Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
 |
Vastaus #375 : 08.12.2018 klo 20:20:08 |
|
Joo kyllähän Chelssi löysässä hirressä roikkui mukana.. Ehdottoman hyvä maali pelin kannalta.
|
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
 |
Vastaus #376 : 08.12.2018 klo 20:20:22 |
|
Foorumilla ja twitterissä yllätytään housut kintuissa, kun selviää, että Sarrilla on vain A suunnitelma.  Pelin kuva Chelsean osalta tunella Kai Suikkanen https://youtu.be/Ix63YJvE5Fk
|
|
|
|
|
Epäkomea Palloilija
Poissa
Suosikkijoukkue: Luotettavat lähteet ja raportit
|
 |
Vastaus #377 : 08.12.2018 klo 20:20:54 |
|
En tiedä mitä peliä olet katsonut, mutta olihan siellä Cityllä useampi paikka siirtyä johtoon. Chelsea toki sen ensimmäisen heti kun pääsee puolen kentän yli.
Voi olla että jotain mennyt ohi kun samalla läppäriä selailee. 
|
|
|
|
|
Martin
Poissa
|
 |
Vastaus #378 : 08.12.2018 klo 20:20:55 |
|
Ei lasketa tätä maalia koska sen teki CDM. WhoScored ei näistä niin piittaa.
|
|
|
|
|
Panopticon
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea
|
 |
Vastaus #379 : 08.12.2018 klo 20:21:30 |
|
Foorumilla ja twitterissä yllätytään housut kintuissa, kun selviää, että Sarrilla on vain A suunnitelma.  En tiedä, onko se yllätys, mutta ei sitä ainakaan ylistää voi.
|
|
|
|
|
Kyseenalaistaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu, Florin Cezar Ouatu
|
 |
Vastaus #380 : 08.12.2018 klo 20:22:05 |
|
Ei lasketa tätä maalia koska sen teki CDM. WhoScored ei näistä niin piittaa.
Eihän Jorginho tuota maalia tehnyt? 
|
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
|
 |
Vastaus #381 : 08.12.2018 klo 20:23:21 |
|
En tiedä, onko se yllätys, mutta ei sitä ainakaan ylistää voi.
En minä ainakaan ylistäisi ennen kuin se oikeasti toimii. Chelsea-topicista loput.
|
|
|
|
|
|
Boca Limpia
|
 |
Boca Limpia
Vastaus #382 : 08.12.2018 klo 20:23:24 |
|
Sarrilta erittäin hyvä systeemi tähän otteluun. Cityn aseita ei toki voi täysin riisua pois, mutta näin ne voidaan minimoida.
Puolustuslinja on onnistunut tähän mennessä erinomaisesti. Keskikentällä Chelsealle on tullut jo puolenkymmentä vaarallista pallonmenetystä, mutta nuo on Luizin ja Azpilicuetan johdolla neutralisoitu.
Pallollisessa pelaamisessa toki selkeä ero Cityn hyväksi ja tämä näkyy mm. juuri näissä pallonmenetyksissä ja Chelsean yksittäisten pelaajien luokattomissa syöttötilastoissa. Cityn pelaajilla on aina enemmän vaihtoehtoja syöttää kuin Chelsean vastaavilla.
Montaa paikkaa City ei avausjaksolla onnistunut hallinnastaan huolimatta luomaan ja hankalaa se tulee olemaan toisellakin jaksolla, jos Chelsea jatkaa samalla tyylillä.
|
|
|
|
|
Martin
Poissa
|
 |
Vastaus #383 : 08.12.2018 klo 20:24:53 |
|
Eihän Jorginho tuota maalia tehnyt?  Jorhingo pelaa kymppipaikkaa Chelseassa ja Kante sitten CDM:ää.
|
|
|
|
|
Jype
Poissa
|
 |
Vastaus #384 : 08.12.2018 klo 20:26:22 |
|
Jorhingo pelaa kymppipaikkaa Chelseassa ja Kante sitten CDM:ää.
No ei kyllä pelaa.
|
|
|
|
|
Martin
Poissa
|
 |
Vastaus #385 : 08.12.2018 klo 20:27:30 |
|
No ei kyllä pelaa. Ootkohan kuinka monta Chelsean peliä nähnyt? Itse olen katsonut jokaisen, jos ei ole tullut Liigaa samanaikaisesti. Eli siis aika monta. Ja myös Wolves-peli jäi katsomatta.
|
|
|
|
|
|
Boca Limpia
|
 |
Boca Limpia
Vastaus #386 : 08.12.2018 klo 20:29:02 |
|
Jorhingo pelaa kymppipaikkaa Chelseassa ja Kante sitten CDM:ää.
Mistä ihmeestä te näitä CDM:iä, DM:iä ynnä muita oikein suomenkieliseen jalkapallokeskusteluun kiskotte?
|
|
|
|
|
McManaman
Paikalla
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #387 : 08.12.2018 klo 20:29:05 |
|
|
|
|
|
|
Trimmer
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC, Suomi, Україна
|
 |
Vastaus #388 : 08.12.2018 klo 20:29:21 |
|
Mistä ihmeestä te näitä CDM:iä, DM:iä ynnä muita oikein suomenkieliseen jalkapallokeskusteluun kiskotte?
FM sukupolvi
|
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
|
 |
Vastaus #389 : 08.12.2018 klo 20:30:37 |
|
 : D Nyt tainnut Martinilla mennä aika monta energiajuomaa ekan pelin jälkeen  vaikka hassuttelumittari huutaakin punaisella
|
|
|
|
|
Ratkaisija
Poissa
Suosikkijoukkue: Gunners, BVB, Die Kühe
|
 |
Vastaus #390 : 08.12.2018 klo 20:30:40 |
|
Mitä eiks jätkä pelaa FIFA:aa?
|
|
|
|
|
H.Incandenza
Poissa
|
 |
Vastaus #391 : 08.12.2018 klo 20:31:08 |
|
Ootkohan kuinka monta Chelsean peliä nähnyt? Itse olen katsonut jokaisen, jos ei ole tullut Liigaa samanaikaisesti. Eli siis aika monta.
Ja myös Wolves-peli jäi katsomatta.
Minä olen luullut että Jorhingo(?) on kk alin pelaaja.
|
|
|
|
|
Kyseenalaistaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu, Florin Cezar Ouatu
|
 |
Vastaus #392 : 08.12.2018 klo 20:32:03 |
|
Mitä eiks jätkä pelaa FIFA:aa?
Kyllähän Football Managerin pelaaminen kuuluu aivan jokaisen itseään kunnioittavan jalkapallofanin päivittäiseen ohjelmaan.
|
|
|
|
|
Trimmer
Poissa
|
 |
Vastaus #393 : 08.12.2018 klo 20:32:12 |
|
Ootkohan kuinka monta Chelsean peliä nähnyt? Itse olen katsonut jokaisen, jos ei ole tullut Liigaa samanaikaisesti. Eli siis aika monta.
Et ole ilmeisesti nähnyt yhtään matsia. Etkä kyllä seuraa tätäkään 
|
|
|
|
|
Jype
Poissa
|
 |
Vastaus #394 : 08.12.2018 klo 20:32:15 |
|
 Olisikohan noista tämän viikon Wolves-peliä lukuunottamatta kaikki kilpailulliset pelit sekä suurin osa pre-seasonista katsottuna. Lisäksi jonkun verran tuli toki myös Sarrin Napolia seurattua. Ota nyt helvetti se silmä käteen ennen kun tulet tänne totuuksiasi julistamaan.
|
|
|
|
|
Martin
Poissa
|
 |
Vastaus #395 : 08.12.2018 klo 20:32:30 |
|
Ihan normaalia jalkapallokeskustelua. Eihän esimerkiksi sanaa selfie ole suomennettu, vaan se on säilynyt suomen kielessä selfie-sanana. Tänään en ole juonut ainuttakaan energiajuoma. En tosin ymmärrä miten se liittyy tähän ketjuun.
|
|
|
|
|
Salming
Paikalla
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Chelsea FC
|
 |
Vastaus #396 : 08.12.2018 klo 20:32:52 |
|
Sarrilta erittäin hyvä systeemi tähän otteluun. Cityn aseita ei toki voi täysin riisua pois, mutta näin ne voidaan minimoida. Juuri näin. Chelsea pelaa 4-5-1 puolustusmuodolla jo puolessa kentässä (yleensä vasta syvällä omalla alueella) tavallisemman 4-4-2:n sijaan. Laidat pysyvät hyvin tukossa, kun puolustuslinjasta on tultu vastaan aina, kun City pelaa pallon sivurajan tuntumaan ja samalla laituri/lähin kolmesta keskikentän keskustan pelaajasta tulee tuplaamaan.
|
|
|
|
|
Martin
Poissa
|
 |
Vastaus #397 : 08.12.2018 klo 20:35:01 |
|
Minä olen luullut että Jorhingo(?) on kk alin pelaaja.
Ei se ole, vaan puhdas keskikenttäpelaaja a´la Kroos. Kante sitten on kuin Casemiro, mikäli verrataan Chelsean keskikenttäpelaajien pelityylejä Real Madridin keskikenttäpelaajiin. Kovacic on kuin maamiehensä Modric, Jorhingo kuin Kroos ja Kante kuin Casemiro. Realin pelaajat tosin laadukkaampia, mutta pelityyleiltään menee yksi yhteen.
|
|
|
|
|
Trimmer
Poissa
|
 |
Vastaus #398 : 08.12.2018 klo 20:36:12 |
|
Jorginho tyylikkäästi ohjaa toppareiden edessä 10-paikalta peliä 
|
|
|
|
|
|
Boca Limpia
|
 |
Boca Limpia
Vastaus #399 : 08.12.2018 klo 20:36:23 |
|
Kyllähän Football Managerin pelaaminen kuuluu aivan jokaisen itseään kunnioittavan jalkapallofanin päivittäiseen ohjelmaan.
Aha. Tähän mennessä olen kyllä selvinnyt koko elämän ilman ja ajattelin selvitä myös jatkossa. Nämä videopelijutut voisi toki jättää jalkapallokeskusteluista pois, kun ne tuskin kovinkaan paljon toisiinsa liittyvät.
|
|
|
|
|
|
|
|