Pelintasopakolainen
Poissa
|
 |
Vastaus #3000 : 05.09.2018 klo 12:00:49 |
|
Pitääkin lukea tuo Aamusetin juttu paremmalla ajalla. En vaan ymmärrä sitä, miksi se on välttämätöntä lukea, jos otan kantaa foorumilla käytävään keskusteluun.
|
|
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #3002 : 05.09.2018 klo 12:08:27 |
|
Olisin huolestunut, jos tästä Mansallyn tapauksesta ei keskusteltaisi tai väännettäisi FF2:ssa. Voin lohduttaa kaikkia tiukkapipoja: näiden keskustelujen perusteella ketään ei missään oikeusasteessa tuomita. Kannattajat ja vihaajat purkaisivat energiansa joka tapauksessa jotenkin, foorumi on lempeä tapa. Sama. Kimi käy vääntämässä ties mistä Tepsin topicissa ja välillä Laurikainen on paska ja joku Tepsin pelaaja on ties mitä, yleensä mennään henkilökohtaisuuksiin. Mut so what. Eli tanko pois perseestä mielensäpahoittajat.
|
|
|
|
|
Sepi Häpy-Kumpulainen
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilisiltainen himo kuunnella Mambaa
|
 |
Vastaus #3003 : 05.09.2018 klo 12:13:18 |
|
Niin, lue esimerkiksi Aamusetin juttu asiasta. Siinä nimenomaan kerrotaan tutkinnan alkaneen delegaatin toimesta, ei kerroinmuutosten. Mut kyllä mä sen ymmärrän olevan hankala lukea rivien välistä, kun on suu täynnä vaahtoa.
Kamyn kohdalla mun olisi laitonta kirjoittaa tänne se syy, mutta sen syyn olisi nähnyt paljaalla silmällä vielä kolme päivää matsin jälkeen.
"Tutkinta alkoi delegaatin toimesta, ei kerroinmuutosten (se olisikin ollut mielenkiintoista nähdä  )" -> "kertoimissa ei ollut mitään epäilyttävää". Onko sinun mielestäsi näiden kahden lauseen välillä seuraussuhde? Oletko ihan järjissäsi? Ja minulla on suu täynnä vaahtoa e. Mutta erikoista ei ole kysyä nettifoorumilta miksi joku pelaaja pelasi paskasti? Kysykää Kamylta  Mene itse katsomaan treenejä jos kiinnostaa? Lopeta toi öyhötys. Ja eikö sun Leppiniemi (?) pitänyt muutenkin jättää foorumi rasismikohun jälkeen. Niin, on kovin erikoista juu, kun pelikaveria tutkitaan jo ihan julkisesti ja itse aiheuttaa mm. kamikaze-rankkarin samaisessa matsissa. Mutta joo, ihan hirveästi mä vaan öyhötän suu täynnä vaahtoa, vai miten se oli. Ja oon vielä Leppiniemi ja Järkkäri ja juha_h ja Matti Nykänen yhdessä persoonassa. Onko vaikea puhua itse aiheesta?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.09.2018 klo 12:25:14 kirjoittanut Sepi Häpy-Kumpulainen »
|
|
|
|
|
13ergkamp
Poissa
Suosikkijoukkue: Slavia Sofia
|
 |
Vastaus #3004 : 05.09.2018 klo 12:14:53 |
|
Tässä kymmenen minuutin kooste: https://www.youtube.com/watch?v=sjexuiLUPF0Kamyn sijoittuminen ja liike on toppariksi aika erikoista. Antaa tasoitusta ja tilaa vähän joka tilanteessa ja peittääkin ihan alibina. Samoin jos pilkkuun johtanut pulkka ei pistä silmään niin ihmettelen Ja tosiaan delegaatti nyt varmaan aloittaa tutkinnan mutta kerroinmuutokset tukevat tätä...
|
|
|
|
|
|
|
Vahanukke
Poissa
Suosikkijoukkue: Johan Cruyff Boozing Society
|
 |
Vastaus #3006 : 05.09.2018 klo 12:16:26 |
|
"Tutkinta alkoi delegaatin toimesta, ei kerroinmuutosten" -> "kertoimissa ei ollut mitään epäilyttää". Onko sinun mielestäsi näiden kahden lauseen välillä seuraussuhde? Oletko ihan järjissäsi? Ja minulla on suu täynnä vaahtoa Sepi on ikävä kyllä oikeassa. Jos mummo hyppää parvekkeelta asfalttiin ja kuolee, se kuolee kertoimista riippumatta. Monska voisi muuten kertoa mitä siellä treeneissä tänään sitten Kamyn kohdalla erikoista oli.
|
|
|
|
|
Druidid
Poissa
Suosikkijoukkue: Sjk
|
 |
Vastaus #3007 : 05.09.2018 klo 12:45:32 |
|
Tässä kymmenen minuutin kooste: https://www.youtube.com/watch?v=sjexuiLUPF0Kamyn sijoittuminen ja liike on toppariksi aika erikoista. Antaa tasoitusta ja tilaa vähän joka tilanteessa ja peittääkin ihan alibina. Samoin jos pilkkuun johtanut pulkka ei pistä silmään niin ihmettelen Nyt kun moni on vauhkonnut tuosta Kamyn vilppiepäilyn turhuudesta, jota foorumilla on esitetty. Voisiko joku näyttää vaikka tuosta koosteesta yhdenkin kohdan, jossa kyseinen pelaaja ei pelannut löysästi tai sijoittunut väärin? Ei kai liigajoukkueen avauksessa voi pelata näin huonoa pelaajaa, vaikka nuori olisikin? Olen itse katsellut Sjk:n puolustuslinjan perseilyjä järkyttyneenä koko kauden, mutta sielläkään ei kukaan onnistu pelaamaan joka tilannetta näin puolivaloilla.
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #3008 : 05.09.2018 klo 12:48:58 |
|
"Tutkinta alkoi delegaatin toimesta, ei kerroinmuutosten (se olisikin ollut mielenkiintoista nähdä  )" -> "kertoimissa ei ollut mitään epäilyttävää". Onko sinun mielestäsi näiden kahden lauseen välillä seuraussuhde? Oletko ihan järjissäsi? Ja minulla on suu täynnä vaahtoa Aamuset ei ole minun lähde, mutta Aamusetin juttu tukee sitä, ettei kertoimissa ollut mitään hälyyttävää, kuten lähteeni minulle kertoi. Ei kai liigajoukkueen avauksessa voi pelata näin huonoa pelaajaa, vaikka nuori olisikin? Olen itse katsellut Sjk:n puolustuslinjan perseilyjä järkyttyneenä koko kauden, mutta sielläkään ei kukaan onnistu pelaamaan joka tilannetta näin puolivaloilla.
Aika paksua siihen nähden, miten paljon Aksalu alkukaudesta sijoittui päin vittua ja maksoi pisteitä SJK:lle. Aksalukin sopupelaaja? Druididille samat terveiset, kuin monelle muullekin; syyttäjällä on Suomessa velvoite näyttää syyllisyys, ei syyttömällä syyttömyys. Samalla voitte varmaan kertoa minulle missä välissä Allen tai Virtanen on kertonut, miten Kamyn olisi pitänyt tilanteet pelata ja verrata tätä sitten toteutuneeseen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.09.2018 klo 12:51:19 kirjoittanut Monska »
|
|
|
|
|
Venire
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku
|
 |
Vastaus #3009 : 05.09.2018 klo 12:58:10 |
|
Onko tällä tusinaulkkarilla jo jatkosopimus?
|
|
|
|
|
maanpaine
Poissa
|
 |
Vastaus #3010 : 05.09.2018 klo 12:59:05 |
|
2019 taisi soppari vasta päättyä.
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
 |
Vastaus #3011 : 05.09.2018 klo 12:59:19 |
|
2019 päättyy sopimus. edit. hidas
|
|
|
|
|
Morchen
Poissa
|
 |
Vastaus #3012 : 05.09.2018 klo 13:12:27 |
|
Vähän tulee interisteistä mieleen norjalaiset hiihtofanit. Muita syytellään vilpistä, mutta herneenpalko menee nenään jos joku kehtaa edes vihjata oman suosikin hämäriltä vaikuttavista puuhista. Pahimmat kuolasuut sitten vaativat julkista anteeksipyyntöä kun todennäköistä vilppiä ei kuitenkaan voida aukottomasti todistaa.
|
|
|
|
|
Hjallis1
Poissa
Suosikkijoukkue: MÓ
|
 |
Vastaus #3013 : 05.09.2018 klo 13:16:47 |
|
Eikös näille ottelumanipulaatioille ole oma topickinsa? Muutenkin tepsin mopoautoilijat voisivat pysytellä omissa topikeissaan.
Jatkossa odotetaan junnuilta sitten enemmän vastuunkantoa kun vaihtopelaajia ei joukkueella juuri ole. Kai Hoskonen on pian kunnossa? Arska pystyy onneksi stunttaamaan alakerrassa. Jaaniin ja Varmanenkin on joukkueessa mukana. Hänen tilanteesta ei ole tiedotettu enää kuukausiin...
|
|
|
|
|
Deli
Poissa
|
 |
Vastaus #3014 : 05.09.2018 klo 13:17:12 |
|
Mikäköhän tämän(kin) keskusteluforumin idea olisi, jos täällä ei saa mistään asiasta spekuloida vaan kaikki täytyisi perustua täysin faktoihin? Olisi aika hiljaista keskustelu. Toki nämä syylliseksi toteamiset olisi hyvä jättää muille tahoille, mutta kyllähän tuo Kamyn löysyys kaikissa muissa tilanteissa paitsi pilkussa laittaa ihmettelemään. Sijoittuu aivan väärin ja ei edes aina oikein näytä siltä, että yrittäisi katkoa syöttöjä. Kaveri vaikuttanut aiemmissa peleissä suhteellisen nopealta, mutta sunnuntaina hävisi juoksukilpailut Esim. Klausille jatkuvasti. Kai siellä sitten oli sitä paljaalla silmällä nähtävää, jota ei voi kuitenkaan mihinkään kirjoittaa niin paljon, että häiritsi täysin pelaamista. Siinä tapauksessa kysymys kuuluu, että miksi valmennus pisti miehen edes kentälle?
|
|
|
|
|
Overlord
Poissa
|
 |
Vastaus #3015 : 05.09.2018 klo 13:44:35 |
|
Mikäköhän tämän(kin) keskusteluforumin idea olisi, jos täällä ei saa mistään asiasta spekuloida vaan kaikki täytyisi perustua täysin faktoihin?
Foorumin voisi pyhittää Monskan ja Kimin pierujen haistelulle.
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
|
 |
Vastaus #3016 : 05.09.2018 klo 13:48:28 |
|
Mikäköhän tämän(kin) keskusteluforumin idea olisi, jos täällä ei saa mistään asiasta spekuloida vaan kaikki täytyisi perustua täysin faktoihin? Olisi aika hiljaista keskustelu. Toki nämä syylliseksi toteamiset olisi hyvä jättää muille tahoille, mutta kyllähän tuo Kamyn löysyys kaikissa muissa tilanteissa paitsi pilkussa laittaa ihmettelemään. Sijoittuu aivan väärin ja ei edes aina oikein näytä siltä, että yrittäisi katkoa syöttöjä. Kaveri vaikuttanut aiemmissa peleissä suhteellisen nopealta, mutta sunnuntaina hävisi juoksukilpailut Esim. Klausille jatkuvasti. Kai siellä sitten oli sitä paljaalla silmällä nähtävää, jota ei voi kuitenkaan mihinkään kirjoittaa niin paljon, että häiritsi täysin pelaamista. Siinä tapauksessa kysymys kuuluu, että miksi valmennus pisti miehen edes kentälle?
Tottakai spekulaatioita pitää olla. Se sitten, että forumtotuutena aletaan jahtamaan Kamya vilpistä on ihan eri asia. Mansallya tässä tutkitaan. Boldattuun vastauksen löydät katsomalla Interin kokoonpanoa sunnuntailta. Edit. Case-Mansallyssa on täytynyt toimia nopeasti. Inter sai poikkeuksellisesti tietää aloituskokoonpanon vasta pelipäivänä, joten kiire on tullut hoitaa betsit sisään.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.09.2018 klo 13:50:52 kirjoittanut Monska »
|
|
|
|
|
Deli
Poissa
|
 |
Vastaus #3017 : 05.09.2018 klo 14:15:10 |
|
Tottakai spekulaatioita pitää olla. Se sitten, että forumtotuutena aletaan jahtamaan Kamya vilpistä on ihan eri asia. Mansallya tässä tutkitaan. Boldattuun vastauksen löydät katsomalla Interin kokoonpanoa sunnuntailta.
Edit. Case-Mansallyssa on täytynyt toimia nopeasti. Inter sai poikkeuksellisesti tietää aloituskokoonpanon vasta pelipäivänä, joten kiire on tullut hoitaa betsit sisään.
Jos tämä Kamyn asia josta ei voi puhua vaikutti noin paljon pelaamiseen, niin olisi nyt syytä ollut jotain tehdä. Esim. Nyman toppariksi ja Mäenpää keskikentälle. Tai sitten Penni toppariksi -> Mansally laitapakiksi --> Ademi tai Järvistö laidalle. Nyt kun asiaa miettii, niin erikoiselta tuntuu että Mansally olisi mahdollisesti yrittänyt manipuloida HJK:lle isoa voittoa tai maalia molemmille puoliajoille. Hän ei kuitenkaan ollut alunperin edes puolustuslinjassa. Oli toki koko pelin huono, mutta aivan pisin seiniä alkoi pelata vasta kun siirtyi puolustuslinjaan. Toisaalta taas nuo vedot tuntuu suht riskittömiltä. Molemmissa kuitenkin se mahdollisuus, että HJK olisi hoitanut molemmat kotiin ihan ilman, että Interin pelaajat olisivat pelanneet poikkeuksellisen heikosti.
|
|
|
|
|
Ärjyvä Lokki
Paikalla
|
 |
Vastaus #3018 : 05.09.2018 klo 14:30:00 |
|
Ei havaittu mitään merkittävää muutosta.
HJK -2,5 kerroinmuutos Marathonbetiltä. Muillakin bookkereilla liike samansuuntaista.  Tuo ei tietenkään mitään todista, mutta joku tuon kertoimen laskun aiheuttaa. Varsinkin kun HJK:n suoran voiton kerrroin ei ole juurikaan liikkunut, niin käytännössä tuo tarkoittanee että joku/jotkut on tuota -2,5 ja -2,75 pelannut paljon. Tuohon voi toki olla paljonkin luonnollisia selityksiä, mutta mun mielestä ei voi sanoa, että kertoimien liikkeen perusteella voisi sulkea tulosmanipulaation mahdollisuuden pois.
|
|
|
|
|
Morchen
Poissa
|
 |
Vastaus #3019 : 05.09.2018 klo 14:36:23 |
|
Edit. Case-Mansallyssa on täytynyt toimia nopeasti. Inter sai poikkeuksellisesti tietää aloituskokoonpanon vasta pelipäivänä, joten kiire on tullut hoitaa betsit sisään.
Joku ilkeämielinen salaliittoteoreetikko voisi vaikka todeta Interin valmentajan olleen aikaisemminkin valmennusvastuussa matseissa joita on manipuloitu.
|
|
|
|
|
Vahanukke
Poissa
Suosikkijoukkue: Johan Cruyff Boozing Society
|
 |
Vastaus #3020 : 05.09.2018 klo 14:45:31 |
|
Toivottavasti Interin paketti saadaan jonkinlaiseen kuosiin loppukauden aikana.
Jos Monskan vihjailut Kamysta liittyvät terveyteen tai vastaavaan, ihmettelen valmennusjohtoa.
En kyllä tajua miten asian kertominen voisi olla "laitonta", jos sen kerta näkee silmin.
Mansally matkustaa Yhdysvaltoihin, koska "vaimo synnyttää siellä". Ei kuulosta siltä, että kaveri on kovin sitoutunut Turkuun.
|
|
|
|
|
Sepi Häpy-Kumpulainen
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilisiltainen himo kuunnella Mambaa
|
 |
Vastaus #3021 : 05.09.2018 klo 15:06:44 |
|
Nyt kun asiaa miettii, niin erikoiselta tuntuu että Mansally olisi mahdollisesti yrittänyt manipuloida HJK:lle isoa voittoa tai maalia molemmille puoliajoille. Hän ei kuitenkaan ollut alunperin edes puolustuslinjassa. Oli toki koko pelin huono, mutta aivan pisin seiniä alkoi pelata vasta kun siirtyi puolustuslinjaan. Toisaalta taas nuo vedot tuntuu suht riskittömiltä. Molemmissa kuitenkin se mahdollisuus, että HJK olisi hoitanut molemmat kotiin ihan ilman, että Interin pelaajat olisivat pelanneet poikkeuksellisen heikosti.
Tämän vuoksi noissa usein on useampi pelaaja osallisena. Yksi pelaaja pystyy kuitenkin vaikuttamaan pelin kulkuun vain rajallisesti. Jos nyt vähän saan vielä öyhöttää. Mutta tämä ei tietenkään tarkoita vielä mitään, kaikki on pelkkää spekulaatiota, ketään ei ole vielä tuomittu, kaikki ollaan vain ihmisiä, rikoo on riskillä ruma, jne. Ettei kukaan loukkaannu
|
|
|
|
|
Satanen
Paikalla
Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)
|
 |
Vastaus #3022 : 05.09.2018 klo 16:05:27 |
|
Ei kai syyttäjän näyttötaakka nyt asiasta keskustelua estä. Neutraali turkulaisen futiksen ystävä taas vauhdissa.
|
|
|
|
|
Nelson Mandela
Poissa
|
 |
Vastaus #3023 : 05.09.2018 klo 16:14:25 |
|
Ei kai syyttäjän näyttötaakka nyt asiasta keskustelua estä. Neutraali turkulaisen futiksen ystävä taas vauhdissa.
Sama. Käsittämätöntä ettei muka saisi keskustella tästä asiasta. Kävi miten kävi niin ihan saatanan noloa tämä on Interille joka tapauksessa, ihan sama mitä Monska sössöttää.
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #3024 : 05.09.2018 klo 17:31:12 |
|
Sama. Käsittämätöntä ettei muka saisi keskustella tästä asiasta. Kävi miten kävi niin ihan saatanan noloa tämä on Interille joka tapauksessa, ihan sama mitä Monska sössöttää.
Sitä se on joka tapauksessa ja siksi tätä nyt hyssytellään. Ikävä keissi suomalaiselle fudikselle ja Interille. Nyt nähdään pienen organisaation toimintatapa tämän asian suhteen. Mäki nyt isossa vastuussa kun asiasta vain kommentoi julkisesti.
|
|
|
|
|
|
|
|