Marcus Aurelius
Poissa
Suosikkijoukkue: Seinajoen JK
|
 |
Vastaus #4075 : 23.09.2019 klo 20:23:45 |
|
Lepistö opiskelee IG-profiilinsa mukaan businessta Aalto-yliopistossa, joten pelipaikan hakeminen Veikkausliigasta ei välttämättä ole prioriteettilistan kärjessä.
Joo ja taisi talvella hakea Pelaajapörssissä joukkuetta pääkaupunkiseudulta. Jos ei muuta, niin eiköhän ensi kaudelle löydy sieltä suunnalta ottajia.
|
|
|
|
|
Jaarli
Poissa
|
 |
Vastaus #4076 : 24.09.2019 klo 07:22:50 |
|
Tuulipukuosastolla tuo "mielenosoittaminen" voi olla hieman hankalampaa, kun otteluiden seuraaminen on heillä muutenkin vähän rauhallisempaa.
Ääneenkannattajilla joku vartin hiljaisuus ottelun alkuun voisi antaa pelaajille ja seurajohdolle signaalin, että nyt alkaisi olla aika vähän skarpata. Tällaista ei tosin tulla näkemään, mutta voihan sitä aina spekuloida.
Protestoisitko itse julkisesti työnantajaasi ja työyhteisöäsi vastaan?
|
|
|
|
|
42Wolves
Poissa
Suosikkijoukkue: Loistava Luontopolku
|
 |
Vastaus #4077 : 24.09.2019 klo 07:50:49 |
|
Missäs se Mosa luuraa? Aika vähän mitään uutisoitu. Oikeesti rikki vai alkoiko taas harmittaa joku?
|
|
|
|
|
10 puukkoa
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
 |
Vastaus #4078 : 24.09.2019 klo 08:25:33 |
|
Protestoisitko itse julkisesti työnantajaasi ja työyhteisöäsi vastaan?
Oletan ettei SJK:n kannattajat ja katsojat ainakaan pääsääntöisesti ole työsuhteessa seuraan.
|
|
|
|
|
Savannin Raukein Leijona
Poissa
|
 |
Vastaus #4079 : 24.09.2019 klo 08:55:54 |
|
Missäs se Mosa luuraa? Aika vähän mitään uutisoitu. Oikeesti rikki vai alkoiko taas harmittaa joku?
Kuukausi käytetty 'flunssa' ja 'toipunut flunssasta eikä ole pystynyt harjoittelemaan' syitä. Nyt kun eurooppa on karannut ja ei ole putoamisuhkaa, niin ei varmaan kiinnosta ketään. Nyt peluutetaan loppukausi junnuja.
|
|
|
|
|
Umbron hiekkahousut
Poissa
|
 |
Vastaus #4080 : 24.09.2019 klo 09:10:11 |
|
Kuukausi käytetty 'flunssa' ja 'toipunut flunssasta eikä ole pystynyt harjoittelemaan' syitä.
Mitä syitä mielestäsi olisi pitänyt käyttää?
|
|
|
|
|
Savannin Raukein Leijona
Poissa
|
 |
Vastaus #4081 : 24.09.2019 klo 09:39:24 |
|
Mitä syitä mielestäsi olisi pitänyt käyttää?
Listasin vain syyt jotka mediatiimi infonnut. En ottanut kantaa todenperäisyyteen. edit. Lisäyksenä vielä että luotan kyllä mediatiimiin. Mutta jos joskus selviää että faneille on tietoisesti valehdeltu pelaajan statuksesta, niin lakkaan seuraamasta sjk:n somea ja eikä sen jälkeen kiinnosta kyllä lukea pelien alustuksia tai pelaajien mietteitäkään.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.09.2019 klo 09:44:35 kirjoittanut Savannin Raukein Leijona »
|
|
|
|
|
Jaarli
Poissa
|
 |
Vastaus #4082 : 24.09.2019 klo 11:23:11 |
|
Oletan ettei SJK:n kannattajat ja katsojat ainakaan pääsääntöisesti ole työsuhteessa seuraan.
Eipä tuo kummoisia salapoliisitaitoja tarvi, kun selviää, että SJK kannattajat kuuluvat seuraan ja kannattajien SLO toimii samalla sähköpostilla kuin seuran työntekijä.
|
|
|
|
|
Marcus Aurelius
Poissa
|
 |
Vastaus #4083 : 24.09.2019 klo 11:29:05 |
|
Eipä tuo kummoisia salapoliisitaitoja tarvi, kun selviää, että SJK kannattajat kuuluvat seuraan ja kannattajien SLO toimii samalla sähköpostilla kuin seuran työntekijä.
SJK Kannattajat taitavat olla eri asia kun esim. Klopit ja seuroillahan pitää olla olemassa SLO, joka on seurassa töissä.
|
|
|
|
|
Istwan
Poissa
Suosikkijoukkue: Seinäjoen Jalkapallokerho
|
 |
Vastaus #4084 : 24.09.2019 klo 11:30:24 |
|

|
|
|
|
|
42Wolves
Poissa
Suosikkijoukkue: Loistava Luontopolku
|
 |
Vastaus #4085 : 24.09.2019 klo 11:52:59 |
|
Kuukausi käytetty 'flunssa' ja 'toipunut flunssasta eikä ole pystynyt harjoittelemaan' syitä. Nyt kun eurooppa on karannut ja ei ole putoamisuhkaa, niin ei varmaan kiinnosta ketään. Nyt peluutetaan loppukausi junnuja.
Ok, eli futsalhommia 
|
|
|
|
|
10 puukkoa
Poissa
|
 |
Vastaus #4086 : 24.09.2019 klo 13:01:51 |
|
Niin SLO:ta lukuun ottamatta kukaan ei ole työsuhteessa seuraan, tai sitten meillä on hyvin erilaiset käsitykset siitä mitä työsuhde tarkoittaa.
|
|
|
|
|
Angola tutuksi
Poissa
|
 |
Vastaus #4087 : 24.09.2019 klo 14:29:26 |
|
SLO voisi ottaa saikkua seuraavan kotipelin ajaksi SJK:sta.
|
|
|
|
|
Marcus Aurelius
Poissa
|
 |
Vastaus #4088 : 24.09.2019 klo 18:37:12 |
|
Kukin tyylillään, ja onhan tuo toki ymmärrettävää. Kai se on vaan niin, että kun itse käy katsomassa jokaisen pelin säästä, vireestä, pelaajista, valmentajista ja sarjataulukosta huolimatta, niin ei oikein ymmärrä. Nyt toki mennyt 3 vuotta ihan päin persettä ja tässä alkaa vituttaa itse kutakin.
|
|
|
|
|
P.Pihlaja
Poissa
|
 |
Vastaus #4089 : 24.09.2019 klo 18:39:11 |
|
Kukin tyylillään, ja onhan tuo toki ymmärrettävää. Kai se on vaan niin, että kun itse käy katsomassa jokaisen pelin säästä, vireestä, pelaajista, valmentajista ja sarjataulukosta huolimatta, niin ei oikein ymmärrä. Nyt toki mennyt 3 vuotta ihan päin persettä ja tässä alkaa vituttaa itse kutakin.
Ja pitää muistaa, että jopa foorumistille voi olla joku seura omaa futisseuraansa suurempi 
|
|
|
|
|
Gempes
Poissa
|
 |
Vastaus #4090 : 24.09.2019 klo 18:39:45 |
|
Sitähän voi pohtia vaikka siitäkin kulmasta, että kävisitkö jos vielä pelattaisiin milffin kaltaisissa olosuhteissa...eli keskarilla 
|
|
|
|
|
Marcus Aurelius
Poissa
|
 |
Vastaus #4091 : 24.09.2019 klo 18:53:22 |
|
Sitähän voi pohtia vaikka siitäkin kulmasta, että kävisitkö jos vielä pelattaisiin milffin kaltaisissa olosuhteissa...eli keskarilla  Totta helvetissä kävisin. Sehän vasta lutuuria olisikin. 
|
|
|
|
|
Druidid
Poissa
Suosikkijoukkue: Sjk
|
 |
Vastaus #4092 : 24.09.2019 klo 19:45:54 |
|
Itse ajattelen, että kunhan saataisiin hyvä loppu kauteen. Olisi mukavampi odotella taas uutta kautta. En usko, että mitään hyvää saavutetaan jäämällä pois matseista tai osoittamalla mieltä. Eiköhän pelaajat ja seurajohto tiedä ilmankin, että päin persettä on mennyt. Otteluissa käynti on itselleni myös paljon muuta, kuin pelin taso tai voitetut ottelut. Se on viikon kohokohta, jossa nähdään kavereita ja pidetään hauskaa juhlien tai paskaa kautta manaten 
|
|
|
|
|
litmanen10
Poissa
|
 |
Vastaus #4093 : 24.09.2019 klo 20:06:31 |
|
Itse ajattelen, että kunhan saataisiin hyvä loppu kauteen. Olisi mukavampi odotella taas uutta kautta. En usko, että mitään hyvää saavutetaan jäämällä pois matseista tai osoittamalla mieltä. Eiköhän pelaajat ja seurajohto tiedä ilmankin, että päin persettä on mennyt. Otteluissa käynti on itselleni myös paljon muuta, kuin pelin taso tai voitetut ottelut. Se on viikon kohokohta, jossa nähdään kavereita ja pidetään hauskaa juhlien tai paskaa kautta manaten  Juuri näin. Ja OmaSP on ensimmäinen urheilurakennus Suomessa, johon menee mielellään vaan ihan paikan takia.
|
|
|
|
|
Gempes
Poissa
|
 |
Vastaus #4094 : 24.09.2019 klo 20:24:27 |
|
Totta helvetissä kävisin. Sehän vasta lutuuria olisikin.  Olet tosifani. Upeimmatkaan olosuhteet ei korvaa vit.tusta nykymenossa.
|
|
|
|
|
rangaistuspotku
Poissa
|
 |
Vastaus #4095 : 24.09.2019 klo 20:45:02 |
|
Sama täällä nyt riitti, loput pelit katson TV:stä. Kaikki kotipelit oon ollu paikalla mutta nyt ei enää pysty. Dorman ehdottamasti vaihtoon.
Mulle tämä kausi on ohi. Katsotaan ensi keväänä uudestaan. Jotenkin myös tämä liiigan jako kahtia tappaa mielenkiinnon.
|
|
|
|
|
Kuningas Jalkapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #4096 : 24.09.2019 klo 23:21:44 |
|
Ei sillä taida enää mitään väliä olla, mutta instan perusteella Mosa bissettelee keskellä viikkoa Helsinkiläisessä pubissa. Semmoista oli julkaissut taas tänä iltana. Että semmoinen sairaus... Saa nähdä mitä Mosasta kirjoitetaan huomisen otteluennakkossa. Onhan tämä naurettava tilanne. Ilmiselvästi Mosan pelit Seinäjoella on pelattu, mutta seurajohto ei halua, että asia sanotaan ääneen?
|
|
|
|
|
peluri187
Poissa
|
 |
Vastaus #4097 : 24.09.2019 klo 23:44:12 |
|
Mosalta aika vitun pellemäinen muuvi siirtyä seinäjoelle pelaamaan kun ei sitä edes kiinnosta, helposti yli puolet ajasta "kipeänä"
|
|
|
|
|
Axed
Poissa
|
 |
Vastaus #4098 : 25.09.2019 klo 09:11:31 |
|
Kai Vesalainen polkee Pietarsaareen niin kuin lupasi? Toivottavasti staffinkin keskuudessa ei muodostu samaa häröilyä kuin kentällä eli sluibaillaan ja potkuja satelee enemmänkin.
|
|
|
|
|
Istwan
Poissa
Suosikkijoukkue: Seinäjoen Jalkapallokerho
|
 |
Vastaus #4099 : 25.09.2019 klo 09:19:22 |
|
Kai Vesalainen polkee Pietarsaareen niin kuin lupasi? Toivottavasti staffinkin keskuudessa ei muodostu samaa häröilyä kuin kentällä eli sluibaillaan ja potkuja satelee enemmänkin.
Sama tuli mieleen. Toivotaan että hän on sanojensa mittainen mies.
|
|
|
|
|
|
|
|