FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.10.2025 klo 00:55:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 117

Kirjoittaja Aihe: Lippuja Valioliigajoukkueiden otteluihin  (Luettu 555611 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
poolsince79

Poissa Poissa

Vastaus #225 : 11.04.2009 klo 13:26:58

Itse tein eka reissun Event Travelin kautta aikoinaan ja sen verran tiedän muutenkin heidän toiminnastaan, että kyllä sinä 99,999999999 prosentin varmuudella saat liput mihin peliin haluat. Kyllä se toimii.
Pakko kuitenkin suositella omatoimista matkailua, se kun on monta kertaa halvempaa ja myös helppoa.
Ja lippuja saa melkein jokaiseen peliin mitä Valioliigassa pelataan suht varmasti. Jotkut isojen kohtaamiset ja paikallispelit sitten asia erikseen, mutta mun mielestä lippujen hankkimisen vaikeutta liioitellaan reippaasti.
Transfer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stoke, Sheffield W, Flora Tallinn

Vastaus #226 : 11.04.2009 klo 17:07:30

Jotkut isojen kohtaamiset ja paikallispelit sitten asia erikseen, mutta mun mielestä lippujen hankkimisen vaikeutta liioitellaan reippaasti.

No kuten jo kirjoitin niin Stoken pelit ovat yleensä loppuunmyytyjä, ja kun ManU vastassa niin tuskinpa katsojamäärät silloin laskevat. Joten ehkä tähän matsiin on parempi käyttää Event Travelia varmuuden vuoksi.

E: Olettaen tosiaan, että Stoke säilyy. Mutta kyllähän ne nyt säilyy...
poolsince79

Poissa Poissa

Vastaus #227 : 11.04.2009 klo 17:36:10

No kuten jo kirjoitin niin Stoken pelit ovat yleensä loppuunmyytyjä, ja kun ManU vastassa niin tuskinpa katsojamäärät silloin laskevat. Joten ehkä tähän matsiin on parempi käyttää Event Travelia varmuuden vuoksi.

Siis mitä merkitystä sillä on, että ne on loppuunmyytyjä? Kaikki pelit joissa Liverpoolissa olen käynyt on ollut loppuunmyytyjä, mutta aina sinne liput on saanut puhelinmyynnistä.
Transfer

Poissa Poissa

Vastaus #228 : 11.04.2009 klo 19:19:29

Siis mitä merkitystä sillä on, että ne on loppuunmyytyjä? Kaikki pelit joissa Liverpoolissa olen käynyt on ollut loppuunmyytyjä, mutta aina sinne liput on saanut puhelinmyynnistä.

Kuinka aikaisin oot soittanut?
poolsince79

Poissa Poissa

Vastaus #229 : 11.04.2009 klo 20:53:44

Kuinka aikaisin oot soittanut?
Tietysti pakko myöntää, että en tiedä minkälainen lipunmyyntisysteemi Stokella on, mutta Poolin peleihin liput tulee puhelinmyyntiin about pari viikkoa ennen peliä. Kotisivuilta näkee päivämäärän ja kellonajan.
Sitten vaan soittelemaan. Jossain vaiheessa on aina päässyt läpi, joskus on kestänyt puoli tuntia ja joskus kolme tuntia, mutta aina liput on saatu.
Toki sinne pitää alkaa soittamaan heti kun linjat aukeaa ja sitkeästi vaan soittaa. Liput menee kyllä samana päivänä kaikki joten silloin kun myynti alkaa, pitää olla hereillä.

Mutta jos tuo vaikuttaa hankalalta niin tosiaan kyllä se Event Travel hommat hoitaa hienosti ja sitä kautta peliin pääsee. Maksaa tietysti vaan enemmän.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton

Vastaus #230 : 12.04.2009 klo 00:19:36

Itse tekisin näin:

1. Rekisteröidy heti Stoken lipunmyyntisaitille:
http://www.scfcdirect.com

Seuraa sieltä, miten pitkään ennen matseja liput tulevat myyntiin ja seuraile myös, missä vaiheessa liput yleensä loppuvat. Tuon perusteella saat jo aika hyvän käsityksen siitä, saako tuota kautta lippuja kaikkiin matseihin. Todennäköisesti saa.

Lue myös kaikki ohjeet, mitä sieltä löytyy. Jollakin ohjesivulla taidettiin sanoakin, että matsit tulevat myyntiin 35 päivää ennen matsia eli viisi viikkoa ennen. Osta liput heti kun ne tulevat myyntiin, jolloin paikoissa on vielä eniten valinnanvaraa. Tarkista myös, millaisia toimitustapoja lipuilla on. Yleisimmät ovat postitus tai nouto stadionilta ennen matsia.

Itselläni on omakohtaista käytännön kokemusta vain Evertonin, Tottenhamin ja Tranmeren lipunmyynnistä. Niiden ostamisessa netin kautta ei ollut mitään ongelmia ja etukäteen ostamani liput noudin stadionilta.

2. Osta lennot heti kun olet saanut hankittua liput. Ainakin Finnair ja SAS myyvät lentoja Manchesteriin, jonka kautta pääsee helpoiten Stokeen.

3. Varaa hotelli viimeistään kun olet saanut hankittua liput. Jos hotellivarauksen voi peruuttaa ilman kuluja, sen voi varata jo ennen lippujen ostoa.

4. Osta bussiliput National Expressin nettisaitilta (http://www.nationalexpress.co.uk). Manchesterin lentokentällä on oma bussiasema, josta menee Stokeen suoria bussivuoroja. Ajoaika per suunta on alle tunnin ja bussiliput edullisia. Etukäteen ostamalla varmistat, että mahdut bussiin. Nuo netin kautta etukäteen ostetut bussiliput printataan itse ja näytetään bussiin noustessa kuskille.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2009 klo 00:24:31 kirjoittanut blackhawk »
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV

Vastaus #231 : 12.04.2009 klo 09:49:19

transfer.ota heti yhteys tähän numeroon 0400-736218
Transfer

Poissa Poissa

Vastaus #232 : 12.04.2009 klo 17:20:50

Itse tekisin näin:

1. Rekisteröidy heti Stoken lipunmyyntisaitille:
http://www.scfcdirect.com

Seuraa sieltä, miten pitkään ennen matseja liput tulevat myyntiin ja seuraile myös, missä vaiheessa liput yleensä loppuvat. Tuon perusteella saat jo aika hyvän käsityksen siitä, saako tuota kautta lippuja kaikkiin matseihin. Todennäköisesti saa.

Lue myös kaikki ohjeet, mitä sieltä löytyy. Jollakin ohjesivulla taidettiin sanoakin, että matsit tulevat myyntiin 35 päivää ennen matsia eli viisi viikkoa ennen. Osta liput heti kun ne tulevat myyntiin, jolloin paikoissa on vielä eniten valinnanvaraa. Tarkista myös, millaisia toimitustapoja lipuilla on. Yleisimmät ovat postitus tai nouto stadionilta ennen matsia.

Itselläni on omakohtaista käytännön kokemusta vain Evertonin, Tottenhamin ja Tranmeren lipunmyynnistä. Niiden ostamisessa netin kautta ei ollut mitään ongelmia ja etukäteen ostamani liput noudin stadionilta.

2. Osta lennot heti kun olet saanut hankittua liput. Ainakin Finnair ja SAS myyvät lentoja Manchesteriin, jonka kautta pääsee helpoiten Stokeen.

3. Varaa hotelli viimeistään kun olet saanut hankittua liput. Jos hotellivarauksen voi peruuttaa ilman kuluja, sen voi varata jo ennen lippujen ostoa.

4. Osta bussiliput National Expressin nettisaitilta (http://www.nationalexpress.co.uk). Manchesterin lentokentällä on oma bussiasema, josta menee Stokeen suoria bussivuoroja. Ajoaika per suunta on alle tunnin ja bussiliput edullisia. Etukäteen ostamalla varmistat, että mahdut bussiin. Nuo netin kautta etukäteen ostetut bussiliput printataan itse ja näytetään bussiin noustessa kuskille.

OK, kiitoksia. Nyt on aika selvää, miten toimia, jos valitsen sen omatoimisemman vaihtoehdon.
FurCa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS Roma, FC Noppa

Vastaus #233 : 26.10.2009 klo 17:42:28

Ihan pikasta kysymystä. Eli tammikuussa oltas menossa liverpooliin ja tarkotus olis mennö katsastaan 30.1 matsi Boltonia vastaan. Oon nyt nettiä tsekkaillu ja kaikki sanoo, että kannattais general salesta puhelimella ostaa, mutta eikös liittyminen pool faniklubiin ja sitä kautta netistä ostaminen olisi järkevää, koska liput tulevat aikaisemmin myyntiin ja täten olisi varmempi saada liput, vai? Montako lippua klubilainen saa ostaa netistä? Jossain lukee 1 ja jossain 6
Barcode Rolle

Poissa Poissa

Vastaus #234 : 29.10.2009 klo 09:51:01

Itsekin suunnitellut kaverin kanssa lähteä katsomaan valioliigaa Lontooseen, West Hamin tai Fulhamin pelejä. Olen tutkinut noita lipunmyynti juttuja mutta yksi asia askarruttaa vielä. Kun aikoo ostaa netin kautta liput itselle ja kaverille general salesta niin voiko itse ostaa kaksi lippua eli se toinen olisi kaverille, koska siinähän on sellainen kohta että Friends & Family mitäs tuo tarkoittaa ? Kiitoksia vastuksista
« Viimeksi muokattu: 29.10.2009 klo 15:09:08 kirjoittanut Barcode Rolle »
Hevi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #235 : 29.10.2009 klo 18:36:14

Itsekin suunnitellut kaverin kanssa lähteä katsomaan valioliigaa Lontooseen, West Hamin tai Fulhamin pelejä. Olen tutkinut noita lipunmyynti juttuja mutta yksi asia askarruttaa vielä. Kun aikoo ostaa netin kautta liput itselle ja kaverille general salesta niin voiko itse ostaa kaksi lippua eli se toinen olisi kaverille, koska siinähän on sellainen kohta että Friends & Family mitäs tuo tarkoittaa ? Kiitoksia vastuksista

West Hamin lippukaupan sivuilta: "Please note you will not be able to purchase multiple tickets until your friends and family have been added." Eli myös kaikkien kavereiden pitää rekisteröityä lippukaupan asiakkaaksi. Rekisteröinnin yhteydessä jokainen saa sähköpostiin oman tunnuksen. Jos sinä hoidat lippujen oston, niin kaikki toimittaa salasanan ja postinumeronsa sinulle jolloin voit viedä tiedot valmiiksi omien tietojen taakse: http://www.whufcboxoffice.com/friendsfamily.aspx --->"add friends and family". Kun kavereiden tiedot ovat valmiina, voit ostaa useamman lipun kerralla netin kautta helposti.

Ainakin itselläni toimi hyvin muutama viikko sitten kun ostin 4 lippua 8.11 West Ham-Everton peliin.

Ketun boik

Poissa Poissa

Vastaus #236 : 30.10.2009 klo 07:49:07

Itse ainakin sain pari lippua juuri kyseiseen peliin ilman minkäänlaista "friends&family-kikkailua".

Liput tulivat tuossa alkuviikolla kotiin, toivottavasti HH:n kanssa sisään päästään.
vambetos

Poissa Poissa

Vastaus #237 : 30.10.2009 klo 14:22:08

Tuli juuri ostettua liput ens viikon lauantain valioliigan matsiin Man City vs Burnley.28 puntaa makso lippu,ettei paha hinta.
ronaldo99

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manu, PSG, Real Madrid, City, Newcastle

Vastaus #238 : 30.10.2009 klo 20:39:21

Mites ManU:n matseihin yleensä saa lippuja? Jos ajattelee esim. Fulhamia vastaan tms. General Sale taitaa olla ainoa vaihtoehto, jäsenyys kun taas kerran taitaa maksaa. Antakaas vinkkejä, kiitos.
hakkeri

Poissa Poissa

Vastaus #239 : 31.10.2009 klo 10:26:26

Tarkoitus olis mennä katsomaan 16.1 Chelsea-Sunderland, Chelsean sivujen kautta ei 4 lippua taida saada? Event travel ei myy pelkkiä pelilippuja. Mikäs nyt olis paras keino saada liput? Viagogo? Vai uskaltaako luottaa että saa kun menee paikan päälle?
erzska

Poissa Poissa

Vastaus #240 : 01.11.2009 klo 23:17:46

Itse ostin liput spurs - man city peliin. Kyselisin vaan että kuinkas kauan noiden lippujen tulo postitse on yleensä kestäny? :)
jesus_doner

Poissa Poissa

Vastaus #241 : 02.11.2009 klo 00:18:43

Ihan pikasta kysymystä. Eli tammikuussa oltas menossa liverpooliin ja tarkotus olis mennö katsastaan 30.1 matsi Boltonia vastaan. Oon nyt nettiä tsekkaillu ja kaikki sanoo, että kannattais general salesta puhelimella ostaa, mutta eikös liittyminen pool faniklubiin ja sitä kautta netistä ostaminen olisi järkevää, koska liput tulevat aikaisemmin myyntiin ja täten olisi varmempi saada liput, vai? Montako lippua klubilainen saa ostaa netistä? Jossain lukee 1 ja jossain 6
Samaan peliin suunnistamassa. Liput tulee jäsenille noin viikkoa ennen general salea. General sale 18 päivää ennen matsia. Netin kautta ostaminen kätevintä/helpointa. Jos oot kaverin kanssa menossa niin molemmille saa kyllä liput, oliko rajana 4, en muista. Jäsenyys 25 puntaa kaudelle 2010.
Hukkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hjk

Vastaus #242 : 02.11.2009 klo 10:15:35

Olen Lontoossa 21.11 ja silloin pelataan Chelsea-Wolwes peli, jonka olisin kiinnostunut näkemään. Liput tuli myyntiin membereille viikko sitten siten, että kukin member sai ostaa yhden lipun. Peli myytiin loppuun muutamassa tunnissa ja en sinä aikana ollut netin ääressä, joten nyt ollaan ilman lippua. Onko jollain kokemusta lipun ostamisesta stadikan edestä, että millaisissa hinnoissa pyörii ja liikkuuko siellä kuinka paljon väärennettyjä lippuja? Tietysti seatwavesta tai viagogosta voi tsäkällä saada, mutta se on ihan tuurista kiinni. Vinkkejä otetaan vastaan.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #243 : 02.11.2009 klo 10:29:20

Olen Lontoossa 21.11 ja silloin pelataan Chelsea-Wolwes peli, jonka olisin kiinnostunut näkemään. Liput tuli myyntiin membereille viikko sitten siten, että kukin member sai ostaa yhden lipun. Peli myytiin loppuun muutamassa tunnissa ja en sinä aikana ollut netin ääressä, joten nyt ollaan ilman lippua. Onko jollain kokemusta lipun ostamisesta stadikan edestä, että millaisissa hinnoissa pyörii ja liikkuuko siellä kuinka paljon väärennettyjä lippuja? Tietysti seatwavesta tai viagogosta voi tsäkällä saada, mutta se on ihan tuurista kiinni. Vinkkejä otetaan vastaan.

http://www.1st4footballtickets.com/

Ei mikään halvin paikka ostaa lippuja. Itse kerran ostanut tuolta liput FA-cupin peliin Preston-Liverpool ja ainakin silloin homma toimi eli liput saimme. Tuota ainakin kannattaa harkita jos ei muuta kautta onnistu lippuja saamaan halvemmalla. Stadionionin edestäkin kyllä sen lipun varmaan saa, mutta kannattaa olla varovainen, kun ei ihan laillista toimintaa ole ja poliisit tuota kyllä valvoo. 

Barcode Rolle

Poissa Poissa

Vastaus #244 : 02.11.2009 klo 12:25:50

Onko jollakin tietoa koska liput tulevat general saleen siis kellonaikaa ?
Jos on ilmoitettu esim. että liput tulevat general saleen 3.11 niin tietääkö joku tuleeko englannin aikaa puolilta öin vai ????
sammaluus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 27.10.2007-10.5.2010

Vastaus #245 : 02.11.2009 klo 13:01:00

Onko jollakin tietoa koska liput tulevat general saleen siis kellonaikaa ?
Jos on ilmoitettu esim. että liput tulevat general saleen 3.11 niin tietääkö joku tuleeko englannin aikaa puolilta öin vai ????
Tarkka kellonaika riippuu seurasta, mutta yleensä kuitenkin myynti alkaa "toimistoaikaan", sillä lipunmyyntiä suoritetaan ihan seuranfyysisistä lipputoimistoistakin.
hakkeri

Poissa Poissa

Vastaus #246 : 02.11.2009 klo 20:36:34

Onko tästä kokemuksia? Tuleeko postilla?
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #247 : 02.11.2009 klo 21:06:30

Onko tästä kokemuksia? Tuleeko postilla?

Juuri tuossa ylempänä kerroin, että kerran tuota kautta ostanut liput FA-cupin peliin Preston - Liverpool ja silloin toimi hyvin. Tuolloin liput noudettiin erään Liverpoolilaisen hotellin respasta (en nyt ihan varmasti muista, mutta taisi olla sen takia että ostin liput sen verran myöhään, ettei olisi postissa enää kerennyt) .
Gary Deville

Poissa Poissa

Vastaus #248 : 07.11.2009 klo 11:22:19

Osaako joku valaista Manun lippujen saatavuudesta. Kun tuolla manutd.comin lippumyynti kohdassa Everton pelissä lukee aina tuo sama teksti "buy tickets". Mutta tuon linkin takaa pystyy ostamaan vain parkkitilaa ja hospitality paketteja. Edellisiin Blackburn ja Bolton peleihin tuota kautta kuitenkin ainakin näytti saavan helpostikin lippuja.

Turhauttavaa että siihen ei tule mitää merkintää, että "tähän peliin ei enää lippuja saatavilla". Olenko vain tyhmä enkä ymmärrä jotain, vai voikohan tuon https://www.eticketing.co.uk/muticketsandmembership/default.aspx linkin takaa vielä mahdollisesti saada lippuja. Vai pitääkö vain toivoa parasta ja löytää lippunsa jostain mustan pörssin touhuista stadikan viereltä.. :/  Alkaa aika ja usko loppumaan reissun lähestyessä...
Axo

Poissa Poissa

Vastaus #249 : 07.11.2009 klo 14:06:07

Osaako joku valaista Manun lippujen saatavuudesta. Kun tuolla manutd.comin lippumyynti kohdassa Everton pelissä lukee aina tuo sama teksti "buy tickets". Mutta tuon linkin takaa pystyy ostamaan vain parkkitilaa ja hospitality paketteja. Edellisiin Blackburn ja Bolton peleihin tuota kautta kuitenkin ainakin näytti saavan helpostikin lippuja.

Turhauttavaa että siihen ei tule mitää merkintää, että "tähän peliin ei enää lippuja saatavilla". Olenko vain tyhmä enkä ymmärrä jotain, vai voikohan tuon https://www.eticketing.co.uk/muticketsandmembership/default.aspx linkin takaa vielä mahdollisesti saada lippuja. Vai pitääkö vain toivoa parasta ja löytää lippunsa jostain mustan pörssin touhuista stadikan viereltä.. :/  Alkaa aika ja usko loppumaan reissun lähestyessä...

Noihin hospitability-paketteihin siis sisältyy myös ottelulippu. Olen kertaalleen kokeillut ja ihan mukavasti toimi. Hintaa taisi
tulla normaaliin matsilippuun verrattuna tuplaten mutta ainakin minun kannaltani ihan hyväksyttävää. Musta pörssi stadionin
edessä on kuitenkin epävarmempi ja stressaavampi.

Halvimman luokan paketti oli siis sellainen johon sisältyi ihan normaalissa katsomossa olevan paikan lisäksi joukko kaikenlaisia
ravintolapalvelukuponkeja. Siinä mielessä hyödyttömiä ettei niissä mainittuja ravintoloita tullut vastaan. Peliin pääsy oli
kuitenkin tärkeintä ja se onnistui ainakin minulle.

Kasasin aikanani jopa pienen matkaraportin tuonne. Siellä vielä pari lisäkommenttia paketeista.

http://futisforum2.org/index.php?topic=58696.0

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 117

Siirry: