FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.10.2025 klo 18:53:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 14

Kirjoittaja Aihe: Tampereen vitonen, lohko 2  (Luettu 15364 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
peluri

Poissa Poissa

Vastaus #175 : 14.09.2007 klo 15:29:14

Eipä sitä varmaan kauden alussa tiedetty miten tulee käymään :) Ja P.Collina YIlves - Apassit pelistä ei varmastikaan tule helppo peli kenellekään :D Väriä ei tule puuttumaan :D
peluri

Poissa Poissa

Vastaus #176 : 14.09.2007 klo 15:58:58

Mites onko apassit ollu ahkeria käymään vieraspeleissä? Onko aina paljon jätkiä, kun joillain joukkueilla on tapana lähtee vieraspeleihin jopa vajaalla
P.Collina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lopettanut kirjoittelun kokonaan.

Vastaus #177 : 14.09.2007 klo 16:09:58

Mites onko apassit ollu ahkeria käymään vieraspeleissä? Onko aina paljon jätkiä, kun joillain joukkueilla on tapana lähtee vieraspeleihin jopa vajaalla

on niillä ihan hyvin porukka ollu peleissä..

Saas nähä mitä Apassien valmentaja Silvani tykkää kentän laidalla ku oon tuomarina..

Ei aina oikein ole mielipiteet kohdanneet.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2007 klo 16:22:40 kirjoittanut P.Collina »
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #178 : 14.09.2007 klo 16:13:00

Totaalinen tiputus tolle collinan ehdotukselle :D

en tiedä oliko se silvan vai kuka joka oli apassit kakkosen mukana nokialla pari viikkoa sit kyseli multa hirveästi onko futisforumin P.Collina herra x. Ja sit tunnisti mut heti. prkl
peluri

Poissa Poissa

Vastaus #179 : 14.09.2007 klo 16:16:52

Määkin taidan jopa tietää kuka on P.Collina :D Mut joo porukkaa vaan kattoon tota YIlves - Apassit peliä :)
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #180 : 14.09.2007 klo 16:19:27

Totaalinen tiputus tolle collinan ehdotukselle :D

en tiedä oliko se silvan vai kuka joka oli apassit kakkosen mukana nokialla pari viikkoa sit kyseli multa hirveästi onko futisforumin P.Collina herra x. Ja sit tunnisti mut heti. prkl

Silvan on sellainen lyhyt tummahiuksinen kaveri, joka on aika kärkäs kertoon mielipiteitä.

Apassit2:sen mukana mielestäni on valkkuna sellainen aika pitkä hivenen tukevahko oikein mukava mieshenkilö..En muista hänen nimeensä, mutta valmentaa vissiin C-tyttöjäkin Apasseissa.

Kumpaakohan tarkoitat?

Kysyikö se siis nimellä että onko P.Collina minä?Mitä vastasit :D

Kauheeta salailua.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2007 klo 16:40:42 kirjoittanut P.Collina »
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #181 : 14.09.2007 klo 16:20:47

Määkin taidan jopa tietää kuka on P.Collina :D Mut joo porukkaa vaan kattoon tota YIlves - Apassit peliä :)

Uskon että varmasti tiedät kuka olen.Pari teidän peliä viheltäny tällä kaudella ja nyt olin Siurossa liputtelemassa teidän LiLu pelin.

Mikäli siis olen oikein käsittänyt sinun pelaavan YIlveksessä..??
_rok

Poissa Poissa

Vastaus #182 : 14.09.2007 klo 16:27:27

Tukevahko mies se oli. Ja kysyi näin onko p.Collina xxxx xxxxxxxx
vastasin siihen sit jotain että taitaapi olla.
peluri

Poissa Poissa

Vastaus #183 : 14.09.2007 klo 16:33:44

Kyllä pelaan YIlveksessä, pelannu useamman vuodenkin :D
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #184 : 14.09.2007 klo 16:42:28

Kyllä pelaan YIlveksessä, pelannu useamman vuodenkin :D

Tuomarista puhuttaessa on helppo yhdistää mut tähän nickiin kun olen puhunut niin paljon asioita, joita en voisi tietää ellen viheltäisi näitä pelejä.

Toisin taas mun on ehkä hieman vaikea kuvitella kuka joku yksittäinen pelaaja on 22 pelaajan joukosta.

nimimerkki peluri, tarkoittaako se siis pelimiestä..Hm..täytyykin tarkkailla ja etsiä sunnuntaina kentältä se pelimies.se oot sit sinä :P
_rok

Poissa Poissa

Vastaus #185 : 14.09.2007 klo 16:44:05

Mistä tunnistaa pelimiehen?
-pelipaidasta
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #186 : 14.09.2007 klo 16:44:14

Tukevahko mies se oli. Ja kysyi näin onko p.Collina xxxx xxxxxxxx
vastasin siihen sit jotain että taitaapi olla.

Johan sitä nyt ollaan kiinnostuneita.

Ihan hyvä että kerroit rehellisesti että mies nimimerkin takana on juuri se, ketä hän hakikin.

Ei ole tarkoitus mitenkään piilotella nimimerkin takana puheitaan paossa :)

Jos se ei ollu sit silvani, vaan se toinen Valkku, niin okei..se on ihan mukava sälli.
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #187 : 14.09.2007 klo 16:45:27

Mistä tunnistaa pelimiehen?
-pelipaidasta

Sulle on sitä ihan turha kertoa..

Kato jotkut asiat vaan on hyväksyttävä niinkuin ne on..

Sun tapauksessa on ihan turha kertoa enempää tästä aiheesta  ;)
peluri

Poissa Poissa

Vastaus #188 : 14.09.2007 klo 16:46:32

Onneks saadaan ny sunnuntaina kaikki mahdolliset pelaajat :) armeijasta, koulusta ja yks vapautuu pelikiellosta... Tiukka taisto tulossa  8)
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #189 : 14.09.2007 klo 16:50:36

Onneks saadaan ny sunnuntaina kaikki mahdolliset pelaajat :) armeijasta, koulusta ja yks vapautuu pelikiellosta... Tiukka taisto tulossa  8)

Oli aika tyhmä se kokonaistilanne, mistä se sälli sai sen punasen.Jos tarkotat sitä, joka sai lapun siitä käsivirheestä.

Jos ajattelet että vedät tosi törkeen myöhästyneen taklauksen ja kaveri loukkaantuu ni lennät pihalle ja huilaat kaks peliä.
Kun sit taas et vertaapa rumaa taklausta tollaseen käsivirheeseen, niin ei se mun mielestä ihan oikein oo että rangaistus on sama.

Vai mitä mieltä?
peluri

Poissa Poissa

Vastaus #190 : 14.09.2007 klo 16:55:28

Joo no ei se kyllä ihan sama juttu oo tai ei se oo kyl lähelläkään. Mutta minkäs teet, punanen on aina punanen :S  Alas Sekin pelaaja on kumminkin suht. tärkee siä alapäässä.
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #191 : 14.09.2007 klo 17:00:41

Jeps, no hyvä kun saatte kaverin takasin kehiin Sunnuntaina.

Kaikista inhottavintahan omia pelejä on katella terveenä kentän laidalta.
ja tosiaan tollanen tilanne, missä kaverilla pimenee 0,5sekunnin ajaks, ja läppäsee palloa kdäellä niin huilaa pari peliä.

Tollasen tyhmän pimahduksen takia..

sama kun kako-voltti pelissä yks voltin jätkä tallas maassa makaavaa kakon pelaajaa kasseille sillee et oikeen rusahti.aika ala-arvoinen temppu.

välillä näkee niinku ihan käsitämättömiä pimahduksia tällä tasolla.tyypit jotka pelaa hyvin ja on rauhallisii etc..sitten tapahtuu muutaman sekunnin ajaks jotain..ja pihalle.ei aina löydy ymmärrystä tollasille.
aku

Poissa Poissa

Vastaus #192 : 14.09.2007 klo 17:01:04

Johan sitä nyt ollaan kiinnostuneita.

Ihan hyvä että kerroit rehellisesti että mies nimimerkin takana on juuri se, ketä hän hakikin.

Ei ole tarkoitus mitenkään piilotella nimimerkin takana puheitaan paossa :)

Jos se ei ollu sit silvani, vaan se toinen Valkku, niin okei..se on ihan mukava sälli.

On ilo huomata, että olet todella aktiivinen forumissa kommentoimaan otteluita ja pelaajia, jopa henkilökohtaisesti. Miten kentällä pystytkö seuraamaan peliä ja tuomaroimaan vai meneekö aikasi nimimerkkien takana pelaavien kavereiden arvuutteluun ???
peluri

Poissa Poissa

Vastaus #193 : 14.09.2007 klo 17:07:06

Mielestäni kyseinen tuomari on viheltänyt pelit hyvin, enkä usko että se keskittyminen menee pelaajiin vaan siihen peliin  :D Ja onhan toi todellakin harmittavaa, kun jätkä joka torjuu kädellä saa samanlaisen pelikiellon kuin semmonen joka tahallaan yrittää vahingoittaa vastustajaa, nyt ei oo kaikki ihan mallillaan  >:(
aku

Poissa Poissa

Vastaus #194 : 14.09.2007 klo 17:10:55

Mielestäni kyseinen tuomari on viheltänyt pelit hyvin, enkä usko että se keskittyminen menee pelaajiin vaan siihen peliin  :D Ja onhan toi todellakin harmittavaa, kun jätkä joka torjuu kädellä saa samanlaisen pelikiellon kuin semmonen joka tahallaan yrittää vahingoittaa vastustajaa, nyt ei oo kaikki ihan mallillaan  >:(

Käsivirheet ok, tuomaroinnista olen hiukan eri mieltä!
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #195 : 14.09.2007 klo 17:45:37

On ilo huomata, että olet todella aktiivinen forumissa kommentoimaan otteluita ja pelaajia, jopa henkilökohtaisesti. Miten kentällä pystytkö seuraamaan peliä ja tuomaroimaan vai meneekö aikasi nimimerkkien takana pelaavien kavereiden arvuutteluun ???

Moro taas Aku.

Kiitos siitä, että haluat kommenttejani lukea täältä foorumilta siitäkin huolimatta, että et tavastani viheltää pidäkään, ja olet sen avoimesti myöntänyt.

Mielestäni olen aiemmissa puheissani korostaen kertonut että asiat, joista täällä kerron, ovat vain ja ainoastaan minun omia henkilökohtaisia mielipiteitäni, joiden tarkoitus ei ole herättää eripuraa tai mielipahaa kenenkään puserossa.

Se homma, mitä teen kentällä, ei ole mitenkään rinnastettavissa puheisiini tai mielipiteisiini täällä foorumilla.

Täällä olen oma itseni, kentällä olen Erotuomari, jolle maksetaan siitä, että hoidan hommat hyvin ja tasapuolisesti.
Kymmenvuotisella erotuomariurallani minulla on kyllä kentällä aina riittänyt tekemistä pelin siistinä pitämisessä ja oman tehtäväni suorittamisessa.Sanotaan näin että jos joskus mulle tulee sellaisia otteluita että minulla on aikaa pohtia kuka on kukakin siellä foorumilla ja kuka sanoi musta pahasti etc, niin silloin pitäisi oikeasti olla jo todella kovasti huolissaan.Onneksi näin ei ole vielä koskaan tarvinnut käydä, ja tuskin tulee käymäänkään.

kentällä ollessani tiedän pelaajia, jotka ihmisenä miellyttävät minua enemmän kuin toiset.Ja on pelaajia jotka pelityylillään miellyttävät minua enemmän kuin toiset.Siltikään se ei aiheuta ikinä mitään sellaista ajatelmaa että tuo on kaverini, enpäs vihelläkään tai enpäs anna korttia tai mitään vastaavaa.ne ihmiset, jotka ovat oikeasti nähneet pelejäni enemmän kuin kourallisen, varmasti tietävät että en suosi kentällä ketään tai mitään, vaan että olen varmasti tasapuolinen ja pidän linjani alusta loppuun, miellytti se joukkueita tai ei.Monesti on tullut vastaan pelejä, joissa molemmat joukkueet ovat olleet hieman arvostelevia linjastani viheltää, mutta voin myöntää satavarmasti sen, että linja minkä peliin otan, se ei siitä miksikään pelin aikana muutu.Silloin on vain joukkueiden opittava pelaamaan sillä linjalla mikä heille ottelussa suodaan.jos toinen joukkue jatkuvasti keskittyy vain tuomarin tekemisiin ja toinen pystyy jättämään tuomarille tehtävänsä, ja keskittymään omaan peliinsä, niin useimmin se joukkue poistuu kentältä voittajana, kun taas toinen porukka russuttaa pitkään pelin jälkeen että tuomari oli huano jne jne, kun mielessäkään ei käynyt ottelun aikana että keskittyisivät omaan tekemiseensä kentällä, eivätkä vain epäolennaiseen.

Ja eritoten sinulle Aku, joka muistaakseni pelaat kutos-sarjaa(Tai pelasit  ennen nousua nyt), niin viheltäminen Kutosta on monta pykälää haasteellisempaa kuin viheltäminen esim vitosessa tai nelosessa.Sillä se että olet kentällä yksin paitsioiden  sekä kaikkien hässäköiden keskelle, tekee monesti pelistä todella vaikean vihellettävän.Avoimesti jälleen myönnänkin että olen tällä kaudella jättänyt kutosen pelit sikseen ja keskittynyt otteluihin, joissa on kolme tuomaria, ja tätä kautta viheltäminen on mukavempaa ja helpompaa.

Rahat saa helpoiten ja nopeiten kutosen pelistä, mutta se ei ole olennainen.Tällä kaudella on ollut useita kertoja valittavana että otanko kutosen kilometripelin ylöjärveltä tai nokialta, vai meenkö raholaan nelosen peliin.Miettimättä sen enempää on ollut helppoa valita nelosen vihellys, joka varmasti on fyysisesti kovatemposeimpi ja raskaampi, mutta siltikin koen sen itselleni huomattavasti helpommaksi viheltää.

Ollaan sinun kanssasi tavattu ainoastaan kutosen peleissä, jotka tosiaan eivät ole helppoja viheltää.odotankin mielenkiinnolla pelejä, joissa kolmen tuomarin systeemillä voin sinulle ja kumppaneillesi näyttää etten suinkaan ole niin huono tuomari kentällä, kuin mitä ne kauan aikaa sitten pelatut kutosen pelit antoivat ymmärtää.

Tässä koitin valoittaa taas asioita omasta näkökulmastani.painottaen jälleen että yllä mainittu teksti on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni asioista.
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #196 : 14.09.2007 klo 17:47:22

Mielestäni kyseinen tuomari on viheltänyt pelit hyvin, enkä usko että se keskittyminen menee pelaajiin vaan siihen peliin  :D

Tosiaankin tätä korostaen.Jos joskus sattuu eteen tulemaan peli, jossa tuomarilla on aikaa keskittyä johonkin muuhun kuin meneillään olevaan otteluun, niin silloin kannattaa olla huolissaan.

Omalla kohdalla tämä ei ainakaan ole ajankohtaista.
P.Collina

Poissa Poissa

Vastaus #197 : 14.09.2007 klo 17:57:49

Aika hyvällä tietopohjalla voi jo tämänkin kauden osalta puhua peleistä joissa olen viheltänyt juurikin esim 4,5,6 sarjaa.

Tämän kauden osalta olen viheltänyt
4-Divaria 12 Ottelua
5-Divaria 38 ottelua
6-Divaria 2 Ottelua

Näinollen kutosen tasosta ja peleistä en kauheasti viitsi kertoa kun en tosiaan mitään tiedäkään, mutta esim vitosen joukkueista pelaajista ja peleistä on varmaan tolla pelimäärällä oikeus jotain jo puhua? :)
_rok

Poissa Poissa

Vastaus #198 : 14.09.2007 klo 18:41:24

Paljon olet tienannut?
aku

Poissa Poissa

Vastaus #199 : 14.09.2007 klo 19:31:56

ROK siteeraten! Kuinka Paljon olet tienannut?

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 14

Siirry: