Lätkis
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, CAS
|
 |
Vastaus #50 : 13.04.2007 klo 18:19:10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rilleri
Poissa
Suosikkijoukkue: KooTeePee & Arsenal
|
 |
Vastaus #52 : 13.04.2007 klo 19:19:12 |
|
Vuosi vuodelta enemmän. Syytä en tiedä.
|
|
|
|
|
jami1982
Poissa
|
 |
Vastaus #53 : 13.04.2007 klo 20:46:06 |
|
Kylläpä paikanpäälle raahauduin vaikka kumpikaan joukkue ei mitään intohimoja herättänyt. Peli oli hyvä! Nyt takaisin  Edit:vaikka olikin 0-0-
|
|
|
|
|
100%
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #54 : 13.04.2007 klo 22:08:56 |
|
Suomifutis 
|
|
|
|
|
Edmund
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat, Helmarit
|
 |
Vastaus #55 : 13.04.2007 klo 23:36:20 |
|
Toki itse kilpailua arvostan, vaikka toteutuksessa olisikin parantamisen varaa. Ajankohta on kuitenkin hyvä, Liigacup pidentää kautta alkupäästä ja sillä on potentiaalia pitää suomifutista esillä kendokauden vielä kestäessä. Ja jos turnauksella on treenimatsien leima ja otteet haparoivia, on kuitenkin hyvä, että ennen liigakauden alkua on tosipelejä, joissa hioa kuvioita, tämä näkyy sitten liigassa sitten parempina otteina heti alkukierrokselta? Don't know.
Kuitenkin, vaikka onkin liigaseuroille vasta kolmanneksi tärkein kilpailu, on sillä kuitenkin potentiaalia. Ehkä tulevina vuosina isompi osa otteluista ulos? Rahapalkinnon lisäksi vaikka tuo Intertoto-paikka voittajalle olisi myös hyvä veto.
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 13.04.2007 klo 23:40:24 |
|
Rahapalkinnon lisäksi vaikka tuo Intertoto-paikka voittajalle olisi myös hyvä veto.
Ja miten tämä motivoisi niitä seuroja joilla on jo paikka Euroopassa? 
|
|
|
|
|
Obsy
Poissa
|
 |
Vastaus #57 : 13.04.2007 klo 23:49:42 |
|
Mikä?
|
|
|
|
|
Ulkopuolinen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter
|
 |
Vastaus #58 : 13.04.2007 klo 23:50:22 |
|
Uskomatonta paskaa. 
|
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #59 : 13.04.2007 klo 23:50:29 |
|
Ja miten tämä motivoisi niitä seuroja joilla on jo paikka Euroopassa?  Kausi ei pääty Liiga Cupiin vaan alkaa Liiga Cupilla. Eli voisi paremminkin kysyä, miten itse Liiga motivoi seuraa, jolla on jo Liiga Cupin seurauksena paikka Euroopassa  .
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #60 : 13.04.2007 klo 23:51:52 |
|
Kausi ei pääty Liiga Cupiin vaan alkaa Liiga Cupilla. Eli voisi paremminkin kysyä miten itse Liiga motivoi seuroja, joilla on jo Liiga Cupin seurauksena paikka Euroopassa  . Liiga cupin voittaja saisi paikan tietysti intertoto cupiin sille vuodelle, johon on jo jaettu edellisellä kaudella uefa cupin ja ucl:n paikat. 2-3 joukkuetta siis pelaisi liigacupia täysin ilman panosta. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.04.2007 klo 23:52:58 kirjoittanut Boris Pugo »
|
|
|
|
|
Lunael
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu
|
 |
Vastaus #61 : 14.04.2007 klo 02:32:52 |
|
Vähän vaisuksi koko kisa jotenkin jää, mutta en tiedä mahtaako sille oikein "varsinaisen" eli Suomen Cupin rinnalla mitään. Toki tuli virittäydyttyä kanavalle finaalin ajaksi ja katsottua koko paketti, ja ihan viihdyttävä ja hyvä ottelu olikin vaikka pilkuilta joutui ratkaisua hakemaan.
|
|
|
|
|
Jones
Poissa
Suosikkijoukkue: FCL
|
 |
Vastaus #62 : 14.04.2007 klo 03:15:13 |
|
Itse olen mielelläni käynyt katsomassa Liigacupin matseja joka vuosi. Vaikka pelit pelataan sisällä ja toiset ottaa pelit "harjoituksen kannalta" viimeistään kahden hävityn matsin jälkeen, niin silti pelin taso on hyvä. Tässä on vielä paljon kehitettävää. Kuitenkin oikeaan suuntaan ollaan menossa ja jonakin päivänä Liigacup on arvostettu kilpailu.
siis arvostan
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.04.2007 klo 04:31:14 kirjoittanut Jones »
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #63 : 14.04.2007 klo 08:53:46 |
|
Vähän vaisuksi koko kisa jotenkin jää, mutta en tiedä mahtaako sille oikein "varsinaisen" eli Suomen Cupin rinnalla mitään. Toki tuli virittäydyttyä kanavalle finaalin ajaksi ja katsottua koko paketti, ja ihan viihdyttävä ja hyvä ottelu olikin vaikka pilkuilta joutui ratkaisua hakemaan.
Sehän on ihan yksi lysti minulle, jos joku haluaa liiga cupia pelailla. Fakta on kuitenkin se, että eilinen finaali olisi pitänyt pelata jo maaliskuun lopussa Finskillä tai vaihtoehtoisesti jossain hallissa. Nyt liiga cup estää Veikkausliigan alkamisen ajoissa. Eilen olisi pitänyt pelata jo liigaa. Jos liigacupia pelataan tuossa vaiheessa ulkokentillä, niin miksi ei sitten liigaakin. Eilinen oli vain täytemössöä, jolla saadaan pitkitettyä kauden alkua ja kiusata ihmisiä. Tositoimiin aikaisemmin, kiitos.
|
|
|
|
|
McAlpine
Poissa
Suosikkijoukkue: InterTurku
|
 |
Vastaus #64 : 14.04.2007 klo 09:58:11 |
|
Huono kenttä, huono voittaja, ruma läski maalivahti - paska kilpailu 
|
|
|
|
|
idän_ihme
Poissa
|
 |
Vastaus #65 : 14.04.2007 klo 12:33:50 |
|
Kummallista. Vielä FutisForumin aikaan Liiga Cup arvostettiin korkeammalle kuin Suomencup.
Olihan tuolla finaalissa taas enemmän yleisöäkin kuin cupin finaalissa : 
|
|
|
|
|
Lahe
Poissa
|
 |
Vastaus #66 : 14.04.2007 klo 14:05:37 |
|
Olihan tuolla finaalissa taas enemmän yleisöäkin kuin cupin finaalissa :  Baljo sitten oli yleisöä? Ite arvioisin, että 1500 maksimissaan.
|
|
|
|
|
idän_ihme
Poissa
|
 |
Vastaus #67 : 16.04.2007 klo 08:35:20 |
|
Ilmoittivat että 2000 jotain. Cupin finaalissahan ei edes ilmoitettu kuin jotain 1500. Liigacupissa oli kuitenkin pädyissä jotain porukkaa ja aurinkokatsomossa suunnilleen saman verran kuin hiljaisemmissa HJK:n peleissä. Cupin finaalissahan päädyt oli kokonaan kiinni, raflakatsomo toki puolillaan, mutta aurinkokatsomossa lähinnä KPV:n sinäänsä hyvän kokoinen poppoo. Eli suhteessa toisiinsa ilmoitetut yleisömäärät olivat mielestäni oikeita. Liigacupin finaalissa siis selvästi enemmän porukkaa, vaikka cupin finaalissa oli Helsinkiläinen joukkue ja vierasfaneja paljon enemmän kuin liigacupissa molempien faneja yhteensä.
|
|
|
|
|
gee
Poissa
|
 |
Vastaus #68 : 17.04.2007 klo 16:48:51 |
|
Eipä tuo Liigacup pahemmin kolahda.
|
|
|
|
|
Lataamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku & GPR FC
|
 |
Vastaus #69 : 17.04.2007 klo 16:57:35 |
|
Onhan tuo kiistatta merkittävämpi kuin esim. keskimääräinen sarjaottelu.
Itseasiassa ainakin minä huomasin paluumatkalla, että LC-finaalin tappio ei tuntunut edes pahalta. Kyllä Liigassa saadun tappion jälkeen enemmän nakertaa, vaikka finaali todella ikävällä tavalla hävittiinkin.
|
|
|
|
|
Ulkopuolinen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter
|
 |
Vastaus #70 : 17.04.2007 klo 17:08:32 |
|
Itseasiassa ainakin minä huomasin paluumatkalla, että LC-finaalin tappio ei tuntunut edes pahalta. Kyllä Liigassa saadun tappion jälkeen enemmän nakertaa, vaikka finaali todella ikävällä tavalla hävittiinkin.
Erittäin sama. Vaikka varmasti voittoa odotettiin ja Inter olisi sen ehkä Lahtea enemmän ansainnutkin, niin tappio ei silti tuntunut missään. Tuli oikeastaan harjoitusotteluista tuttu "ei se tulos vaan se miten pelattiin"-fiilis. 
|
|
|
|
|
Tunnuksen vaihto
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #71 : 17.04.2007 klo 20:08:10 |
|
Liiga-cup on kaikkien cupien äiti.
Joka muuta väittää, ei tiedä jalkapallosta hevon vittua.
|
|
|
|
|
Keskiviikko
Poissa
Suosikkijoukkue: Medo
|
 |
Vastaus #72 : 17.04.2007 klo 20:19:59 |
|
Sehän on ihan yksi lysti minulle, jos joku haluaa liiga cupia pelailla...
...Eilinen oli vain täytemössöä, jolla saadaan pitkitettyä kauden alkua ja kiusata ihmisiä.
Jos tällaisten kommenttien jälkeen joku tulee minulle vielä väittämään kyseisen henkilön olevan suomifutiksen ystävä ja todellinen fani niin mielelläni nauran kippurassa muillekin hyville jutuille  Liigacup on hyvä asia, jonka voisi tuoda ulos aikaisemmin ja koko tapahtuma voitaisiin aikaistaa seurojen resurssien puitteissa!
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Neemias Barbosa
|
 |
Vastaus #73 : 17.04.2007 klo 20:28:34 |
|
Erittäin sama. Vaikka varmasti voittoa odotettiin ja Inter olisi sen ehkä Lahtea enemmän ansainnutkin, niin tappio ei silti tuntunut missään. Tuli oikeastaan harjoitusotteluista tuttu "ei se tulos vaan se miten pelattiin"-fiilis.  Hyvä asenne lajiin. Finaali hävitään eikä tunnu missään. Minua olisi vituttanut ehkä jopa ylilyönnin verran, jos kenttäpeliä lisäksi oltaisi hallittu 
|
|
|
|
|
shots
Poissa
Suosikkijoukkue: #ruotsifutis #GIFSundsvall
|
 |
Vastaus #74 : 17.04.2007 klo 20:29:40 |
|
Liigacupin voittajalle voidaan antaa Intertotopaikka vasta kun kaikilla siihen osallisuvilla seuroilla on kilpailuun samanlaiset lähtökohdat eli täysimittainen halli.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.04.2007 klo 20:41:36 kirjoittanut shots »
|
|
|
|
|
|
|