Ameobi
Poissa
Suosikkijoukkue: Futis
|
 |
Vastaus #1025 : 19.12.2025 klo 10:38:13 |
|
Niin ei kukaan vaihtaisi mestarivalmentajaa ja europeleissä jatkoon luotsannutta, ellei siellä olisi jotain muuta taustalla.
|
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1026 : 19.12.2025 klo 10:39:17 |
|
huhut
Olen antanut itseni ymmärtää että sekä Maikkarilla että Iltasanomilla olisi paljastusjuttu valmiina, mutta kumpikaan ei halua /uskalla julkaista sitä.
|
|
|
|
|
Säämies
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Majut
|
 |
Vastaus #1027 : 19.12.2025 klo 10:44:08 |
|
Delegoinut hommia valmennustiimille, jotta voi spämmätä foorumille hihhuleita, natseja, somesisältöjä ja verkon muuta kuonaa.
Foorumistina olen tyytyväinen, mutta työnantajana odottaisin vähän muutakin.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1028 : 19.12.2025 klo 10:44:08 |
|
Vähän sellainen fiilis, että Lahti haukkasi tässä ison kasan paskaa ja teki väärän valinnan.
Tsekkasin, että Wiss ei edes ole vuoden valmentaja ehdokkaissa Urheilugaalan sivuilla. Lassi Tuovihan tuo kaiken järjen mukaan vie, mutta kuuluisi ehdottomasti edes listalle kun siellä joku Raimo Helminenkin on.
- Olisko Palloliitolla ja sen johdolla jotain tekemistä sen kanssa, ketä esitetään listalle? Kemiat jne? Vilpittömästi iloinen Jarkko Wissin puolesta. Tyylikäs kausi. Seuran johto ei luota, mutta mies vain hymyilee, kuittaa mestaruuden, hyvissä ajoin vastaavan sopimuksen muualle, ja läksiäisiksi vielä seuralle jatkopaikka Valioliigastadionilla. Komeampaa lähtöä ei olisi voinut realistisesti käsikirjoittaa. Paitsi, että Wiss jättää seuran hyvään tuloskuntoon, jättää myös seuraajalleen riman korkealle. Sikuhan kiisti taannoin jossain haastattelussa kemiajutut aika uskottavasti? Jos se onkin Lahti, jonka kanssa kemia hiertää?
|
|
|
|
|
Jokkerson
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
 |
Vastaus #1029 : 19.12.2025 klo 10:46:29 |
|
Olen antanut itseni ymmärtää että sekä Maikkarilla että Iltasanomilla olisi paljastusjuttu valmiina, mutta kumpikaan ei halua /uskalla julkaista sitä.
Olen myös siinä kuvitelmissa, että heillä on paljastusjuttu valmiina kuka oikeasti murhasi JFK:n, mutta eivät uskalla julkaista sitä.
|
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
 |
Vastaus #1030 : 19.12.2025 klo 10:51:34 |
|
Wissi latoi pöytään sen verran kovat näytöt, että ihan uskottavuussyistä Arilta vaaditaan muutakin kuin, että ”valitsin Sikun”. Miksi tässä jouduttiin valitsemaan?
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1031 : 19.12.2025 klo 10:56:28 |
|
Wissi latoi pöytään sen verran kovat näytöt, että ihan uskottavuussyistä Arilta vaaditaan muutakin kuin, että ”valitsin Sikun”. Miksi tässä jouduttiin valitsemaan?
- Koska Ari voi.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1032 : 19.12.2025 klo 10:59:48 |
|
- Siitä vaan julkaisemaan. Jos on jotain raskauttavampaa, vastuuseen ja outoon valoon asettuukin KuPS ja Lahti. Miksi ei kengitty heti, vaan viivyteltiin? Joten en pidättäisi hengitystä paljastusjutun sisällön suhteen.
|
|
|
|
|
Kiri Kucera
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
 |
Vastaus #1033 : 19.12.2025 klo 11:03:30 |
|
No kerro nyt sitten suoraan, mistä tuo paljastusjuttu on tehty? Olet aiemminkin vihjaillut ja TeukkaS myös, että kuvioon liittyy ainakin alkoholi. Kiva varmasti kyllä juoruja levittää Lontoota myöten, mutta olisin toivonut hieman vastuullisempaa toimintaa täällä netin puolella. Epäilemättä Boström tai joku kupsin organisaatiosta on soittanut mediat läpi ja tarjonnut juttua, mutta joku syy kai siinä on että sitä ei ole vieläkään julkaistu. Wissillä on vielä alla yksi kohu, joten julkaisukynnys on tietenkin tämän myötä matalampi ja myös tuon uutisarvo korkeampi. Onhan Kuopiossa joku paikallislehti, jolle voi tarjota tätä mustamaalaus-juttua vaikka paria VIP-lippua vastaan?
|
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
 |
Vastaus #1034 : 19.12.2025 klo 11:07:17 |
|
- Siitä vaan julkaisemaan. Jos on jotain raskauttavampaa, vastuuseen ja outoon valoon asettuukin KuPS ja Lahti. Miksi ei kengitty heti, vaan viivyteltiin? Joten en pidättäisi hengitystä paljastusjutun sisällön suhteen.
Tässähän se pihvi on. Jos Wiss on jotain pahemmin perseillyt, niin miksei Kups ole reagoinut asiaan millään tavalla paitsi toki vuotamalla tapahtuneen jollekin laajennetulle sisäpiirille ja mediaan?
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1035 : 19.12.2025 klo 11:08:10 |
|
Oli miten oli, niin maine on lopullisesti mennyttä sementoitu huipulle.  . - Korjasin.
|
|
|
|
|
Roger no more
Poissa
|
 |
Vastaus #1036 : 19.12.2025 klo 11:21:43 |
|
Wiss hoiti homman kyllä äärimmäisen tyylikkäästi ja näytti vertauskuvallisesti persettä Ari Lahdelle; vaikka et tykkää ja vaikka ajat pois, niin tässä joutessani vien teidät jatkopeleihin. Enkä kanna kaunaa enkä kiukuttele. Itsetietoisen tyytyväinen hymy tallentui ainakin brittiselostuksen lähetykseen, siinä oli hieno kuitti ja lopetus KuPS-seikkailulle. Vaikka en persoonasta sinänsä tykkää, niin pakko arvostaa tuota tyyliä. Boströmin lakeijat voisivat lopettaa nuo paskamaiset juoruilut.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.12.2025 klo 11:28:25 kirjoittanut Roger no more »
|
|
|
|
|
maikki
Poissa
Suosikkijoukkue: Voittava
|
 |
Vastaus #1037 : 19.12.2025 klo 11:42:11 |
|
Käy kyllä Jallua sääliksi. Mies veti tauluun semmoiset näytöt, että niihin tekemistä kenellä tahansa valmentajalla.
Nämä delegointihöpötykset on ihan täyttä puuta heinää. Se aika kun oli mies, pilli ja pallosäkki ja apukoutsit kerää tötteröitä ja juo pillimehua olivat 30 vuotta sitten. Nykyään valmennusta hoidetaan tiimeissä ja sen tietävät ihan kaikki, jotka joukkuevalmennuksessa ovat olleet kilpaurheilumaailmassa mukana.
Kaikkea hyvää Jallulle eteenpäin uralla.
|
|
|
|
|
pallojalka
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU (ja se -K)
|
 |
Vastaus #1038 : 19.12.2025 klo 11:46:50 |
|
Ja miksei uskalla?
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1039 : 19.12.2025 klo 11:59:38 |
|
Käy kyllä Jallua sääliksi. Mies veti tauluun semmoiset näytöt, että niihin tekemistä kenellä tahansa valmentajalla. ...
- Sääli ei mun mielestä sovi tähän. Jallu poistuu näyttämöltä hyvillä mielin ja tyylikkäästi, voittajana, ja jatkaa pian ammatillisesti saman kategorian organisaatiossa.
|
|
|
|
|
maikki
Poissa
Suosikkijoukkue: Voittava
|
 |
Vastaus #1040 : 19.12.2025 klo 12:09:25 |
|
- Sääli ei mun mielestä sovi tähän. Jallu poistuu näyttämöltä hyvillä mielin ja tyylikkäästi, voittajana, ja jatkaa pian ammatillisesti saman kategorian organisaatiossa.
Olet oikeassa. Sääli on väärä sana.
|
|
|
|
|
Lord Bendtner
Poissa
|
 |
Vastaus #1041 : 19.12.2025 klo 13:02:29 |
|
On kyllä joo hieman absurdia, että tälläisen kauden jälkeen ei saa jatkosopparia käteen, mutta joku hyvä syy tähän varmasti on.
Niin no syy on se etteivät Siku ja Jallu mahdu enää samaan seuraan. Ja Siku tuossa on nyt se joka on ollut rakentamassa joukkuetta kahta peräkkäistä mestaruutta varten ja ylipäätään ammattimaistamassa valtavasti koko seuran toimintaa. Jos noista kahdesta pitää toinen valita, niin kyllä minä ainakin hyvin ymmärrän sen että valinta osuu Boströmiin. Yhtään Wissin hyvää työtä väheksymättä.
|
|
|
|
|
JaR
Poissa
Suosikkijoukkue: Elo
|
 |
Vastaus #1042 : 19.12.2025 klo 13:16:20 |
|
Niin no syy on se etteivät Siku ja Jallu mahdu enää samaan seuraan. Ja Siku tuossa on nyt se joka on ollut rakentamassa joukkuetta kahta peräkkäistä mestaruutta varten ja ylipäätään ammattimaistamassa valtavasti koko seuran toimintaa. Jos noista kahdesta pitää toinen valita, niin kyllä minä ainakin hyvin ymmärrän sen että valinta osuu Boströmiin. Yhtään Wissin hyvää työtä väheksymättä.
No eivät mahdu toki, mutta voi siellä olla ihan Jallun itsensä aiheuttama sotku taustalla.
|
|
|
|
|
Bockwurst
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #1043 : 19.12.2025 klo 13:22:27 |
|
Ja miksei uskalla?
Lähteitä ei ole tarpeeksi? Oletan, että muutama tieto esim. seuran sisältä ei välttämättä ole ammattitoimittajalle tarpeeksi jutun julkaisuun. Asioihin mitä itse olen täällä kertonut olen saanut 99 prosentin varmuuden muutamalta henkilöltä jotka ns. varmasti tietää. Ei niitä kirjoituksiani ole pakko uskoa, mutta halusivat foorumistit tai eivät, niin kyllä niissä totuus piilee.
|
|
|
|
|
Billy the Badger
Poissa
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
 |
Vastaus #1044 : 19.12.2025 klo 13:34:18 |
|
Olen myös siinä kuvitelmissa, että heillä on paljastusjuttu valmiina kuka oikeasti murhasi JFK:n, mutta eivät uskalla julkaista sitä.
Kilpikonnamoodi päälle nyt kun kaveri on omia?
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1045 : 19.12.2025 klo 14:38:09 |
|
Lähteitä ei ole tarpeeksi? Oletan, että muutama tieto esim. seuran sisältä ei välttämättä ole ammattitoimittajalle tarpeeksi jutun julkaisuun.
Asioihin mitä itse olen täällä kertonut olen saanut 99 prosentin varmuuden muutamalta henkilöltä jotka ns. varmasti tietää. Ei niitä kirjoituksiani ole pakko uskoa, mutta halusivat foorumistit tai eivät, niin kyllä niissä totuus piilee.
- Eipä taida kovin järisyttävästä totuudesta olla kyse, kun media ei julkaise, eikä seura kenkinyt. Seinäjoellekin sai sopimuksen. Piirit ovat pienet, ja varmasti Raimollakin olisi tieto, jos jotain raskauttavaa olisi.
|
|
|
|
|
HÄI
Poissa
Suosikkijoukkue: Kirjanpainajat
|
 |
Vastaus #1046 : 19.12.2025 klo 14:51:28 |
|
En nyt väitä, että tiedän asiasta itse mitään, mutta siinä on kuitenkin iso harmaa alue esim. alkoholinkäytön ja yleisen vittumaisuuden suhteen, ennen kuin mennään sektorille jossa voidaan käyttää sanaa raskauttava, kuten Interissä kävi. Ja historiallisen menestyksenkin kohdalla pitää ajatella tulevaisuutta ja että millaisten ihmisten ympärille tätä hommaa pitkäjänteisesti rakennetaan. Että sinänsä henkilökemioista puhuminen on ns. teknisesti oikein.
|
|
|
|
|
Kiri Kucera
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
 |
Vastaus #1047 : 19.12.2025 klo 14:56:09 |
|
Äskeinen täysin omasta päästä tehty veikkaus KuPS:n valmentajatilanteesta kun poistettiin, niin tässä hienosteltu versio uudemman kerran: En missään nimessä itse usko, että alkoholilla olisi osuutta siihen, että Kuopiossa ei työtä enää tarjottu. Ei varmasti ole ollut esim. harjoituksissa pienessä hiprakassa. En usko, että tästä täysin absurdilta kuullostavasta skenaariosta tulee uutista esim. maikkarin toimesta. Jos uutinen tulisi, niin KuPS varmasti myöntäisi asian tapahtuneen, eikä syyttäisi mediaa ajojahdista kuten ex toimari Heiskasen aikana. Loppuun vielä pikkusieluiselle modelle huutonaurua, eikös täällä saa spekuloida, kunhan vaan asiallisuuksissa pysytään Ilmeisesti tämä on se "totuus".
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #1048 : 19.12.2025 klo 15:21:46 |
|
En nyt väitä, että tiedän asiasta itse mitään, mutta siinä on kuitenkin iso harmaa alue esim. alkoholinkäytön ja yleisen vittumaisuuden suhteen, ennen kuin mennään sektorille jossa voidaan käyttää sanaa raskauttava, kuten Interissä kävi. Ja historiallisen menestyksenkin kohdalla pitää ajatella tulevaisuutta ja että millaisten ihmisten ympärille tätä hommaa pitkäjänteisesti rakennetaan. Että sinänsä henkilökemioista puhuminen on ns. teknisesti oikein.
- Joo, ei siinä mitään. Korrekti käytös on hieno, ja tavoiteltava asia. Mutta onko se ratkaisevan tärkeä ominaisuus jalkapallovalmentajalle? Brian Clough käytti alkoholia ja oli yleisesti vittumainen. Sekä yksi aikakautensa menestyneimmistä managereista. Mutta kaikki hyvin. KuPS sai mitä halusi, ja hyvän homman sai Jallukin. Vihjailijat kuiskuttelevat, mutta karavaani kulkee.
|
|
|
|
|
Roger no more
Poissa
|
 |
Vastaus #1049 : 19.12.2025 klo 15:22:04 |
|
Vanhoina hyvinä aikoina juoruilijat, kielikellot ja vasikat olivat ikävän ihmisen maineessa. Voitaisiin puhua juoruämmistä, mutta se on turhan sukupuolittunut termi; miehet osaavat juoruilla vähintään yhtä hyvin. Ilmeisesti ei saatu juttua lehteen - ei edes Seiskaan - ja tultiin sitten foorum-median pariin.
Ari Lahtea ja Boströmiä mahtaa vituttaa kun ovat loppuelämänsä kiitolllisuuden velassa Wissille. Jarkko lähti Kuopiosta, mutta legenda jää ja saavutus pysyy ikuisesti historian kirjoissa. Hyvä kosto.
Edit. Voi vittu, sinne on näköjään Nuutinen tulossa. Juuri kun toivoin että seuraava valmentaja vetäisi vituiksi. Mutta Nuutinen on niin symppis, ettei osaa toivoa sitä. Ristiriitainen tilanne.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.12.2025 klo 15:31:07 kirjoittanut Roger no more »
|
|
|
|
|
|
|