P.Collina
Poissa
Suosikkijoukkue: Lopettanut kirjoittelun kokonaan.
|
 |
Vastaus #275 : 19.09.2007 klo 17:50:47 |
|
No mut ei järkevä sekään tavallaan..
Esim I-Kissojen päivä venyisi aika pitkäksi jos ajattelis et eka peli on 10.00 ja seuraava 16.00..
Hyvin toi tollain menee, ja jäähän siihen peräkkäiset ottelut eplaaville reilut puoli tuntia seuraavaan peliin..
|
|
|
|
Nuijamiäs
Poissa
Suosikkijoukkue: Equipes brasileiras, Futis Ylöjärvi (FutY)
|
 |
Vastaus #276 : 20.09.2007 klo 23:56:12 |
|
Loppukuun mestaruustaistot: ihan tarkotuksella YIlves pelaa peräkkäin ekat pelit - ei sitten ole niin paljoo matkajännitystä... Hyvät pelit alle ja botskille...  Uskonpa I-Kissojen ja Dynamon ottavan matsit kans ihan tosimielellä, vaikka en porukoita edes tunne, mutta tiedossa varmaan hyvät lauantaipuhteet.  Olikos se Collina tulossa tuomaroimaan ? Otahan vihreitä(kin) kortteja mukaan...
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
 |
Vastaus #277 : 21.09.2007 klo 00:53:46 |
|
Loppukuun mestaruustaistot: ihan tarkotuksella YIlves pelaa peräkkäin ekat pelit - ei sitten ole niin paljoo matkajännitystä... Hyvät pelit alle ja botskille...  Uskonpa I-Kissojen ja Dynamon ottavan matsit kans ihan tosimielellä, vaikka en porukoita edes tunne, mutta tiedossa varmaan hyvät lauantaipuhteet.  Olikos se Collina tulossa tuomaroimaan ? Otahan vihreitä(kin) kortteja mukaan... Tuskin on mitään syytä, miksei Dynamo ja Kissat ottaisi pelejä tosissaan, eli varmasti mukavat pelit tulee.Dynamo on hyvä ja Fyysinen porukka, kun sitten Ilves kissat taas perustaa pelinsä taitoon ja nopeuteen. Ja juu, oli ensin tarkoitus että piippaisin kaksi ekaa peliä, mutta vaihdoin pelit sitten niin että Liputtelen Y-Ilveksen ja Kissojen pelin ja siihen perään sitten piippaan Y ilveksen ja Dynamon pelin.Mukana siis ollaan.. Koitan muistaa ottaa sua varten vihreän lapun mukaan 
|
|
|
|
peluri
Poissa
|
 |
Vastaus #278 : 21.09.2007 klo 01:59:49 |
|
Joo elikkä me YIlves lähtee ton reissun jälkeen melkeinpä heti viroon kauden päätösristeilylle, missä ei keskitytä jalkapalloon vaan ihan johkin muuhun  Toivottavasti saadaan peleihin koko jengi kasaan ja päästään pelaileen oikein kunnolla 
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
 |
Vastaus #279 : 21.09.2007 klo 12:46:26 |
|
Joo elikkä me YIlves lähtee ton reissun jälkeen melkeinpä heti viroon kauden päätösristeilylle, missä ei keskitytä jalkapalloon vaan ihan johkin muuhun  Toivottavasti saadaan peleihin koko jengi kasaan ja päästään pelaileen oikein kunnolla  Samana ehtoona Lätkää..Ehtii nätisti hervannasta ajelemaan espooseen, Blues-ilves.
|
|
|
|
-Y-
Poissa
Suosikkijoukkue: alasarjat
|
 |
Vastaus #280 : 21.09.2007 klo 13:08:36 |
|
Y-Ilves lähtee suunnittelemaan ensi kauden taktiikoita laivalle heti pelien jälkeen  Hyvät höntsät alle ja juhlimaan menestystä, se on oikein se, koittakaahan jaksaa pelailla. Katotaan jos mystinen -Y- lähtee teitä vielä laivalle paapomaan, on se hurjaa!
|
|
|
|
Vikeldinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Siivikkalan Pelikassit
|
 |
Vastaus #281 : 21.09.2007 klo 14:10:13 |
|
Jos ootte Peluri maissa yötä niin menkää ehdottomasti Lassoon!!
|
|
|
|
peluri
Poissa
|
 |
Vastaus #282 : 21.09.2007 klo 14:47:23 |
|
Alkaa kyl hämään kuka tää mystinen -Y- on?  Mut joo pelit pois ja sen jälkeen laivalle pitään hauskaa 
|
|
|
|
Eusebio
Poissa
|
 |
Vastaus #283 : 21.09.2007 klo 20:15:57 |
|
Eihän sitä kisällejä ilman isähahmoa reissuun päästetä. Y lienee kokenut viron matkaaja  eikä hukkaa itseään ja omaisuuttaan.
|
|
|
|
-Y-
Poissa
|
 |
Vastaus #284 : 21.09.2007 klo 22:16:10 |
|
Olenkohan koskaan tavannut ketään niin yltiöpositiivista herraa kun Eusebio..Noh, toivottavasti Ilvekset muuttavat kellon sävyn ensi kaudella ja tekevät sinun "pojistasi" märkäkorvia ja saranasormia.. Lähde Euse reissuun mukaan, tarjoan viskin jos laulat karaokea..
|
|
|
|
Eusebio
Poissa
|
 |
Vastaus #285 : 21.09.2007 klo 23:12:44 |
|
Ennemmin hiihdän kuin laulan karaokea  . Hiihtänyt olen viimeksi aliupseerikoulussa joskin jonkinlaista terapiaa keijärven jäällä naapurin keijon lankuilla aikoja sitten. Eikös sävyni ole enemmän negatiivista kuin positiivista saati yltiö sellaista. Itse määrittelisin sarkastiseksi. Minulla ei myöskään ole poikia monikossa tai en ainakaan tunnusta. Siitä nimittäin alkaisi nenänpään punottamaan. Uusiakaan ei haikara tuo sen olen varmistanut. Uuden vuoden mukanaan tuomista asioista ei vielä tiedä ja siitä miten vaikutan asioiden kulkuun tai olen vaikuttamatta. Foorumilla kuitenkin sana on vapaa ja osallistun siihen sillä tietämyksellä ja tuntemuksella mitä minulla kulloinkin on. Suuremmin minulla ei sympatioita ja empatioita joskaan ei antipatiakaan ole tupsukorviin. Nykyisen johtoportaan kanssa itse asiassa vallan jouheaa asioiden hoitoa. Kenellekkään ei tarvitse perustella miten asuu ja millaisella autolla ajelle eikä myöskään sitä millaista logoa paitansa etumuksessa kantaa. Muistamme myös sen, että asiat riitelevät eivätkä henkilöt.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 klo 23:14:22 kirjoittanut Eusebio »
|
|
|
|
|
Eusebio
Poissa
|
 |
Vastaus #286 : 21.09.2007 klo 23:33:59 |
|
Viimeiset pari vuotta olen pohtinut, että eiköhän se ala olemaan siinä. Nimittäin kengännauhojen sitominen. Aikansa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin  . Hauskaa kulttuurimatkaa ja museokierrosta joukkueelle.
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
 |
Vastaus #287 : 21.09.2007 klo 23:34:34 |
|
Ennemmin hiihdän kuin laulan karaokea  . Hiihtänyt olen viimeksi aliupseerikoulussa joskin jonkinlaista terapiaa keijärven jäällä naapurin keijon lankuilla aikoja sitten. Hiihdä Tohloppijärvi ympäri siten että hyräilet itseksesi Jänis istui maassa, niin minä puolestani tarjoudun tarjoamaan viskin sinulle. Itse en suksilla osaisi pysyä sekuntiakaan..
|
|
|
|
Eusebio
Poissa
|
 |
Vastaus #288 : 21.09.2007 klo 23:41:23 |
|
Johan sitä aletaan kavereiksi heittäytymään. Huonolla viinapäällä varustettuna ei parane jokaisella kierroksella ringissä huikkaa ottaa.
|
|
|
|
Nuijamiäs
Poissa
Suosikkijoukkue: Equipes brasileiras, Futis Ylöjärvi (FutY)
|
 |
Vastaus #289 : 22.09.2007 klo 13:02:34 |
|
Ennemmin hiihdän kuin laulan karaokea  . Hiihtänyt olen viimeksi aliupseerikoulussa joskin jonkinlaista terapiaa keijärven jäällä naapurin keijon lankuilla aikoja sitten. Eikös sävyni ole enemmän negatiivista kuin positiivista saati yltiö sellaista. Itse määrittelisin sarkastiseksi. Minulla ei myöskään ole poikia monikossa tai en ainakaan tunnusta. Siitä nimittäin alkaisi nenänpään punottamaan. Uusiakaan ei haikara tuo sen olen varmistanut. Uuden vuoden mukanaan tuomista asioista ei vielä tiedä ja siitä miten vaikutan asioiden kulkuun tai olen vaikuttamatta. Foorumilla kuitenkin sana on vapaa ja osallistun siihen sillä tietämyksellä ja tuntemuksella mitä minulla kulloinkin on. Suuremmin minulla ei sympatioita ja empatioita joskaan ei antipatiakaan ole tupsukorviin. Nykyisen johtoportaan kanssa itse asiassa vallan jouheaa asioiden hoitoa. Kenellekkään ei tarvitse perustella miten asuu ja millaisella autolla ajelle eikä myöskään sitä millaista logoa paitansa etumuksessa kantaa. Muistamme myös sen, että asiat riitelevät eivätkä henkilöt. Eipä kai enää tään toisen kannanoton jälkeen tarvi meikäläisenkään ID:tä Herlokki Solmusen kanssa tutkia... Ollaan silti ihan vapaasti keitä vaan. Mutta eiköhän pää(peli)asia täällä niin rakkaassa Yvin puutarhakaupungissakin ole kuitenkin koko jalkapallon vieminen eteenpäin - riippumatta yhtään kenenkään nenänpään tai auton mallista saati kämpän koosta ja kattellaan kokonaisuutta mieluumminkin Mertarannan Sinivalkoisten lasien läpi. Uutta nuorisopolvea on tulossa koko ajan - ja taitavaa ! Koitetaan me koukkupolvet vaan pitää ittemme siinä kunnossa ja järjissämme, että pystytään tarjoamaan nuorisolle niitä mahdollisuuksia.  Joku konsultti (kohtuullisella korvauksella) muuten jossain koulutuksessa totesi kylläkin ihka elävien ihmisten riitelevän - asioista tosin, kuinkas ne asiat nyt keskenään... Mutta monenlainen erilaisuus on rikkaus sinänsä. Ja siihen filosofinen osa: "Concordia res parvae crescunt discordia maximae "hrevi" dilabundur" et "Tempore mutantur et nos mutantur in illis". (suomennoksetkin löytyy..)  Dixi et animam levavi - Olen sanonut ja mieltäni keventänyt
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.09.2007 klo 15:28:48 kirjoittanut Nuijamiäs »
|
|
|
|
|
-Y-
Poissa
|
 |
Vastaus #290 : 22.09.2007 klo 20:31:44 |
|
Yhdyn täysin nuijam:n kommentointiin, olisi äärettömän tärkeää, että Ylöjärven kokoisessa "kylässä" alettaisiin puhaltamaan yhteen hiileen koko toiminnan parantamiseksi.Valitettavasti se on ollut jo muutaman vuoden ajan nähtävissä, että kaikilla seuroilla ei tähän ole todellista halukkuutta joten parempaa odotellessa..
Jos olisi 15 vuotta sitten sanonut torilla, että Ylöjärveläisellä jalkapallolla on tulevaisuutta niin hullun maineen olisi saanut. Erittäin suurella innolla kuuntelen kuinka tuolla ryhdin ja muidenkin seurojen vanhat jäärät keskustelevat tilanteesta innostuneesti, nyt vaan lisää vettä myllyyn, juttua lehteen ja jalkapallo ansaitsemaansa asemaan. Hienoa työtä nämä muutamat lajin eteenpäin viejät ovat tehneet, toivottavasti tästä alkaa uusi nousu.
Junioreita tulee jo, on piirijoukkuepelaajaa ja jopa maajoukkuepelaajista huhuillaan, kehitys jatkukoon..Nöyrästi , mutta kovaa eteenpäin kaikki Y seurat!!
|
|
|
|
peluri
Poissa
|
 |
Vastaus #291 : 23.09.2007 klo 04:14:25 |
|
Onneks Y-Ipasta ei lopu hauskanpito kumminkaan, pidetään hauskaa, mut pelataan kumminkin kunnolla 
|
|
|
|
Karamelli
Poissa
|
 |
Vastaus #292 : 23.09.2007 klo 05:11:25 |
|
JJeeeeeeee, Y-IpA FOREVER heja heja heijaaaaaa!!!!!
|
|
|
|
-Y-
Poissa
|
 |
Vastaus #293 : 23.09.2007 klo 13:20:44 |
|
Oliko karkilla hauska ilta?
Niin ja pelurille vielä..sen näkeekin päällepäin, hemmetin hienon näköistä kun teidän ikäiset kaverit nauttii aidosti hommasta. Pitäkää hauskaa niin voitte päästä minne vaan!
|
|
|
|
thewatcher
Poissa
|
 |
Vastaus #294 : 27.09.2007 klo 19:48:01 |
|
Olin katselemassa tuota KooTee - Lapro ottelua tänään. KooTeella oli muutama vaihtomies, ja joukkue näytti vitosporukkaan nähden paljon "ammattimaisemmalta" heti alusta alkaen. Laprolla oli penkki täynnä innokkaita pelimiehiä.
Kyllä siinä heti ottelun alettua kävi ilmi mikä on homman nimi. Lapro sai ensimmäisen puoliajan aikana 1 paikan josta teki maalin. KooTee pyöritteli koko erän ihan miten tahtoi, ja teki 3, joten Puoliaika KooTeelle 3-1.
Toinen puoliaika oli hyvinkin samanlaista peliä ja KooTee loi vaarallisia paikkoja kerta toisensa jälkeen. Lapro sai hiukan myös pidettyä palloa, mutta kuudentoista rajan yli eivät pääseet millään. Lähinnä näennäistä pyöritystä jos edes pyöritykseksi voi muutamaa syöttöä sanoa. KooTeen pitkät pystysyötöt toppareiden välistä purivat lähes jokakerta ja maalejakin syntyi, tosin ainakin 5 jäi tekemättä (2 tais osua jopa ristikkoon)
Lopussa ei ottelu enää herättänyt hirveätä mielenkiintoa kenessäkään, koska Lapro huomasi että homma on selvä. Lapro teki vaihtoja varmaan 100 toisella puoliajalla (lue max 7) ja KooTeekin pisti jotakin junnuja kehiin.
Oli kyllä katsojaystävällinen ottelu silti. Kovasti oli tilanteita ja kova oli Lapron yritys sitä ei voi kiistää, mutta selkeästi oli KooTee tänään parempi.
Loppunumerot pysyivät kuitenkin vain luvuissa 6-1
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.09.2007 klo 19:49:07 kirjoittanut thewatcher »
|
|
|
|
|
Carsten
Poissa
|
 |
Vastaus #295 : 27.09.2007 klo 21:48:52 |
|
Jep, peli päättyi aivan oikeutetusti KooTeen voittoon. Positiivista oli taisteleva peli ja 35 min asti peli olikin 1-1. Noh, KooTee on pelimiesten porukka ja lupasivat pistää Aceakin kuokkaan. Taistelu jatkuu 
|
|
|
|
-Y-
Poissa
|
 |
Vastaus #296 : 27.09.2007 klo 23:57:32 |
|
Jep, kuten jo palstalla todettu niin kovaa oli kyyti. Meikäläisen jopa hieman yllätti tuo niin selkeä tasoero joukkueiden välillä sillä aikaisemmin tällä kaudella näkemäni nelosen ottelut eivät ole niin korkeatasoisiksi nousseet, mutta nyt kyllä eron huomasi jo alkulämmittelyssä.
Toivottavasti homma menee tiukemmaksi, eihän sen nyt näin helppoa pidä kenellekkään olla..Onnittelut voittajille hienosta esityksestä!
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
 |
Vastaus #297 : 29.09.2007 klo 11:49:51 |
|
Yilves - I-Kissat 0-4 Syyskauniiseen Hervannan Ahvenisjärven uudelle tekonurmelle oli raahautunut kaksi Neloseen nousevaa joukkuetta. YlöjärvenIlves ja ensiaikojen suuruus Viipurin Ilves-Kissat. Lähtöasetelmat: YIlveksen ylin johto ja 13 pelimiestä paikalla. Ilves-Kissoilla 10 pelimiestä eikä muita. Katsojia oli kaksi. Tuomareina toimivat Veli-Matti "Vellu" Kanerva linjoillaan Vili Keinänen ja Christopher Lazar. Ei tarvinnut paljoa vihellellä sillä ottelu oli siisti. Vaikka Ilves-Kissat lähtikin peliin vajaalla he aloittivat maalinteon noin 7 peliminuutin jälkeen läpiajosta. IK oli selvästi parempi motivaatio ja he halusivat voittaa pelin. Kauttaaltaan IK pelasi parempaa joukkuepeliä kuin YIlves ja Kissat loivat jatkuvasti maalintekotilanteita. Kaksi hienoa maaliakin nähtiin (muut olivat rutiininomaisia ja kliinisiä): Komet ja puhtaat yläkulmalaukaukset 16 ulkoa. Lisäksi IK yritti pelata maassa palloa laidoille levittäen ja syötellen omille. YIlves pisti pitkää keskelle ja päätyn onnistumatta juurikaan hätyyttämään myöhässä peliin tullutta IK-maalivahtia. Molemmat joukkueet olivat lähteneet pelaamaan kauden viimeisiä otteluitaan selvästi heikkomiehisinä. Kokoonpanoista puuttui monta runkomiestä. IK:n topparikaksikko Pasanen ja Soininen olisivat taidoiltaan jopa Kakkosen miehiä. He johtivat koko IK:n peliä erinomaisesti. Ihmetyttää suuresti heidän motivaationsa pelata Vitosta (Nelosta ensi kaudella). YIlveksen peliin vaikutti varmasti suuresti tuleva laivamatka, mikä vei ajatukset muualle kuin peliin. Tämän ottelun perusteella ja Nelosessa tänä vuonna pelanneena sanon, että molemmilla joukkueilla tulee olemaan kova vuosi edessä Nelosessa. IK:ssa on nippu pelimiehiä, mutta riittääkö motivaatio harjoitteluun. YIlveksellä oli suurin osa pelureista surffasi kentällä päämäärättömästi. Muutama pelimies pisti silmään mutta ei kummempaa. Luultavasti olen väärässä, mutta tälläinen kuva jäi minulle tästä ottelusta.  Luulen PCollinan kertovan kattavamman analyysin pelistä.
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
 |
Vastaus #298 : 29.09.2007 klo 14:38:40 |
|
Yilves - I-Kissat 0-4 Luultavasti olen väärässä, mutta tälläinen kuva jäi minulle tästä ottelusta.  Luulen PCollinan kertovan kattavamman analyysin pelistä. Ei jäänyt paljon analysoitavaa ottelusta. 1x25min peliaika olisi riittänyt hyvin ratkomaan näiden joukkueiden paremmuuden.Ja tämä nimenomaan IK:n eduksi. Loppuaika olikin jotain jalkapalloilun ja surffailun välimaastosta. Siinä sitten löystyi etenkin Y-Ilveksen ja allekirjoittaneen asenne siihen loppupelin kävelyyn..
|
|
|
|
P.Collina
Poissa
|
 |
Vastaus #299 : 29.09.2007 klo 14:49:44 |
|
Dynamo UTD- YIlves 2-2 Tästäkään ottelusta ei jälkikasvulle suuremmin kerrottavaa jäänyt. YIlveksen puolelta löysääkin löysempää asenteetonta puolustuspeliä, jonka vuoksi Dynamolla oli kutakuinkin 3 Läpiajoo, 2 avopaikkaa n.5m etäisyydeltä ynnä muita huippupaikkoja toistakymmentä.Näistä tuhailuista suurin osa menee Yilveksen pienikokoisen maalivahdin hyvyyden piikkiin, ja loppu sitten Dynamon äijien luokattoman viimeistelyn piikkiin. Pari maalia molemmat silti pystyivät väsäämään.Dynamo teki maalinsa täysin puolustuksen nukkuessa, ja Y-Ilves teki toisen maalin hyvän juoksun päättäneestä läpiajosta sekä keskustelua herättäneestä tuomarin viheltämästä rankkarista, jossa hyökkääjän poikittaisliike ajoi maalivahdin nopeeseen sivuttaisliikkeeseen, jolloin maalivahdin käsi osui hyökkäävän pelaajan jalkoihin kaaten hänet niin että hän menetti maalintekotilaisuuden.Allekirjoittaneelle tilanteessa ei jäänyt mitään epäselvää, ja pallo pilkulle vietiin, mutta noin ohimennen maalivahti oli sitä mieltä että hän ei hyökkääjään ehtinyt edes koskemaan.Liekö kassarin mielestä siis kova tuuli aiheuttanut kohtalokkaan kaatumisen maalintekohetkellä  Peli oli kokonaisuudessaan matalatempoinen ja höntsymäinen, joskin varoituksia tuli jokunen kappale Dynamon jätkille myöhästyneistä taklauksista, jotka eivät noin muuten kyseisen pelin luonteeseen sopineet. Molemmat joukkueet kuitenkin olivat saaneet täyden porukan jalkeille, mistä pointsit heille. Seuraava kysymys kuuluukin, kun YIlveksen jätkät lähtevät laivalle pelin jälkeen, että kuka kaataa laivalle, kenet kaataa, ja mihin kaataa.Näihin kenties saamme vastauksia Poitsujen palailtua reissusta.
|
|
|
|
|
|