FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
08.12.2025 klo 06:12:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 10

Kirjoittaja Aihe: 28ª Giornata  (Luettu 10751 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Musta-valkoautisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juve

Vastaus #75 : 10.03.2017 klo 23:48:54

Miksi pakki ottaa kädellä? Mikä helvetin syy pitää missään muualla kuin selän takana, tai ainakin edes alhaalla? Tyhmyydestä rankaistiin, ei olisi Juve ansainnut tämän päiväisellä, kun Pjaca ei osu puhelinkoppiin sisältäpäin.
J1022V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sarjanousijat

Vastaus #76 : 10.03.2017 klo 23:51:48

Italian maalla taas kaikki hyvin: Juventus saatu tuomaripelillä voittamaan. Ei tuota liigaa voi tosissaan niin kauan kuin tämä yksi perkele saa dominoida miten lystää.

No, vaikkei Serie A:n mestaria tarvi jännittää, niin onhan tuo kyllä viikosta toiseen erittäin viihdyttäviä pelejä tarjoava sarja. QED tänäänkin.
Pikka

Poissa Poissa

Vastaus #77 : 10.03.2017 klo 23:52:11

Miksi pakki ottaa kädellä? Mikä helvetin syy pitää missään muualla kuin selän takana, tai ainakin edes alhaalla? Tyhmyydestä rankaistiin, ei olisi Juve ansainnut tämän päiväisellä, kun Pjaca ei osu puhelinkoppiin sisältäpäin.
"tyhmyydestä rankaistiin"...sano mulle kuka tuohon tilanteeseen olisi ehtinyt reagoida.

p.s itse kommentoin ihan neutraalisti ja itseasiassa vedot meni ihan oikein tuon lahjapilkun myötä...
tsorkkis

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 10.03.2017 klo 23:52:29

Pilkkutuomio ok, mut en ymmärtäny tota lisäajan lisäaikaa. Tämä siis Juve-fanilta
punta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kuu päivällä

Vastaus #79 : 10.03.2017 klo 23:52:48

Entäs tuon nuoren Dybalan pelifilosofia, eikö tuo vitun huutelu tee taas yhden jakeen illan, kauden, vuoden, milleniaaliseen listaan? Aikamoinen haadeksen kosketus, Jj.

Onneksi tulee stadion.
Vincent Orava

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 10.03.2017 klo 23:55:08

Suorastaan yllätyin kun tuosta pilkku tuli ja ymmärrän Milanin suuren vitutuksen.

Muakin jaksaa vuodesta toiseen yllättää nämä juven lisäajan pilkut. Mut kuus mestaruut hei!
Roland

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus

Vastaus #81 : 10.03.2017 klo 23:56:05

Foorumin taso ei taaskaan yllätä, täynnä huonoja häviäjiä. Voitto joka tapauksessa ansaittu kenttätapahtumienkin perusteella.
punta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kuu päivällä

Vastaus #82 : 10.03.2017 klo 23:57:30

Itse ehken, mutta että forum täynnä puolueettomia huonoja! TAAS!

Käytkö kiekan? Kortteli tai kellari käy kumpainenkin.
Musta-valkoautisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juve

Vastaus #83 : 10.03.2017 klo 23:57:38

"tyhmyydestä rankaistiin"...sano mulle kuka tuohon tilanteeseen olisi ehtinyt reagoida.

p.s itse kommentoin ihan neutraalisti ja itseasiassa vedot meni ihan oikein tuon lahjapilkun myötä...
Sen verranhan sitä ehtii reagoida, että käsi ylhäällä irti kropasta, kun peittää vetoa. Nestalla menee savut väärään keuhkoon katellessa tollasta puolustamista.
Zachary

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rubin Kazan

Vastaus #84 : 10.03.2017 klo 23:58:55

Hankkikaa elämä. Koko ottelun tuomari Milanin puolella.  Millähän värilaseilla porukka täällä pelejä katsoo...
Liberchies

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 10.03.2017 klo 23:58:59

No, vaikkei Serie A:n mestaria tarvi jännittää, niin onhan tuo kyllä viikosta toiseen erittäin viihdyttäviä pelejä tarjoava sarja. QED tänäänkin.

Tuo on toki totta, mutta olisihan se huomattava lisäarvo liigalle, jos vaikka kolmella jengillä olisi realistiset mahdollisuudet voittaa scudetto.
BandW

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lena Oberdorf, Pedri

Vastaus #86 : 11.03.2017 klo 00:02:04

Tuo on toki totta, mutta olisihan se huomattava lisäarvo liigalle, jos vaikka kolmella jengillä olisi realistiset mahdollisuudet voittaa scudetto.
Kenties se syy tälle tilanteelle löytyy muiden huonoudesta, ei Juventus niin ylivoimainen olisi jos muut hoitasivat omat hommansa kunnolla.
la magica

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS ROMA

Vastaus #87 : 11.03.2017 klo 00:04:53

Kenties se syy tälle tilanteelle löytyy muiden huonoudesta, ei Juventus niin ylivoimainen olisi jos muut hoitasivat omat hommansa kunnolla.
Niin, tai jos rube ei saisi näitä säännöllisiä apuja tuomareilta
aceman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Amorimin sirkus & Getafe

Vastaus #88 : 11.03.2017 klo 00:05:41

Foorumin taso ei taaskaan yllätä, täynnä huonoja häviäjiä. Voitto joka tapauksessa ansaittu kenttätapahtumienkin perusteella.
En oikein ymmärrä tuota,"kenttätapahtumienkin perusteella"-fraasia?
Eli jos voitetaan lisäajan lisäajan lahjapilkulla niin voitto on "ansaittu " kun muuten on pelattu niin pirun hyvin?
Erikoinen näkemys.
il brutto

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 11.03.2017 klo 00:06:02

Kohtuu lapsellista porukkaa ja kielenkäyttöä tässä topicissa. Pitäiskö joskus hetkeks rahoittua ni sieltä suusta vois ehkä tulla jotain järkevääkin.
Smacker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temuntus

Vastaus #90 : 11.03.2017 klo 00:06:19

Itse ehken, mutta että forum täynnä puolueettomia huonoja! TAAS!

Käytkö kiekan? Kortteli tai kellari käy kumpainenkin.

Katoppa, sehän kesti matsin loppuun saakka.

Imet nyt vähän keravalaista keltaista lunta, ja kiellät Sahahin kolme kertaa, ei se siitä.
LocalScirea

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 11.03.2017 klo 00:07:32

Vähemmän yllättäen vedetty kirjekuori-kortti esiin... Joo, eihän tuo ollut pilkku, mutta tarkoittaako se silloin sopuilua? Ensimmäisellä puoliskolla jätettiin Juvelta suht selkeä pilkku viheltämättä, miksi kukaan ei silloin valittanut Milanin kirjekuorista? Miksi? Koska Juventus sekä seurana että fanit keskittyvät itse peliin. Napoli ja Roma etunenässä mutta myös Inter: olkoon oma peli miten huonosti tahansa, Juventus (tai vähintäänkin pohjoisen seurat) on siihen syyllinen.

Montako vastaavaa tilannetta Juve on kirjekuorillaan hoitanut tällä kaudella? Itselleni ei tule mieleen ainoatakaan.

Ja te, jotka ette pidä Italian liigaa rehellisenä: varmastikin UCL (Uefalona, ottelu"arvonnat" jne.) herättää samanlaisia tuntemuksia?
« Viimeksi muokattu: 11.03.2017 klo 00:11:17 kirjoittanut LocalScirea »
Smacker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temuntus

Vastaus #92 : 11.03.2017 klo 00:11:12

Niin, tai jos rube ei saisi näitä säännöllisiä apuja tuomareilta
Roman teini-osasto ei petä, pieni pippeli ja Lordia soimaan.
klumpen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Väärin kannatettu.

Vastaus #93 : 11.03.2017 klo 00:15:04

Tuskin kukaan, mutta esim. Romagnoli siinä muutaman metrin taaempana (ja edellisissä tilanteissa) näytti esimerkkiä siitä että boksissa ollessaan pallollista pelaajaa lähestyessä voi myös pitää käsiä selän takana ja/tai kropassa kiinni, niin ei tarvitse yrittääkään ehtiä reagoida jos pallo päin tulee.

