FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2026 klo 20:55:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 13 [14]

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 21.4.2007 Pohjoisen paluu takaisin AC Oulu - FC Viikingit  (Luettu 10839 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu

Vastaus #325 : 22.04.2007 klo 10:12:57

Kyllähän on einareita LÄHES koko sinisilmäpoppoo, ois mielenkiintoista nähdä jos nuo janarit pelaisi itse futista, oikein mammanpoika armeija :D :D :D :D Ylos

Haluaisin nähdä tällä kaudella yhden OPSin kannattajan, joka uskaltaa pelissä kannattaa omiaan. Viime kaudella ei moista ihmettä taidettu nähdä. Ilmeisesti muutkin kuin heneli ovat tätä porukkaa, joka huutelee suuria netissä ja istuu katsomossa kusi sukassa hiljaa.
Rautakauppias

Poissa Poissa

Vastaus #326 : 22.04.2007 klo 11:35:14

Vielä lipunmyyntikeskusteluun ja arvostelijoiden arvostelijoille: Kaikki nyt vaan ei oo huolettomia poikamiehiä jotka voi alotella tunnelmaan virittäytymisen Graalissa puoliltapäivin ja siirtyä tuntia ennen kentälle.  Ja huom vielä että eihän täällä kukaan oo itkenyt "omasta puolestaan" että lipunmyyntiin vauhtia tai en tuu ens kerralla. Porukka on huolissaan näistä ns tuulipuvuista, ja olen samalla kannalla.

On selvää että parkkipaikan puoleiset kulmat on suosituimpia, autolla ja keskustasta muuten tulevat tulee luonnostaan sille puolelle. Kyllä on seuran vastuu että sillä puolella panostetaan lipunmyyntikapasiteettiin enemmän. Ja todella, normaaliripeydellä eiliselläkin myyjämäärällä olis myynti ollut tuplasti nopeampaa. Pientä skarppausta siis ens matsia varten.

Sinitähdille tunnelmanpidosta  Ylos
Tosin mun lähettyvillä - saman katsomo, sinitähdistä alas vasemmalle - oli jotain metelistä mutisijoita  :D :keskari:
Samaten neljä rasistia jotka känniuhossaan uhkas heitellä oliko Titiä kolikoilla ja muutenkin marisi mustista miehistä Oulussa.  :keskari:
Eiliselle kotimaisuusasteelle vielä  Ylos. Pahimmat pelot ei näytä toteutuvan.

Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.

Vastaus #327 : 22.04.2007 klo 13:47:38

Kyllähän on einareita LÄHES koko sinisilmäpoppoo, ois mielenkiintoista nähdä jos nuo janarit pelaisi itse futista, oikein mammanpoika armeija

Uskomaton pelle, tule naamatusten huutelemaan jos on jotain asiaa äläkä itke täällä. Sinitähdissä viemme suomalaista ja oululaista futiskulttuuria vahvasti eteenpäin ja onpa joitain meistä nähty kentälläkin ainakin piirisarjan peleissä. Itse teen muutenkin töitä futiksen eteen. Voit tulla ihan livenä juttelemaan, jos haluat lisätietoja.  :keskari:
« Viimeksi muokattu: 22.04.2007 klo 13:49:13 kirjoittanut Kolomen Kopeekan Keegan »
fisutus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO

Vastaus #328 : 23.04.2007 klo 14:45:31

Sinitähdille  Ylos

Mutta yksi asia jäi vaivaamaan, kun kerranki joku muu katsomo alkoi huutaa esim AC AC huutoja niin, sinitähdet ei menny siihen mukaan vaan alkoi laulaa omia laulujaan. Mutta muuten piditte hyvin tunnelmaa pystyssä.

Alku tifolle  Ylos :D
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena

Vastaus #329 : 23.04.2007 klo 14:50:19

Mutta yksi asia jäi vaivaamaan, kun kerranki joku muu katsomo alkoi huutaa esim AC AC huutoja niin, sinitähdet ei menny siihen mukaan vaan alkoi laulaa omia laulujaan. Mutta muuten piditte hyvin tunnelmaa pystyssä.

Joo hyvä pointti. Ongelmana on vaan, että sinne oman mökän keskelle ei kuule hirveästi muun katsomon huutoja, jos on oma laulu meneillään. Pitää jatkossa kuunnella tarkemmin muuta katsomoa.
Game

Poissa Poissa

Vastaus #330 : 23.04.2007 klo 17:29:26

Sinitähdille  Ylos

Alku tifolle  Ylos :D

Joo totta tämä. Taisin jo itse tästä jollekkin mainita lauantaina katsomossa. Positiivista oli todellakin huomata, että sitä kannustusta lähti myös sieltä muualtakin. Mutta kuten Sakallio jo sanoi, näitä avauksia ei välttämättä kuule, jos on juuri omat laulut menossa. Ylos Alas
Brindellone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anonymous Club Oulu

Vastaus #331 : 08.08.2008 klo 14:59:59

Oulun arvokkaan päänahan metsästykselle  :D

Itse keksityille slangisanoille vielä extrahörönaurut  :D
Oukki...
Lainaus
"Meidän Vuokki, meidän jengi, meidän FC Viikingit,
sille laulan ikuisesti, se on meidän joukkue

Tämä jengi, idän posse, niitä aina rakastan,
Meitä ei saa hiljaiseksi mikään seura päällä maan