FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.06.2025 klo 09:33:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 12 [13]

Kirjoittaja Aihe: Alexander Ring lopettaa maajoukkueessa  (Luettu 64238 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Salee007

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Helmarit, FC Inter Turku, Suomifutis

Vastaus #300 : 06.06.2025 klo 21:22:17

Kerran jättänyt majun, aina jättänyt majun. Esim Roma ei jättänyt ikinä millään tiedotteella majua, joten aina takaisin tervetullut, jos koutsi näin linjaa.
toubi

Poissa Poissa

Vastaus #301 : 07.06.2025 klo 08:25:13

Kerran jättänyt majun, aina jättänyt majun. Esim Roma ei jättänyt ikinä millään tiedotteella majua, joten aina takaisin tervetullut, jos koutsi näin linjaa.
Raaka on maailmankuva. Ihmiset muuttuu, jalkapalloilulliset olosuhteet muuttuu ja jalkapalloilun ulkopuoliset olosuhteet muuttuu. Totta kai saa tehdä uusia päätöksiä.
Hurten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #302 : 07.06.2025 klo 08:52:06

Tainio jätti maajoukkueen aikoinaan täysin samoista syistä kuin Ring ja tuli takaisin kun palasi Eurooppaan.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта

Vastaus #303 : 07.06.2025 klo 08:52:07

Onneksi noita asioita ei futisforumilla päätetä ja asiasta päättävät ovat aikuisia sitä työkseen tekeviä ihmisiä, joita tuskin hirveästi kiinnostaa, mitä mieltä jalkapallofoorumilla ollaan valinnoista.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #304 : 07.06.2025 klo 10:53:24

Tainio jätti maajoukkueen aikoinaan täysin samoista syistä kuin Ring ja tuli takaisin kun palasi Eurooppaan.

Tainio taisi olla yli 30, pitkä loukkaantumishistoria ja oli ollut aina maajoukkueen käytössä. Ring oli juuri parhaassa peli-iässä ja noussut maajoukkueen avaajaksi.
Hurten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #305 : 07.06.2025 klo 10:58:42

Tainio taisi olla yli 30, pitkä loukkaantumishistoria ja oli ollut aina maajoukkueen käytössä. Ring oli juuri parhaassa peli-iässä ja noussut maajoukkueen avaajaksi.
Loukkaantumisia oli Ringilläkin.

Uutinen
– Mun mielestä kyse oli Palloliiton ja seuran välisestä jutusta, jossa ei oikein pystytty sopimaan, mitkä pelit olisin voinut jättää väliin ihan huilin vuoksi.

– Saatoin pelata pari ottelua maajoukkueessa, lentää seuraavana päivänä ja sitä seuraavana oli MLS-peli, jossa jouduin pelaamaan. Mulla meni se polvi silloin, jonka kanssa mulla on ihan nykypäivänäkin vielä tekemistä. Sen jälkeen päätin oman terveyden vuoksi lopettaa, koska mun piti pitää omasta terveydestä ja perheestä huolta. Ei sitä kukaan muu tee, Ring valotti.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alexander-ring-paljastaa-nyt-taman-vuoksi-maajoukkueura-paattyi/9132152
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #306 : 07.06.2025 klo 11:15:02

Sama täällä, tosin kutsun tullessa ajankohtaiseksi olisi todistustaakka maajoukkueeseen sitoutumisesta nyt Ringillä itsellään. Aiemmat näytöt sitoutumisesta maajoukkueeseen ovat heikkoja, joten ilman melko kovia vakuutteluja tästä ei Ringiä olisi mitään järkeä kutsua mukaan.

- Miksi tehdä simppelistä asiasta vaikeampi, kuin se on? Vastaamalla kutsuun kyllä on sitoutuminen tietenkin riittävä. Osaa kyllä sanoa halutessaan ei, kuten tiedämme. Toki, kuten oletettavasti tavallista muutenkin, valmennus voi jo etukäteen kartoittaa tilannetta keskustelemalla pelaajan kanssa, jos halutaan välttää turha kutsu, ja sen mukana turha mediahässäkkä.
D. Harms

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Puistofutis

Vastaus #307 : 19.06.2025 klo 00:08:12

Tasonsa puolesta Ring kuuluisi maajoukkueeseen ja on vieläpä sellainen pelaajatyyppi jota tarvittaisiin. Eri asia sitten kannattaako häntä ottaa mukaan kesken karsintojen, joissa päätavoite tuntuu olevan sukupolvenvaihdos ja uuden peli-ilmeen hakeminen. Mielestäni parhaiden pitäisi pelata, mutta ymmärrän myös toista mieltä olevia tässä asiassa.
Jomppuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PAVE

Vastaus #308 : 19.06.2025 klo 01:20:22

Loukkaantumisia oli Ringilläkin.

Uutinen
– Mun mielestä kyse oli Palloliiton ja seuran välisestä jutusta, jossa ei oikein pystytty sopimaan, mitkä pelit olisin voinut jättää väliin ihan huilin vuoksi.

– Saatoin pelata pari ottelua maajoukkueessa, lentää seuraavana päivänä ja sitä seuraavana oli MLS-peli, jossa jouduin pelaamaan. Mulla meni se polvi silloin, jonka kanssa mulla on ihan nykypäivänäkin vielä tekemistä. Sen jälkeen päätin oman terveyden vuoksi lopettaa, koska mun piti pitää omasta terveydestä ja perheestä huolta. Ei sitä kukaan muu tee, Ring valotti.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alexander-ring-paljastaa-nyt-taman-vuoksi-maajoukkueura-paattyi/9132152

Kummallista että se on aina maajoukkueen vika. Itse ainakin ajattelen että jos olen seurajoukkuevalmentaja ja pelaajani on juuri pelannut pari peliä viikkoon ja lentänyt edellisenä päivänä Atlantin yli, niin kukaan pelaaja ei ole niin hyvä että laittaisin avaukseen.
Panze

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat

Vastaus #309 : 19.06.2025 klo 07:20:26

Kummallista että se on aina maajoukkueen vika. Itse ainakin ajattelen että jos olen seurajoukkuevalmentaja ja pelaajani on juuri pelannut pari peliä viikkoon ja lentänyt edellisenä päivänä Atlantin yli, niin kukaan pelaaja ei ole niin hyvä että laittaisin avaukseen.

" Mun mielestä kyse oli Palloliiton ja seuran välisestä jutusta, jossa ei oikein pystytty sopimaan, mitkä pelit olisin voinut jättää väliin ihan huilin vuoksi." Ainakaan Ring tässä ei syytä vain toista osapuolta, mutta se on vähän niin, että seurajoukkue maksaa palkan, niin silloin on mentävä sen ehdoilla.
KoriKalja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Redstrike & Borren nivuset

Vastaus #310 : 19.06.2025 klo 13:00:16

Ring ja Eremenko takaisin.
Silverado

Poissa Poissa

Vastaus #311 : 19.06.2025 klo 14:01:07

Tietysti seura on tärkeämpi kuin maajoukkue, sehän on aivan selvä asia

Sivuja: 1 ... 12 [13]

Siirry: