FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.06.2025 klo 16:36:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Äänestys
Kysymys: Saitko lippuja?
Joo - 577 (42.8%)
En - 511 (37.9%)
Olen 1612-klubilainen - 261 (19.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 1344

Sivuja: 1 ... 238 [239] 240 ... 253

Kirjoittaja Aihe: Euro2020 -lippujen hankintatopic (Huuhkajien peleihin)  (Luettu 630078 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M. Deianov ja Reilu-Jonin perintö

Vastaus #5950 : 06.03.2020 klo 19:10:03

Kakkostyypin diabeteksesta kärsivillä läskeillä nämä matkavakuutukset. Seuraavaksi varmaan aiotte tehdä myös matkustusilmoituksen. :D

Ei varmaan matkustusilmoitusta tarvita Venäjän suhteen (jollei ole kyseessä esim. Dagestan), mutta sulla voi jäädä matkavakuutustodistuksetta pääsemättä sinne Venäjälle. E-viisumin ja Fan ID:n kanssa pitää olla todistaa matkavakuutuksen voimassaolo rajalla, periaatteessa. Fan ID:n yhteydessä en tiedä, onko kysytty 2018 koskaan, e-viisumin kanssa kysellään joka päivä. Normiviisumiinhan se todistus pitää lähettää osana hakemusta.
juzzz

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #5951 : 06.03.2020 klo 20:36:05

Riittääkö ammattiliiton jäsenkortti (liitto tarjoaa matkavakuutuksen) todistukseksi vai pitääkö hommata joku paperi?
amazim

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vallilan Woima

Vastaus #5952 : 06.03.2020 klo 20:44:48

Riittääkö ammattiliiton jäsenkortti (liitto tarjoaa matkavakuutuksen) todistukseksi vai pitääkö hommata joku paperi?

Kortti ei riitä. Tarvitaan vakuutusyhtiöltä todistus, jossa myös tekstit kyrillisillä kirjaimilla/venäjäksi.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti

Vastaus #5953 : 06.03.2020 klo 21:27:44

Kortti ei riitä. Tarvitaan vakuutusyhtiöltä todistus, jossa myös tekstit kyrillisillä kirjaimilla/venäjäksi.

No nyt on jo ohi aiheen mutta kyrillisiä ei sentään tarvita. Paperi tosin on usein mobiilia varmempi.
DAF

Poissa Poissa

Vastaus #5954 : 06.03.2020 klo 22:30:17

Ei tarvita kyrillisillä todistusta, mutta yhtiön todistus periaatteessa on oltava.
amazim

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vallilan Woima

Vastaus #5955 : 06.03.2020 klo 23:01:56

Seison korjattuna. Englanti ilmeisesti riittää todistuksessa. Mutta matkavakuutuskortin tai sitten AY-kortin kopio ei riitä.
haarahyppytaklaus

Poissa Poissa

Vastaus #5956 : 06.03.2020 klo 23:20:12

Sama, ja toimii myös kotimaassa 50km kotoa. Jos vaikka hammas lohkeaa, vakuutus korvaa
Jep, jos käy mökillä tai vaikka Tampereella futista katsomassa, niin homma on hoidossa. Ja tosiaan kymppejä vuodessa ja nekin boonuksilla.
Puupiä

Poissa Poissa

Vastaus #5957 : 07.03.2020 klo 01:28:00

Jep, jos käy mökillä tai vaikka Tampereella futista katsomassa, niin homma on hoidossa. Ja tosiaan kymppejä vuodessa ja nekin boonuksilla.
Jep, ja näköjään puhuin itsekin vähän vääristeltyä totuutta, sillä vuosimaksu onkin tarkistusten ja alennusten jälkeen 36,69€, eli ei paha ollenkaan. Kärsii reissata vaikka kuinka monesti vuodessa kotimaassa tai ulkomailla, kunhan menee vähintään sen 50 km kotoa.
Morchen

Poissa Poissa

Vastaus #5958 : 07.03.2020 klo 09:09:42

Nyt on kyllä kunnon offtopicia, mutta korjaan silti yhden väitteen: Matkavakuutus ei ainakaan IF:llä ole voimassa vapaa-ajan asunnolla tai matkalla sinne.
DAF

Poissa Poissa

Vastaus #5959 : 07.03.2020 klo 09:18:45

Nyt on kyllä kunnon offtopicia, mutta korjaan silti yhden väitteen: Matkavakuutus ei ainakaan IF:llä ole voimassa vapaa-ajan asunnolla tai matkalla sinne.

Matkustajavakuutus ei tosiaan useimmiten ole voimassa sellaisella vapaa-ajan asunnolla, josta vakuutettu omistaa yli puolet. Toki Ifistäkin saa sellaisenkin vakuutuksen, jossa näin on, mutta sen hinta on sitten muuta kuin perustason matkustajavakuutus.
Puupiä

Poissa Poissa

Vastaus #5960 : 07.03.2020 klo 10:01:46

Sama homma taitaa olla muillakin, eli vuokramökki tai kimppamökki pitää olla, jotta vakuutus on voimassa.
haarahyppytaklaus

Poissa Poissa

Vastaus #5961 : 07.03.2020 klo 10:32:57

Tottakai joo näin. Itse en mökkiä omista, vaikka siellä tulee suht paljon aikaa vietettyä, joten omalla kohdalla bakuutukset kunnossa niilläkin reissuilla.
Wernaldo

Poissa Poissa

Vastaus #5962 : 07.03.2020 klo 16:20:12

Aukeaako muilla tuo UEFA:n tikettiportaali? Mulla antaa seuraavan virheilmoituksen: "No sufficient right to access this page".
Ylempi Toppari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, Suomen Maajoukkueet

Vastaus #5963 : 07.03.2020 klo 19:42:28

Aukeaako muilla tuo UEFA:n tikettiportaali? Mulla antaa seuraavan virheilmoituksen: "No sufficient right to access this page".

Jos tarkoitat tätä sivua https://euro2020-sales.tickets.uefa.com/account/tickets, niin ainakin mulla aukeaa ihan hienosti ja liput näkyy.
qlizz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Piensohon pakaralihasaktiviteetti

Vastaus #5964 : 07.03.2020 klo 22:19:34

Varmaan kysytty miljoona kertaa, mutta vääntäkää mulle rautalangasta.

Kävin katsomassa Pietarin MM-kioissa yhden matsin niin, että puolituttu ukko teki jonkinlaisen lipunvaihdon mun nimiin, ja hän tarvitsi siihen mun passinnumeron. Tällä proseduurilla sain sitten fan-id:n ilman ongelmia.

Onhan tämä sama setti käytössä näissä kisoissa? Tuttava soitteli ja oli kuulemma sanut viestiä, jossa jokin lipunvaihtoportaali sulkeutuu aivan pian. 20216 tuo vaihto tehtiin kolme viikkoa ennen kisoja.

Ihmisillä valtavasti lippuja haettuna eri nimillä varmaankin. Venäjälle kun tarvitaan se fan id myös...
Märkä päiväuni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Huuhkajat, Bolton Wanderers

Vastaus #5965 : 07.03.2020 klo 22:24:19

Varmaan kysytty miljoona kertaa, mutta vääntäkää mulle rautalangasta.

Kävin katsomassa Pietarin MM-kioissa yhden matsin niin, että puolituttu ukko teki jonkinlaisen lipunvaihdon mun nimiin, ja hän tarvitsi siihen mun passinnumeron. Tällä proseduurilla sain sitten fan-id:n ilman ongelmia.

Onhan tämä sama setti käytössä näissä kisoissa? Tuttava soitteli ja oli kuulemma sanut viestiä, jossa jokin lipunvaihtoportaali sulkeutuu aivan pian. 20216 tuo vaihto tehtiin kolme viikkoa ennen kisoja.

Ihmisillä valtavasti lippuja haettuna eri nimillä varmaankin. Venäjälle kun tarvitaan se fan id myös...

Varmaan tuttavan viesti käsitteli kohta päättyvää resale-portaalin sulkeutumista, missä jo ostetut liput voidaan vielä pistää myyntiin. FAN-id -hakemukseen tarvittiin ainoastaan lippujen tilausnro, joten lipuissa olevilla nimillä ei ole mitään väliä.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor

Vastaus #5966 : 08.03.2020 klo 10:21:45

Huomenna on ilmeisesti taas lipputaistelu tiedossa. Aikaa ei ole annettu, mutta eiköhän se taas kolmelta iltapäivällä tai hieman ennen ala. Ihmettelen lähinnä, että miksi näitä myyntitapahtumia pitää järjestää niin usein. Ei kai muutamassa päivässä voi tulla lippuja kovin paljon tarjolle, joten valtava joukko ihmisiä joutuu jälleen pettymään.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla

Vastaus #5967 : 08.03.2020 klo 10:49:57

Avaisivat vaan niin kuin Mm-kisoissakin että se on sitten auki kunnes kisat päättyy.
Tarinankertoja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #5968 : 08.03.2020 klo 12:38:29

Tyhjennä cookiet selaimesta
Tilanteen Herra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Sisu, Ilves ja Manchester United

Vastaus #5969 : 08.03.2020 klo 14:52:58

9. Päiväkö alkaa taas seuraava hulina?
#T#

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #5970 : 08.03.2020 klo 15:33:54

Ticket resale

Tickets will be listed for sale on the official UEFA ticket resale platform on 10 March 2020. Create your account now so you're ready to buy!

Viikottaiset lippukisat jatkuu.

10. päivä on seuraava resale.
LaCas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit, Fenerbahce

Vastaus #5971 : 08.03.2020 klo 16:56:05

10. päivä on seuraava resale.

Muutettu 9. UEFA:n sivuilla..

Ticket resale
Tickets will be listed for sale on the official UEFA ticket resale platform on 9 March 2020. Create your account now so you're ready to buy!
GWS

Poissa Poissa

Vastaus #5972 : 08.03.2020 klo 19:28:23

Seison korjattuna. Englanti ilmeisesti riittää todistuksessa. Mutta matkavakuutuskortin tai sitten AY-kortin kopio ei riitä.

Eikö siis vakuutusyhtiöltä saatu matkavakuutuskortti riitä? Pitääkö olla lisäksi vielä jokin erillinen todistus?
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä

Vastaus #5973 : 08.03.2020 klo 20:05:29

Eikö siis vakuutusyhtiöltä saatu matkavakuutuskortti riitä? Pitääkö olla lisäksi vielä jokin erillinen todistus?

Viisumia varten ainakaan ei riitä, mutta kaikilla matkavakuutusfirmoilla nettipalvelussa on aika helposti löydettävissä mahdollisuus tulostaa hyväksyttävä todistus matkavakuutuksen voimassaolosta kyseisissä maissa.
qlizz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Piensohon pakaralihasaktiviteetti

Vastaus #5974 : 08.03.2020 klo 23:04:26

Varmaan tuttavan viesti käsitteli kohta päättyvää resale-portaalin sulkeutumista, missä jo ostetut liput voidaan vielä pistää myyntiin. FAN-id -hakemukseen tarvittiin ainoastaan lippujen tilausnro, joten lipuissa olevilla nimillä ei ole mitään väliä.

Okei. Muistelen vain, että 2016 lähetin passinnumeroni lippujen alkuperäiselle haltijalle, ja tätä kautta pääsin itse täyttämään id-hakemusta.

Sivuja: 1 ... 238 [239] 240 ... 253

Siirry: