Mietin tässä, että jos DDG haluaa takaisin Espanjaan, niin olisiko Ticolla halukkuutta tehdä suoraa pelaajavaihtoa eli Oblak Unitediin ja DDG Ticoon.
Jos, siis jos, United joutuu harkitsemaan maalivahtiosastoaan uudestaan, niin riippumatta omista näkemyksistäni, luulen Romero-kortin katsomisen olevan vahvoilla. Näin tämä nyt vaan menee. Toisena huomiona Unitedin kannattaisi myös toistaiseksi pitää silmällä Sheffield U:ssa lainalla olevaa Hendersonia ja pyrkiä pitämään hänet siellä ensi kauden. Nyt on kuitenkin Valju-pelejä tiedossa, jos eivät sitten hanki jostain uutta mv:a.
Jossain lähteissä muuten ei tunnuta mainitsevan tästä lainasta mitään, mutta käsittääkseni siis näin. J. Pereirasta kyllä mainitaan, jota en ole pitänyt juuri minään muutenkaan.
Martti näytti sitä asennetta jo lämmittelyssä minkä takia ei peliin päässyt:
Baillylta meni nivelsiteet ja kausi ohi, väliin jää myös AFCON. Lindelöf ja Rojo ainoat täysin terveet keskuspuolustajat...
Tässä myös kaksi "näin tämä nyt vaan menee" kohtaa eli eihän vaihtomiesten ole verryttelyssä tarkoitus repiä itsestään energioita pellolle, mutta tämä nyt vaan on niin karsean näköistä yhdistettynä Martialin kovin usein löysään pelaamiseen. Luulen, että tässä kohtaa yleinen mielipide alkaa kohta olemaan "asiat ovat miltä näyttävät", ja nyt hän on viimeistään todellakin silmätikkuna. Kauden loppu tulee toki vastaan.
Martial ei ole vielä saavuttanut edes Nanin tasoja ja näyttää siltä, että tässä tulee lisää nimiä sille listalle, josta eivät vaan kerta kaikkiaan saa potkittua potentiaalia ulos (kuten Nani). Kehittymistä ei ole tapahtunut nimeksikään vuosiin (kuten ei monen muunkaan United-pelurin osalta). Saa nähdä miten kesällä mennään, jos/kun ongelmia on ollut Olen aikana muutenkin.
Bailly puolestaan pelasti mahdollisesti United-jatkonsa, yllätys yllätys, loukkaantumalla.
Technical Director ja Director of Football eivät ole ihan yksi yhteen termejä, DoF käsittääkseni on näistä se kokonaisvaltaisempi positio. Rioa ei huhuta DoF rooliin.
En toki tiedä, että voisiko nämä toimia rinnakkain. Mutta futisjohdon vahvistaminen ei tarvitsisi olla vain DoF, kyllä sinne useampikin mahtuisi mukaan.
Luonnollisesti en tiedä paremmin, mutta eiköhän huhuissa ja keskusteluissa nämä kaksi termiä/positioita ole menneet Unitedin osalta jo lahjakkaasti sekaisin. Olen filtteroinut itse niin, että jos johtoportaaseen tulee muutoksia, niin termi on luultavasti juuri technical director.
Mitchell on ollut huhuissa alun perin jo viime vuoden puolelta asti. Onko tästä muka nyt jotain konkreettisempaa uutta tiedossa?
On vaikea käsittää, mikä tässä nyt oikein maksaa, jos muutoksia on tulossa...