Ei tänne!
Poissa
|
 |
Vastaus #375 : 15.05.2019 klo 23:33:21 |
|
Missä baarissa Jazz fanit kokoontuu ennen lauantain peliä?
Oma taskumatti voittanee baarin, mutta Rattiksessa pääsee nyt oikeaan tunnelmaan, kun voi ikkunasta katsella savuavan kerrostalon raunioita.
|
|
|
|
arska6669
Poissa
|
 |
Vastaus #376 : 16.05.2019 klo 13:23:11 |
|
Jazz-fanit haluaisivat Havanaan, päätyvät sillan alle lusimaan!
Pavissa taitavat MuSalaiset aloitella? Vai Briizissä nykyisin?
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #377 : 16.05.2019 klo 13:32:32 |
|
Hyvää pohdintaa. Eikös Tulli ollut Jazzin aloittelupaikka joskus? Vai PoPan?
|
|
|
|
Tumba
Poissa
Suosikkijoukkue: Shoplifters of the world united
|
 |
Vastaus #378 : 16.05.2019 klo 15:30:57 |
|
Pavissa taitavat MuSalaiset aloitella?
Joo, musalaiset aloittelevat viisi vuotta sitten suljetussa paikallisessa kuppilassa.
|
|
|
|
RobbieRensenbrink
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, KaaPo, FC Jazz
|
 |
Vastaus #379 : 16.05.2019 klo 16:01:04 |
|
Ilves/2 maalikoosteen nähneenä olen murheellinen.
Ekassa taas liian helposti päästiin pukkaamaan sivuvaparista boxissa. Olkaa pelaajat pliis aktiivisempia ja hallitkaa oma alue.
Kaksi seuraavaa tulivat läpiajoista, mutta kovin helposti/kävelemällä Ilves/2 pääsi niissä maalitilanteisiin.
|
|
|
|
MiestenK
Poissa
Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla
|
 |
Vastaus #380 : 16.05.2019 klo 17:16:33 |
|
Ilves/2 maalikoosteen nähneenä olen murheellinen.
Ekassa taas liian helposti päästiin pukkaamaan sivuvaparista boxissa. Olkaa pelaajat pliis aktiivisempia ja hallitkaa oma alue.
Kaksi seuraavaa tulivat läpiajoista, mutta kovin helposti/kävelemällä Ilves/2 pääsi niissä maalitilanteisiin.
Ipa oli kyllä todella kliininen. Jazz ei toki ollut aina hyvillä vetopaikoilla, mutta kyllähän tuosta olisi pitänyt koosteen perusteella vähintään piste raapia.
|
|
|
|
melvin
Poissa
Suosikkijoukkue: Swing, blue notes, polyrhythms, improvisation
|
 |
Vastaus #381 : 16.05.2019 klo 17:39:55 |
|
https://www.rattis.fi/Kokoontumisista en tiedä, mutta paikka on patinoituneen legendaarinen.
|
|
|
|
arska6669
Poissa
|
 |
Vastaus #382 : 16.05.2019 klo 17:59:46 |
|
Istuin taannoin tuolla Dingon perustamispöydässä, keskustelimme Jazzin entisen hyökkääjän kanssa, oli suruissaan seuran nykytilasta. Liittoon liittymistä väläytti. Join maitoa, kun piimää ei ollut.
|
|
|
|
Paprika Korps
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jazz ja Niittymaan urheilijat
|
 |
Vastaus #383 : 16.05.2019 klo 21:50:09 |
|
UK:n kentät & suuri ja mahtava ITS ovat niin kaukana kivijaloista, ettei mitään mestaa ole luonnollisesti voinut kantapaikaksi muodostua. Yks ryystää siellä, toinen täällä ja Arska Porinmettässä taskumatista piimää. Lisätään tähän vielä se tosiasia, että kylä on atomipommin jäljiltä la iltapäivästä. Kujilla eivät tepastele edes pulut tuolloin. Rattista en voi suositella, saatuani siellä pari vuotta sitten imperiumin paskinta "palvelua". Ja vielä selvinpäin molemmat, baarimikko ja minä. Sen sijaan en voi olla suosittelematta Beer Huntersia. Oikeaa olutta ja ainoa mesta, jossa ventovieraatkin ovat tulleet puhumaan potkupallosta ja FC Jazzista. Sieltä minä lähden taistoon, kun olen julkisilla/jalkaisin liikkeellä.
|
|
|
|
arska6669
Poissa
|
 |
Vastaus #384 : 16.05.2019 klo 22:37:01 |
|
Arska Porinmettässä taskumatista piimää.
En ymmärrä? Taskumattia minulla ei ole. Mikäli tarkoituksena musta maalaus, se epäonnistui.
|
|
|
|
Ribun
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK ja Ingebrigtsenin veljekset
|
 |
Vastaus #385 : 16.05.2019 klo 23:41:23 |
|
Oon porissa vähän vaille kl 12 lauantaina, aamubussilla liikenteessä, eli katsotaan minne matka viee. Ois mukava jutella Jazz fanien kanssa kakkosesta ja muuten vaan jalkapallosta. Tällä hetkellä näyttää siltä että olen ainoa Forza Granin jäsen matkalla Poriin.
|
|
|
|
Paprika Korps
Poissa
|
 |
Vastaus #386 : 17.05.2019 klo 21:16:36 |
|
Oon porissa vähän vaille kl 12 lauantaina, aamubussilla liikenteessä, eli katsotaan minne matka viee. Ois mukava jutella Jazz fanien kanssa kakkosesta ja muuten vaan jalkapallosta. Tällä hetkellä näyttää siltä että olen ainoa Forza Granin jäsen matkalla Poriin.
ehdottomasti olisi ollut nastaa kumota pari ruukkua ja veivata analyysit kierteellä pöytään! (valitettavasti työkiireiltä ehtii nyt nippanappa kaasutella suoraan matsiin). Tervetuloa ja vinkkinä, että yleensä porilainen puhuu paljon ja nopeasti, mutta itse se ei jutustelua ihan helpolla aloita :-D
|
|
|
|
Paprika Korps
Poissa
|
 |
Vastaus #387 : 17.05.2019 klo 21:19:52 |
|
En ymmärrä? Taskumattia minulla ei ole.
Mikäli tarkoituksena musta maalaus, se epäonnistui.
jos sinut jollain värillä pitäisi maalata, niin suosisin punaista, enkä missään tapauksessa mustaa :-)
|
|
|
|
GGA
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jazz
|
 |
Vastaus #388 : 17.05.2019 klo 22:19:32 |
|
Ilves(2) -pelistä vielä nopeeta ennen huomista:
- Kanerva ehdoton vahvistus, harmi homma oli, ettei lopussa saanut enää ylhäältä apuja ja joutui ottamaan kortin.. - Aalto ja T. Laaksonen - vain toinen kerrallaan kentälle, kiitos.. Tällä hetkellä Laaksonen 65-25min, vaikka TRE:llä karmeaa olikin. - Juho L. oli juuri siinä semivaarallisen yhden puoliajan kunnossa, parantanee.. - Kemppinen ehdoton kurko, muut kuunnelkoot kapteenia ja tukekoot pelinteossa ja vastahyökkäysten kanssa(Laaksonen ja Visavuori!) - ERIKOISTILANNEPUOLUTUS KUNTOON!
..Yleisesti, oli harmillista nähdä pelin aikana kuinka kovennut sade ja rasitus alkoikin hyödyttää ennenminkin keltaisissa pelanneita junnuja, eikä "kokeneita ja karaistuja" punaisia. Tämä johti hermojen menetykseen ja vääränlaiseen näyttämiseen = 3-0.
|
|
|
|
arska6669
Poissa
|
 |
Vastaus #389 : 17.05.2019 klo 22:25:52 |
|
Tein runon teille entisille tovereille piimälasin juotuani..
Liitto, turva. Liitto, lähellä. Liitto, niin kauan kanssamme.
Liitto, mukana. Liitto, älä unohda. Liitto, olet ainoamme.
Jazz- liittykää takaisin!!
|
|
|
|
Zero-Nine
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rock, FC Blues, FC Waltz, FC Jamboree, FC JAZZ!
|
 |
Vastaus #390 : 18.05.2019 klo 12:16:32 |
|
Tänään omat piimällä täytetyt tuttipullot mukaan! Aurinko paistaa ja hikinen urakka tekoviheriöllä etelän ihmeitä vastaan. Kova halu on uskoa, että Seth on saanut luotua henkeä asioiden parantamiseen. Virheitä ei sallita tänäänkään! Moskovitch ei kai penkillä tänään ole, vaan saa tehdä tuomaritarkkailua makkaranpaistopisteeltä? Paljonkohan tuli penkkibänniä Kaukajärveltä??? Kaljanmyynti sakkaa pahasti ja rahakirstun pohja kohta tyhjänä ammottaa, kun naapuri vielä kävi pilaamassa mainiossa kunnossa olleen ITS:n nurmen, niin kesäkuussako vasta hanat aukeaa?! Kuivin suin saa taas katsella punaista hurmosta.
|
|
|
|
FCSTOKE
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV
|
 |
Vastaus #391 : 18.05.2019 klo 12:18:51 |
|
Tää Arska on kyl upee sälli.
|
|
|
|
melvin
Poissa
Suosikkijoukkue: Swing, blue notes, polyrhythms, improvisation
|
 |
Vastaus #392 : 18.05.2019 klo 12:53:06 |
|
Tää Arska on kyl upee sälli.
Jep, Porin FC STROKE...
|
|
|
|
FCSTOKE
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV
|
 |
Vastaus #393 : 18.05.2019 klo 14:00:41 |
|
Ei minusta saa millään noin upeaa persoonaa. Olen aivan liian väritön saavuttaakseni hänet.
|
|
|
|
arska6669
Poissa
|
 |
Vastaus #394 : 18.05.2019 klo 14:14:55 |
|
Ei minusta saa millään noin upeaa persoonaa. Olen aivan liian väritön saavuttaakseni hänet.
Kiitos, väreistä en tiedä. Arvoilla on merkitystä ja sitä perään kuulutan myös hairahtaneille.
|
|
|
|
RS
Poissa
|
 |
Vastaus #395 : 18.05.2019 klo 19:03:08 |
|
Kunnon hurlumhei teksti tv anal yysin perusteella, mutta voittotili avattu. Raporttia pelistä?
|
|
|
|
Zero-Nine
Poissa
|
 |
Vastaus #396 : 18.05.2019 klo 21:02:42 |
|
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että avauspuoliskon jälkeen peli oli ihan yhtä paskaa kuin Arskan hapantunut piimä. Maksavan yleisön aliarviointia. Vastustaja oli huono, mutta sille annettiin mahdollisuus kaunistella numeroita. Kenen idea? Paska taktiikka. Hieno voitto. Jazz-fanille iso peukku. Jaksoi laulaa koko matsin ajan, vaikka muu yleisö nukkui ja jatseli lentokoneiden lentoa. Toivotaan että noin huonoa vastustajaa ei enää tule vastaan.
|
|
|
|
Paprika Korps
Poissa
|
 |
Vastaus #397 : 18.05.2019 klo 21:27:31 |
|
Kunnon hurlumhei teksti tv anal yysin perusteella, mutta voittotili avattu. Raporttia pelistä?
hienonta tässä voitossa on se, että parantamisen varaa löytyy monellakin sektorilla, poislukien maalipaikkojen varsin tehokaskin hyödyntäminen. Ekalla puoli-ajalla ote oli näkemykseni mukaan kotijoukkueella 60/40. Puolen tunnin kohdalla näytti oikein hyvältä. Toisella puoli-ajalla peli - tavallaan - jäätyi suurelta osin sekavaksi nuhjaamiseksi, puolin ja toisin. 3 -0 tilanteessa olisin mielelläni nähnyt jonkinlaista varmistelua, jopa peruuttelua. olisi kytätty lisää maaleja vastaiskuista? Naapuri päästettiin peliin ihan turhaan mukaan. 3-2 kavennuksen jälkeen jännäkakka-tunnelma aaltoili ehkä minuutin joukkueen yllä. Tällä kertaa kuitenkin jatkettiin suoraselkäisesti. Muutamakin konkari teki nööseille selväksi, että peli jatkuu ja se hoidetaan kotiin. Vielä jaksaa! Setukainenkin antoi äänensä kuulua niin, että kaiku harhailee vieläkin karhuhallin seinissä. :-D Miinuksien listaamisen jätän muille. Pisteet tulivat, ja se on tärkeintä. Toki vedettiinhän me myös tyylillä ekat 30 minuuttia :-D p.s. onko porilaisyleisölle määrätty jokin yhteisresepti rauhoittavia?. Karvalakit, nyt jumalauta messiin!!!
|
|
|
|
trosy
Poissa
|
 |
Vastaus #398 : 18.05.2019 klo 23:40:18 |
|
Tuomari yritti kyllä pisteitä tyrkyttää vieraille. Pilkku tuli aika heppoisesti.
|
|
|
|
Zero-Nine
Poissa
|
 |
Vastaus #399 : 19.05.2019 klo 08:54:14 |
|
p.s. onko porilaisyleisölle määrätty jokin yhteisresepti rauhoittavia?. Karvalakit, nyt jumalauta messiin!!!
Siirryin väliajalla toiseen katsomoon kun ekan puolikon pelin pilasi joku Jazz-fani kannustuksellaan.  Eniten kuitenkin ihmettelen (edelleen) missä ovat Jazzin juniorit?  Tarkistin, että B, 08 ja 09 olivat peleissä ulkopaikkakunnilla, joten heille luettakoon synninpäästö (tällä kertaa). Mutta muut? Ei montaakaan näkynyt. Mihin on asetettu tähtäin junioreille, jos ei ensin oman seuran edustusjoukkueeseen? Kertokaa, oi johtokunta. Minä vaatisin että edustusjoukkueen peli on yksi harjoitus muiden seassa. Jos pelaat piirisarjaa tai alueliigaa (tai hevonkukun turnauksia), et näe muutaman vuoden päähän tarvittavaa kehitystarvetta. Nyt, oi johtajat, alas sieltä Eteläpuiston norsunluutornista ja miettimään miten edustuksen peli tuodaan junnuille sydämeen!
|
|
|
|
|
|