa Poissa

Vastaus #3564 : 08.07.2017 klo 20:13:18

Vaikka et ole yksin tämän mielipiteen kanssa, niin kohta sinut leimataan väärin kannattajaksi, luopioksi, idiootiksi ja ties miksi. ;)

Siitä vaan jos uskaltavat, varsinkin päin naamaa, sopivassa mielentilassa laitan vaikka keskellä päivää sellaiset idiootit kylmäksi ja jos en siihen pysty niin sellainen alamaailman verkko tullut rakenneltua pitkän ikäni aikana että onnisuu niinkin (sanokaapa raukaksi niin olet seuraavana jonossa kun laitan hakkeri kaverini selvittämään kuka olet).
Lauantai-illan Nostalgia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mummolan puusauna ja Aulis Virtanen

Vastaus #3565 : 08.07.2017 klo 20:17:24

Siitä vaan jos uskaltavat, varsinkin päin naamaa, sopivassa mielentilassa laitan vaikka keskellä päivää sellaiset idiootit kylmäksi ja jos en siihen pysty niin sellainen alamaailman verkko tullut rakenneltua pitkän ikäni aikana että onnisuu niinkin (sanokaapa raukaksi niin olet seuraavana jonossa kun laitan hakkeri kaverini selvittämään kuka olet).

No nyt tulee aikamoista tekstiä. Eriävät mielipiteet ovat sallittuja ja väkivallalla uhkailu turhaa.
Tarja Saulukko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vesselit

Vastaus #3566 : 08.07.2017 klo 20:20:38

Laitoin vielä edelliseen yhden kappaleen keskelle. Miten muuten voi kannattaa kuin ostamalla kausikortti joka vituttaa jälkeenpäin.
Lapin oikeat kuninkaat

Poissa Poissa

Vastaus #3567 : 08.07.2017 klo 20:23:47

No nyt tulee aikamoista tekstiä. Eriävät mielipiteet ovat sallittuja ja väkivallalla uhkailu turhaa.

Minusta se ei ole eriävä mielipide jos minua sanotaan luopioksi, petturiksi yms. vaan hyökkäys itseäni kohtaan, ja olen jo teininä päättänyt että vastaan siihen hyökkäyksellä, oli suhteessa tai ei.
Toiminut tähän asti hyvin, saanut olla rauhassa ja minua jopa jotkut ilmeisesti pelänneet.

Haluan vain olla OMASSA rauhassa, ei minun tarvitse kuulla paskaa keneltäkään ilman vastatoimia.
PoronvoimA

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sirkkakosken Sisu

Vastaus #3568 : 08.07.2017 klo 20:45:09

Mikä helvetin terapeutinpenkki tästä langasta on tullu. Itkupotkuraivarit vois siirtää muualle. Ihme jonneilua.

Mut RoPS:ista:

Siis onhan tässä kylmärinki taas nuitten hankintojen kanssa Traffordihan on ollu veikkausliigassa vahva mielenkiinnolla odotan mitä Malinen saa kaverista irti, onko pelikunnosta tietoa? Pablo on sitten aivan täys arpa, toivottavasti ei nyt tuu samojen ameriikan kavereiden kautta mitä aiemmat "vahvistukset" Ei siinä tervetuloa napapiirille. Siirroilla haetaan kokemusta ja sitähän tarvitaan. Mäntykentän loistavassa urheiluradion RoPS pljäyksessä Malinenkin höpisi nuorten miesten vaivoista. Traffordi tuo myös pääpelivoimaa jota erikoistilanteissa on kaivattu.

Jätkiä tulee jos jätkiä lähtee, näinhän se jotenkin meni. Eli ei ole tulossa lisää kavereita, eihän toi leveys tossa ringissä edelleenkään vakuuta. Mikäs on porukan korttitilanne?
Kepakko

Poissa Poissa

Vastaus #3569 : 08.07.2017 klo 20:47:26

Minusta se ei ole eriävä mielipide jos minua sanotaan luopioksi, petturiksi yms. vaan hyökkäys itseäni kohtaan, ja olen jo teininä päättänyt että vastaan siihen hyökkäyksellä, oli suhteessa tai ei.
Toiminut tähän asti hyvin, saanut olla rauhassa ja minua jopa jotkut ilmeisesti pelänneet.

Haluan vain olla OMASSA rauhassa, ei minun tarvitse kuulla paskaa keneltäkään ilman vastatoimia.

:D Noniin, ei oteta niitä lääkkeitä ja alkoholia samaan aikaan.
Hijo del Viento

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervanevan mystinen kutsu

Vastaus #3570 : 08.07.2017 klo 20:49:01

Ei saatana, mitä täällä tapahtuu :D
Manfred Fandango

Poissa Poissa

Vastaus #3571 : 08.07.2017 klo 20:53:28

Taylor-kaupan arvo on seuralle varmasti lähemmäs 100 000 euroa, kun otetaan siirtosumman lisäksi vielä palkkakin huomioon. Uusien tulijoiden myötä pelaajatilanne on mielestäni olosuhteisiin nähden aivan hyvä. Pablon kostautuessa pelimieheksi voisin jopa haaveilla topsix-sijoituksesta.

Kunhan Sani Kaitan kanssa saataisiin jokin tämmöinen diili aikaan, niin en kovin paljoa jaksaisi seurajohtoa julkisuudessa olevien faktojen perusteella vielä mollata meneillään olevan kauden osalta.
Lapin oikeat kuninkaat

Poissa Poissa

Vastaus #3572 : 08.07.2017 klo 20:55:12

:D Noniin, ei oteta niitä lääkkeitä ja alkoholia samaan aikaan.

No varmaan paikallaan lisätä että yksikin lyönti voi tappaa tai vammauttaa, niin miksi ihmeessä minun pitäisi edes moraaliselta tasolta antautua sille mahdollisuudelle? Ennen siis tilanteen lopettamista itse ennen sitä.

Haluan myös painottaa että en ole ikinä ollut mikään riidanhaastaja, täysin päinvasvastoin (kuten sanoin, onnistunut välttämään monistakin syistä), siis varsininen lehmänhermo joka aseella uhatessa, valitsisi ennemmin jotain rauhoittavaa poltetavaa kuin jotain noita yleensä agressioihin yhdistettyjä juttuja.
Viltsu

Poissa Poissa

Vastaus #3573 : 08.07.2017 klo 20:56:31

Ivan on vakuuttanut minut todella hyvin, mutta tänään oli huonompi peli. Hämäläinen on kelpo liigamies, mutta ei tähti. Itse toki tykkään aina taiteilijoista, mutta kun Juuso lähtee syksyllä niin kiitän, kumarran mutten jää itkemään perään.

Ivanilta odotin jo Klubissa enemmän ja RoPSissa uskoin, että nousee liigan topparieliittiin. Näin ei vain ole käynyt. Ehkäpä sitä itse on sen verta vanhan koulukunnan mies, että odottaa jomman kumman topparin olevan aivan selkeä johtohahmo. Nyt Ivan-Juuso on hieman tasapaksu kaksikko. Mutta ehkä näen ja katson vain väärin tätä tilannetta.
sutki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS

Vastaus #3574 : 08.07.2017 klo 20:57:52

Mikäs on porukan korttitilanne?
Ezelle napsahtaa huili seuraavasta kortista, muuten ei hätää. Kaiken kaikkiaan aika maltillisesti on varoituksia otettu tällä kaudella.

Sivuja: 1 ... 142 [143] 144 ... 207

Siirry: