Yöllä tuli mieleen, että millainen otteluohjelma mahtaa olla. Alkuperäinen sopi omalla kohdalla hyvin yhteen Veikkausliigan kanssa. Onnistaanko kahdesti?
Ylipäätään mietittää olosuhteet marraskuussa. Lumimyrsky voi aina iskeä, mutta sen vaihtoehdon en ottaa nyt sen syvemmin huomioon kuin että sisämaalla sen todennäköisyys on korkeampi kuin rannikolla. Nurmikot ei hirvein hyvässä kunnossa enää tule olemaan.
Töölössä pystyy aina pelaamaan +++
Myyrmäki myös tarpeeksi iso ja etelässä +++
Kuopioon mahtuu, mutta Savossa voi olla jo kylmämpi. Halliakin löytyy, jossa suht hyvin tilaa (ovenkaavoja aina pieni miinus virusten kannalta) ++-
Yläkentällä hieman pieni katsomo "turvavälin" kannalta, mutta muuten ihan ok. ++-
Harju, Mariehamn, Tapiola, Tammela ja Tikkurila ovat nurmikenttää.
Hallit Jyväskylässä, Eckerössä ja Espoossa ei ehkä ihan sopiva tartuntavaaran kannalta. Tampereelta mulla ei tarpeeksi hyvä muistikuva. Oliko se aika samanlainen kuin Kuopiohalli?
Tekonurmivaihtoehtoja?
- Tampereelta tulisi Pyynikin kenttä mieleen. Onko mitat sopivia?
- Jyväskylässä Viitaniemi tai ehkä Kotalampi eli Comet's Park, jos toisi hieman lisä liikkuvia katsomoa. Uskoisin silti, ettei 400 katsojalle saisi tartuntaturvalupaa
-WHA:n sivukenttä voisi olla vaihtoehto saaressa, mutta samat ongelmat kuin Jkl:ssä.
-Laajalahti (onko se se Kuusysin, sekoitan aina paikat) Espoossa?
Pihlajanmäestä en tie, mutta niiden piti varmaan muutenkin pelata muualla?
Eli harkinnan jälkeen näen viimeisessä kierroksessa kotikenttänä:
Töölö
Myyrmäki
Turku
Kuopio
ja... Tikkurila (muistin juuri sen tn katsomon toisella puolella)
Alkuperäisestä ohjelmasta mulle jäi mieleen, että 11.6. olisi ollut klo 18.30 Tepsin miesten kotipeli, klo 19.30 Tepsin naisten kotipeli ja klo 20.15 lähtö laivalla EM-kisareissulle.
Jos nyt vältettäisiin kotiotteluiden päällekkäisyydet, olisin ihan tyytyväinen. Kaikki hyvä sen lisäksi on plussaa. Kaikkein tärkeintä olisi, että saataisiin ylipäänsä sarjat käyntiin ilman pandemiaan liittyviä takaiskuja.
Onneksi tuo EM ei sotkee enää kuvioon. Ei ollut varaa Köpenhaminasta Jyväskylään pääsemiseen, kun aikataulun takia ainoa vaihtoehto lentäminen.
Kerroin vissin jo 2-3 kertaa, että unelmoin Ahvenanmaan kesäyöstä. Miten mä sen maksan on sitten seuraava huoli, mutta varmaan on kesäyönä mukava nukkua jossakin Marcusbölen katsomossa (jos vaikka polkupyörällä tulee lähdettyä).