Epäkomea Palloilija
Poissa
Suosikkijoukkue: Luotettavat lähteet ja raportit
|
 |
Vastaus #175 : 29.07.2017 klo 14:05:49 |
|
Väitän Man Cityn olevan Unitedin edellä sarjataulukossa kauden päätteeksi. Tarjoan Unitedille +4,5 pistettä tasoitusta.
Iheanacho tekee vähintään kymmenen liigamaalia, jos pääsee kentälle ainakin 25 ottelussa. Toki tämä veto riippuvainen siirron varmistumisesta.
Yksi veto per kohde, 25e panos. Kirjoittakaa puhtaaksi.
Otan ekasta kopin, kirjota ite puhtaaks ku oot koneella, ite nyt luurilla. Sitten jos vielä Gabriel Jesus tekee minun mielestä 20 maalia tai enemmän (minimissään 25 pelissä kentällä valioliigassa), panoksena jallua tietty. Saan päättää kenen kanssa otan vedon vastaan. Otan myös toisen ManU vs City vedon vastaan, väitän että ManU on korkeammalla kuin City kauden päätteeksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.07.2017 klo 15:14:41 kirjoittanut Epäkomea Palloilija »
|
|
|
|
|
Beth
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #176 : 29.07.2017 klo 15:25:17 |
|
Otan myös toisen ManU vs City vedon vastaan, väitän että ManU on korkeammalla kuin City kauden päätteeksi.
Mä voin napata tästä win-win-vedon. Epäkomea Palloilija vs. BethVeto: Epäkomea Palloilija veikkaa Manchester Unitedin sijoittuvan Manchester Cityn edelle Valioliiga-kauden 2017-18 päätteeksi. Beth on eri mieltä. Panos: 20€ tilisiirrolla
|
|
|
|
|
Epäkomea Palloilija
Poissa
|
 |
Vastaus #177 : 29.07.2017 klo 15:41:48 |
|
Mä voin napata tästä win-win-vedon.
Epäkomea Palloilija vs. Beth Veto: Epäkomea Palloilija veikkaa Manchester Unitedin sijoittuvan Manchester Cityn edelle Valioliiga-kauden 2017-18 päätteeksi. Beth on eri mieltä. Panos: 20€ tilisiirrolla
Kuitti
|
|
|
|
|
KDB
Poissa
Suosikkijoukkue: 93:20
|
 |
Vastaus #178 : 29.07.2017 klo 15:44:33 |
|
Epäkomea Palloilija vs. de Bruyne Veto: Epäkomea Palloilija veikkaa Manchester Unitedin sijoittuvan Manchester Cityn edelle Valioliiga-kauden 2017-18 päätteeksi. de Bruyne on eri mieltä. United saa +4,5 pisteen tasoituksen. Panos: 25€ tilisiirrolla
Käytin häpeilemättömästi Bethin vetoa pohjana kun olen itsekin luurin varassa loppupäivän.
|
|
|
|
|
Epäkomea Palloilija
Poissa
|
 |
Vastaus #179 : 29.07.2017 klo 16:14:42 |
|
Epäkomea Palloilija vs. de Bruyne Veto: Epäkomea Palloilija veikkaa Manchester Unitedin sijoittuvan Manchester Cityn edelle Valioliiga-kauden 2017-18 päätteeksi. de Bruyne on eri mieltä. United saa +4,5 pisteen tasoituksen. Panos: 25€ tilisiirrolla
Käytin häpeilemättömästi Bethin vetoa pohjana kun olen itsekin luurin varassa loppupäivän.
Kuitti
|
|
|
|
|
Epäkomea Palloilija
Poissa
|
 |
Vastaus #180 : 29.07.2017 klo 16:16:04 |
|
Onko muuten ekamia näkynyt?
|
|
|
|
|
The Goat
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, MCFC
|
 |
Vastaus #181 : 30.07.2017 klo 01:35:16 |
|
Onko muuten ekamia näkynyt?
Taitaa olla toivo menetetty. Jos olisi tarkoitus palata forumille, niin varmaan nyt olisi lyömässä täällä vetoa tulevasta kaudesta, kun vauhti kiihtyy. Olis ollut mun ensimmäinen voitto näissä vedoissa.  Tai olihan se voitto, mutta maksua ei taida tulla. Sitten jos vielä Gabriel Jesus tekee minun mielestä 20 maalia tai enemmän (minimissään 25 pelissä kentällä valioliigassa), panoksena jallua tietty. Saan päättää kenen kanssa otan vedon vastaan.
Voisin ottaa tämän kiinni, jos käy.
|
|
|
|
|
Epäkomea Palloilija
Poissa
|
 |
Vastaus #182 : 30.07.2017 klo 08:40:25 |
|
Taitaa olla toivo menetetty. Jos olisi tarkoitus palata forumille, niin varmaan nyt olisi lyömässä täällä vetoa tulevasta kaudesta, kun vauhti kiihtyy. Olis ollut mun ensimmäinen voitto näissä vedoissa.  Tai olihan se voitto, mutta maksua ei taida tulla. Voisin ottaa tämän kiinni, jos käy. Joo, näköjään vappu ei ole loppunut ekamilla vieläkään. Ja käy mainiosti, kirjoita puhtaaksi niin kuittailen.
|
|
|
|
|
Swimming Seepra
Poissa
|
 |
Vastaus #183 : 31.07.2017 klo 15:50:10 |
|
Testataanpa tällaista: Väitän, että Romelu Lukaku tekee kaudella 2017/18 enemmän liigamaaleja kuin valitsemasi pelaaja (Harry Kanea ei saa valita). Panos 20 euroa. Lähteekö joku? Saat siis valita kenet tahansa Kanea lukuun ottamatta. Joku peliraja voidaan sopia loukkaantumisten varalta, mutta ei ole pakko.
|
|
|
|
|
The Goat
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, MCFC
|
 |
Vastaus #184 : 01.08.2017 klo 12:40:32 |
|
Epäkomea Palloilija vs. The Goat Veto: Epäkomea Palloilija väittää Gabriel Jesuksen tekevän vähintään 20 maalia Valioliigassa, The Goat on eri mieltä. Gabriel Jesuksen täytyy käydä vähintään 25 pelissä kentällä. Panos: 0.5l jallu
Kuittaa vielä.
|
|
|
|
|
Epäkomea Palloilija
Poissa
|
 |
Vastaus #185 : 01.08.2017 klo 14:39:00 |
|
Epäkomea Palloilija vs. The Goat Veto: Epäkomea Palloilija väittää Gabriel Jesuksen tekevän vähintään 20 maalia Valioliigassa, The Goat on eri mieltä. Gabriel Jesuksen täytyy käydä vähintään 25 pelissä kentällä. Panos: 0.5l jallu
Kuittaa vielä.
Kuitti. Hoidetaan tuo maksupuoli sitten ensi keväänä, itse voin tuoda suoraan käteenkin pullon jos Turussa vielä vaikutat.
|
|
|
|
|
pikkelssi
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC, Juve, kaakon kovimmat
|
 |
Vastaus #186 : 02.08.2017 klo 11:58:41 |
|
Sadio Mané ja Roberto Firmino tekevät yhteensä enemmän reppuja kuin alkavan kauden tuleva maalikuningas. Tasatilanteessa mie häviän. Manén ja Firminon pitää esiintyä vähintään 27 ottelussa/pelaaja. Jos jompikumpi herroista on itse maalikuningas, häviän itse ja tuplaan panoksen  * leikatun konjakin betsi. Anyone?
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs
|
 |
Vastaus #187 : 02.08.2017 klo 21:58:28 |
|
Sadio Mané ja Roberto Firmino tekevät yhteensä enemmän reppuja kuin alkavan kauden tuleva maalikuningas. Tasatilanteessa mie häviän. Manén ja Firminon pitää esiintyä vähintään 27 ottelussa/pelaaja. Jos jompikumpi herroista on itse maalikuningas, häviän itse ja tuplaan panoksen  * leikatun konjakin betsi. Anyone? Otan kiinni kahdella ehdolla. 1) tilisiirron oltava Ok, ja 2) tiputat vaatimusta 27stä kahteenkymmeneen per pelaaja. Jos sopii niin kävisitkö kirjaamassa? Kuittaan.
|
|
|
|
|
pikkelssi
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC, Juve, kaakon kovimmat
|
 |
Vastaus #188 : 03.08.2017 klo 11:33:28 |
|
Otan kiinni kahdella ehdolla. 1) tilisiirron oltava Ok, ja 2) tiputat vaatimusta 27stä kahteenkymmeneen per pelaaja. Jos sopii niin kävisitkö kirjaamassa? Kuittaan.
riita ~ halki ja 24 ottelua/mies? 20:lla en ota.
|
|
|
|
|
DarkClown
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona
|
 |
Vastaus #189 : 03.08.2017 klo 22:50:43 |
|
Väitän PSG voittavan Ranskan mestaruuden vähintään 10 pisteen erolla toiseksi tulleeseen ! 20e tilisiirto !
|
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
 |
Vastaus #190 : 03.08.2017 klo 22:52:41 |
|
Väitän PSG voittavan Ranskan mestaruuden vähintään 10 pisteen erolla toiseksi tulleeseen ! 20e tilisiirto !
Mukana, eli kiinni tämä.
|
|
|
|
|
DarkClown
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona
|
 |
Vastaus #191 : 03.08.2017 klo 23:07:34 |
|
DarkClown vs leeremick26 Veto:DarkClown väittää että PSG voittaa Ranskan Liigan 2017-2018 vähintään 10 pisteen erolla toiseksi tulleen. leeremick26 on eri mieltä. Panos: 20 € tilisiirtona Kuittaa !
|
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
 |
Vastaus #192 : 03.08.2017 klo 23:08:58 |
|
DarkClown vs leeremick26 Veto:DarkClown väittää että PSG voittaa Ranskan Liigan 2017-2018 vähintään 10 pisteen erolla toiseksi tulleen. leeremick26 on eri mieltä. Panos: 20 € tilisiirtona Kuittaa !
Mukana. 
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
|
 |
Vastaus #193 : 04.08.2017 klo 10:34:12 |
|
riita ~ halki ja 24 ottelua/mies? 20:lla en ota.
Ok. Kirjaatko niin kuittaan?
|
|
|
|
|
Lord Bendtner
Poissa
|
 |
Vastaus #194 : 04.08.2017 klo 10:52:49 |
|
Liverpoolin sarjasijoituksesta laitettu veto meni AndyLoven pyynnöstä tuplaukseen. Menneenä vuonnahan allekirjoittanut tuolta yhden jallun nappasi, mutta laitetaan uusi veto vetämään.
Lord Bendtner vs. AndyLove Veto: AndyLove väittää, että Liverpool on valioliigassa vähintään kahden parhaan joukossa. Lord Bendtner on eri mieltä. Panos: 1. sija AndyLove 2 jallua 2. sija AndyLove 1 jallu 3.-5. sija Lord Bendtner 1 jallu (+ viime kauden jallu) 6.-20. sija Lord Bendtner 2 jallua (+ viime kauden jallu)
E: Tarkennuksia, koska Andy sen yhden velkaa olisi, mutta jos Andy tänä vuonna voittaa niin se yksi kuittaantuu. Jos häviää niin se yksi tulee vielä päälle. Kuitteilehan Andy jos on ok.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.08.2017 klo 10:56:09 kirjoittanut Lord Bendtner »
|
|
|
|
|
Arsufani
Poissa
Suosikkijoukkue: Gunners, Three Lions
|
 |
Vastaus #195 : 04.08.2017 klo 11:09:22 |
|
Tuoreet ja kaikentietävät urheilujulkaisut tietävät kertoa, että Tottenham voittaa mestaruuden ja, että Arsenal sijoittuu seitsemänneksi. Minä väitän, että Tottenham ei voita ja Arsenal sijoittuu kuuden joukkoon. Kuka luottaa laatujulkaisuun?
Ja okei, voin ottaa myös Arsenal vs. Tottenham -vedon.
|
|
|
|
|
Talvipallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United,Ilves,Suomi
|
 |
Vastaus #196 : 04.08.2017 klo 11:13:43 |
|
Testataanpa tällaista: Väitän, että Romelu Lukaku tekee kaudella 2017/18 enemmän liigamaaleja kuin valitsemasi pelaaja (Harry Kanea ei saa valita). Panos 20 euroa. Lähteekö joku? Saat siis valita kenet tahansa Kanea lukuun ottamatta. Joku peliraja voidaan sopia loukkaantumisten varalta, mutta ei ole pakko.
Tähän voisin tarttua Sanchezilla jos vielä arsussa vaikuttaa tulevana kautena. Oisko 25 peliä minimissään hyvä?
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
|
 |
Vastaus #197 : 04.08.2017 klo 13:32:07 |
|
Tuoreet ja kaikentietävät urheilujulkaisut tietävät kertoa, että Tottenham voittaa mestaruuden ja, että Arsenal sijoittuu seitsemänneksi. Minä väitän, että Tottenham ei voita ja Arsenal sijoittuu kuuden joukkoon. Kuka luottaa laatujulkaisuun?
Ja okei, voin ottaa myös Arsenal vs. Tottenham -vedon.
Spursilla kiinni arse vs spurs. 20 eur tilisiirto?
|
|
|
|
|
Swimming Seepra
Poissa
|
 |
Vastaus #198 : 04.08.2017 klo 16:15:28 |
|
Tähän voisin tarttua Sanchezilla jos vielä arsussa vaikuttaa tulevana kautena. Oisko 25 peliä minimissään hyvä?
Swimming Seepra vs. TalvipalloVeto: Swimming Seepra väittää, että Romelu Lukaku tekee enemmän maaleja kuin Alexis Sanchez Valioliigassa kaudella 17-18. Talvipallo on eri mieltä. Molempien pelaajien täytyy käydä kentällä 25 liigaottelussa, jotta veto on voimassa.Panos: 20 euroa tilisiirrolla.Kuittaatko?
|
|
|
|
|
Pell33
Poissa
|
 |
Vastaus #199 : 07.08.2017 klo 10:59:57 |
|
Lainaan ESPN FC Extra Time Studiosta betsi aiheen tekeekö ManU tulevalla kaudella yli 65 maalia. En löytänyt käyttämiltäni bookkereilta tällaista vetoa niin laitetaan tänne ehdolle. Tätä ei ole tapahtunut sitten Fergien lähdön. Väitän siis että Manchester United tekee enemmän kuin 65,5 maalia kaudella 17-18. Panos 20€. Anyone?
|
|
|
|
|
|
|
|