Ulkopuolinen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter
|
 |
Vastaus #75 : 28.08.2007 klo 15:43:21 |
|
Turkulaisilla heittää arviointia Patun kaudesta tähän mennessä?
Vastataan nyt tähänkin. Ihan hyvin Patulla on mennyt, Inter on Hakan lisäksi ainoa joukkue joka on päästänyt maaleja alle yhden/peli. Oma suuri osuutensa on tietysti edessä pelaavilla Chattolla, Hooiveldilla ja muilla, mutta kyllä Bantamoi on paljon hyviä torjuntoja esittänyt. Pelin avaaminen on parantunut jonkin verran, vaikka Bahneen verrattuna Patu on vielä todella kaukana. Rauhallisuutta ja tasaisuutta ei varmaan saa millään muulla kuin pelaamalla, mutta ei Inter ole kertaakaan tällä kaudella Bantamoihin kaatunut. Jos tappioihin syyllisiä täytyy hakea niin he löytyvät toisesta päästä kenttää.
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
 |
Vastaus #76 : 30.08.2007 klo 21:19:53 |
|
Oliko rankit Patun hyvyyttä vai vetäjien paskuutta?
|
|
|
|
Ulkopuolinen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter
|
 |
Vastaus #77 : 30.08.2007 klo 21:20:51 |
|
Oli ne syytäkin torjua, sellaisesta mokasta se Tepsun maali tuli. 
|
|
|
|
harju
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Wolves
|
 |
Vastaus #78 : 30.08.2007 klo 21:21:06 |
|
Miten itse määrittelisit suoraan maalivahtia päin tulevat vedot?
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
 |
Vastaus #79 : 30.08.2007 klo 21:23:23 |
|
Miten itse määrittelisit suoraan maalivahtia päin tulevat vedot?
Epäonnistuneiksi tai moken oveluudeksi 
|
|
|
|
Väliinpudottaja
Poissa
|
 |
Vastaus #80 : 30.08.2007 klo 21:44:28 |
|
Ihan hyvinhän se ne hoiti. Heinikangas yritti keskeltä, Patu torjui jaloilla heittäydyttyään jo vähän vasemmalle ja Paatelainen yritti oikealle jonka Patu aavisti oikein ja torjui sivurajasta ulos. Mutta kuten Ulkopuolinen sanoi, näitä rankkareita tuskin olisi tullut ellei Bantamoi olisi mokannut täydellisesti siinä Tepsin ensimmäisessä maalipaikassa. Muutenkin oli parissa tilanteessa ihan pihalla, toisaalta taas torjui ainakin yhden läpiajon, tuli muutaman kerran hyvin hakemaan pystysyöttöjä(=roiskaisuja) ja harhautteli kerran Ääritaloa miten tahtoi. 
|
|
|
|
STPS
Poissa
|
 |
Vastaus #81 : 30.08.2007 klo 23:22:28 |
|
Patu on kyllä ihme jätkä. Käsittämättömän ailahtelevaa oli peli taas tänään. Välillä paraatipelastuksia ja sitten heti perään täysin amatööritason koheltamista vastaantuloissa ja muutenkin. Paljon pitää Patun kehittyä jos meinaa vielä joskus kansainvälisillä kentillä pelata.
|
|
|
|
KBR
Poissa
Suosikkijoukkue: KGB
|
 |
Vastaus #82 : 30.08.2007 klo 23:28:55 |
|
Hyvä mokke 
|
|
|
|
ordem e progresso
Poissa
Suosikkijoukkue: Santos
|
 |
Vastaus #83 : 31.08.2007 klo 08:36:38 |
|
Bantamoi sössi totaalisesti 1-0:n. Voidaan tietenkin kysyä, miten on mahdollista, että Bantamoi joutuu tulemaan kahta Töpsin pelaajaan vastaan? Muistaakseni kentällä olivat myös liigan parhaat puolustajat Corpache & Hooiveld. Jumalauta. Taisi joku muukin sössiä kuin Bantamoi. 
|
|
|
|
Rodolfo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja
|
 |
Vastaus #84 : 31.08.2007 klo 09:11:29 |
|
Todella hyviä torjuntoja eilen 
|
|
|
|
Saminaattori
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku
|
 |
Vastaus #85 : 31.10.2007 klo 20:49:48 |
|
|
|
|
|
Offensive Leftwinger
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter Turku IF Brommapojkarna
|
 |
Vastaus #86 : 31.10.2007 klo 22:41:21 |
|
Hän-mies musiikille 
|
|
|
|
Tapsa
Paikalla
|
 |
Vastaus #87 : 10.01.2008 klo 11:16:29 |
|
Bantamoi käytännössä pelasti Interin putoamiselta. Onko kenelläkään oikeata Bantamoin maalivahdin paitaa, jossa on Veikkausliigan tunnukset? Minulla se on.
|
|
|
|
abu
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #88 : 10.01.2008 klo 11:22:33 |
|
Bantamoi käytännössä pelasti Interin putoamiselta. Onko kenelläkään oikeata Bantamoin maalivahdin paitaa, jossa on Veikkausliigan tunnukset? Minulla se on.
Olet varmaan hyvin onnellinen
|
|
|
|
Tapsa
Paikalla
|
 |
Vastaus #89 : 10.01.2008 klo 11:53:10 |
|
Olen tyytyväinen kyllä oikeaan Bantamoi-paitaani. Minä kun en "ymmärrä" riisuttujen faniversioiden päälle mitään. Oikeata se pitää olla. Tämä Bantamoi-paitani on KuPSin ajalta v. 2006. Paidassani ovat myös kaikki sponsoritunnukset, joita on toistakymmentä.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #90 : 10.01.2008 klo 19:10:13 |
|
Olen tyytyväinen kyllä oikeaan Bantamoi-paitaani. Minä kun en "ymmärrä" riisuttujen faniversioiden päälle mitään. Oikeata se pitää olla. Tämä Bantamoi-paitani on KuPSin ajalta v. 2006. Paidassani ovat myös kaikki sponsoritunnukset, joita on toistakymmentä.
Offtopicia kylläkin, mutta kiinnostaisi tietää mikä on sinun henk.kohtainen suosikkijoukkue jalkapallossa, Tapsa? Vai onko sellaista?
|
|
|
|
Tapsa
Paikalla
|
 |
Vastaus #91 : 10.01.2008 klo 19:32:42 |
|
Minä olen aika neutri. Minulla on tavoitteena hankkia kaikkien Veikkausliigan, Ykkösen ja Kakkosen viralliset peliasut itselleni. Voin niitä käyttää tilanteen mukaan sopivissa katsomissani peleissä. Tavoite on kova, mutta minulla on jo divisioonallinen, mutta eri sarjoista. Nimimerkistäsi "Grönvit", minulla on yksi vihreävalkoinen nimittäin Hovsala Bollklubb. Ensi viikon alussa minulla on 5 pelipukua lisää, kaksi viimesyksynä valitun legendan pukuja ja 3 ruotsinkieliseksi ja 2 suomenkieliseksi rekisteröidyltä seuralta. Ja nyt vastaus kysymykseesi suosikeista. Minulla on todellisuudessa useita suosikkeja, mutta yksi menee "kirkkaasti" yli muiden. Ykköseni on FF JARO.
|
|
|
|
Lataamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku & GPR FC
|
 |
Vastaus #92 : 10.03.2008 klo 15:51:08 |
|
Bantamoin kommenteille Syrianska-pelin jälkeen jykevä 
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
 |
Vastaus #93 : 10.03.2008 klo 15:55:47 |
|
Mitä Bantamoi on mennyt sanomaan?
|
|
|
|
Lataamo
Poissa
|
 |
Vastaus #94 : 10.03.2008 klo 16:07:52 |
|
Mitä Bantamoi on mennyt sanomaan?
Tuli matsin jälkeen halailemaan pitch invasionin tehnyttä kannattajaa ja käski tehdä kesällä saman uudelleen. 
|
|
|
|
|
Lataamo
Poissa
|
 |
Vastaus #96 : 26.08.2008 klo 06:24:56 |
|
Kävikö Bantamoille pahasti? 
|
|
|
|
|
Nure_
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Manchester United
|
 |
Vastaus #98 : 27.08.2008 klo 17:38:00 |
|
Forsman ei torju kahta voittoa Interille, varma tieto.
|
|
|
|
Väliinpudottaja
Poissa
|
 |
Vastaus #99 : 27.08.2008 klo 19:55:05 |
|
Forsman ei torju kahta voittoa Interille, varma tieto.
Märissä päiväunissas nämä. Taso ei juuri tällä vaihdoksella tipu ja nyt joku avauksistakin saattaa mennä jopa omille.
|
|
|
|
|
|