Donnarummalta kyllä upea matsi, maajoukkueen tulevaisuus on sen suhteen hyvissä käsissä kunhan nyt ei käy ns. perinit.
vammalapsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus FC, Ac Oulu

Vastaus #94 : 11.03.2017 klo 00:15:47

Se oli Juven kolmas pilkku koko kaudella. Liigan kärjessä komeilee Roma 12 rankkarilla ja Milan toisena 9 rankkarilla.. Eli ei Juve näitä pelejään liiemmin pilkuilla ole voittanut tällä kaudella. Silti näitä "vääryyksiä" muita kohtaan tuntuu aina tapahtuvan ja Naiggolanin itku oli kauden huvittavin, sillä miehen mukaan Juve aina voittaa pilkuilla ja vapareilla.

Toki itsekään en välttämättä tuosta rankksria olisi antanut vaikka käsivirhe on käsivirhe. Toki pelin aikana oli kaksi muutakin paikkaa antaa pilkku.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2017 klo 00:26:33 kirjoittanut vammalapsi »
Eki83

Poissa Poissa

Vastaus #95 : 11.03.2017 klo 00:17:11

Millähän värilaseilla porukka täällä pelejä katsoo...

Kommenttien perusteella moni ei ole tainnut peliä edes katsoa. Livescoresta todettu, että Juve tehnyt pilkusta 90+5 ja sitten pakolliset "miksi aina tämmöistä" vinkumiset tähän topiciin.
Roland

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus

Vastaus #96 : 11.03.2017 klo 00:19:15

En oikein ymmärrä tuota,"kenttätapahtumienkin perusteella"-fraasia?
Eli jos voitetaan lisäajan lisäajan lahjapilkulla niin voitto on "ansaittu " kun muuten on pelattu niin pirun hyvin?
Erikoinen näkemys.
Kenttätapahtumien perusteella voidaan sanoa paremman joukkueen voittaneen. Pilkkutuomio oli myös oikea, ei kannata pelata kädellä omalla rangaistusalueella.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #97 : 11.03.2017 klo 00:23:03

Ihan mielenkiinnosta, yleisesti tunnutaan puhuvan, että näin käy "aina". Tiedän ja muistan luonnollisesti sen yhden haamumaalin, mutta mitä muita pelejä viime vuosina dumarit ovat sitten juvelle ratkaisseet? Kysyn ihan mielenkiinnosta, kun en itse tiedä. Puhtaasti tilastoja katsomalla juve ei tosiaan ole saanut muita enemmän pilkkuja, mutta pakkohan noita tilanteita on olla, kun niin moni asiasta puhuu.

E: Montellalta fiksut kommentit ottelun jälkeen. Dybala taas syytti muita kiukuttelusta, vaikka itse soitti suutaan ja kitisi koko ottelun ajan. Olen aina tykännyt Dybalasta pelaajana, mutta mulkkuhan tuo tuntuu nykyään olevan.
Petrarca

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 11.03.2017 klo 00:23:48

Kenttätapahtumien perusteella voidaan sanoa paremman joukkueen voittaneen. Pilkkutuomio oli myös oikea, ei kannata pelata kädellä omalla rangaistusalueella.
Jalkapallossa parempi joukkue on se joka tekee enemmän maaleja. Vain maalit ratkaisevat paremmuuden ei mitkään muut kenttätapahtumat.
la magica

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS ROMA

Vastaus #99 : 11.03.2017 klo 00:25:11

Ihan mielenkiinnosta, yleisesti tunnutaan puhuvan, että näin käy "aina". Tiedän ja muistan luonnollisesti sen yhden haamumaalin, mutta mitä muita pelejä viime vuosina dumarit ovat sitten juvelle ratkaisseet? Kysyn ihan mielenkiinnosta, kun en itse tiedä. Puhtaasti tilastoja katsomalla juve ei tosiaan ole saanut muita enemmän pilkkuja, mutta pakkohan noita tilanteita on olla, kun niin moni asiasta puhuu.

E: Montellalta fiksut kommentit ottelun jälkeen. Dybala taas syytti muita kiukuttelusta, vaikka itse soitti suutaan ja kitisi koko ottelun ajan. Olen aina tykännyt Dybalasta pelaajana, mutta mulkkuhan tuo tuntuu nykyään olevan.
4.10.2014 juventus-Roma 3-2.

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 10

Siirry: