roistodrenthe
Poissa
Suosikkijoukkue: Hollanti
|
 |
Vastaus #575 : 20.11.2019 klo 21:11:53 |
|
Rekisteröidyin tuonne nyt ja syötin oman SMJK -jäsennumeron yms. Onkohan siitä mitään hyötyä jos pyrkii ostamaan lippuja UEFA:n normaaleista arvonnoista/kevään re-sale -vaiheesta? Vai onko se vain sitä varten jos hankkii lipun SMJK kautta? Parilla kisoihin lähtevällä kaverilla (jos saavat liput) on myös jäsenyys, mutta he liittyivät vasta myöhemmin joskus syys-lokakuussa.
SMJK kautta taas ei saa kuin max. yhden lipun per naama, kun taas UEFA:n kautta sen 4 lippua, mutta onko se jäsennumero sitten yhtä tyhjän kanssa jos yrittää ostaa UEFA:lta? Lisäksi kiinnostaisi mahdollisuudet matsilippuihin omilla spekseillä eli SMJK -jäsenyys löytyy, mutta SMJK:n kautta ostettuja lippuja näihin karsintoihin ei.
Kaikki liput jaetaan UEFA:n kautta. UEFA:n sivuilla lukee toistaiseksi vain "Being part of SMJK will increase your chance to secure tickets". Jossain lehdissä oli juttua siitä, että SMJK laittaisi etusijalle ne jotka ovat lippuja heidän kauttaa ostaneet. Tiedä sitten miten tuo UEFA:n portaali tuohon käytännössä taipuu, kun UEFA tuskin ainakaan lipunmyyntiportaaliinsa mitään uusia kikkareita koodailee tämän takia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.11.2019 klo 21:14:41 kirjoittanut roistodrenthe »
|
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #576 : 20.11.2019 klo 21:20:43 |
|
Itse olen tilannut 2019 jäsenyyden näköjään 24.3.2019. Ei kyllä näy mitään kortteja tuolla sivustolla.
|
|
|
|
Kankkunen
Poissa
|
 |
Vastaus #577 : 20.11.2019 klo 21:22:06 |
|
Kaikki liput jaetaan UEFA:n kautta. UEFA:n sivuilla lukee toistaiseksi vain "Being part of SMJK will increase your chance to secure tickets". Jossain lehdissä oli juttua siitä, että SMJK laittaisi etusijalle ne jotka ovat lippuja heidän kauttaa ostaneet. Tiedä sitten miten tuo etusijalle laittaminen käytännössä toimisi, kun UEFA tuskin ainakaan lipunmyyntiportaaliinsa mitään uusia kikkareita koodailee tämän takia.
Uefalla on jo systeemi tämän varalle: access code - osio. Esim. Walesin palloliitto lähettää aktiivisimmille kannattajille henkilökohtaisen koodin, jonka he syöttävät tuonne ja ostavat lipun. SMJK voi halutessaan tehdä saman - itse asiassa samaa tehtiin jo syksyllä Ticketmasterin kanssa.
|
|
|
|
KoriKalja
Poissa
Suosikkijoukkue: Redstrike & Borren nivuset
|
 |
Vastaus #578 : 20.11.2019 klo 21:25:51 |
|
SMJK on hoitanut lipunmyynnin esimerkillisesti, vaikka em-karsinnoissa jäsenmäärä kasvoi suuresti. Ei siis minkäänlaista kuolemanpelkoa, ettei tätä hommaa hoidettaisi myös kunnolla.
Odotan siis rauhallisesti tiedotteita ja syötän numeroita UEFA:n palveluihin vasta sitten kun ohjeet on ensin saatu.
|
|
|
|
roistodrenthe
Poissa
Suosikkijoukkue: Hollanti
|
 |
Vastaus #579 : 20.11.2019 klo 21:28:15 |
|
Uefalla on jo systeemi tämän varalle: access code - osio. Esim. Walesin palloliitto lähettää aktiivisimmille kannattajille henkilökohtaisen koodin, jonka he syöttävät tuonne ja ostavat lipun. SMJK voi halutessaan tehdä saman - itse asiassa samaa tehtiin jo syksyllä Ticketmasterin kanssa.
Tää kuulostaa ihan järkeenkäyvältä.
|
|
|
|
Reisi-Denis
Poissa
Suosikkijoukkue: suomalaisessa divarissa
|
 |
Vastaus #580 : 20.11.2019 klo 21:29:41 |
|
Kyseinen kohtahan on passinumero/ID eli joko tai, ja ainakin viime MM-kisoissa tohon kohtaan pystyi syöttämään myös pelkän henkilötunnuksen (ID), ja läpi meni ihan päätyyn asti, eli passinumeroa ei tarttenut syöttää missään vaiheessa.
Itselläkään ei passia ole ja laitoin henkilökortin numeron. Tuleeko ongelmia siinä vaiheessa kun on uusi passi ja pitäisi fanIDtä hommata Venäjälle?
|
|
|
|
Sporden mikki
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet, Kerava & Lappeenranta
|
 |
Vastaus #581 : 20.11.2019 klo 21:30:09 |
|
Itse olen tilannut 2019 jäsenyyden näköjään 24.3.2019. Ei kyllä näy mitään kortteja tuolla sivustolla.
Ei ne siellä sivuilla tietääkseni olekaan. Itse ainakin sain tekstiviestin joskus elokuussa mitä kautta sen sai puhelimeen ladattua.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #582 : 20.11.2019 klo 21:36:05 |
|
Ei ne siellä sivuilla tietääkseni olekaan. Itse ainakin sain tekstiviestin joskus elokuussa mitä kautta sen sai puhelimeen ladattua.
Kiitos! Tuota kautta toimii, ja tämän jälkeenhän tuo näkyy myös tietokoneelta kirjautuessa.
|
|
|
|
Kankkunen
Poissa
|
 |
Vastaus #583 : 20.11.2019 klo 21:37:34 |
|
Itselläkään ei passia ole ja laitoin henkilökortin numeron. Tuleeko ongelmia siinä vaiheessa kun on uusi passi ja pitäisi fanIDtä hommata Venäjälle?
FAN-ID on oma, erillinen kuvionsa, ei tule ongelmaa. Laitat sitten sen uuden passin numeron FAN-ID - hakemukseen, se riittää.
|
|
|
|
Kulttuurilasagne
Poissa
Suosikkijoukkue: Endnu ukendt
|
 |
Vastaus #584 : 20.11.2019 klo 21:42:14 |
|
En osaa kyllä yhtään sanoa. Kannattanee vaihtaa se siihen uuteen passinumeroon kun sen saa. Edit: Hidas. Olivat toisistaan erillisiä prosesseja joo, en vaan tiennyt onko FAN-ID hässäkkä tulevissa kisoissa sama kuin MM-kisoissa vai voiko siihen tulla jotain muutoksia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.11.2019 klo 21:44:50 kirjoittanut Kulttuurilasagne »
|
|
|
|
|
Pastor of Muppets
Poissa
|
 |
Vastaus #585 : 20.11.2019 klo 22:03:21 |
|
Ilmeisesti lippuja on kolmeen eri kategoriaan, niin pitääkö arvontaan osallistuessa päättää yksi niistä, vai voiko valita kaikki? Entä meneekö liput SMJK:n kiintiöstä automaattisesti samaan katsomonosaan, vai miten? Jos SMJK:n kiintiö menee karsintoihin lippuja ostaneille, niin onko valistuneita arvauksia mahtaako palloliitolla olla mitään intressejä samanlaiseen systeemiin niille ketkä ovat ostaneet lippuja sitä kautta?
UEFA:n sivuilla oli aiemmin ainakin noista kategorioista jotain tietoa, mutta en nyt onnistu löytämään sitä, ja näköjään lippu-FAQ on tällä hetkellä työnalla, joten sieltäkään ei saa apua vouhotukseen.
|
|
|
|
Nacho
Poissa
|
 |
Vastaus #586 : 20.11.2019 klo 22:12:15 |
|
Ilmeisesti lippuja on kolmeen eri kategoriaan, niin pitääkö arvontaan osallistuessa päättää yksi niistä, vai voiko valita kaikki?
Normaaliin lippuarvontaan osallistuessa voi ruksia kohdan jossa hyväksyy eri kategorian liput.
|
|
|
|
hzn4000
Poissa
|
 |
Vastaus #587 : 20.11.2019 klo 22:45:27 |
|
Ilmeisesti lippuja on kolmeen eri kategoriaan, niin pitääkö arvontaan osallistuessa päättää yksi niistä, vai voiko valita kaikki? Entä meneekö liput SMJK:n kiintiöstä automaattisesti samaan katsomonosaan, vai miten? Jos SMJK:n kiintiö menee karsintoihin lippuja ostaneille, niin onko valistuneita arvauksia mahtaako palloliitolla olla mitään intressejä samanlaiseen systeemiin niille ketkä ovat ostaneet lippuja sitä kautta?
Kysytään, kun tavataan.
|
|
|
|
Kuisma
Poissa
Suosikkijoukkue: 261008 | 151119
|
 |
Vastaus #588 : 20.11.2019 klo 23:06:09 |
|
Jos SMJK:n kiintiö menee karsintoihin lippuja ostaneille, niin onko valistuneita arvauksia mahtaako palloliitolla olla mitään intressejä samanlaiseen systeemiin niille ketkä ovat ostaneet lippuja sitä kautta?
Kyllä minä ainakin olen viime vuosina saanut sähköpostiin ennakkomyyntilinkin Suomen kotipeleihin juurikin koska olin aikaisemminkin ostanut lipun.
|
|
|
|
Kalalokki
Poissa
|
 |
Vastaus #589 : 20.11.2019 klo 23:15:08 |
|
Yritän tehdä tota rekisteröintiä UEFAN-sivuilla minne syötetään passitiedot ja SMJK-jäsennumerot jne., mutta aina tulee "Error Please complete all mandatory fields", vaikka kaikki kohdat on täytettynä. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?
Täällä olisi myös tämmöostä. Koitettu muutamalla eri selaimella ja parilla eri laitteella, pitäkööt tunkkinsa, kokeilla viikon päästä uudelleen, vai mitäs?
|
|
|
|
Mulon
Poissa
|
 |
Vastaus #590 : 20.11.2019 klo 23:26:47 |
|
Täällä olisi myös tämmöostä.
Koitettu muutamalla eri selaimella ja parilla eri laitteella, pitäkööt tunkkinsa, kokeilla viikon päästä uudelleen, vai mitäs?
Kun itse täytin tietoja, niin unohdin aluksi rastittaa kohdan: "By ticking this, I confirm that I have read, accepted and agree to the UEFA Privacy Policy" Sen jälkeen toimi Opera-selaimella.
|
|
|
|
Kalalokki
Poissa
|
 |
Vastaus #591 : 20.11.2019 klo 23:31:24 |
|
Edellä olevaan liittyen.. Tämä toimi itsellänikin. e: vaan ompahan kusinen katiska tuo sivusto noin muutoinkin 
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.11.2019 klo 23:38:37 kirjoittanut Kalalokki »
|
|
|
|
|
Nebe999
Poissa
|
 |
Vastaus #592 : 21.11.2019 klo 00:37:50 |
|
Joo. Tosin ne ekat nollat voinee tiputtaa pois.
En tiputtanut, mutta meni läpi silti(ei antanut UEFA:n sivuilla erroria tjms.). Onko jollain tietoa kuuluuko ne(nollat smjk:n jäsennumerosta) nyt tiputtaa pois vai ei, jos jotain edgeä arvontaan haluaa? -------------- Passin numero vaihtunut sitten 2016 EM-kisojen, eikä sitä näemmä pysty itse vaihtamaan. Minne soittoa/e-mailia, jotta tuon saa vaihdettua?
|
|
|
|
Parasta Kotkaa
Poissa
|
 |
Vastaus #593 : 21.11.2019 klo 09:28:16 |
|
Edellä olevaan liittyen.. Tämä toimi itsellänikin. e: vaan ompahan kusinen katiska tuo sivusto noin muutoinkin  En kyllä saa itse toimimaan. On tehty ylläolevan ohjeen mukaan, on kokeiltu eri selaimia ja jäsennumeroa ilman ekoja nollia, nollien kanssa, mutta ikinä en saa lisättyä SMJK jäsennumeroa ja täppää kohtaan Finland ilman Erroria... Kokeiltu kohta ehkä noin sata kertaa ja välillä jopa yrittänyt yllättää koneen hyppäämällä sohvan takaa. Sivujen tuki antaa ohjeita täysin ohi aiheen. Kiitos Platini vaan tästäkin ja onnea kaikille veteraanikannattajille lippujen hankintaan kirjaston ATK-laitteistolla E: kait se on pakko tehdä uusi tunnus UEFAlle kun kerran passinnumerokin nykyisessä profiilissa vanh,a niin uudella passilla uuden tunnuksen aukaiseminen lienee läpihuutojuttu
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.11.2019 klo 09:32:50 kirjoittanut Parasta Kotkaa »
|
|
|
|
|
Toldo
Poissa
|
 |
Vastaus #594 : 21.11.2019 klo 10:40:57 |
|
Mistä tuon SMJK:n jäsennumeron saa selville jos jäsenkorttia ei ole?
|
|
|
|
Jalkapalloministeri
Poissa
|
 |
Vastaus #595 : 21.11.2019 klo 11:08:37 |
|
Mistä tuon SMJK:n jäsennumeron saa selville jos jäsenkorttia ei ole?
Laita henkilötunnus siihen
|
|
|
|
Djbb
Poissa
|
 |
Vastaus #596 : 21.11.2019 klo 11:11:01 |
|
Laita henkilötunnus siihen
Hetulle/passinumerolle oma kohta. Tuskin auttaa että kohtaan jossa lukee "National Association fan club membership number (insert 0 if not applicable)", laittaa Hetun.
|
|
|
|
PPartyy
Poissa
Suosikkijoukkue: EURO2020
|
 |
Vastaus #597 : 21.11.2019 klo 11:40:47 |
|
Onko jollain tietoa kuuluuko ne(nollat smjk:n jäsennumerosta) nyt tiputtaa pois vai ei, jos jotain edgeä arvontaan haluaa?
Mulla ainakin toi jäsennumero sisältää nollat, kun tosta mobiilista sen katson. Et kai sä esim. pankkitilin IBAN-tunnuksestakaan tiputtele randomisti nollia pois?
|
|
|
|
Jalkapalloministeri
Poissa
|
 |
Vastaus #598 : 21.11.2019 klo 11:44:43 |
|
Hetulle/passinumerolle oma kohta.
Tuskin auttaa että kohtaan jossa lukee "National Association fan club membership number (insert 0 if not applicable)", laittaa Hetun.
Tuohon on esitetty sama, oikea, vastaus useamman kerran jokaisella viimeisistä sivuista. Jostain syystä kysyjällä ei ne ohjeet toiminut, joten voisi kokeilla kikkakakkosta.
|
|
|
|
Rafter
Paikalla
Suosikkijoukkue: FC TPS, Patrick
|
 |
Vastaus #599 : 21.11.2019 klo 11:54:53 |
|
Kiitos! Tuota kautta toimii, ja tämän jälkeenhän tuo näkyy myös tietokoneelta kirjautuessa.
Sain itsekin tuon (netti)sovelluksen toimimaan ja sitä kautta löytyi jäsennumero, mutta tuonne SMJK:n nettisivuille tuo ei ole ilmestynyt. Noh, jäsennumero on taas tiedossa ja sekös tässä on tärkeintä 
|
|
|
|
|
|