|
|
Piu
Poissa
|
 |
Vastaus #276 : 18.01.2010 klo 14:46:25 |
|
Tuosta näyttäisi puuttuvan se linkki uuden tilin tekemiseen. Koitin etsiä sitä sivua, mutten löytänyt. Kannattanee varata puhelimitse ne liput. Call the One Hotspur Ticketing and Membership Hotline on 0844 844 0102 (option 1), now open 24 hours a day. If you are calling from outside the UK, please call +44 207 998 1068.
|
|
|
|
|
Kyykky
Poissa
|
 |
Vastaus #277 : 26.01.2010 klo 11:39:31 |
|
Onko kenelläkään kokemuksia lippujen ostosta tällaiselta nettisivustolta http://www.unitedticketagency.com/ ? Vai mistä kannattais lähteä hankkimaan ManU:n peleihin? Hieman hiukois ManU-Tottenham huhtikuussa... Liittymällä jäseneksi (One United) seuran nettisivuilla voi osallistua useimpien otteluiden osalta ballottiin, josta voi saada oikeuden ostaa lipun peliin. Yksi jäsen voi hankkia vain yhden lipun. Lisätietoja on tietysti noilla sivuilla. Toinen mahdollisuus on ostaa pelkkä lippu, lippu ja lennot tai lippu, lennot ja majoitus jonkin matkanjärjestäjän kautta (esim. Event-travel, SMT jne.), jolloin hinta on luonnolliseti hieman kovempi.
|
|
|
|
|
Shefkin rangaistuspotku
Poissa
|
 |
Vastaus #278 : 26.01.2010 klo 18:31:20 |
|
Kysytään nyt sitten mielipidettä/neuvoa kokeneemmilta forumisteilta.. Olen Lontoossa maaliskuun puolessa välissä ja valioliigaa olisi kiva käydä katsomassa. Tuona viikonloppuna on tarjolla pelit Chelsea-West Ham ja Tottenham-Blackburn. Meneeköhän kummankaan pelin liput yleiseen myyntiin, vai jäänkö nuolemaan näppejäni?
Molemmat myydään loppuun jäsenille. Jos rekisteröidyt Tottenhamin lippukauppaan niin voit kytätä ticket exchange -lippuja, sinne voi myös ilmestyä myöhemmin lisää lippuja myyntiin ihan normaalin myynninkin kautta. Niitä voi saada. Chelsealla nekin liput ovat vain jäsenille. Ja täältä voi rekisteröityä: https://www.eticketing.co.uk/tottenhamhotspur/default.aspx
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.01.2010 klo 18:37:07 kirjoittanut Shefkin rangaistuspotku »
|
|
|
|
|
Rotta
Poissa
|
 |
Vastaus #279 : 28.01.2010 klo 15:38:05 |
|
Molemmat myydään loppuun jäsenille. Jos rekisteröidyt Tottenhamin lippukauppaan niin voit kytätä ticket exchange -lippuja, sinne voi myös ilmestyä myöhemmin lisää lippuja myyntiin ihan normaalin myynninkin kautta. Niitä voi saada. Chelsealla nekin liput ovat vain jäsenille. Ja täältä voi rekisteröityä: https://www.eticketing.co.uk/tottenhamhotspur/default.aspxItseasiassa ei mennyt pelkille jäsenille tuo Spurs-Blackburn. Tänään tuli liput general saleen ja riitti sieltä pari kappaletta itsellenikin. 13.3. menetetään valioliigapoikuus 
|
|
|
|
|
sammaluus
Poissa
Suosikkijoukkue: 27.10.2007-10.5.2010
|
 |
Vastaus #280 : 28.01.2010 klo 15:39:46 |
|
Itseasiassa ei mennyt pelkille jäsenille tuo Spurs-Blackburn. Tänään tuli liput general saleen ja riitti sieltä pari kappaletta itsellenikin. 13.3. menetetään valioliigapoikuus  Paitsi jos Leeds kaatuu ja tottenham jatkaa FA Cupin 5. kierrokselle ? Bolton-Spurs on kai merkitty 13.3. pelattavaksi ? Eipä sentään, Fa Cuppia pelataankin jo 13.2 mulle: 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.01.2010 klo 15:47:44 kirjoittanut sammaluus »
|
|
|
|
|
Juzki
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #281 : 29.01.2010 klo 21:56:27 |
|
Mites Manchester Cityn peleihin liput? Saako helposti esim. Aston Villaa vastaan?
|
|
|
|
|
Agnes McHaggis
Poissa
Suosikkijoukkue: Droylsden FC - Pride of Greater Manchester
|
 |
Vastaus #282 : 30.01.2010 klo 17:38:20 |
|
Mites Manchester Cityn peleihin liput? Saako helposti esim. Aston Villaa vastaan?
Kylla pitaisi saada jopa ovelta Villa peliin. Netin kautta ei mitaan ongelmia ostossa ja jos olet kaupungissa vaikka paivaa aiemmin niin keskustan fanikauppaan/stadionille vaan raha kourassa kyselemaan.
|
|
|
|
|
|
JoyDivision
|
 |
JoyDivision
Vastaus #283 : 01.02.2010 klo 16:48:10 |
|
Kylla pitaisi saada jopa ovelta Villa peliin. Netin kautta ei mitaan ongelmia ostossa ja jos olet kaupungissa vaikka paivaa aiemmin niin keskustan fanikauppaan/stadionille vaan raha kourassa kyselemaan.
Hieman helpolta kuulostaa tuo ohje,mutta toki mahdollista? Ensinnäkin kyseinen Aston Villa peli on viimeinen kotimatsi ja jo senkin takia varmasti loppuunmyyty.Toki kovaan hintaanhan saa lippuja mihin vaan. Keskustan fanikauppaan meno toki kannattaa,mutta ne likat tuskin lipuista tietää tuon taivaallista,vaikka mukavia ovatkin? Nettimyynnissähän on lisäksi se City-kortin osto velvoite eikä siltikään takeita ole.
|
|
|
|
|
Agnes McHaggis
Poissa
Suosikkijoukkue: Droylsden FC - Pride of Greater Manchester
|
 |
Vastaus #284 : 01.02.2010 klo 17:06:06 |
|
Hieman helpolta kuulostaa tuo ohje,mutta toki mahdollista? Ensinnäkin kyseinen Aston Villa peli on viimeinen kotimatsi ja jo senkin takia varmasti loppuunmyyty.Toki kovaan hintaanhan saa lippuja mihin vaan. Keskustan fanikauppaan meno toki kannattaa,mutta ne likat tuskin lipuista tietää tuon taivaallista,vaikka mukavia ovatkin? Nettimyynnissähän on lisäksi se City-kortin osto velvoite eikä siltikään takeita ole.
OK, myonnan etten tarkistanut milloin tuo peli on. Kauden viimeiseen matsiin kannattaa tietysti ostaa liput etukateen. Keskustan fanikaupasta on kylla ainakin ennen (=viime kaudella) saannut lippuja ihan helposti, mutta en sitten tieda olenko mie ollut jotenkin onnekkaampi lippujen kanssa kun JoyDivision. Onko tuohon online myyntiin sitten tullut jotain muutoksia, koska mie en omista mitaan City-korttia ja olen saanut netin kautta ainakin viime kaudella ostettua? Mutta pahoittelut jos antamani tieto oli vaara!
|
|
|
|
|
|
JoyDivision
|
 |
JoyDivision
Vastaus #285 : 01.02.2010 klo 17:59:05 |
|
OK, myonnan etten tarkistanut milloin tuo peli on. Kauden viimeiseen matsiin kannattaa tietysti ostaa liput etukateen. Keskustan fanikaupasta on kylla ainakin ennen (=viime kaudella) saannut lippuja ihan helposti, mutta en sitten tieda olenko mie ollut jotenkin onnekkaampi lippujen kanssa kun JoyDivision.
Onko tuohon online myyntiin sitten tullut jotain muutoksia, koska mie en omista mitaan City-korttia ja olen saanut netin kautta ainakin viime kaudella ostettua? Mutta pahoittelut jos antamani tieto oli vaara!
Onnekkaampi varmaan oletkin...heh! Niin minulla on seasoncard ollut jo vuosia,mutta kavereille olen joskus yrittänyt hommata lippuja ja silloin piti olla citycard jo senkin takia,että liput tulevat aikaisemmin myyntiin kyseisille korteille. Nykyisin,kun Citystä on tullut vähän isompi juttu,niin lippujen saanti on vaikeutunut. Olen minä kerran marssinut stadionin lippuluukulle edellisenä päivänä ennen City vs ManU ottelua ja likka kysyi vaan,että montako lippua haluat?? ps. minä en muuten pääse Aston Villa peliin joten paikka on vapaana...
|
|
|
|
|
Juzki
Poissa
|
 |
Vastaus #286 : 01.02.2010 klo 22:28:01 |
|
Kiitos vastauksista. Tarkoituksena matkustaa Manchesteriin päivää ennen peliä, iltalennolla. Paikka toki maistuisi 
|
|
|
|
|
Kuitu
Poissa
|
 |
Vastaus #287 : 16.02.2010 klo 15:35:17 |
|
" The Council House (the Council House), Is Never Full (is Never Full), The Council House Is Never Full, Unless they play Man United, The Council House is never full!"
|
|
|
|
|
Smolt
Poissa
|
 |
Vastaus #288 : 22.02.2010 klo 23:33:55 |
|
Oon kaverin kanssa menossa huhtikuussa Lontooseen, tarkoituksena olisi samalla myös katsoa jokin fudismatsi. Eritoten kiinnostaa 24.4 pelattava Arsu - Man C, mutta lippujen saanti kyseiseen matsiin taitaa olla aika vaikeaa. Ollaan ArsenalFinlandin kautta lippuja kyselty, mutta kaikki heidän saamat liput on jo kuulemma varattu. Ei kumpikaan olla minkäänsortin Arsenalin jäseniä, joten ainoa toivo lippujen saannin suhteen on vissiin general salen kautta, jos eivät siihen menessä ole jo kaikki menneet.
Vinkkejä ja apua lipunmetsästykseen toivottaisiin.
|
|
|
|
|
Pallonen
Poissa
|
 |
Vastaus #289 : 14.03.2010 klo 23:11:08 |
|
Manchester Cityn kotipeleistä vielä sen verran, että näköjään jopa Manuakin vastaan saa lippuja. Olin ihan varma, ettei olisi mitään mahiksia saada lippuja Manchesterin paikallismatsiin 17.4., mutta ostamalla ensin Citycardin, sai liput ihan helposti.
Kysymys teille, joilla on Citycard: lähettävätkö sen kortin postissa kotiin? Ja tuleeko mitään paperilippua itse peliin vai onko se jotenkin ladattu siihen kortille? Jäi vähän auki vielä nettisivujen tavaamisen jälkeen.
|
|
|
|
|
|
JoyDivision
|
 |
JoyDivision
Vastaus #290 : 14.03.2010 klo 23:35:30 |
|
Manchester Cityn kotipeleistä vielä sen verran, että näköjään jopa Manuakin vastaan saa lippuja. Olin ihan varma, ettei olisi mitään mahiksia saada lippuja Manchesterin paikallismatsiin 17.4., mutta ostamalla ensin Citycardin, sai liput ihan helposti.
Kysymys teille, joilla on Citycard: lähettävätkö sen kortin postissa kotiin? Ja tuleeko mitään paperilippua itse peliin vai onko se jotenkin ladattu siihen kortille? Jäi vähän auki vielä nettisivujen tavaamisen jälkeen.
Eivät lähetä paperilippua,koska se Citycard on ns.älykortti joka aktivoituu siihen peliin minne maksetaan paikkavaraus. Aika hyvä tuuri sinulla,jos sait paikallispeliin lipun,koska siihen ja Liverpool-peliin yleensä tarvitaan vähintään yksi aikaisempi osto meneillään olevalta kaudelta? Korttin tulo kestää muistaakseni viikon verran?? Kyllähän sinne sais lippuja vielä sillä pelkällä access-cardillakin...tosin ihan sieltä piippuhyllyltä. ps.kannattaa tulostaa varoiksi tilausvahvistus joka tulee sähköpostiin.
|
|
|
|
|
Pallonen
Poissa
|
 |
Vastaus #291 : 15.03.2010 klo 00:06:56 |
|
Eivät lähetä paperilippua,koska se Citycard on ns.älykortti joka aktivoituu siihen peliin minne maksetaan paikkavaraus. Aika hyvä tuuri sinulla,jos sait paikallispeliin lipun,koska siihen ja Liverpool-peliin yleensä tarvitaan vähintään yksi aikaisempi osto meneillään olevalta kaudelta? Korttin tulo kestää muistaakseni viikon verran?? Kyllähän sinne sais lippuja vielä sillä pelkällä access-cardillakin...tosin ihan sieltä piippuhyllyltä. ps.kannattaa tulostaa varoiksi tilausvahvistus joka tulee sähköpostiin.
Joo noin sen korttiasian ajattelinkin. Osto vaati 10 loyalty-pistettä, mutta kun osti Citycardin, sai heti 50 pistettä käyttöön. Access cardilla ei onnistunut, koska vaatii sen 10 loyalty-pistettä, mitä mulla ei ollut. Sitäkö tarkoitit? Juu meinaan ottaa kaikki mahdolliset vahvistukset mukaan matkalle.
|
|
|
|
|
linniz
Poissa
Suosikkijoukkue: TP-47,Suomi,Spurs - Harvemmin tuuletellaan
|
 |
Vastaus #292 : 15.03.2010 klo 10:33:10 |
|
Tuli akuutisti sauma lähteä Lontooseen vapun tienoilla, näyttäisi olevan Spurssin viimeinen kotipeli 1.5 Boltonia vastaan, kuinka saan parhaiten liput ko peliin. Kotisivujen kautta?
|
|
|
|
|
|
JoyDivision
|
 |
JoyDivision
Vastaus #293 : 15.03.2010 klo 17:53:16 |
|
Joo noin sen korttiasian ajattelinkin. Osto vaati 10 loyalty-pistettä, mutta kun osti Citycardin, sai heti 50 pistettä käyttöön. Access cardilla ei onnistunut, koska vaatii sen 10 loyalty-pistettä, mitä mulla ei ollut. Sitäkö tarkoitit? Juu meinaan ottaa kaikki mahdolliset vahvistukset mukaan matkalle.
No se oli sitten noin,että ne pisteet täyttyi siitä Citycardin ostosta...hyvä näin. Se on ihan mukavaa,että Manchesteriin (etenkin CoMsille) alkaa tulla muitakin suomalaisia katsojia enemmän! Tuo EasyJetin tulo toki oli parasta mitä futismatkaaja voi toivoa. Itse monta vuotta "kotimaiselle" lentofirmalle rahaa syytäneelle tämä oli mieletön säästö,kun samalla rahalla pääsee nyt 3-4 kertaa verrattuna aikaisempaan 1 kertaan! Se vahvistus on ihan vaan sentakia hyvä olla,jos se lukulaite ei jostain syystä lue korttia,niin järkkäri kyllä avaa portin.
|
|
|
|
|
20402
Poissa
|
 |
Vastaus #294 : 29.03.2010 klo 13:16:49 |
|
Manchesteria ollaan kaverin kanssa katseltu, kun Easyjet tosiaan lentelee about satasella tuonne. Mikä lienee tällä hetkellä paras tapa hommata lippuja? Esim. http://tickets.telegraph.co.uk tarjoaa noita, jopa kohtuulliseen hintaan ja lienee ihan luotettava. Kokemuksia?
|
|
|
|
|
blackhawk
Paikalla
Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton
|
 |
Vastaus #295 : 29.03.2010 klo 16:03:04 |
|
EasyJetin halpalennot Manchesteriin tarjoavat futismatkailijalle aika paljonkin vaihtoehtoja, sillä ManU:n ja Cityn lisäksi lähiseudulla pelaavat kotiottelujaan myös Everton, Liverpool, Wigan, Bolton, Blackburn, Burnley ja Stoke.
|
|
|
|
|
jarsti
Poissa
|
 |
Vastaus #296 : 31.03.2010 klo 17:17:21 |
|
Ollaan seitsemän hengen retkueen kanssa matkustamassa Manchesteriin vapun tienoilla ja tuo Aston Villa peli kiinnostaisi myös meitä. Mikä on siis helpoin tapa ostaa liput ko. peliin? Onko tuosta tickets.telegraph.co.uk:sta kellään kokemusta?
|
|
|
|
|
Juzki
Poissa
|
 |
Vastaus #297 : 10.04.2010 klo 12:01:34 |
|
Manchester City - Aston Villa peliin tuli ostettua liput 
|
|
|
|
|
Horsepower
Poissa
|
 |
Vastaus #298 : 18.06.2010 klo 23:42:19 |
|
Olisi tarkoitus lähteä syksyllä Anfieldille joko Sunderland tai WB peliin ja muutamaan kysymykseen tarvisin vastausta.
Olen ostanut membershipin ja ilmeisesti sen jäsenien nettimyynnin kautta lippuja saa parhaiten. Montako lippua pystyn ostamaan? Kun meitä on neljä lähdössä ja muut eivät ole jäseniä. Poolin sivuilla sanottiin, että yksi lippu per jäsen, mutta jostakin olen lukenut, että jäsen voi ostaa 4 lippua.
Miten paljon ennen normaalia liigapeliä liput tulevat myyntiin? Ja miten olette muut toimineet tällaisen reissun kanssa? Oletteko ensin hankkineet liput peliin ja vasta sitten lennot ja hotellit? Koska jos lennot varaisi jo esimerkiksi nyt, ne saisi paljon edullisemmin.
Tuleeko liput paperiversiona postissa vai ladataanko ne sille jäsenkortille?
Muutenkin kaikki neuvot ovat tervetulleita.
Kiitos.
|
|
|
|
|
Vanja
Poissa
Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!
|
 |
Vastaus #299 : 19.06.2010 klo 09:52:40 |
|
Olisi tarkoitus lähteä syksyllä Anfieldille joko Sunderland tai WB peliin ja muutamaan kysymykseen tarvisin vastausta.
Olen ostanut membershipin ja ilmeisesti sen jäsenien nettimyynnin kautta lippuja saa parhaiten. Montako lippua pystyn ostamaan? Kun meitä on neljä lähdössä ja muut eivät ole jäseniä. Poolin sivuilla sanottiin, että yksi lippu per jäsen, mutta jostakin olen lukenut, että jäsen voi ostaa 4 lippua.
Miten paljon ennen normaalia liigapeliä liput tulevat myyntiin? Ja miten olette muut toimineet tällaisen reissun kanssa? Oletteko ensin hankkineet liput peliin ja vasta sitten lennot ja hotellit? Koska jos lennot varaisi jo esimerkiksi nyt, ne saisi paljon edullisemmin.
Tuleeko liput paperiversiona postissa vai ladataanko ne sille jäsenkortille?
Muutenkin kaikki neuvot ovat tervetulleita.
Kiitos.
Liity jäseneksi Suomen Branchiin niin olet mukana lippujen arvonnassa. Muutenkin tuolta löytyy kaikkea tarpeellista tietoa mitä peräänkuulutat viestissä http://www.fcliverpool.net/forum/index.php?sid=4934b8c5dfa4bffc6fa9290d1d9958bd
|
|
|
|
|
|
|
|