Vavá
Poissa
Suosikkijoukkue: Porco, Fogão, Blaugrana, Tusinaspurs
|
 |
Vastaus #25 : 19.04.2007 klo 21:23:30 |
|
Filmaamisongelman on kasvanut vuosi vuodelta ja oli jo aikakin, että tähän tartuttiin. Serie A:n viitoittaman suuntauksen soisi vahvistuvan tulevaisuudessa.  Ooh. Voisi kai pelaajillekin ilmoittaa, että kalastelusta tulee 2 kierroksen pelikielto - vaikka kauden alussa ja sitten soveltaa tätä pykälää jokaiseen varsinkin rangaistusalueella sukeltavaa. Yht'äkkinen sääntöjen koventaminen kavensi Adrianon oikeutta harjoittaa ammattiaan.
|
|
|
|
|
Vavá
Poissa
|
 |
Vastaus #26 : 19.04.2007 klo 21:25:40 |
|
Kyllä on sympaattisia brasseja taas kohdeltu kaltoin. Ajojahti ja kaikkee, yhy yhy...
Adrianon kohdalla kyseinen ajojahti on esimerkiksi Gazzetta dello Sportin masinoimaa tyyliin: "Olemme tässä samaa mieltä Mancinin kanssa." Helppohan sinun on yhytellä, kun et Italian sarjaa ja sen kirjoittelua seuraa italiaksi italialaisesta lehdistöstä.
|
|
|
|
|
Balla
Poissa
|
 |
Vastaus #27 : 19.04.2007 klo 21:27:31 |
|
Adrianon kohdalla kyseinen ajojahti on esimerkiksi Gazzetta dello Sportin masinoimaa tyyliin: "Olemme tässä samaa mieltä Mancinin kanssa." Helppohan sinun on yhytellä, kun et Italian sarjaa ja sen kirjoittelua seuraa italiaksi italialaisesta lehdistöstä.
27 serkkuani referoivat päivittäin minulle Italiasta jalkapallouutiset paikallisista lehdistä...
|
|
|
|
|
Vavá
Poissa
|
 |
Vastaus #28 : 19.04.2007 klo 21:28:56 |
|
Noin räikeästä tapauksesta kuuluu suora punainen!  Näitä on nähty eurokentillä useita. Miten jokin kalastelu voi olla törkeämpi kuin jokin muu, jos se tapahtuu rankun kalastamiseksi. Kaipaisin tässä yhtenäisyyttä. Tässä tapahtuu jälleen yhden "sopivan" jeesuksen ristiinnaulitseminen, ah niin tyypillistä juutalaiskristillistä puhdistautumisriittiä.
|
|
|
|
|
Röhmyrolle
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #29 : 19.04.2007 klo 21:28:59 |
|
27 serkkuani referoivat päivittäin minulle Italiasta jalkapallouutiset paikallisista lehdistä...
 Osui ja upposi 
|
|
|
|
|
Grotowski
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #30 : 19.04.2007 klo 21:29:57 |
|
Tuolle uutiselle minulla on vain yksi sana sanottavani: OIKEIN!!!
|
|
|
|
|
Vavá
Poissa
|
 |
Vastaus #31 : 19.04.2007 klo 21:30:06 |
|
Sanotaanko, että kyseessä oli selkeä nettikiusaamisyritys.
|
|
|
|
|
Vavá
Poissa
|
 |
Vastaus #32 : 19.04.2007 klo 21:31:57 |
|
|
|
|
|
|
AndK0
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle United
|
 |
Vastaus #33 : 19.04.2007 klo 21:37:42 |
|
Sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että oikea tuomio oli, vaikka eräs suosikkipelaajistani rangaistuksi joutuikin. Tämä on kuitenkin ainoa tapa millä filmaus saadaan nykyfutiksesta poistettua. Kuitenkin tällaisista muutoksista käytäntöihin olisi hieno tiedottaa etukäteen pelaajille.
|
|
|
|
|
Röhmyrolle
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #34 : 19.04.2007 klo 21:40:41 |
|
Hännystelijä.
Selkeää nettikiusaamista. Kai tiedät miten tälläiset tilanteet ratkaistaan: a)sopimalla, anteeksipyyntö b)lakituvassa c)nurkan takana Valitseppas näistä.
|
|
|
|
|
Jaskan Grilli
Poissa
|
 |
Vastaus #35 : 19.04.2007 klo 21:42:55 |
|
Samanlaista itkupillitystä on brasseilla kentällä ja sen ulkopuolella! 
|
|
|
|
|
Vavá
Poissa
|
 |
Vastaus #36 : 19.04.2007 klo 21:43:34 |
|
Selkeää nettikiusaamista.
Kai tiedät miten tälläiset tilanteet ratkaistaan:
a)sopimalla, anteeksipyyntö b)lakituvassa c)nurkan takana
Valitseppas näistä.
Kiusaajallahan on aina apurikiusaajat ja hyväksyvä hiljainen enemmistö, joka ei puutu tilanteeseen. Sinut voisi ilmeisesti laskea näihin "apureihin"? 
|
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #37 : 19.04.2007 klo 21:44:16 |
|
Pelkillä keltaisilla korteilla ei todellakaan saada filmaamista jalkapallosta kitkettyä, järeämmät keinot pitää ottaa käyttöön. Eli juuri pelikiellot. Ihan sama onko tuomari huomannut tilannetta itse pelissä vai ei, kaikista törkeistä filmauksista vain pelikieltoa. Alkaisivatpahan Arjen Hyppenit ja muut vähän miettiä, että kannattaako filmata vai pelata tilanne täysillä loppuun asti.
|
|
|
|
|
Roiss
Poissa
|
 |
Vastaus #38 : 19.04.2007 klo 21:46:26 |
|
Pelkillä keltaisilla korteilla ei todellakaan saada filmaamista jalkapallosta kitkettyä, järeämmät keinot pitää ottaa käyttöön. Eli juuri pelikiellot. Ihan sama onko tuomari huomannut tilannetta itse pelissä vai ei, kaikista törkeistä filmauksista vain pelikieltoa. Alkaisivatpahan Arjen Hyppenit ja muut vähän miettiä, että kannattaako filmata vai pelata tilanne täysillä loppuun asti.
Noh, ongelmanahan on sitten se rajan vetäminen, mistä rankaistaan ja mistä ei. Itse en kyllä ole tän asian puolella. Mut se mikä täs asiassa mätti, itseasiassa Vavákin sen jo sanoi, että asiasta ei ole mitään virallista käsittelyä ole ollut aiemmin ja nyt yhtäkkiä vedetäänkin vain linjaus, että näistä tapauksista annetaan jälkirangaistuksia..
|
|
|
|
|
Vavá
Poissa
|
 |
Vastaus #39 : 19.04.2007 klo 21:47:21 |
|
Olen tarkalleen samaa mieltä. Kyseinen sääntö olisi hyvä olla tiedossa kaikilla futaajilla. Vaikkapa ensi kaudella. Nyt korostan sitä, että kansallisuudesta riippumatta, Adriano toimii jonkinlaisena uhrilampaana, vaikka kuten sanoin, hän oli konna tuossa tilanteessa. En ilmeisesti voi kirjoittaa brassipelaajasta ilman, että minulle vittuillaan siitä.
|
|
|
|
|
Eki83
Poissa
|
 |
Vastaus #40 : 19.04.2007 klo 21:49:03 |
|
Niin filmaaminenkin on taitolaji. Ei ole järkevää kaatuilla liian usein tai liian näyttävästi. Paskoille filmaajille sopiikin kyllä jotain sanktioita antaa, itse olen silti sitä mieltä että kahden ottelun pelikielto on kyllä liikaa. Esimerkiksi taklaus saa olla jo aika ruma, että siitä saa pari peliä bänniä.
|
|
|
|
|
member of global family
Poissa
|
 |
Vastaus #41 : 19.04.2007 klo 21:51:19 |
|
Jos kusetat vastustajalle punaisen niin silloin on ihan oikein jos filmaajalle jälkikäteen annetaan sama tuomio, jos taas kalastaa keskiympyrässä vaparin kun joutuu loikkimaan taklauksen yli niin silloin pelikielto on liian kova. Jos jokaisesta filmistä annettaisiin pelikieltoa niin tämän kyseisen filmikoneen kohdalla pelikieltoa tuli noin pari vuotta jos yhdenkin kauden matsit käytäisi läpi.
|
|
|
|
|
Pietro Coscelli
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK
|
 |
Vastaus #42 : 19.04.2007 klo 21:52:05 |
|
Hienosti pystyi kääntämään kesken "juotsenlennon" päätään tuomaria kohti 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.04.2007 klo 21:56:25 kirjoittanut Pietro Coscelli »
|
|
|
|
|
Vavá
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 19.04.2007 klo 21:54:34 |
|
Hienosti pystyi kääntymään kesken "juotsenlennon" päätään tuomaria kohti  
|
|
|
|
|
SSL20
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna
|
 |
Vastaus #44 : 19.04.2007 klo 22:01:04 |
|
Oikea linja. Kyllä toi filmaaminen pitää saada kitkettyä pois paremmin, jalkapallon syöpä. Tietysti pitäisi soveltaa niin, että kaikki siitä tietäisivät ja toimittaisiin näissä yhtenäisesti. Kyllä siltikin voisi pelikieltoa antaa, vaikka tuomari olisi jo keltaista heilutellut.
|
|
|
|
|
giuseppebergomi
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Internazionale
|
 |
Vastaus #45 : 19.04.2007 klo 22:07:03 |
|
Periaate on oikea, mutta vaikea uskoa että tämä saataisiin tasapuolisesti toimimaan. Adriano nyt "yllättäen" nostettiin esimerkiksi, jokuhan se on oltava mutta pientä rajaa kuitenkin sympaattisen brassin kohtelussa.
Puulin omalle Stevenille? Not gonna happen!
|
|
|
|
|
giuseppebergomi
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Internazionale
|
 |
Vastaus #46 : 19.04.2007 klo 22:12:00 |
|
! http://www.youtube.com/watch?v=CllT_iZEblE ! Gerrard asetettava pelikieltoon, kauden mittainen pelikielto kun pilaisi Milanin kauden, CL:stä porttikielto, Pool tänä vuonna ulos, pokaali vietävä poolilta, ottelu pelattava uudelleen
|
|
|
|
|
Vavá
Poissa
|
 |
Vastaus #47 : 19.04.2007 klo 22:15:58 |
|