samje
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #25 : 17.07.2018 klo 09:15:12 |
|
Kiitos hyvistä casteista. Asiantuntevaa ja viihdyttävää materiaalia. Itseäni ainakin kiinnostaisi jatkossa kuulla teiltä lisää kotimaisesta jalkapallosta/jalkapalloilijoista. Jos kotimaiset sarjat ei niinkään nappaa, niin vaikka edes jonkinlainen katsaus suomalaisten pelaajien otteista ulkomailla silloin tällöin. Nauttikaa ansaitusta breikistä.
|
|
|
|
Sepi Häpy-Kumpulainen
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilisiltainen himo kuunnella Mambaa
|
 |
Vastaus #26 : 17.07.2018 klo 12:22:24 |
|
Oli kiva kuunnella matseihin virittäytyessä. Asiantuntemus oli syvää ja ihailtavaa (ainoa mikä hieman ehkä häiritsi oli tietty slangin viljely vaikka se toki voikin tuoda tietynlaista uskottavuutta). Kiitos!  e. Lisätään vielä tätä viimeistä lähetystä kuunnellessa, että dynamiikka ja roolijako miellyttää ja toimii mainiosti (rennompi keskustelun kuljettaja ja vakavampi syväanalyytikko  ) 
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.07.2018 klo 12:39:46 kirjoittanut Sepi Häpy-Kumpulainen »
|
|
|
|
|
samje
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #27 : 17.07.2018 klo 15:55:20 |
|
Oli kiva kuunnella matseihin virittäytyessä. Asiantuntemus oli syvää ja ihailtavaa (ainoa mikä hieman ehkä häiritsi oli tietty slangin viljely vaikka se toki voikin tuoda tietynlaista uskottavuutta). Kiitos!  e. Lisätään vielä tätä viimeistä lähetystä kuunnellessa, että dynamiikka ja roolijako miellyttää ja toimii mainiosti (rennompi keskustelun kuljettaja ja vakavampi syväanalyytikko  )  Pakko kompata.
|
|
|
|
|
|
p_cacmac
Poissa
|
 |
Vastaus #30 : 23.08.2018 klo 00:21:33 |
|
|
|
|
|
|
p_cacmac
Poissa
|
 |
Vastaus #32 : 01.09.2018 klo 11:39:16 |
|
Aluevaltaus! Tutkapari siirtyy vlogaamaan. Tai ainakin YouTubeen. Maailman ensi-ilta, aiheena Rafan bussi ja sen murtaminen. Teknisellä puolella kehitystyötä jatkossa luvassa, sisältöhän tässä se oleellisin on. https://youtu.be/9Q0QDihV53Q
|
|
|
|
p_cacmac
Poissa
|
 |
Vastaus #33 : 03.09.2018 klo 14:35:08 |
|
Uutisia kerrottavana, sillä diili on nyt virallinen.
Tutkapari kuullaan jatkossa RadioPlayn alustalla.
Iso askel meille. Jatkossa stadilaisuus, aitous, xG:t ja analyyttinen ajattelu tavoittavat entistä useamman suomalaisen, mikä on pelkästään ja pakostakin hyvä asia. Jaksojen spämmiminen loppuu myös täällä tähän. Kiitos kaikille, pysykää edelleen matkassa mukana!
|
|
|
|
Ameobi
Poissa
Suosikkijoukkue: Futis
|
 |
Vastaus #34 : 03.09.2018 klo 14:40:40 |
|
Miksi spämmi tänne päättyy? Helpommin ainakin ne itse tätä kautta löydän vai pitääkö tässä nyt vahdata jotain sovellusta 
|
|
|
|
Käpylän Harakka
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomessa siniset ja sinivalkoiset, muualla muut.
|
 |
Vastaus #35 : 03.09.2018 klo 16:27:35 |
|
Miksi spämmi tänne päättyy? Helpommin ainakin ne itse tätä kautta löydän vai pitääkö tässä nyt vahdata jotain sovellusta  Sama. Ja onko siis niin, ettei enää tule esim. iTunesiin?
|
|
|
|
suomifutiksen Janne Tähkä
Poissa
|
 |
Vastaus #36 : 03.09.2018 klo 20:01:46 |
|
Miksi spämmi tänne päättyy? Helpommin ainakin ne itse tätä kautta löydän vai pitääkö tässä nyt vahdata jotain sovellusta  Pakko kompata. Tosin eipä näitä ole MM-kisojen jälkeen juuri jaksanut kuunnella. Olisi kyllä hienoa kuulla Veikkausliigasta tällaista settiä, mutta ilmeisesti ei ole suunnitelmissa? Ennen tämän vlogi-debyytin laittamista pyörimään en ollut tajunnut, että tämä juontajajannuhan on Veto-Pete 
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
 |
Vastaus #37 : 03.09.2018 klo 20:19:33 |
|
Olisi kyllä hienoa kuulla Veikkausliigasta tällaista settiä, mutta ilmeisesti ei ole suunnitelmissa?
Joku hämäläinen on kuulemma painokkaasti vaatinut Tampereen Kolmosesta ja Naisten Liigasta omia erikoisjaksojaan, mutta nuo kehvelit kehtaavat valikoida aiheitaan.
|
|
|
|
p_cacmac
Poissa
|
 |
Vastaus #38 : 03.09.2018 klo 20:54:39 |
|
Sama.
Ja onko siis niin, ettei enää tule esim. iTunesiin?
No voinhan minä ne tänne jatkossakin laittaa, jos ei jatkuvat RadioPlay-linkit häiritse. RadioPlayn muita podeja on kyllä iTunesissa ja ymmärrys on, että automaationa ne sinne siirtyisivät. Ihan täyttä varmuutta mulla ei vielä ole.
|
|
|
|
p_cacmac
Poissa
|
 |
Vastaus #39 : 03.09.2018 klo 20:58:24 |
|
Pakko kompata. Tosin eipä näitä ole MM-kisojen jälkeen juuri jaksanut kuunnella. Olisi kyllä hienoa kuulla Veikkausliigasta tällaista settiä, mutta ilmeisesti ei ole suunnitelmissa? Ennen tämän vlogi-debyytin laittamista pyörimään en ollut tajunnut, että tämä juontajajannuhan on Veto-Pete  Ensi kauden alkuun ollaan suunniteltu Veikkausliigaan kausiennakkoa kyllä. Kevätpuolella käsiteltiin yhdessä jaksossa Veikkausliigaakin vähän enemmän. Mutta isompaan seurantaan ei vielä kahden miehen aika ihan riitä, kun muut sarjat on päällä. Veto-Petehän se. Vähän on ollut yritys saada tuota typerien markkinointimiehien pudottamaa etuliitettä pois. 
|
|
|
|
|
|
ranoki
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #42 : 18.09.2018 klo 14:48:54 |
|
Hyvää työtä teette, mutta sen verran laiska olen, että kun jaksot eivät tule enää Applen sovellukseen, niin jää valitettavasti kuuntelematta.
|
|
|
|
Away Kit
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 19.09.2018 klo 09:10:33 |
|
Hyvää työtä teette, mutta sen verran laiska olen, että kun jaksot eivät tule enää Applen sovellukseen, niin jää valitettavasti kuuntelematta.
Sama. Ärsyttää kun kaikki on eri alustoilla joten silloin tulee kuunneltua vain niitä jotka on itelle sopivimmassa palvelussa. Mulle iTunes tai Spotify.
|
|
|
|
|
Paitsiossa syntynyt
Poissa
|
 |
Vastaus #45 : 19.09.2018 klo 23:21:38 |
|
Sama. Ärsyttää kun kaikki on eri alustoilla joten silloin tulee kuunneltua vain niitä jotka on itelle sopivimmassa palvelussa. Mulle iTunes tai Spotify.
Pakko kompata.. Yleensä töissä tulee yhtenä putkena podcastit CastBoxista, eikä ajellessa jaksaisi availla erikseen jotain nettisivuja. Pidän ihan tästä podcastista, mutta juu, suattaapi jäädä kuuntelematta jatkossa.
|
|
|
|
p_cacmac
Poissa
|
 |
Vastaus #46 : 27.09.2018 klo 15:55:15 |
|
Pollin perusteella Valioliigaa haluttiin ja sitä totisesti nyt sitten tarjoillaan. Omasta mielestäni kyseessä on meidän perusjaksoista tähän mennessä onnistunein kokonaisuus. Tästä pääsee kyytiin mukaan: https://radioplay.fi/podcast/tutkapari/listen/11592/
|
|
|
|
|
|
p_cacmac
Poissa
|
 |
Vastaus #49 : 26.10.2018 klo 16:44:37 |
|
Ja sitten seuraavan ja uusimman jakson kimppuun tästä: https://t.co/K99kvXAV0ZAlkuun vähän Mestarien liigaa, sitten kierrospurkua ja lopuksi katse tulevaan viikonloppuun Valioliigassa. Ja siinä jossain välissä selviää myös Kimin räppinimi.
|
|
|
|
|
|