sanoisin että uotinen ja ollo saisi lähteä ei ooo mun mielestä liiga tasoa ja muilla voi olla potentaalia. kakkos måke on kysymysmerkki vaikea sanoa. puolustus saranpää-koskimaa-ikäläinen-agolli (paija) on toiminut hyvin, agolli on mun mielestä ehkä vepsun paras pakki ja saranpää ei oo oikestaan pakki mutta on mun mielestä hoitanut hommansa hyvin. keskikenttä hietaharju-j.nygård-taipale on satanan kova mutta jos joku on pois niin vuotaan ei oo oikein hyvään vaihtoa keskelle jos ei ylinen sitten mutta se on pelannu kärjessä jonkin verran. hyökkäys hema-t. nygård- ?(vaihtelee), hema on vuokralla eli todennäkösesti ei tule jatkamaan ens kaudella t. nygård ei todennäkösesti jatka ja sitten ei oo mitään erikoista kärkipelaajaa. elikkä tältä näyttää todennäkösesti näyttää avaus kokoonpanos ens kaudella
henkka(ahonen)
j.saranpää-koskimaa-ikäläinen-agolli(toivon mukaan) (paija)
hietaharju-j.nygård-taipale (?)
jos hema taikka nygård ei jatka niin ei oo penkillä yhtäkään kärkipelaajaa jos ei sitten louke.
ens kaudelle pitää vahvistaa keskikenttää ja hyökkäystä aiva vitusti
Sun jokaisesta tekstistä paistaa katkeruus ja vähättely näitä kahta samaa pelaaja kohtaan

Ollo saa munkin puolesta lähteä, mutta Uotisen pitää jäädä.
Jos olit viime kotimatsissa olisit huomannut miksi me kaikki muut haluamme pitää uotisen täällä ensi kaudella. Uotinen on sitkeä sissi, nousu kaudella Vepsun paras pelaaja, osaa maalinteon ja on nyt tällä kaudella parantanut jatkuvasti otteitaan. Ehdottomasti jatkosopimus, toisin kuin mainitsemallesi
Ahola.